Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o dane:

Szanowna Pani,

informuję, że w związku z wymogiem ustawowym Pani dane osobowe będą przechowywane w naszym systemie informatycznym oraz dokumentach w wersji papierowej do końca roku, w którym została rozwiązana umowa i kolejne 5 pełnych lat. Podany okres wynika z obowiązujących przepisów prawa, art. 23, ustęp 1 punkt 2 Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst pierwotny: dz. u. 1997 r. nr 133 poz. 883, tekst jednolity: dz. u. 2002 r. nr 101 poz. 926, oraz z art. 74, ustęp 2 punkt 8 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. 1994r. Nr 121 pozycja 591 z późniejszymi zmianami).
Jednocześnie informuję, że dane osobowe niewymagane do przechowywania przez ustawę o rachunkowości (adres e-mail, numer telefonu) zgodnie z Pani żądaniem zostały przekazane do usunięcia z systemu informatycznego abonentów platformy nc+. Zgłoszenie zostanie zrealizowane w najbliższym terminie.

 

Od 2 godzin już CP. Evobox śmiga super + 3 multiroom-y do Lipca 0zł. Potem 17 miesięcy 114,99 zł.

Edytowane przez kobi666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma znaczenia, regulamin mówi o poinformowaniu Klienta i czasie w jakim może złożyć wypowiedzenie i kiedy będzie skutkowało. To jest jedno zdanie, można zrozumieć. W NC+ nawet zrozumieli jaki regulamin sobie napisali.

 

"Abonentowi przysługuje, w ciągu 30 dni od otrzymania przez Abonenta informacji o proponowanych zmianach (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian), prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia"

 

 

Jak nie chcesz negocjować i płacić za grudzień to dzwoń, powołuj się regulamin i będziesz miał rozwiązaną umowę z końcem listopada.

 

 

Palą, ale jak ktoś poda konkretny wpis z regulaminu to przynaja rację.

 

"Szanowny Panie,

 

w nawiązaniu do rozmowy przeprowadzonej z Doradcą poprzez Live chat w moje.ncplus.pl informuję, że umowa zostanie rozwiązana 30.11.2017 jeżeli jeszcze dzisiaj złoży Pan rezygnację z niej z powodu wycofania kanału Universal Chanel od 31.12.2017.

               

Z wyrazami szacunku"

 

Rozmawiałem z biurem obsługi klienta i powoływałem się na wyżej wymieniony punkt regulaminu (rozdział 3 punkt 3 umowy o świadczenie usług). Natomiast oni powołują się na zapis który jest w nawiasie w tym punkcie czyli: (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian) Sam już nie wiem po czyjej stronie leży racja. Też już bym chciał mieć umowę z nimi rozwiązaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń jeszcze raz... na jakiegoś [beep]a trafiłeś. Zloz reklamacje i juz.

 

"termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian" - czyli jakby te 30 na rozwiązanie umowy dni upływało wcześniej (tak jak to jest teraz) bo informację niektórzy otrzymali 28 listopada to i tak termin musi być wydłużony do czasu zaistnienia faktu, przecież to proste jest...

 

30 dni upływa 28 grudnia, a wypowiadać możemy do 31 grudnia, czyli do monumentu usunięcia kanału, to w nawiasie to o tym właśnie :)

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje o zmianach otrzymałem od nc+ mailem w dniu 28.11,a na drugi dzień zaraz wypowiedziałem w punkcie umowe:)śledze sobie forum i z ciekawości zadzwoniłem do nich żeby sie upewnić ze umowa zostanie rozwiazana z dniem 30.11-konsultant jednak powiedział mi co innego-koniec umowy z dniem 31.12.

Przed chwilą pisałem w tej sprawie na live czacie i nie chcieli odpowiedziec na pytanie dot.regulaminu.Napisali że mam w zakładce Napisz do Nas złożyć reklamacje:)i wtedy firma się ustosunkuje...napisałem im tak..Dzień Dobry.W dniu 28.11.2017 otrzymałem informację od Państwa o dokonanych zmianach i usunięciu kanału Universal.Z uwagi na powyższe w dniu 29.11.2017r.w punkcie obsługi klienta  nr 21865 złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Zgodnie z regulaminem nc+ umowa moja powinna zostac rozwiązana wraz z końcem miesiąca w którym została wypowiedziana.Pomimo tego w dzisiejszej rozmowie telefonicznej z konsultantem dowiedziałem się,że termin rozwiazania umowy to 31.12.2017r.co w moim przekonaniu jest niezgodne z regulaminem.Proszę o zaprzestanie nadawania sygnału i uznanie mojego wypowiedzenia jako ostatecznego skutkującego rozwiazaniem umowy z dniem 30.11.2017 roku.Co za tym idzie nie naliczanie opłat za abonament za miesiąc grudzień.Urządzenie do odbioru telewizji NC+ zostało już odłączone i wraz z kartą są gotowe do zdania w najbliższym punkcie...

zobacymy co odpiszą:)jedno jest pewne...uwolniłem się od nich!!!umowa konnczyła mi się dopiero 08.18 a przy tej cenie szkoda gadac:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem jeszcze raz i cięgle upierają się przy swoim. Łączyli mnie nawet jeszcze z jakimś innym działem żeby wyjaśnić zaistniałą sytuację, ale oczywiście oni interpretują umowę po swojemu.

 

Pisz reklamację jak kolega wyżej, mi tez na czacie się rozłączali jak cytowałem regulamin i dopiero 4 konsultant "podjął rekawicę" i godzinę pozniej dostałem maila, że mam rację, co brzmi głupio bo to ich regulamin i powinni ogarniac co w nim zawarli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy dostali już informacje? Ja mam umowę od marca, kanał w ICA widnieje jako gwarantowany bo nie ma tego małego czerwonego trójkącika w rogu, a nic nie dostałem. Sprawdzałem na mailu, w spamie, skrzynka pocztowa też pusta.

Włączałem bodajże w czerwcu tego Multi Man Packa to może przez to?

Jutro będę w galerii handlowej w której jest punkt nc+ i chciałem złożyć wypowiedzenie, a tak nie wiem co robić. Oczywiście w umowie głównej obowiązującej od marca Universal jest kanałem gwarantowanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz wypowiadać to możesz śmiało to zrobić. Ja złożyłem wypowiedzenie zanim dostałem info i zostało przyjęte. Też miałem Man Packa i nic to nie zmieniło.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam. Mam nadpłatę zrobioną na koncie. Jak mi zamkną umowę z końcem roku to jak ja to odzyskam?

Wysylasz pismo z numerem konta.

 

 

A jak złożę rezygnacje to będę mógł ją później wycofać przez ICA? Chcę coś ugrać, jak się nie uda nie to wycofam wymówienie. Spróbować zawsze można, nic nie tracę.

Telefonicznie.

Edytowane przez Barti
Usunięto zdublowaną treść postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga uwaga! Ważny komunikat dla osób, które przechodziły z pre-paid na abonament oraz mają w umowach gwarantowany kanał Universal Channel.

 

Widząc u siebie w umowie, że powyższy kanał mam gwarantowany, a że nic nie dostałem czy to formie listownej czy elektronicznej, że mogę wypowiedzieć na tej podstawie umowę postanowiłem zapytać w ICA szanownego konsultanta czemu to mnie nie poinformowali o tym fakcie.

 

Pan najpierw wmawiał mi, że zostało do mnie wysłane pismo w formie papierowej. Powiedziałem mu, że żadnego listu ani e-maila nie od nich nie otrzymałem.

 

Później zaczął mnie przepraszać, że jednak dla takich klientów jak ja którzy migrowali z pre-paida taka informacja była umieszczona w Gazecie Wyborczej w dn. 28.11.2017r. O zgrozo?!

 

Po pierwsze nie czytam tego szmatławca. Po drugie, dlaczego jestem gorzej traktowany mimo posiadania statusu klienta abonamentowego, ze zobowiązaniem ponad 100 zł / m-c. Klient drugiego sortu? Tylko jakby chodziło o niezapłacony abonament to by nie informowali mnie przez gazetę, a zapewne windykację jak każdego normalnego klienta z umową. 

 

Kogoś tam już do reszty pogięło? Dobrze, że człowiek sam się interesuje i śledzi informacje, a ilu jest takich którzy szansy złożenia wypowiedzenia przez to mieć nie będą? Czy to nie jest chore?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też przechodziłem z prepaid na abonament i niestety też nie dostałem informacji o zmianach programowych. Potwierdzone jednak że też mogę wypowiedzieć umowę bez ponoszenia opłaty za przedwczesne zerwanie umowy.

Edytowane przez damdol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy dostali już informacje? Ja mam umowę od marca, kanał w ICA widnieje jako gwarantowany bo nie ma tego małego czerwonego trójkącika w rogu, a nic nie dostałem. Sprawdzałem na mailu, w spamie, skrzynka pocztowa też pusta.

Włączałem bodajże w czerwcu tego Multi Man Packa to może przez to?

Jutro będę w galerii handlowej w której jest punkt nc+ i chciałem złożyć wypowiedzenie, a tak nie wiem co robić. Oczywiście w umowie głównej obowiązującej od marca Universal jest kanałem gwarantowanym.

 

Napisz do nich przez "Moje nc+" zapytanie, czy masz kanał gwarantowany, od razu dostaniesz wiadomość na maila o zmianach w ofercie, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabolek7 nie dyskutuj ze "znawcami regulaminów" ;) To już robi się nudne. Mamy grudzień więc można rozwiązać z końcem grudnia. Nie ma powodu żeby wracać do poprzedniego miesiąca i prowadzić jałowe dyskusje. 

 

Co do informowania klientów to jest skandal, który powinien zostać nagłośniony i ukarany... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...