mikoko Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Jak odróżnić punkt operatora od partnerskiego? Poważnie pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zdaje się że punktów partnerskich już nie ma (bynajmniej w Bydgoszczy) są tylko Salony Canal+ z kompleksową obsługą i serwisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Witam. Czy otrzymaliście w rachunku za styczeń dopłatę 52,00 zł. za Netflix. Nie zwracałem się do Canal+ o jego dołączenie, ponieważ nie korzystam, więc o co chodzi? Tak na "bezczela" próbują mi coś wcisnąć? Napisałem do nich po zalogowaniu na konto. Mam czekać na rozpatrzenie wniosku o korektę rachunku. Czy jeśli będąc zalogowanym na koncie kliknąłem na przycisk Netflix i oglądałem co mają w ofercie, zostało to uznane za używanie usługi? Niczego nie oglądałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Sprawdź w Strefie C+ czy masz aktywny Netflix. Może ktoś Ci się włamał na konto i coś aktywował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 @seatibizanie, musiałbyś zaakceptować płatności itp. Więc musiałeś mieć włam na konto bo niby wyciekły jakieś dane logowania ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 6 minut temu, PawelTSW napisał: @seatibizanie, musiałbyś zaakceptować płatności itp. Więc musiałeś mieć włam na konto bo niby wyciekły jakieś dane logowania ostatnio. Dzięki, tak podejrzewałem. A myślałem, że grudniowy mail od Canal+ o połączeniu płatności za usługi to pomyłka. Czyli zmiana hasła niewiele pomoże, skoro są "wycieki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Dlaczego zmiana hasła nie pomoże ? Oczywiście, że pomoże. Powinieneś to zrobić od razu po otrzymaniu takiego maila + wysłanie rezygnacji z niechcianej usługi. Teraz może być ciężko, a usługa Netflixa jest prawdopodobnie do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Ja tam bym składał reklamacje i niech sprawdzają nawet po IP, skad włączono usługę. Bo jeśli ktoś mieszka w mieście A, a usługę uruchomiono 500 km od tego miasta, to przy ich wiedzy o wyciekach danych powinni komuś wyłączyć usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Na koncie mam podświetlony przycisk Netflix. Po jego wciśnięciu pojawia się biała strona do logowania z e-mailem andreadeiia@libero.it, oczywiście nie moim. Zgłosiłem to i czekam na odzew. Może to być próba jakiegoś wyłudzenia danych. 29 minut temu, maniek357 napisał: usługa Netflixa jest prawdopodobnie do końca umowy. A w przypadku umowy na czas nieoznanczony? Edytowane 10 Stycznia 2022 przez seatibiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Będziesz mógł wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 5 minut temu, PawelTSW napisał: Będziesz mógł wyłączyć Dzięki. Może jutro przyjdzie odpowiedź. Oby pozytywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Od razu ślij informację do UODO, bo w takim razie mieli "incydent" dotyczący danych osobowych o którym nie raczyli nas poinformować (jaka skala, jakie dane, z kiedy...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Raczej wszystkiemu zaprzeczą zamiota pod dywan a reklamację uznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Dlatego UODO (Urząd Ochrony Danych Osobowych), a nie IODO, czyli ich Inspektor. Kilka razy wysyłali dziwne informacje z których nie wynikało wprost, że mieli "incydent", ale kontrola pewnie by im się przydała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Wcale nie trzeba znać danych osobowych czy tam innych danych wrażliwych, starczy luka w tunerze lub ktoś używa formy expolitu na chubił trafił, brak rekacji jechali na koncie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 13 godzin temu, Mruczek napisał: Od razu ślij informację do UODO, bo w takim razie mieli "incydent" dotyczący danych osobowych o którym nie raczyli nas poinformować (jaka skala, jakie dane, z kiedy...). informowali: Cytat 29-12-2021 09:42:09 / Ważna informacja - dotyczy bezpieczeństwa Twoich danych osobowych. - Drogi Abonencie, w związku z zaobserwowanymi w ostatnim czasie próbami ataków hakerskich polegającymi na nieuprawnionym dostępie do kont w Strefie CANAL+ i możliwości zmiany wybranej oferty programowej, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i przypominamy o stosowaniu się do poniższych zasad cyberbezpieczeństwa; nie wykorzystuj tych samych haseł i loginów, które stosujesz w innych aplikacjach, sklepach internetowych, serwisach internetowych/VOD, na forach, czy portalach internetowych (w przypadku np. wycieku danych ze sklepu internetowego osoba nieuprawniona może uzyskać dostęp do Twojego konta w innym serwisie internetowym, do którego logujesz się za pomocą tego samego loginu i hasła); regularnie zmieniaj hasła i nie udostępniaj ich nikomu. Mocne hasło to skomplikowane hasło (hasło powinno zawierać minimum 8 znaków, w tym znaki specjalne, liczby, duże i małe litery); nie podawaj danych osobowych na niezaufanych lub nieznanych stronach internetowych; ignoruj e-maile z prośbą o uwierzytelnienie lub dane do logowania; skanuj programem antywirusowym komputer lub inne urządzenie, z którego następuje logowanie do Strefy CANAL+; zabezpiecz komputer lub inne urządzenie m.in. poprzez regularne pobieranie i instalowanie aktualizacji; nie korzystaj z linków, do których nie masz pewności, że pochodzą one od CANAL+ Polska; nie wchodź na podejrzane i nieznane strony internetowe - zwracaj uwagę na adresy URL stron, które odwiedzasz. Takie strony mogą zainfekować Twoje urządzenia złośliwym oprogramowaniem. Z poważaniem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 4 godziny temu, PawelTSW napisał: informowali: Tak, tą informację czytałem po czasie, ponieważ ostatnio rzadko zaglądam na konto. Ciekawi mnie czy wszyscy abonenci mają po lewej stronie w menu "przycisk" Netflix? Z ciekawości otworzyłem stronę Netflixa w osobnej karcie i próbowałem się zalogować na moje dane sprzed zmiany hasła i nie było takiej możliwości. W dniu 22.12.2021 r. otrzymałem od Canal+ e-maila o treści: Drogi Abonencie, potwierdzamy skorzystanie z usługi „Płacę za Netflix z Platformą CANAL+”. W załączeniu przesyłamy szczegółowe warunki opisujące jej działanie. Pozdrawiamy Platforma CANAL+ Myślę, że ktoś od nich próbuje zrobić ze mnie "jelenia" i myśli, że to łyknę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Przycisk Netflixa ma każdy. A logowanie do Netflixa nie odbywa się kontem Canal+, tylko oddzielnym. Sam wczoraj wrzucałeś screen z włoskim adresem email. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) 18 minut temu, maniek357 napisał: Sam wczoraj wrzucałeś screen z włoskim adresem email. A jak naciśniesz będąc zalogowanym "przejdź do Netflix", to też otwiera się ta włoska strona? Edytowane 11 Stycznia 2022 przez seatibiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Nie, pokazuje się informacja o możliwości dobrania Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 6 minut temu, seatibiza napisał: A jak naciśniesz będąc zalogowanym "przejdź do Netflix", to też otwiera się ta włoska strona? Że co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 normalnie ktoś połączył ci konto netflixa z c+ i jeszcze historie zostawił na twoim kompie ze swoim emailem włoskim, jakim cudem ty to widzisz w przeglądarce mimo że tego nie robiłeś, nie wiem. nie używasz jakiś VPN albo podobnych ? to wrota do twojej sieci lokalnej w obie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 4 minuty temu, PawelTSW napisał: Że co? Tak się dzieje u mnie. Muszę zrewidować ustawienia przeglądarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Jaka włoska strona ? O ile wczoraj widziałem na screenie, otwiera się u Ciebie strona z informacją, że masz subskrypcję Netflixa na jakimś włoskim adresie email. Ja nie mam subskrypcji Netflixa i u mnie w tym miejscu pokazuje się info z zachętą do podłączenia konta Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) Godzinę temu, maniek357 napisał: Jaka włoska strona ? Mocno uprościłem. Na screenie jest włoski adres mailowy. Zachęta do podłączenia/założenia konta Netflixa pojawia się gdy na stronie ze screena kliknę w lewym górnym rogu "Netflix", wtedy otwiera się strona Netflixa. Czekam na odpowiedź z Canal+, screena im wysłałem. Edytowane 11 Stycznia 2022 przez seatibiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.