Jump to content
vibor

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna

Recommended Posts

Może nieprecyzyjnie się poprzednio wyraziłem. Jeśli oglądasz C+VOD z dysku to nie ma HD, jeśli korzystasz z kolekcji internetowej, to tak, jest ona w HD.

Z drugiej strony jak nie widzisz czy oglądasz materiał w HD czy nie, to tak naprawdę HD nie jest Ci potrzebne.

Edited by Pawop
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z nsport+ wszystko w porządku. Normalnie nadaje.Pewnie wystąpił jakiś błąd przy wysyłaniu uprawnień i trzeba ponowić.

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuję namiary na adres e-mail bezpośrednio do działu technicznego Canal+. Chodzi o testy aplikacji Canal+ Go, bo francuzi pod mailem: [email protected] są zieloni w temacie. Ma ktoś namiary? Dodam, że nie jestem abonentem Platformy Canal+.

Edited by frankie1905

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś  przyjechał kurier dekoder 4K seria ITCA to TECHNIKOLOR czy ADB ?

Druga sprawa kurier był ok czternastej i tak jest to widoczne na stronie śledzenia, więc wygląda na to że potwierdził platformie doręczenie, jednak nadal ekran aktywacyjny.  🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Extra+; bez Netflixa i byłem pewien że będzie ADB więc chyba pozytywne zaskoczenie. To kolejna umowa i jeszcze jej nie widać w strefie CANAL+ poczekam do jutra dopiero telefon na infolinię jeśli nie złapie aktywacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maks27 napisał:

...Druga sprawa kurier był ok czternastej i tak jest to widoczne na stronie śledzenia, więc wygląda na to że potwierdził platformie doręczenie, jednak nadal ekran aktywacyjny.  🤔

A gdzie był? Na bazie czy w domu?. To nie tak działa. Najszybciej jutro.

 

59 minut temu, Krzysiek11:) napisał:

Ponów uprawnienia przez infolinię albo strefę CANAL+.

Było to przerabiane. Jak może przez Strefę czy zadzwonić jak nic nie jest potwierdzone. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ircios  może teraz tak i czekam na aktywację może jutro będzie. Sam byłem świadkiem w styczniu tego roku: kurier koło południa i po 17-stej aktywacja. Dlatego spodziewałem się podobnej sytuacji, i tak poszło w miarę sprawnie. Zamówienie czwartek, wczoraj wysłane i dziś odebrane, więc spokojne czekanie na aktywację. Miała być umowa w salonie, jednak tam stwierdzili że najpierw aneks umowy która jest do stycznia bo "system nie puści", więc zamówienie przez stronę i system puścił skoro jest zrealizowane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktywacja w dniu odebrania paczki, wystarczy poczekać kilka godzin. 

U mnie kurier był w któryś piątek o 15 a o 19 już świeciło. Dostają sygnał, że paczka odebrana i uruchamiają. Tak samo jak z abonamentem na telefon, często rusza jak tylko kurier potwierdzi w systemie odbiór paczki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, PawelTSW napisał:

Aktywacja w dniu odebrania paczki, wystarczy poczekać kilka godzin. 

U mnie kurier był w któryś piątek o 15 a o 19 już świeciło. Dostają sygnał, że paczka odebrana i uruchamiają. Tak samo jak z abonamentem na telefon, często rusza jak tylko kurier potwierdzi w systemie odbiór paczki. 

No właśnie jak kurier potwierdzi odbiór paczki. Przed świętami w natłoku przesyłek nieliczcie, że kurierzy będą się zajmowali takimi [beep]ołami jak potwierdzenie odbioru paczki. Poczekajcie do wieczora ale o do dnia następnego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam problem nie mogę zalogować się do strefy Canal+ ponieważ , nie pamiętam hasła ani hasła do skrzynki email , który podałem podczas rejestracji 10 lat temu. Gdy próbuje zarejestrować się jeszcze raz to pisze , że numer pesel został już zarejestrowany. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sport323 powoli, ustalmy jedno: czy Ty wciąż masz obowiązującą umowę (od tych 10 lat), ale nie logowałeś się od dłuższego czasu, czy jesteś tzw. nowym klientem i próbujesz na stare dane się zalogować? Bo jeśli to drugie, to po wejściu w strefę canal+ musisz wybrać 'zarejestruj się', następnie podajesz numer nowej umowy, resztę danych (w tym pesel), hasło... i gotowe! Wtedy obecną umowę dopisuje Ci do tych starych i przy logowaniu klikasz na obowiązującą umowę. Jeżeli pomimo tych działań wciąż występuje problem, to możesz skontaktować się z infolinią (jak zasugerował @ircios), albo przez chat z konsultantem. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki , ale już ogarnełem zadzwoniłem na infolinie i konto zawiesił mi całkowicie i od nowa mogłem się zarejestrować :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...