Jump to content

artgot

Users
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About artgot

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    DE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zrobilem tak ale to nic nie dało, może gdybym przywrócił fabryczne albo ponownie skonfigurowal antene tak aby wymusić pobranie listy to by ten kanal wskoczyl ale nie chce mi sie ponownie układac ulubionych
  2. Szczerze to mnie nie interesuje to czy jest napisane na grafice "NC+" czy "Platforma Canal" tylko czy zostały błędy poprawnione typu przewijanie w TimeShiftingu, i tak też się stało. U mnie też brak kanału 222 i apki Netflix w Menu, ale szczerze to mi to jest do szcześcia niepotrzebne.
  3. przewijanie do tyłu strzałka w lewo w timeshiftingu naprawione?
  4. Nie chodziło mi o piloty uniwersalne czy też od tv tylko o to czy piloty które są oferowane z innymi dekoderami NC+ działają z tym dekoderem?
  5. Witam, jaki jeszcze inny pilot NC+ (oprócz oryginalnie dołączonego) działa z tym dekoderem?
  6. U mnie jest dokładnie tak samo na Discovery, aż nie chce mi się wierzyć, że to wina konwertera, jest on dość nowy, jednoroczny, unicable Inverto (Inverto Unicable II LNB IDLU-32UL40-UNBOO-OPP)
  7. Witam, mam problem z odpaleniem HDR. TV LG 43UH6507-ZB (w opcjach włączone HDMI Ultra HD Deep Colour na wszystkich załączach HDMI) Dekoder Ultrabox 4K w opcjach rozdzielczość 2160p Kabel HDMI 2.0b Podczas transmisji np Premier League lub Ekstraklasy w HDR na podanej powyżej konfiguracji brak HDR, tylko 4k na pasku. W tym samym czasie w innym pokoju drugi dekoder 4k ale z TV Sony HDR śmiga aż miło. Jakieś pomysły?
  8. No kolego jak masz tylko takie uwagi to zachowaj je dla siebie bo to nic konkretnego do dyskusji nie wnosi i problemu nie rozwiązuje
  9. Ok byłem na urlopie w PL, więc zawitałem do punktu NC+. Pracownik salonu wymienił kartę i wszystko zaczęło ponownie działać. Wróciliśmy do domu i po kilku dniach znowu to samo tzn. oglądam jakiś kanał np TVN24 i nagle wyskakuje "brak uprawnień", przełączam na jakikolwiek inny kanał ale to samo, dopiero jak wejdę w ustawienia i dam uruchom ponownie dekoder to po restarcie wszystko działa ponownie. Niestety dokładnie tak samo zaczynało się wszystko psuć poprzednio. Objawy dokładnie te same. Na początku brak uprawnień, ale pomagały restarty. Później trzeba było oprócz restartu reaktywować kartę, mimo że uprawnienia były aktualne a na końcu podczas któregoś już restartu stanął na ekranie aktywacyjnym i tak już pozostał. Nie pomagały reaktywacje karty, ponowne uruchamianie czy przywracanie ustawień fabrycznych. Teraz zaczyna się to samo co poprzednio. Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
  10. Witam, chyba padł mi dekoder albo karta... Dekoder był używany od jakiegoś roku i wszystko było ok, od przedwczoraj "wisi" cały czas na ekranie aktywacyjnym i nie chce iść dalej. Sygnał jest. Gdy wyciągam kartę to pokazuje komunikat "dekoder zablokowany, włóż kartę", wielokrotne przesyłane uprawnienia na kartę nic nie dają choć gdy podejrzę w ustawieniach w zakładce karta dostępu to niby są ważne do 25.09, wielokrotne wyłączanie z prądu i przywracanie ustawień fabrycznych też nie daje rezultatu, "barany" z infolinii też nic konkretnego do powiedzenia nie mają, zapraszają do najbliższego punktu celem diagnozy a to w moim przypadku to nie jest niestety "za rogiem", ma ktoś jakiś pomysł? Co jeszcze można by było zrobić? Wydaję mi się, że spróbowałem już wszystkiego no ale może ktoś na coś wpadnie. Dodam, że wcześniej miałem raz na jakiś czas taki problem, że jak przełączałem między kanałami to pojawiał się komunikat "brak uprawnień do odbioru kanału" mimo iż ten kanał miałem w pakiecie, ale zdarzało się to naprawdę rzadko.
×
×
  • Create New...