Jump to content

Pablito

Users
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralna

About Pablito

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Location
    Zagłębie Dąbrowskie

Equipment

  • Receiver
    Zgemma h9 twin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @sport323 powoli, ustalmy jedno: czy Ty wciąż masz obowiązującą umowę (od tych 10 lat), ale nie logowałeś się od dłuższego czasu, czy jesteś tzw. nowym klientem i próbujesz na stare dane się zalogować? Bo jeśli to drugie, to po wejściu w strefę canal+ musisz wybrać 'zarejestruj się', następnie podajesz numer nowej umowy, resztę danych (w tym pesel), hasło... i gotowe! Wtedy obecną umowę dopisuje Ci do tych starych i przy logowaniu klikasz na obowiązującą umowę. Jeżeli pomimo tych działań wciąż występuje problem, to możesz skontaktować się z infolinią (jak zasugerował @ircios), albo przez chat z konsultantem. Pozdrawiam
  2. Mam tak samo. Zalogowałem się na "stare" dane i mam dostęp do obecnej i poprzedniej umowy. Miałem dokładnie tak samo, jak u kolegi @szunaj. W tej chwili widzę w ICA starą (nieaktywną) i nową umowę, a logowałem się na stare dane. Natomiast, trochę więcej zachodu miałem z nc+go, ponieważ system nie chciał mnie przepuścić przy rejestracji, ponieważ mail, którego używałem był już wcześniej użyty (przy tej starej umowie). Konsultant zasugerował, żebym zarejestrował się z nową umową na inny mail, a ponieważ odmówiłem, to stanęło na tym, że mi stare konto w nc+go usunie i będę się mógł bez problemu zarejestrować na nowo, pod nową umowę. I tak się stało 🙂
  3. @diabeu, ta cena 999 zł, to dosyć popularna od jakiegoś czasu praktyka sprzedawców na allegro, w sytuacji, gdy kończy im się towar lub go po prostu nie mają. Do czasu dostawy nowego towaru, podnoszą zaporowo cenę, żeby wygasić popyt. Wcześniej ten mi box s 4k "chodził" po około 250 zł.
  4. Ma ktoś te warunki promocji z black weekendu dla MMP i HBO i może podesłać mi na priv? Chodzi mi o te tabele. Chciałem porównać z tymi dwoma ofertami, które teraz mam w ICA (pisałem o nich wcześniej). Z góry dzięki, pozdrawiam.
  5. Cześć, chciałbym się upewnić w kwestii dwóch opcji dodatkowych, o których mam wrażenie jest ostatnia dyskusja. Czytam w ICA zasady wyłączania usług dla HBO I HBO GO do 3 mies. za 0 zł (Promocja: HBO I HBO GO do 3 miesięcy za 0 zł, a następnie za 25 zł przez 10 miesięcy) oraz dla Multi Man Pack do 2 mies. za 0 zł (Promocja: do dwóch miesiący za 0 zł, a następnie 20 zł miesięcznie do końca obowiązywania Umowy) i nie do końca jestem przekonany o tym, że po tych okresach za 0 zł, będę mógł zrezygnować z dalszego (już płatnego) korzystania z oferty. Zapis "w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania" jest tak karkołomną konstrukcją słowną, że ja się gubię😀. Czy Wy macie te same oferty w ICA i ze spokojem możecie mi powiedzieć, że po 2 lub 3 miesiącach mogę sobie je wyłączyć, bez żadnych finansowych konsekwencji?
  6. @wilq79możliwe, że tak jest 😀 Wczoraj do nich zadzwoniłem z informacją, że od piątku to już dawno 72 godziny minęły. Konsultant sprawdził, przeprosił za zaistniałą sytuację i powiedział, że w ciągu 48 godzin uzupełnią mi konto i włączą pakiet start, czyli, cytuję: "w poniedziałek będzie Pan miał uruchomioną usługę". Nie omieszkał przy okazji do zachęcenia, żeby przejść na ofertę abonamentową. Naprawdę jestem pod wrażeniem 🤔
  7. Cała ta promocja poniekąd odzwierciedla podejście Platformy Canal+ do klientów usługi na kartę. Zachowują się w myśl zasady "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi". Ja doładowałem kwotą 15 zł w piątek 22 listopada. Pakiet wygasł w niedzielę. Dzisiaj jest środa, a u mnie wciąż brak dodatkowej dyszki. Nie idzie nawet sprawdzić jaki jest stan konta, po prostu nie ma takiej opcji. Infolinia, jak działa, było już o tym wspomniane. Te 15 zł z piątku też nie wiadomo czy zaksięgowali, czy wylądowały [beep]a wie gdzie. Tragedia!
  8. "Zwrotnice dziejów. Alternatywne historie Polski" Andrzeja Chwalby i Wojciecha Harpuli. Gdyby potoczyło się inaczej... Ciekawe rozważania. Polecam
  9. Cześć, mam taki temat pod dyskusję. Rzecz dotyczy oferty specjalnej Extra przez 6 m-cy za 0 zł w połączeniu z promocją Credit Agricole ("Włącz korzyści - NC+ II"). Załóżmy, że biorę tę ofertę i nie czekam przez 6 miesięcy z opłatami, tylko od razu nadpłacam (wychodzi po 45 zł). Czy mogę przyjąć, że bank już od pierwszej mojej wpłaty (ale jednak nadpłaty) będzie mi zwracał 50% na konto? W ten sposób przez 16 miesięcy mój abonament wyniósłby 22,5 zł. Pytam, bo być może ktoś już zajmował się tym tematem i mógłby podzielić się swoją wiedzą. Pozdrawiam
  10. @shevchenko1987, a ja odpowiedziałbym koledze @_jw23 twierdząco, że "tak, warta uwagi", bo skoro pyta o to, to oznacza, że rozważa przyjęcie tej oferty. Płacił 112 zł, teraz pyta czy warto rozważyć ofertę za 121,89 zł. To chyba oznacza, że go kusi cena. Oznacza to również to, że nie zapoznał się z ostatnimi stronami tego wątku, które pozwoliłyby mu dowiedzieć się, między innymi dzięki Twoim informacjom oraz wielu stałych bywalców tego forum, jakie są kwoty możliwe do osiągnięcia. Żeby nie było, jestem za tym, żeby forumowicze prezentowali, jakie "jedyne w swoim rodzaju" oferty otrzymywali od konsultantów PC+, ale umówmy się, że każdy ma swój rozum i potrafi zadecydować, czy przyjąć daną ofertę, czy nie. Sorry za off-topic, ale jakoś nie potrafiłem się powstrzymać 😀 po tylu latach czytania tego wątku. Pozdrawiam✌️
  11. Wbrew pozorom, to rozwiązanie (zakończenie umowy po 2 latach) nie jest pozbawione sensu. Rynek umów abonenckich okrzepł, ale nie oznacza to, że wypracowane rozwiązania są idealne. Warto zauważyć, że umowy różnią się między sobą. Umowy na TV satelitarną oferują kontynuację, ale już po wyższych cenach, umowy na telefonię komórkową oferują kontynuację, które z reguły nie zmieniają ceny abonamentu. Dobrym przykładem są rozwiązania dot. OC na samochód. Tutaj umowa (polisa) wygasa po roku i to ubezpieczyciel przypomina o tym fakcie, z reguły oferując kilka wariantów nowej polisy. A przecież jeszcze kilka lat wstecz, żeby zmienić ubezpieczyciela, należało najpierw wypowiedzieć poprzednią umowę. Czy takie reguły przyjęłyby się w umowach na tv satelitarną? Wydaje mi się, że bez problemów. Na pewno konsumenci byliby na odrobinę lepszej pozycji w negocjacjach. Pozdrawiam
  12. Pomijając to o czym powiedział już @Pawel, do rozmowy z konsultantem powinieneś się przygotować, bo w innym przypadku dostaniesz oferty za 64,99 pln. A powinieneś zacząć od tego, że "goły" start+ kosztuje 19,99 pln (https://sklep.pl.canalplus.com/__data/assets/pdf_file/0012/14205/wp_nowy_start_24m_13082019.pdf). Platforma Cyfra+ na swojej stronie proponuje dokupienie opcji dodatkowej za 30 pln (https://pl.canalplus.com/canal-plus?content=menu#; tam jest wprawdzie mowa o 8x C+, ale myślę, że te dwa dodatkowe dostałbyś w gratisie), co daje nam oczekiwane przez Ciebie 50 pln. Więc nie wiem, skąd im się wzięło 65 zł. Być może wliczają dekoder, może multiroom, który chciałeś, a o którym nie wspomniałeś. Tu już musisz uruchomić umiejętności negocjacyjne. Ale jeśli przekonasz konsultanta, że znasz ofertę, to mam nadzieję, że osiągniesz oczekiwaną cenę. Pozdrawiam
  13. Zgemma h9 combo posiada zarówno czytnik kart, jak i slot na moduły CI - to tak tytułem uzupełnienia wcześniejszego postu.
  14. @tweed77dwa wejścia na moduł CI/CI+ ma na pewno zgemma h9 twin, ale niestety nie wiem, jak radzą sobie moduły od platformy C+ i Polsatu. Cena nawet atrakcyjniejsza od Arivy ATV TT. Wsparcie tez jakieś jest.
×
×
  • Create New...