Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zostało mi 3 miesiące z hakiem do końca umowy. Mam pakiet entry+ sport . Czy jakbym się teraz zdecydował przedłużyć umowę , to te 3 miesiace się skasują? Czy będzie to 3+ nowa długość umowy. Czy jest szansa przedłużenia na 12 miesięcy? Czy tylko 24? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Dzis w dokumencie pdf opisujacym szczegoly mojej oferty znalazlem cos dziwnego. W sekcji "Wybrane promocje" mam Comfort+ 29.99 a po tym okresie 33.99 dla abonentow. W szczegolach wybranych usług mam jednak oplate za Comfort 24.99 od 01/04/2022 do 31/07/2024 a potem 28.99

 

Czy to jest normalne w tego typu dokumencie przy promocyjnej cenie otrzymanej przy przedluzeniu ?

Edytowane przez maciekmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przy dzisiejszym przedłużeniu umowy Pani konsultant bez mojej wiedzy zmieniła mi pakiet Netflixa z premium na standard. Czuję się oszukany bo dwa razy pytałem czy będę miał to samo co do tej pory.... . Nie po to wymieniałem dekoder na 4k by tego 4k nie mieć. Jutro dzwonię z reklamacją

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2022 o 11:00, _Artek_ napisał:

Nie dzwoń z reklamacją jeśli przedłużałeś telefonicznie to masz 14 dni na zrezygnowanie z tego będzie szybciej niż reklamacja.

Zależy co kolega chce uzyskać.

Jeśli szybko odstąpić to racja, można.

Jeśli zależy mu na tym co wynegocjował, to niekoniecznie, bo po odstąpieniu podobnej oferty może nie dostać.

Pomijam fakt, że zabawa w przedłużanie zaczyna się od nowa.

Zazwyczaj, jeśli ustalenia telefoniczne w zapisanej rozmowie odbiegają od umowy, to wyrównują do ustaleń tel.

Edytowane przez arzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, arzak napisał:
Zazwyczaj, jeśli ustalenia telefoniczne w zapisanej rozmowie odbiegają od umowy, to wyrównują do ustaleń tel.

Netflixa mi przywrócili do 4k. Przed przedłużeniem umowy miałem pakiet superpremium 4k teraz mam extra + ale z dodatkami. W sumie programowo to samo tylko inna nazwa pakietu i dodatków. Teraz moje pytanie o co tu chodzi . Jak do nich napisałem to mi odpisali że odrzucają moją reklamację bo w sumie mam to samo tylko pod inną nazwą...

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2022 o 16:57, tutrus napisał:

Jak do nich napisałem to mi odpisali że odrzucają moją reklamację bo w sumie mam to samo tylko pod inną nazwą...

Jeśli różnica leży tylko na nazwie, to chyba rzeczywiście nie ma co reklamować.

Nawet nie z prawnego punktu widzenia tylko na zdrowy rozum, czasem po prostu nie warto tracić czasu i nerwów.

Warto jedynie zachować korespondencję do kolejnego przedłużenia, jakby robili problemy.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj przedłużyłem umowę w sumie na satysfakcjonujących mnie warunkach tylko że jest problem. Oferta została mi wysłana na emaila do akceptacji na co mam 7 dni. Wracam do domu i kanały które miałem wcześniej są już odłączone. O co tu chodzi przecież nie mogli mi włączyć nowej oferty bez mojej zgody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...