Jump to content

Pablito

Users
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralna

About Pablito

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Location
    Zagłębie Dąbrowskie

Equipment

  • Receiver
    Zgemma h9 twin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. "Zwrotnice dziejów. Alternatywne historie Polski" Andrzeja Chwalby i Wojciecha Harpuli. Gdyby potoczyło się inaczej... Ciekawe rozważania. Polecam
  2. Cześć, mam taki temat pod dyskusję. Rzecz dotyczy oferty specjalnej Extra przez 6 m-cy za 0 zł w połączeniu z promocją Credit Agricole ("Włącz korzyści - NC+ II"). Załóżmy, że biorę tę ofertę i nie czekam przez 6 miesięcy z opłatami, tylko od razu nadpłacam (wychodzi po 45 zł). Czy mogę przyjąć, że bank już od pierwszej mojej wpłaty (ale jednak nadpłaty) będzie mi zwracał 50% na konto? W ten sposób przez 16 miesięcy mój abonament wyniósłby 22,5 zł. Pytam, bo być może ktoś już zajmował się tym tematem i mógłby podzielić się swoją wiedzą. Pozdrawiam
  3. @shevchenko1987, a ja odpowiedziałbym koledze @_jw23 twierdząco, że "tak, warta uwagi", bo skoro pyta o to, to oznacza, że rozważa przyjęcie tej oferty. Płacił 112 zł, teraz pyta czy warto rozważyć ofertę za 121,89 zł. To chyba oznacza, że go kusi cena. Oznacza to również to, że nie zapoznał się z ostatnimi stronami tego wątku, które pozwoliłyby mu dowiedzieć się, między innymi dzięki Twoim informacjom oraz wielu stałych bywalców tego forum, jakie są kwoty możliwe do osiągnięcia. Żeby nie było, jestem za tym, żeby forumowicze prezentowali, jakie "jedyne w swoim rodzaju" oferty otrzymywali od konsultantów PC+, ale umówmy się, że każdy ma swój rozum i potrafi zadecydować, czy przyjąć daną ofertę, czy nie. Sorry za off-topic, ale jakoś nie potrafiłem się powstrzymać 😀 po tylu latach czytania tego wątku. Pozdrawiam✌️
  4. Wbrew pozorom, to rozwiązanie (zakończenie umowy po 2 latach) nie jest pozbawione sensu. Rynek umów abonenckich okrzepł, ale nie oznacza to, że wypracowane rozwiązania są idealne. Warto zauważyć, że umowy różnią się między sobą. Umowy na TV satelitarną oferują kontynuację, ale już po wyższych cenach, umowy na telefonię komórkową oferują kontynuację, które z reguły nie zmieniają ceny abonamentu. Dobrym przykładem są rozwiązania dot. OC na samochód. Tutaj umowa (polisa) wygasa po roku i to ubezpieczyciel przypomina o tym fakcie, z reguły oferując kilka wariantów nowej polisy. A przecież jeszcze kilka lat wstecz, żeby zmienić ubezpieczyciela, należało najpierw wypowiedzieć poprzednią umowę. Czy takie reguły przyjęłyby się w umowach na tv satelitarną? Wydaje mi się, że bez problemów. Na pewno konsumenci byliby na odrobinę lepszej pozycji w negocjacjach. Pozdrawiam
  5. Pomijając to o czym powiedział już @Pawel, do rozmowy z konsultantem powinieneś się przygotować, bo w innym przypadku dostaniesz oferty za 64,99 pln. A powinieneś zacząć od tego, że "goły" start+ kosztuje 19,99 pln (https://sklep.pl.canalplus.com/__data/assets/pdf_file/0012/14205/wp_nowy_start_24m_13082019.pdf). Platforma Cyfra+ na swojej stronie proponuje dokupienie opcji dodatkowej za 30 pln (https://pl.canalplus.com/canal-plus?content=menu#; tam jest wprawdzie mowa o 8x C+, ale myślę, że te dwa dodatkowe dostałbyś w gratisie), co daje nam oczekiwane przez Ciebie 50 pln. Więc nie wiem, skąd im się wzięło 65 zł. Być może wliczają dekoder, może multiroom, który chciałeś, a o którym nie wspomniałeś. Tu już musisz uruchomić umiejętności negocjacyjne. Ale jeśli przekonasz konsultanta, że znasz ofertę, to mam nadzieję, że osiągniesz oczekiwaną cenę. Pozdrawiam
  6. Zgemma h9 combo posiada zarówno czytnik kart, jak i slot na moduły CI - to tak tytułem uzupełnienia wcześniejszego postu.
  7. @tweed77dwa wejścia na moduł CI/CI+ ma na pewno zgemma h9 twin, ale niestety nie wiem, jak radzą sobie moduły od platformy C+ i Polsatu. Cena nawet atrakcyjniejsza od Arivy ATV TT. Wsparcie tez jakieś jest.
  8. @ircios , nie, nie same karty, miałem jeszcze wifi premiumboxa i starego sagema dsi83. W APS pytałem nawet kilka razy, czy są jakieś oferty. Nawet pracownik punktu się dziwił, że nie ma żadnych propozycji.
  9. @Buziaczek1982 ja też nie twierdzę, że jest to "właściwy dział" (miałem od chłopaków z tego forum numery telefonów, które powinny jakiś efekt przynieść), dlatego pewnie skończyło się, jak się skończyło. Dla mnie presji nie było: przedłużę, to przedłużę - nie przedłużę, płakał nie będę. Widzę teraz, że im specjalnie nie zależy na tych, którzy chcieliby zostać, ale niekoniecznie płacić rachunki w okolicach stówy, a chcieliby mieć telewizję za 22,50 zł. Posta napisałem też po to, żeby niektórych przygotować, że negocjacje nie zawsze zakończą się sukcesem. Pozdrawiam 😀
  10. Cześć! I po przygodzie z nC+/Platformą Cyfra+. Nie udało się przedłużyć/wznowić umowy na moich warunkach (comfort+ za 22,50 zł, a nawet za 29,99 zł). Jedyne oferty, jakie proponowano, wywoływały tylko uśmiech na twarzy (comfort+ za 49,99 zł). Ostatni tydzień wyglądał w zasadzie następująco: godz. 9:00 telefon z nr 12 2947999 z pytaniem "Prosił Pan o kontakt", ja zdziwiony odpowiadam "Nie prosiłem, no chyba, że macie dla mnie jakąś ofertę wznowienia umowy?," konsultant "Ja nie mam, ale zgłoszę do właściwego działu", następnie dzwoni właściwy dział (22 3104747) "Nic dla Pana nie mamy, bardzo nam przykro". I tak w zasadzie dzień w dzień. No i nastąpił 14 dzień i sprzęt trzeba było zdać. Szkoda, przede wszystkim dlatego, że zależało mi na kontynuowaniu umowy (ale nie za wszelką cenę), ale z drugiej strony nie widziałem żadnej chęci na dalszą współpracę. Piszę to tylko dlatego, żeby podziękować @tweed77 i @lukx95 za podpowiedzi, z których skorzystałem. Szkoda, że się nie udało. Póki co przechodzę na prepaid, a potem się zobaczy. Pozdrawiam i powodzenia!
  11. Cześć, z końcem sierpnia zakończyła się moja umowa z nc+. W lipcu wypowiedziałem umowę, którą wcześniej miałem w wyniku cesji (przez kilka miesięcy). Za całość (pakiet extra+, 8xC+, HBO, Multiroom 2x cameleon) płaciłem trochę ponad 100 zł. I niestety kwota ta była dla mnie sporym obciążeniem. Kilkakrotnie kontaktowałem się z konsultantami, próbując ustalić, czy mogę zejść do "gołego" comfort+. Każdorazowo trafiałem na takich, którzy nic nie mogli i informowali, że skierują moje zapytanie do właściwego działu. Właściwy dział ani razu nie skontaktował się ze mną. I tak umowa wygasła, sygnał wyłączyli 1 września, a mnie pozostało spakować sprzęt i odnieść do najbliższego punktu teraz już Platformy Canal+😋. I po tym lekko smutnym wstępie, pytanie: jakie są wasze doświadczenia z tą chyba ostateczną wizytą w punkcie? Odbiorą sprzęt i podziękują? Czy może coś zaproponują (wcześniej w systemie nie było żadnych ofert dla mnie)? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie?
  12. Cześć, powiedzcie mi proszę, jaki jest czas oczekiwania na wznowienie sygnału. Wczoraj opłaciłem start na 5 miesięcy przelewem, ale do dzisiaj pakiet nie aktywował się. Puściłem sms-ową aktywację, ale z informacji zwrotnej wynika tylko, że karta aktywowana z dostępem do 31 maja 2019 oraz, że odświeżono sygnał. Próbowałem reaktywować w BOK, ale dzisiaj dodzwonić się, to jak liczyć na cud.
  13. Cześć, taką promocję krótkoterminową dla nowych zauważyłem na stronie nC+: https://sklep.ncplus.pl/landing-page/dekoder-4k-1zl Może będzie ktoś zainteresowany. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...