Jump to content
remekb

Platforma CANAL+ – pytania początkującego

Recommended Posts

Panowie, czy ktoś z Was wyjaśni mi do kiedy obowiązuje moja umowa? Aneks do niej podpisywał jeszcze ojciec dnia 25.06.2016 roku na 24 miesiące. W dniu 5.09.2016 zrobiłem aneks umowy na siebie. Natomiast w Moje nc+ pisze, że koniec obecnego okresu minimalnego to: 31.08.2018?

 

Z którym dniem mogę wypowiedzieć umowę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twoja umowa kończy się 31.08.2018, bo wszystko opiera się na okresach rozliczeniowych.

Umowę możesz wypowiedzieć kiedy chcesz, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, aby zakończyła się 31.08.2018. Czyli możesz nawet teraz ją wypowiedzieć, ale najpóźniej 31.07.2018.

Jeżeli zrobisz to np. 1.08.2018 to umowa zakończy się z dniem 31.09.2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vsat dzięki za odpowiedź, ale jak się mają zapisy aneksu o jego obowiązywaniu przez 24 miesiące? Czy po tych 24 miesiącach na aneksie umowa nie przechodzi na czas nieokreślony, a przyznane rabaty przestają obowiązywać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jej nie wypowiesz to przejdzie Ci na czas nieokreślony.

Teraz nie jest tak, że rabaty przestają obowiązywać i wychodzi Ci cena z kosmosu. Teraz jest ETO - Exit To Open, cena się podnosi o jakieś 10-15% w górę. Sprawdź sobie cenę po przejściu na czas nieokreślony w prognozie płatności w moje nc+.

 

ETO.jpg

źródło: tutaj :)

Edited by Vsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aneks miał zapewne zapis, że obowiązuje przez 24 m-ce + miesiące do końca aktualnej umowy. Wynika z tego, że Twój ojciec jak aneksował to miał umowę do końca sierpnia 2016. We wrześniu Ty nie aneksowałeś zapewne tylko cedowałeś umowę, a cesja nie zmienia warunków tylko i wyłącznie osobę na którą jest umowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. Jeżeli nie przedłużę umowy i nie złożę wypowiedzenia to umowa przechodzi na czas nieokreślony. Jaki jest wtedy okres wypowiedzenia ?

 

edit: dzięki. rozumiem, że pełny miesiąc kalendarzowy. Pozdro.

Edited by beren84

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. Jeżeli nie przedłużę umowy i nie złożę wypowiedzenia to umowa przechodzi na czas nieokreślony. Jaki jest wtedy okres wypowiedzenia ?

 

edit: dzięki. rozumiem, że pełny miesiąc kalendarzowy. Pozdro.

Miesięczny.

@beren84

Odpowiadając komuś na jego post, nie edytujemy w tym celu swojego poprzedniego postu i nie zamieszczamy w nim swojej odpowiedzi, tylko piszemy nowy post pod postem, na który odpowiadamy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy na dekoderze (konkretnie Pace PVR) w ktorym jest karta, i który jest podlaczony do neta ale nie do talerza, mozna odbierac ogladac nc+ Go i HBO Go?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich i proszę o rozwianie mych wątpliwości.

Posiadałem multiroom składający się z mediaboxa hd recorder oraz białego nbox'a (taki chyba pierwszy od n). Ten biały padł. Przy wymianie Pan z punktu stwierdził, że nie ma innej możliwości niż zamiana na Sagemcom dsi 83. Problem polega na tym, że jest to odrobinę przestarzały sprzęt i działa, powiedzmy, wolno. Czy na prawdę nie ma w takim układzie innej możliwości niż męczenie się z tym dekoderem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma innej możliwości. Jednak pewnie za jakiś czas umożliwią wymianę dekoderów do multiroomu na wifibox'a. Póki co nie masz wyjścia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest sposób ale to by Cię kosztowało 100 zł. Musiałbyś zdać multiroom i wziąć nowy z białym dekoderem Wifi Box. Sam tak zrobiłem bo już z tym DSI83 nie dało się normalnie oglądać telewizji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jeśli w grudniu zrezygnowałem z nc+, bo wtedy była okazja że kanał znika z oferty to mógłbym jeszcze raz podpisać nową umowę np na pakiet start+ i dobrać canal+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dnia wczorajszego mam uciążliwy problem z BOK-em dzwonię pod numer 22 310 47 47 wpisuje pesel , następnie daje 2 - pozostałe tematy i potem daje 1 -> pakiety dodatkowe -> połączenie z konsultantem 7 i martwa cisza - nawet sekretarki nie. Ktoś ma podobnie?

Edited by Gursonek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj najprościej połączyć się z konsultantem, a przy weryfikacji podasz mu stosowne dane (‭22 430 77 77‬).

Edited by shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie mam może lakoniczne pytanie ale mam niewiele wspólnego z NC+ więc zapytam. Na jakim kanale pobierane są uprawnienia do odbioru? TVP 1 HD?

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi numerami kanałów tak nie do końca, bo kolega na Fergusonie Ariva 103 ma własną listę ale ma problem, bo dostał FEDC....

 

OK czyli TVP 1 HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...