Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Madekp napisał:

Pisałem do technika SMS-a, odpisał mi że ma dwa w pudełkach i nie ma jak sprawdzić tj. podłączyć do sieci i w ustawieniach sprawdzić. Umówiłem się na poniedziałek rano. Sprawdzimy w domu. A co, jak inny dysk niż Toshiba?

Podobno te z innym dyskiem są dość głośne- "cykają". Mój jest w sypialni jako multiroom i jest bardzo cichy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech doda PSP i PSN to pogadamy.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Arkon napisał:

Nawet się nie zastanawiaj. Tylko poproś o dekoder z dyskiem Toshiby- cichutki,szybki. Według mnie najlepszy dekoder pvr Vectry.

 

Zgadzam się. Jeżeli chodzi o szybkość działania to faktycznie bije chyba nawet ten 4K. Mój niestety trochę hałasował, więc rzeczywiście polecam ten z dyskiem Toshiby, który jest zdecydowanie bardziej cichy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dawid_bydgoszcz napisał:
Zgadzam się. Jeżeli chodzi o szybkość działania to faktycznie bije chyba nawet ten 4K. Mój niestety trochę hałasował, więc rzeczywiście polecam ten z dyskiem Toshiby, który jest zdecydowanie bardziej cichy.


Ale po poprzedniej aktualizacji mój jakoś ciszej chodzi i teraz jeszcze lepiej chodzi. Nie mówię oczywiście o tym sofcie, bo mi się nie podoba. Chyba już lepiej zostać przy tym dekoderze, niż brać 4K PVR.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2021 o 22:28, kfm877 napisał:

Nowa promocja WL2021 kolejne ukryte podwyżki

pakiet stalowy = 29,99, wcześniej 14,99

pakiet srebrny = 49,99, wcześniej 34,99

 

Jakieś nowe gratisy dają? Poprzednia podwyżka była po dodaniu "darmowego" Netflixa... Pakiety realnie warte 5 zł do czynszu, żeby mieć naziemną w kablu (Stalowy) i max 20 zł w przypadku Srebrnego (odpowiednik pakietu Startowego na satelicie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć. Moja umowa na Internet i TV z Vectry podpisana na 24 mce w 2018r. Po ponad 24 mc-ach przeszła na czas nieokreślony, więc teraz niejako "dryfuje" sobie z miesiąca na miesiąc sama. Dzwonili kilka miesięcy temu z DUKu żebym przedłużył ale nic mieli nic konkretnego do zaproponowania, tylko chcieli podnieść prędkość neta za dodatkowe 15 zł/mc więcej, co mi nie było potrzebne więc nie zdecydowałem się. I tak to zostało - oni nie rozwiązują umowy - bo stracą klienta co im wtedy powiedziałem - a ja nic tylko dalej korzystam i co miesiąc opłacam rachunek. Przypominam, że jestem na okresie PO 24 miesiącach umowy więc oni to chyba nazywają okresem bez zobowiązania. Niedawno na maila przyszła wiadomość, z informacją, że zmieniają warunki - mail zatytułowany "Zmiany w zakresie świadczenia usług" w którym w załącznikach opisują co zmieniają. Całość oczywiście prawniczo-regulaminowym slangiem, więc wolę się upewnić jak to rozumieć.

Załączam tego pdf ze zmianami a na spodzie treść wiadomości od nich.

 

Zmiany w regulaminie

 

Pytanie: czy to jest generyczny mail wysłany do tysięcy osób, do każdego klienta Vectra, niezależnie czy jest w trakcie trwania umowy (tj w okresie zobowiązania) czy - jak ja - po tym okresie gdy umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem rozwiązania ?

 

Piszą, że jeśli nie zrobi się wypowiedzenia do końca kwietnia to jest to równoznaczne z tym, że klient zgadza się na zmiany regulaminu które wchodzą od początku Maja. Pytanie - skoro i tak jestem w sytuacji , że mam miesięczny okres wypowiedzenia, to jeśli teraz nie zareaguje i nie wypowiem im tej zmiany regulaminu który wprowadzają, to czy potem w każdej chwili gdyby oni podnieśli ceny (co sobie właśnie umożliwiają tą zmianą regulaminu) będę mógł bez żadnych kar/zwrotów ulg wypowiedzieć im moją umowę ?

 

Fakt, że oni tworzą sobie taką furtkę do zmian cen nie musi jednocześnie oznaczać, że na 100% je wprowadzą, jeśli nie zareaguję, ale jeśli je wprowadzą i zmienią ceny to nadal mogę rozwiązać z nimi umowę bez kar ?

 

Szanowni Państwo,

 

mając na względzie poprawę czytelności i konieczność uzupełnienia treści obowiązujących postanowień umownych w zakresie podstaw i zasad zmian warunków Państwa umów o świadczenie usług, informujemy, że zmieniamy Ogólne Warunki Umowy.

 

Zmiany dokonane w tym dokumencie mają na celu ustalenie trybu realizacji modyfikacji umów, tj. wskazują, w jakich sytuacjach Dostawca Usług ma możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy (pkt. 20.1 - 20.7 Ogólnych Warunków Umowy) oraz porządkują zapisy (usunięcie pkt. 12).

 

Dołożyliśmy wszelkich starań, by treść i forma nowej dokumentacji była przejrzysta i zrozumiała dla każdego z Państwa. Nowe warunki świadczenia usług będą obowiązywać od dnia 01.05.2021 roku.

 

Pozostałe warunki świadczenia Usług, takie jak wysokości opłat abonamentowych, nie ulegają zmianie.

 

Akceptacja warunków nie wymaga żadnych działań z Państwa strony.

 

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian w Ogólnych Warunkach Umowy, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej.

 

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do firmy Vectra S.A. nie później niż 30.04.2021 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj. z dniem 01.05.2021 r.

 

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub Biura Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe. Wypowiedzenie składane przez Abonenta może zostać przesłane także na numer faksu Dostawcy Usług albo drogą elektroniczną.

 

W przedmiotowym oświadczeniu prosimy o podanie jako przyczyny wypowiedzenia Umowy Abonenckiej „brak akceptacji zmian w dokumentacji abonenckiej”. Informujemy jednocześnie, iż brak podania przyczyny może skutkować uznaniem, iż wypowiedzenie złożone zostało na zasadach ogólnych. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, iż od dnia 01.05.2021 r. umowa będzie realizowana na zmienionych warunkach.

 

W załączeniu przesyłamy Państwu wykaz zmian w dokumentacji abonenckiej oraz zmieniony wzorzec umowy o świadczenie usług.

 

Z poważaniem
Zarząd Grupy VECTRA

 

Edytowane przez mattin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mattin napisał:

cześć. Moja umowa na Internet i TV z Vectry podpisana na 24 mce w 2018r. Po ponad 24 mc-ach przeszła na czas nieokreślony, więc teraz niejako "dryfuje" sobie z miesiąca na miesiąc sama. Dzwonili kilka miesięcy temu z DUKu żebym przedłużył ale nic mieli nic konkretnego do zaproponowania, tylko chcieli podnieść prędkość neta za dodatkowe 15 zł/mc więcej, co mi nie było potrzebne więc nie zdecydowałem się. I tak to zostało - oni nie rozwiązują umowy - bo stracą klienta co im wtedy powiedziałem - a ja nic tylko dalej korzystam i co miesiąc opłacam rachunek. Przypominam, że jestem na okresie PO 24 miesiącach umowy więc oni to chyba nazywają okresem bez zobowiązania. Niedawno na maila przyszła wiadomość, z informacją, że zmieniają warunki - mail zatytułowany "Zmiany w zakresie świadczenia usług" w którym w załącznikach opisują co zmieniają. Całość oczywiście prawniczo-regulaminowym slangiem, więc wolę się upewnić jak to rozumieć.

Załączam tego pdf ze zmianami a na spodzie treść wiadomości od nich.

 

Zmiany w regulaminie

 

Pytanie: czy to jest generyczny mail wysłany do tysięcy osób, do każdego klienta Vectra, niezależnie czy jest w trakcie trwania umowy (tj w okresie zobowiązania) czy - jak ja - po tym okresie gdy umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem rozwiązania ?

 

Piszą, że jeśli nie zrobi się wypowiedzenia do końca kwietnia to jest to równoznaczne z tym, że klient zgadza się na zmiany regulaminu które wchodzą od początku Maja. Pytanie - skoro i tak jestem w sytuacji , że mam miesięczny okres wypowiedzenia, to jeśli teraz nie zareaguje i nie wypowiem im tej zmiany regulaminu który wprowadzają, to czy potem w każdej chwili gdyby oni podnieśli ceny (co sobie właśnie umożliwiają tą zmianą regulaminu) będę mógł bez żadnych kar/zwrotów ulg wypowiedzieć im moją umowę ?

 

Fakt, że oni tworzą sobie taką furtkę do zmian cen nie musi jednocześnie oznaczać, że na 100% je wprowadzą, jeśli nie zareaguję, ale jeśli je wprowadzą i zmienią ceny to nadal mogę rozwiązać z nimi umowę bez kar ?

 

Szanowni Państwo,

 

mając na względzie poprawę czytelności i konieczność uzupełnienia treści obowiązujących postanowień umownych w zakresie podstaw i zasad zmian warunków Państwa umów o świadczenie usług, informujemy, że zmieniamy Ogólne Warunki Umowy.

 

Zmiany dokonane w tym dokumencie mają na celu ustalenie trybu realizacji modyfikacji umów, tj. wskazują, w jakich sytuacjach Dostawca Usług ma możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy (pkt. 20.1 - 20.7 Ogólnych Warunków Umowy) oraz porządkują zapisy (usunięcie pkt. 12).

 

Dołożyliśmy wszelkich starań, by treść i forma nowej dokumentacji była przejrzysta i zrozumiała dla każdego z Państwa. Nowe warunki świadczenia usług będą obowiązywać od dnia 01.05.2021 roku.

 

Pozostałe warunki świadczenia Usług, takie jak wysokości opłat abonamentowych, nie ulegają zmianie.

 

Akceptacja warunków nie wymaga żadnych działań z Państwa strony.

 

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian w Ogólnych Warunkach Umowy, przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej.

 

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do firmy Vectra S.A. nie później niż 30.04.2021 r. W takim przypadku rozwiązanie umowy nastąpi z dniem wejścia powyższych zmian w życie, tj. z dniem 01.05.2021 r.

 

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub Biura Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe. Wypowiedzenie składane przez Abonenta może zostać przesłane także na numer faksu Dostawcy Usług albo drogą elektroniczną.

 

W przedmiotowym oświadczeniu prosimy o podanie jako przyczyny wypowiedzenia Umowy Abonenckiej „brak akceptacji zmian w dokumentacji abonenckiej”. Informujemy jednocześnie, iż brak podania przyczyny może skutkować uznaniem, iż wypowiedzenie złożone zostało na zasadach ogólnych. Niezłożenie wypowiedzenia w powyższym terminie spowoduje, iż od dnia 01.05.2021 r. umowa będzie realizowana na zmienionych warunkach.

 

W załączeniu przesyłamy Państwu wykaz zmian w dokumentacji abonenckiej oraz zmieniony wzorzec umowy o świadczenie usług.

 

Z poważaniem
Zarząd Grupy VECTRA

 

@mattin

Wszystko zależy od warunków promocji, ja mam niezmienną cenę po przejściu na czas nie określony.
Oczywiście po okresie zobowiązania w twoim przypadku 24 miesiące mogą zmienić warunki świadczenia usług itd.

Masz Trzy wyjścia:
Akceptować zmiany
Przedłużyć  zawierając aneks do niej
Wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mattin napisał:

hmm czyli np nie wypowiadając jej (bo nie chce mi się zmieniać dostawcy, ciągnąć kabli po mieszkaniu itp) gdybym teraz (kwiecień) przed wejściem w życie tych zmian które piszą że wejdą w życie od Maja to na starych zasadach muszą dać ?

@mattin

Twój okres zobowiązania się zakończył więc warunki mogą ulec zmianie, mail który przedstawiłeś nie zawiera dokładnych informacji o jakie zmiany chodzi podwyżka ceny itd.

Zapoznaj się z załącznikami wtedy będziesz dokładnie wiedział.
Tak jak pisałem możesz akceptować nowe warunki przedłużyć umowę na 24 lub ją wypowiedzieć, sam musisz wybrać co będzie dla ciebie najlepszą opcje.
PS możesz zadzwonić do DUK i zapytać jaką ofertę na przedłużenie mają dla ciebie, a następnie podjąć decyzję co dalej.
Pamiętaj że po wypowiedzeniu obecnej umowy możesz podpisać nową ale tak jak pisałem musisz wiedzieć co jest najlepsze dla ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie nazw wszystkich kanałów ale chodzi mi mi o te nowe kanały, które w ostatnim czasie podochodziły m. in TOP KIDS JR HD, FILMAX HD, DOCUBOX - te kanały nie działają mi. Platyna, moduł CAM. Wyszukałem je po ich dodaniu i nie działały. Wczoraj zrobiłem ponowne wyszukiwanie, znajduje mi je ale nie działają i chodzi tylko o te kanały nowo dodane. A np z nowo dodanych kanałów DIZI, UKRAINA24 i pewnie coś pominąłem te mi działają. Ktoś ma podobny problem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Longman napisał:
Nie pamiętam dokładnie nazw wszystkich kanałów ale chodzi mi mi o te nowe kanały, które w ostatnim czasie podochodziły m. in TOP KIDS JR HD, FILMAX HD, DOCUBOX - te kanały nie działają mi. Platyna, moduł CAM. Wyszukałem je po ich dodaniu i nie działały. Wczoraj zrobiłem ponowne wyszukiwanie, znajduje mi je ale nie działają i chodzi tylko o te kanały nowo dodane. A np z nowo dodanych kanałów DIZI, UKRAINA24 i pewnie coś pominąłem te mi działają. Ktoś ma podobny problem?
 


Miałem to samo. Po 9 dniach włączyli, a dziś dzwonili, czy działają. A dzwoniłem kilka razy.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Usunięto też crossposting.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dekodera, tylko moduł CAM.

 

Swoją drogą, to powinni sami to dodać, a nie jeszcze trzeba się prosić. :) Może jakąś bonifikatę zaproponują? ;) Kanały już dawno dodane, a końcowy użytkownik ich nie ma. Jak się w drugą stronę zalega to szybciutko odsetki doliczą.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...