Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy otrzymaliście w rachunku za styczeń dopłatę 52,00 zł. za Netflix. Nie zwracałem się do Canal+ o jego dołączenie, ponieważ nie korzystam, więc o co chodzi? Tak na "bezczela" próbują mi coś wcisnąć? Napisałem do nich po zalogowaniu na konto. Mam czekać na rozpatrzenie wniosku o korektę rachunku. Czy jeśli będąc zalogowanym na koncie kliknąłem na przycisk Netflix i oglądałem co mają w ofercie, zostało to uznane za używanie usługi? Niczego nie oglądałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, PawelTSW napisał:

@seatibizanie, musiałbyś zaakceptować płatności itp. Więc musiałeś mieć włam na konto bo niby wyciekły jakieś dane logowania ostatnio. 

Dzięki, tak podejrzewałem. A myślałem, że grudniowy mail od Canal+ o połączeniu płatności za usługi to pomyłka. Czyli zmiana hasła niewiele pomoże, skoro są "wycieki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Ja tam bym składał reklamacje i niech sprawdzają nawet po IP, skad włączono usługę. Bo jeśli ktoś mieszka w mieście A, a usługę uruchomiono 500 km od tego miasta, to przy ich wiedzy o wyciekach danych powinni komuś wyłączyć usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koncie mam podświetlony przycisk Netflix. Po jego wciśnięciu pojawia się biała strona do logowania z e-mailem andreadeiia@libero.it, oczywiście nie moim. Zgłosiłem to i czekam na odzew. Może to być próba jakiegoś wyłudzenia danych.

29 minut temu, maniek357 napisał:

usługa Netflixa jest prawdopodobnie do końca umowy. 

A w przypadku umowy na czas nieoznanczony?

Edytowane przez seatibiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Mruczek napisał:

Od razu ślij informację do UODO, bo w takim razie mieli "incydent" dotyczący danych osobowych o którym nie raczyli nas poinformować (jaka skala, jakie dane, z kiedy...).

informowali:

Cytat

 

29-12-2021 09:42:09 / Ważna informacja - dotyczy bezpieczeństwa Twoich danych osobowych.

-


Drogi Abonencie,

w związku z zaobserwowanymi w ostatnim czasie próbami ataków hakerskich polegającymi na nieuprawnionym dostępie do kont w Strefie CANAL+ i możliwości zmiany wybranej oferty programowej, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i przypominamy o stosowaniu się do poniższych zasad cyberbezpieczeństwa;

nie wykorzystuj tych samych haseł i loginów, które stosujesz w innych aplikacjach, sklepach internetowych, serwisach internetowych/VOD, na forach, czy portalach internetowych (w przypadku np. wycieku danych ze sklepu internetowego osoba nieuprawniona może uzyskać dostęp do Twojego konta w innym serwisie internetowym, do którego logujesz się za pomocą tego samego loginu i hasła);

 

regularnie zmieniaj hasła i nie udostępniaj ich nikomu. Mocne hasło to skomplikowane hasło (hasło powinno zawierać minimum 8 znaków, w tym znaki specjalne, liczby, duże i małe litery);

 

nie podawaj danych osobowych na niezaufanych lub nieznanych stronach internetowych;

 

ignoruj e-maile z prośbą o uwierzytelnienie lub dane do logowania;

 

skanuj programem antywirusowym komputer lub inne urządzenie, z którego następuje logowanie do Strefy CANAL+;

 

zabezpiecz komputer lub inne urządzenie m.in. poprzez regularne pobieranie i instalowanie aktualizacji;

 

nie korzystaj z linków, do których nie masz pewności, że pochodzą one od CANAL+ Polska;

 

nie wchodź na podejrzane i nieznane strony internetowe - zwracaj uwagę na adresy URL stron, które odwiedzasz. Takie strony mogą zainfekować Twoje urządzenia złośliwym oprogramowaniem.


Z poważaniem,

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, PawelTSW napisał:

informowali:

Tak, tą informację czytałem po czasie, ponieważ ostatnio rzadko zaglądam na konto. Ciekawi mnie czy wszyscy abonenci mają po lewej stronie w menu "przycisk" Netflix? Z ciekawości otworzyłem stronę Netflixa w osobnej karcie i próbowałem się zalogować na moje dane sprzed zmiany hasła i nie było takiej możliwości. W dniu 22.12.2021 r. otrzymałem od Canal+ e-maila o treści:

 

Drogi Abonencie,

potwierdzamy skorzystanie z usługi „Płacę za Netflix z Platformą CANAL+”.
W załączeniu przesyłamy szczegółowe warunki opisujące jej działanie.


Pozdrawiamy
Platforma CANAL+

 

 

Myślę, że ktoś od nich próbuje zrobić ze mnie "jelenia" i myśli, że to łyknę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka włoska strona ? O ile wczoraj widziałem na screenie, otwiera się u Ciebie strona z informacją, że masz subskrypcję Netflixa na jakimś włoskim adresie email. Ja nie mam subskrypcji Netflixa i u mnie w tym miejscu pokazuje się info z zachętą do podłączenia konta Netflix. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maniek357 napisał:

Jaka włoska strona ?

Mocno uprościłem. Na screenie jest włoski adres mailowy. Zachęta do podłączenia/założenia konta Netflixa pojawia się gdy na stronie ze screena kliknę w lewym górnym rogu "Netflix", wtedy otwiera się strona Netflixa. Czekam na odpowiedź z Canal+, screena im wysłałem.

Edytowane przez seatibiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...