Jump to content

ShinobiQWE

Users
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About ShinobiQWE

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja uruchomiłem 1 grudnia i żadnych zmian w ICA nie widzę. Poza tym, że okres gwarantowany jest do 01.01.2020r to w zestawieniu ofert nadal jest oferta z regulaminem w którym wyraźne jest napisane, że styczeń 0 zł.
  2. A co robicie z tym, że okres gwarantowany HBO i MMP jest do 01.01.2020 a nie 01.02.2020? Na mailu mam regulamin w którym jest wyraźnie napisane, że miesiąc włączenia 0 zł, i następny też 0 zł. Zgłaszać to czy niech sobie wisi do stycznia i wtedy reagować? Edit. Obydwa pakiety włączone 1 grudnia.
  3. Dokładnie. W nc+ od zawsze w każdej opcji jest, że miesiąc włączenia za free, nie ważne czy ta oferta nazywa się +miesiące czy jest to zwykła cennikowa opcja to za miesiąc włączenia nie płacimy. Jak wół stoi w obydwu opcjach, że miesiąc włączenia za 0 zł i kolejny miesiąc też 0 zł. Jak chcą to niech naliczają opłatę za styczeń, zareklamuje się i w ramach rekompensaty poprosić się o luty gratis
  4. Nic się nie martwcie. Jak mam na mailu jaki regulamin zaakceptowałem i nie muszę siedzieć i przeglądać ICA bo to oni powinni zapewnić odpowiedni regulamin przy akceptacji. Jak w styczniu będzie opłata, to wystarczy reklamacja, że podczas aktywacji usługi był taki i taki regulamin. Bedę musieli wywiązać się z tego co zaaferowali i dodatkowo nawet jakiś bonus mogą dorzucić. Przerabiałem to nie raz.
  5. Może napisać choćby i dzisiaj, że zlecasz wyłącznie HBO z końcem stycznia. Ja jednak najczęściej zgłaszam w tym miesiącu w którym zrezygnuje. Czyli w tym przypadku zgłoszę w styczniu, że rezygnuje z końcem miesiąca z HBO i MMP.
  6. U mnie też przeszło do końca stycznia za 0 zł. Zastanawia mnie tylko, że okresy gwarantowany (w zakładce moja obecna oferta) kończy się 1.01.2020 a powinno być raczej 1.02.2020. Ale w regulaminie w PDF przy zestawieniu ofert jest napisane , że prognoza płatności na styczeń bez zmian a opłata za okres 01.01.2020-31.01.2020 wynosi 0 zł. Jak coś to pobrałem sobie ten regulamin żeby przypadkiem czegoś tam nie zmienili. Wygląda jednak na to, że bez problemów będzie do końca stycznia za 0 zł.
  7. Tego niestety nie sprawdzę bo mam obecnie Canal+ na pół roku za 25 zł
  8. MMP i HBO wbite za 0 zł na grudzień i styczeń. Teraz to w ICA nawet nazwa promocji się zmieniła, że nie do końca roku za free a do końca stycznia z free. Czyli opłaciło się czekać bo mam 2 pełne miesiące zamiast jednego
  9. No właśnie chodzi o to że to nie jest + miesiąca, ale regulamin jest już taki sam więc teoretycznie system może to przyjąć jako grudzień miesiąc włączenia a drugi miesiąc za 0 zł.
  10. Czyli ryzykuje. W grudniu i tak jestem zapracowany i więcej czasu na telewizję będzie dopiero pod koniec miesiąca, więc jak nie przejdzie to trudno. A tak być może zyskam styczeń za free
  11. A czy jak zaryzykuję i będę chciał włączyć HBO jutro to przypadkiem nie naliczy mi opłat za grudzień? Przecież włącznie 1 dnia miesiąca powoduje, że ten miesiąc jest normalnie płatny.
  12. To pewnie ten błąd pojawia się tylko u niektórych.
  13. Ja nic takiego nie mam. Pewnie już poprawili ten błąd.
  14. Dają jeszcze Canal+8 za 25 zł na 6 miesięcy? Z końcem lutego skończyło mi się pół roku za 25, a zrezygnowałem bo myślałem, że w marcu będzie jakaś promocja na Canal+ ze względu na urodziny. A tu cisza.
  15. Ale o jakim ryzyku mowa? Mi mogą wyłączyć HBO, a zostawić HBO GO za 5 zł, nie pogniewem się i nawet nie będę reklamował. Ale przecież wszyscy wiemy, że wyłączą i to i to. A Ty zuzik to taką rozmowę równie dobrze mogłeś wymyślić. Niech każdy zgłasza jak chce, ja też zawsze piszę,że proszę o wyłączenie opcji HBO wraz z końcem miesiąca. Robiłem już tak kilkanaście razy i nie było nigdy żadnych problemów.
×
×
  • Create New...