Arkon Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Madekp napisał: Pisałem do technika SMS-a, odpisał mi że ma dwa w pudełkach i nie ma jak sprawdzić tj. podłączyć do sieci i w ustawieniach sprawdzić. Umówiłem się na poniedziałek rano. Sprawdzimy w domu. A co, jak inny dysk niż Toshiba? Podobno te z innym dyskiem są dość głośne- "cykają". Mój jest w sypialni jako multiroom i jest bardzo cichy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beks Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Wy też macie ścinki obrazu i problemy z dźwiękiem? U mnie problem występuje od rana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujcio0 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Ciekawe, czy Vectra doda Polsat Reality, Polsat Film 2 oraz Polsat X? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Doda na 95%-99%. i nawet TVP Seriale HD też doda. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Niech doda PSP i PSN to pogadamy. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 4 godziny temu, Arkon napisał: Nawet się nie zastanawiaj. Tylko poproś o dekoder z dyskiem Toshiby- cichutki,szybki. Według mnie najlepszy dekoder pvr Vectry. Zgadzam się. Jeżeli chodzi o szybkość działania to faktycznie bije chyba nawet ten 4K. Mój niestety trochę hałasował, więc rzeczywiście polecam ten z dyskiem Toshiby, który jest zdecydowanie bardziej cichy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, dawid_bydgoszcz napisał: Zgadzam się. Jeżeli chodzi o szybkość działania to faktycznie bije chyba nawet ten 4K. Mój niestety trochę hałasował, więc rzeczywiście polecam ten z dyskiem Toshiby, który jest zdecydowanie bardziej cichy. Ale po poprzedniej aktualizacji mój jakoś ciszej chodzi i teraz jeszcze lepiej chodzi. Nie mówię oczywiście o tym sofcie, bo mi się nie podoba. Chyba już lepiej zostać przy tym dekoderze, niż brać 4K PVR. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 4 godziny temu, Beks napisał: Wy też macie ścinki obrazu i problemy z dźwiękiem? U mnie problem występuje od rana. W MM tez były przycinki. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Dzięki za wszystkie sugestie odnoszące się co do wyboru dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 2 godziny temu, andyp napisał: W MM tez były przycinki. MM i Vectra to fizycznie ten sam sygnał przecież. Mam na liście choćby Filmax, jednak dla klientów MM jest zakodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 W dniu 15.04.2021 o 22:28, kfm877 napisał: pakiet stalowy = 29,99, wcześniej 14,99 To ciekawe, bo cennikowo Stalowy bez promocji kosztuje 17,00 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 W dniu 15.04.2021 o 22:28, kfm877 napisał: Nowa promocja WL2021 kolejne ukryte podwyżki pakiet stalowy = 29,99, wcześniej 14,99 pakiet srebrny = 49,99, wcześniej 34,99 Jakieś nowe gratisy dają? Poprzednia podwyżka była po dodaniu "darmowego" Netflixa... Pakiety realnie warte 5 zł do czynszu, żeby mieć naziemną w kablu (Stalowy) i max 20 zł w przypadku Srebrnego (odpowiednik pakietu Startowego na satelicie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattin Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) cześć. Moja umowa na Internet i TV z Vectry podpisana na 24 mce w 2018r. Po ponad 24 mc-ach przeszła na czas nieokreślony, więc teraz niejako "dryfuje" sobie z miesiąca na miesiąc sama. Dzwonili kilka miesięcy temu z DUKu żebym przedłużył ale nic mieli nic konkretnego do zaproponowania, tylko chcieli podnieść prędkość neta za dodatkowe 15 zł/mc więcej, co mi nie było potrzebne więc nie zdecydowałem się. I tak to zostało - oni nie rozwiązują umowy - bo stracą klienta co im wtedy powiedziałem - a ja nic tylko dalej korzystam i co miesiąc opłacam rachunek. Przypominam, że jestem na okresie PO 24 miesiącach umowy więc oni to chyba nazywają okresem bez zobowiązania. Niedawno na maila przyszła wiadomość, z informacją, że zmieniają warunki - mail zatytułowany "Zmiany w zakresie świadczenia usług" w którym w załącznikach opisują co zmieniają. Całość oczywiście prawniczo-regulaminowym slangiem, więc wolę się upewnić jak to rozumieć. Załączam tego pdf ze zmianami a na spodzie treść wiadomości od nich. Zmiany w regulaminie Pytanie: czy to jest generyczny mail wysłany do tysięcy osób, do każdego klienta Vectra, niezależnie czy jest w trakcie trwania umowy (tj w okresie zobowiązania) czy - jak ja - po tym okresie gdy umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem rozwiązania ? Piszą, że jeśli nie zrobi się wypowiedzenia do końca kwietnia to jest to równoznaczne z tym, że klient zgadza się na zmiany regulaminu które wchodzą od początku Maja. Pytanie - skoro i tak jestem w sytuacji , że mam miesięczny okres wypowiedzenia, to jeśli teraz nie zareaguje i nie wypowiem im tej zmiany regulaminu który wprowadzają, to czy potem w każdej chwili gdyby oni podnieśli ceny (co sobie właśnie umożliwiają tą zmianą regulaminu) będę mógł bez żadnych kar/zwrotów ulg wypowiedzieć im moją umowę ? Fakt, że oni tworzą sobie taką furtkę do zmian cen nie musi jednocześnie oznaczać, że na 100% je wprowadzą, jeśli nie zareaguję, ale jeśli je wprowadzą i zmienią ceny to nadal mogę rozwiązać z nimi umowę bez kar ? Szanowni Państwo, mając na względzie poprawę czytelności i konieczność uzupełnienia treści obowiązujących postanowień umownych w zakresie podstaw i zasad zmian warunków Państwa umów o świadczenie usług, informujemy, że zmieniamy Ogólne Warunki Umowy. Zmiany dokonane w tym dokumencie mają na celu ustalenie trybu realizacji modyfikacji umów, tj. wskazują, w jakich sytuacjach Dostawca Usług ma możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy (pkt. 20.1 - 20.7 Ogólnych Warunków Umowy) oraz porządkują zapisy (usunięcie pkt. 12). Dołożyliśmy wszelkich starań, by treść i forma nowej dokumentacji była przejrzysta i zrozumiała dla każdego z Państwa. Nowe warunki świadczenia usług będą obowiązywać od dnia 01.05.2021 roku. Pozostałe warunki świadczenia Usług, takie jak wysokości opłat abonamentowych, nie ulegają zmianie. Akceptacja warunków nie wymaga żadnych działań z Państwa strony. Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian w Ogólnych Warunkach Umowy, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej. Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do firmy Vectra S.A. nie później niż 30.04.2021 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj. z dniem 01.05.2021 r. Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub Biura Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe. Wypowiedzenie składane przez Abonenta może zostać przesłane także na numer faksu Dostawcy Usług albo drogą elektroniczną. W przedmiotowym oświadczeniu prosimy o podanie jako przyczyny wypowiedzenia Umowy Abonenckiej „brak akceptacji zmian w dokumentacji abonenckiej”. Informujemy jednocześnie, iż brak podania przyczyny może skutkować uznaniem, iż wypowiedzenie złożone zostało na zasadach ogólnych. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, iż od dnia 01.05.2021 r. umowa będzie realizowana na zmienionych warunkach. W załączeniu przesyłamy Państwu wykaz zmian w dokumentacji abonenckiej oraz zmieniony wzorzec umowy o świadczenie usług. Z poważaniem Zarząd Grupy VECTRA Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez mattin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 5 godzin temu, mattin napisał: cześć. Moja umowa na Internet i TV z Vectry podpisana na 24 mce w 2018r. Po ponad 24 mc-ach przeszła na czas nieokreślony, więc teraz niejako "dryfuje" sobie z miesiąca na miesiąc sama. Dzwonili kilka miesięcy temu z DUKu żebym przedłużył ale nic mieli nic konkretnego do zaproponowania, tylko chcieli podnieść prędkość neta za dodatkowe 15 zł/mc więcej, co mi nie było potrzebne więc nie zdecydowałem się. I tak to zostało - oni nie rozwiązują umowy - bo stracą klienta co im wtedy powiedziałem - a ja nic tylko dalej korzystam i co miesiąc opłacam rachunek. Przypominam, że jestem na okresie PO 24 miesiącach umowy więc oni to chyba nazywają okresem bez zobowiązania. Niedawno na maila przyszła wiadomość, z informacją, że zmieniają warunki - mail zatytułowany "Zmiany w zakresie świadczenia usług" w którym w załącznikach opisują co zmieniają. Całość oczywiście prawniczo-regulaminowym slangiem, więc wolę się upewnić jak to rozumieć. Załączam tego pdf ze zmianami a na spodzie treść wiadomości od nich. Zmiany w regulaminie Pytanie: czy to jest generyczny mail wysłany do tysięcy osób, do każdego klienta Vectra, niezależnie czy jest w trakcie trwania umowy (tj w okresie zobowiązania) czy - jak ja - po tym okresie gdy umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem rozwiązania ? Piszą, że jeśli nie zrobi się wypowiedzenia do końca kwietnia to jest to równoznaczne z tym, że klient zgadza się na zmiany regulaminu które wchodzą od początku Maja. Pytanie - skoro i tak jestem w sytuacji , że mam miesięczny okres wypowiedzenia, to jeśli teraz nie zareaguje i nie wypowiem im tej zmiany regulaminu który wprowadzają, to czy potem w każdej chwili gdyby oni podnieśli ceny (co sobie właśnie umożliwiają tą zmianą regulaminu) będę mógł bez żadnych kar/zwrotów ulg wypowiedzieć im moją umowę ? Fakt, że oni tworzą sobie taką furtkę do zmian cen nie musi jednocześnie oznaczać, że na 100% je wprowadzą, jeśli nie zareaguję, ale jeśli je wprowadzą i zmienią ceny to nadal mogę rozwiązać z nimi umowę bez kar ? Szanowni Państwo, mając na względzie poprawę czytelności i konieczność uzupełnienia treści obowiązujących postanowień umownych w zakresie podstaw i zasad zmian warunków Państwa umów o świadczenie usług, informujemy, że zmieniamy Ogólne Warunki Umowy. Zmiany dokonane w tym dokumencie mają na celu ustalenie trybu realizacji modyfikacji umów, tj. wskazują, w jakich sytuacjach Dostawca Usług ma możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy (pkt. 20.1 - 20.7 Ogólnych Warunków Umowy) oraz porządkują zapisy (usunięcie pkt. 12). Dołożyliśmy wszelkich starań, by treść i forma nowej dokumentacji była przejrzysta i zrozumiała dla każdego z Państwa. Nowe warunki świadczenia usług będą obowiązywać od dnia 01.05.2021 roku. Pozostałe warunki świadczenia Usług, takie jak wysokości opłat abonamentowych, nie ulegają zmianie. Akceptacja warunków nie wymaga żadnych działań z Państwa strony. Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian w Ogólnych Warunkach Umowy, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej. Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do firmy Vectra S.A. nie później niż 30.04.2021 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj. z dniem 01.05.2021 r. Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub Biura Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe. Wypowiedzenie składane przez Abonenta może zostać przesłane także na numer faksu Dostawcy Usług albo drogą elektroniczną. W przedmiotowym oświadczeniu prosimy o podanie jako przyczyny wypowiedzenia Umowy Abonenckiej „brak akceptacji zmian w dokumentacji abonenckiej”. Informujemy jednocześnie, iż brak podania przyczyny może skutkować uznaniem, iż wypowiedzenie złożone zostało na zasadach ogólnych. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, iż od dnia 01.05.2021 r. umowa będzie realizowana na zmienionych warunkach. W załączeniu przesyłamy Państwu wykaz zmian w dokumentacji abonenckiej oraz zmieniony wzorzec umowy o świadczenie usług. Z poważaniem Zarząd Grupy VECTRA @mattin Wszystko zależy od warunków promocji, ja mam niezmienną cenę po przejściu na czas nie określony. Oczywiście po okresie zobowiązania w twoim przypadku 24 miesiące mogą zmienić warunki świadczenia usług itd. Masz Trzy wyjścia: Akceptować zmiany Przedłużyć zawierając aneks do niej Wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattin Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 hmm czyli np nie wypowiadając jej (bo nie chce mi się zmieniać dostawcy, ciągnąć kabli po mieszkaniu itp) gdybym teraz (kwiecień) przed wejściem w życie tych zmian które piszą że wejdą w życie od Maja to na starych zasadach muszą dać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 7 godzin temu, mattin napisał: hmm czyli np nie wypowiadając jej (bo nie chce mi się zmieniać dostawcy, ciągnąć kabli po mieszkaniu itp) gdybym teraz (kwiecień) przed wejściem w życie tych zmian które piszą że wejdą w życie od Maja to na starych zasadach muszą dać ? @mattin Twój okres zobowiązania się zakończył więc warunki mogą ulec zmianie, mail który przedstawiłeś nie zawiera dokładnych informacji o jakie zmiany chodzi podwyżka ceny itd. Zapoznaj się z załącznikami wtedy będziesz dokładnie wiedział. Tak jak pisałem możesz akceptować nowe warunki przedłużyć umowę na 24 lub ją wypowiedzieć, sam musisz wybrać co będzie dla ciebie najlepszą opcje. PS możesz zadzwonić do DUK i zapytać jaką ofertę na przedłużenie mają dla ciebie, a następnie podjąć decyzję co dalej. Pamiętaj że po wypowiedzeniu obecnej umowy możesz podpisać nową ale tak jak pisałem musisz wiedzieć co jest najlepsze dla ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebasti671 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Mam dekoder ADB3830CD. Na który nowszy najlepiej wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 W mojej ocenie najlepiej na Arrisa albo na PVR 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longman Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Nie pamiętam dokładnie nazw wszystkich kanałów ale chodzi mi mi o te nowe kanały, które w ostatnim czasie podochodziły m. in TOP KIDS JR HD, FILMAX HD, DOCUBOX - te kanały nie działają mi. Platyna, moduł CAM. Wyszukałem je po ich dodaniu i nie działały. Wczoraj zrobiłem ponowne wyszukiwanie, znajduje mi je ale nie działają i chodzi tylko o te kanały nowo dodane. A np z nowo dodanych kanałów DIZI, UKRAINA24 i pewnie coś pominąłem te mi działają. Ktoś ma podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogut Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zadzwoń na infolinię. Niech ci ręcznie dadzą dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujcio0 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Ręcznie nie da rady. Muszą automatycznie. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Longman napisał: Nie pamiętam dokładnie nazw wszystkich kanałów ale chodzi mi mi o te nowe kanały, które w ostatnim czasie podochodziły m. in TOP KIDS JR HD, FILMAX HD, DOCUBOX - te kanały nie działają mi. Platyna, moduł CAM. Wyszukałem je po ich dodaniu i nie działały. Wczoraj zrobiłem ponowne wyszukiwanie, znajduje mi je ale nie działają i chodzi tylko o te kanały nowo dodane. A np z nowo dodanych kanałów DIZI, UKRAINA24 i pewnie coś pominąłem te mi działają. Ktoś ma podobny problem? Miałem to samo. Po 9 dniach włączyli, a dziś dzwonili, czy działają. A dzwoniłem kilka razy. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Usunięto też crossposting. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujcio0 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Jeszcze dekoder można zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longman Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Nie mam dekodera, tylko moduł CAM. Swoją drogą, to powinni sami to dodać, a nie jeszcze trzeba się prosić. Może jakąś bonifikatę zaproponują? Kanały już dawno dodane, a końcowy użytkownik ich nie ma. Jak się w drugą stronę zalega to szybciutko odsetki doliczą. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś to jako usterkę. Pewnie masz jeszcze wkręcony w skrzyni filtr po analogu, który blokuje jedną częstotliwość z muxem DTV. Przyjdzie technik i wykręci i będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.