enski Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Tak samo jak któreś VOD (na pewno od HBO) mają lub miały swoje przekazy na satelicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 HBO ma HBO Go. Po co im przekazy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Kiedyś w dekoderach nie miałeś HBO GO i jakoś musieli doprowadzać treści do HBO On Demand na przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 To było kiedyś. O tym wiedziałem, że tak to wygląda. Ale teraz? Teraz to już chyba nie ma. NFX wszystko w sieci ma i dosyły? Może jakiś kanał demo z ich ofertą ma się pojawić dla abonentów PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) Nadal w NC+ są przekazy VOD, które nadają w pętli filmy, które potem są w kolekcjach dostępnych na dekoderach bez Internetu. W przypadku Netflixa raczej nie ma na coś takiego szans, żeby dosłać chociaz 10% oferty w mniej niż tydzień musieliby zagospodarować chyba ze dwa transpondery ;). Z tym nowym przekazem chodzi pewnie o planszę informacyjną i ew. jakieś elementy, które pobierze sobie dekoder. Tutaj jest zrzut z digitalbitrate.com z takiego kanału/zaślepki w sieci UPC w Szwajcarii: Edytowane 6 Listopada 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) Wiem, że są przekazy VOD PC+. Pisałem o HBO.. Tak czy owak już wkrótce NFX ruszy w PC+. I być może za kilka miesięcy Disney+ Edytowane 6 Listopada 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Właśnie dotarł do mnie moduł CAM. Próbuje aktywować kartę i odbijam się od ściany. Zgodnie z instrukcja dzwonie na 22 310 47 47 wpisuję pesel i komunikat o złym peselu, numer 801 044 944 milczy. Jak aktywować usługę? Dodam, iź w ICA też nie mogę założyć konta , wyskakuje błąd rejestracji konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 @bartek67 zakupiłeś moduł CAM CI+ na własność czy z umową? Jeśli na własność to aby aktywować wyślij SMS pod nr (+48) 725 72 72 72, w treści wpisz numer karty. Moduł do TV/dekodera i ustaw na TVP1 HD i czekaj na aktywację. Jeśli dostałeś moduł z umową (na wypożyczenie) to po prostu włóż do TV/dekodera i ustaw na TVP1 HD. Aktywuje się jak kurier zgłosi do centrali, że odebrał dokumenty zwrotne, lub jeśli nie zgłosi - wtedy, kiedy dotrą do centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Ok, po 16 godzinach uruchomili usługę, w CP trwa to max godzinę. W zakładce "Moja obecna oferta" jest na samym dole kanał Nowa Tonacja. Co to za kanał i z jakie tp nadaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 To jest powtarzany 30 razy w tygodniu w ramach paczki C+ magazyn muzyczny. Czyżby planowali jeszcze zrobić osobny kanał z tym? Może zamiast Trace... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 5 godzin temu, bartek67 napisał: Ok, po 16 godzinach uruchomili usługę, w CP trwa to max godzinę. W zakładce "Moja obecna oferta" jest na samym dole kanał Nowa Tonacja. Co to za kanał i z jakie tp nadaje? A widzisz jakbyś od razu popatrzył w instrukcję jak aktywować nc+ na kartę to trwało by to max 30 minut łącznie z aktualizacją modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Myślę, że @bartek67 zakupił jednak ofertę z umową, skoro już ma dostęp do Strefy CANAL+ (ex moje nc+). Pewnie dokumenty musiały wrócić do centrali, bo kurier nie zgłosił odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 5 godzin temu, roberttosat napisał: A widzisz jakbyś od razu popatrzył w instrukcję jak aktywować nc+ na kartę to trwało by to max 30 minut łącznie z aktualizacją modułu. To był abonament z pakietem Start+. Był ale już nie jest.Oddałem Moduł, gryzł się z moim TV. Ciągle czarny ekran, blokował nawet kanały FTA ( na kanałach FTA wyświetlał komunikat "błąd serwisu"). Trzeba będzie się zastanowić nad dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 A aktualizacje modułu Ty zdążył pobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 I co to był za "gryzący" model telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 U mnie też były takie dziwne zachowania modułu dopóki nie pobrałem aktualizacji. Od tamtej pory zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KatarzynaMadej55 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Mam dla was pytanie... czemu pakiet Superpremium+ nie zawiera podczas zamawiania opcji wybrania routera lub modemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 10 godzin temu, ircios napisał: A aktualizacje modułu Ty zdążył pobrać? Nic nie pobierał. Przy zmianie kanału z TVP1 HD na inny wyświetlał komunikat " błąd serwisu". 9 godzin temu, shevchenko1987 napisał: I co to był za "gryzący" model telewizora? Sharp LC-55UI8762ES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 @bartek67 Aktualizacja u mnie też nie poszła od razu, dopiero gdy przełączyłem telewizor na kanał TV Puls udało się ją pobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 W dniu 5.11.2019 o 15:34, roberttosat napisał: Karta jest aktywowana z reguły wieczorem w dniu kiedy podpiszesz kurierowi papiery chyba, że kurier tego nie zgłosi to dopiero jak dotrą dokumenty do Warszawy. TVP1HD, po aktywacji przełącz się na TVPuls w celu aktualizacji modułu. Miałeś wszystko napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 1 godzinę temu, roberttosat napisał: Miałeś wszystko napisane. I co z tego. Rano usługa "teoretycznie " była aktywna. Dwukrotnie dzwoniłem na infolinię i za każdym razem kazano mi zostawić TV na kanale TVP1 HD i ograniczano się do puszczenia uprawnień. Aktywacja nie przechodziła przez moduł/TV. Ani razu konsultant nie zasugerował aby robić najpierw aktualizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Jak wyżej, zaktualizowałeś moduł na TVPuls? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Nie. Według tego co piszecie miała najpierw być aktywacja później aktualizacja. Poza tym modem blokował sygnał TV. Próbowałem ponownie wyszukać kanały (przy włożonym module) i nic, zero kanałów, dopiero wyjęcie modułu pomogło i można było wyszukać kanały na satelicie. Rozmowa jest już lekko jałowo, moduł wrócił do PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KatarzynaMadej55 Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Mam dla was pytanie... czemu pakiet Superpremium+ nie zawiera podczas zamawiania opcji wybrania routera lub modemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 W jakim sensie blokował? Nic o tym nie pisałeś jedynie o błąd serwisu, aktualizacja by poszła bez aktywacji. @KatarzynaMadej55 bo pakiet superpremium to TV a router i modem to Internet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.