seatibiza Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 (edytowane) Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Usunięto moje konto i założyłem nowe z nowym hasłem. Zlecono też odłączenie od Canal+ płatności za Netflix. Czekam na korektę płatności. Mimo założenia nowego konta, po kliknięciu "przejdź do Netflix" nadal pojawią się strona z włoskim loginem. Hmmm...... Edytowane 14 Stycznia 2022 przez seatibiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Witajcie. Czy nadal mozna skladac wypowiedzenie przez internet z poziomu konta klienta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carmelo Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Co powinno zawierać takie wypowiedzenie napisane z poziomu konta klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 (edytowane) Wypowiedzenie umowy z Canal+. Skopiuj i wklej w Google. Edytowane 25 Stycznia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Dokładnie a nie wymyślanie własnych podpisów i innych bzdur. Ja z tego co pamiętam napisałem zwykłą formułke i wypowiedziałem umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Taki problem: mam w umowie HBO GO za 0PLN do końca okresu oznaczonego (jeszcze kilka miesięcy) Dzisiaj zauważyłem, że w szczegółach oferty zamiast jednej, mam dwie pozycje HBO GO, a w symulacjach płatności od marca abonament rośnie o 10PLN. To błąd tylko u mnie, u wszystkich, czy przygotowania do wprowadzenia HBO MAX ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 A co do tego ma HBO Max skoro będzie migracja abonentów z Go za free? Jak coś Ci się nie zgadza to zadzwoń na infolinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Hej, mam dekoder ultrabox 4k, nową instalację sat (podzespoły jak i antena inverto) i podłączone do tv samsung uhd 4k. Mam taki problem, że co jakiś czas przez ekran przechodzi mi poziomy pasek i za chwilę znika. Zmieniłem już kabel hdmi na nowy. W dekoderze mam ustawioną odpowiednią rozdzielczość. Siła sygnału 100%, jakość 90%. Co może być tego powodem? Ktoś się z czymś takim spotkał? Edytowane 5 Lutego 2022 przez blueman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Na obrazie z innych źródeł tego nie ma? Pytanie powinieneś zadać w temacie o Twoim modelu dekodera 4k. Tak będzie szybciej z rozwiązaniem problemu. To jest wątek związany z tym co zawiera tytuł tego tematu. Edytowane 5 Lutego 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Nie chcą mi zwrócić nadpłaty pani upiera się że ma potwierdzenie w systemie że przelew dotarł a ja do dzisiaj nie mam go na koncie….macie jakiś pomysł co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) Zwrócić się o wyjaśnienie do banku? Wydrukować wszystkie uznania na rachunek bankowy, jakie były w czasie gdy przelew miał dotrzeć i złożyć reklamację. Edytowane 8 Lutego 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 W dniu 5.02.2022 o 10:42, dvbx napisał: Taki problem: mam w umowie HBO GO za 0PLN do końca okresu oznaczonego (jeszcze kilka miesięcy) Dzisiaj zauważyłem, że w szczegółach oferty zamiast jednej, mam dwie pozycje HBO GO, a w symulacjach płatności od marca abonament rośnie o 10PLN. To błąd tylko u mnie, u wszystkich, czy przygotowania do wprowadzenia HBO MAX ? Bez twojej wyraźnej zgody nikt cie do HBO max nie zmigruje, czekać na informacje o zmianach w umowie. HBO Go zaprzestaje świadczenia usługi wiec nie wiem za co będą kroić 10 zł , skoro będzie wycofany z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 @LorDxnikt chyba nie musi informować. Po prostu przejście z HBO GO do MAX będzie automatyczne i nie będzie wymagało zgody abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 a kto stroną umowy twojej hbo czy c+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 I jak wasze rachunki za marzec? Mój jest większy o 10 zł, póki co nie ma dostępnej faktury więc nie wiem za co jest ta kwota. Mogę się jednak domyślać że chodzi o HBO GO, czekam na fakturę i będę pisał reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 U mnie rachunek bez zmian ten i następne w prognozie do końca czasu oznaczonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 @Ozzy666u mnie jest ok. Jednak przyszła informacja na pocztę że obecna cena za HBO GO którą posiadam będzie obowiązywać tylko do końca mojej umowy. Potem na logikę pewnie będą chcieli wcisnąć HBO MAX za 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 teraz zrabatują żebyś nie uciekł, na nieokreślonym cenę podniosą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 (edytowane) To dostaną papiery U mnie póki co nic się w prognozach płatności nie zmienia a jestem już jakiś czas na nieokreślonym w superpremium 4K. Edytowane 3 Marca 2022 przez andjaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 Moja marcowa faktura jest wyzsza o 30zl z jakiegos powodu mimo ze w prognozie mam poprawna kwote. Czekam na pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Nie mogłem się doczekać pliku PDF i napisałem pytanie skąd ta dodatkowa opłata. Uzyskałem odpowiedź że chodzi o HBO GO, odpisałem że w takim wypadku mogę bez konsekwencji wypowiedzieć umowę. Po chwili już miałem wiadomość że kwota 10 zł za HBO GO jest błędna i rachunek zostanie skorygowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 @Ozzy666 pewne jest raczej to że do końca umowy cena będzie taka jaka miała być. Ale pewnie przy przedłużeniu będą musieli wciskać za 5 czy 10 hbo max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 @Vaniliovsky Też mi się tak wydaje. Jednak jeśli godziłem się na przedłużenie umowy na taką i taką kwotę to niech się tego trzymają. Ważne że się wyjaśniło i do lutego mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 To nie przedłużać, niech leci na nieokreślonym. Nic tak konsultanta nie frustruje jak klient nie chce podpisać cyrografu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.