@EagleEye@ Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Nie na dana chwile bo mam dwa Cameleony i cam chcą mi dać "aż jeden" Dziś też do APSów trafiło info iż wymieniają wszystkie CAM po CYFRA+ HD CI+ oraz NC+ CI+ Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez @EagleEye@ dopiska treści posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Chcą Ci dać jeden moduł, bo dla drugiej karty będą dekoder chcieli Ci wcisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 W dniu 22.04.2020 o 13:03, @EagleEye@ napisał: Nie na dana chwile bo mam dwa Cameleony i cam chcą mi dać "aż jeden" No i dlatego "iodpuszczam" bo jeleni niech szukają w lesie dopóki otwarty jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 "Nowy poziom zabezpieczeń CI+ ECP jest oparty na najnowszej specyfikacji DVB v1.4 i zaprojektowany tak, aby spełniał rygorystyczne wymogi ochrony treści wyrażone przez MovieLabs". Przecież PC+ już posiada potężną broń do walki z piractwem - wifibox+ na nim nic się nie nagra a czasem też i nie obejrzy. Z komunikatu dotyczącego warunków korzystania z modułu wynika, że jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 99 zł, a miesięczny czynsz najmu 10 zł. Czyli 24m x10+99=339zł, moduł do kupienia na własność za 199zł. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 To widzę ze mi się udało jako jednemu z pierwszych przy wymianie modułu niebieskiego na czarny. Przy niebieskim cena aktywacji 9 zł i miesięcznie 0. Przy czarnym aktywacja 0 i miesięcznie 1 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Emil33 napisał: Z komunikatu dotyczącego warunków korzystania z modułu wynika, że jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 99 zł, a miesięczny czynsz najmu 10 zł. U mnie w strefie abonenta oferują ten moduł w promocji za 0 zł aktywacja i opłata miesięczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) Te aktywacje i najem po 10 to są cennikowe kwoty dla jeleni bez zbędnych negocjacji dają 0 zł aktywacji i 1 zł najem. Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez drq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 A u mnie wygląda to tak: Szanowny Panie, informuję, że w ramach obowiązującej umowy nie ma technicznie możliwości wymiany karty Cameleon na moduł CAM. Moduł CAM może zostać dobrany w ramach nowo zawartej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Gdyby Platforma traktowała wszystkich abonentów jednakowo, gdzież był by ten dreszczyk emocji, to napięcie przy przedłużaniu umowy, dramatyczne wręcz debaty z konsulem, dylematy ze sprzętem. A dzięki temu ma tylu wiernych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Ciekawe czy zablokują mi Cameleona od MR, planuję przynieść z piwnicy drugiego Peace i mieć spokój do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Waldemar Szmyt napisał: A u mnie wygląda to tak: Szanowny Panie, informuję, że w ramach obowiązującej umowy nie ma technicznie możliwości wymiany karty Cameleon na moduł CAM. Moduł CAM może zostać dobrany w ramach nowo zawartej umowy. @Waldemar Szmyt Zostałeś wprowadzony w błąd przez niedoinformowanego konsultanta. W Twoim przypadku, gdy masz do usługi Multiroom post Cyfra+ wydaną tylko gołą kartę Cameleon, to jak Salony będą znowu otwarte, to wymienisz tą kartę Cameleon bez problemu na moduł CAM CI+ ECP ze sparowaną kartą Cayman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 A jeśli salon jest czynny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 @maks27 Jeśli u Ciebie Salon CANAL+ jest czynny, to można iść i wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Na stronie jest informacja, że jutro od 9.00-14.00 czynne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 @Waldemar Szmyt Zawsze lepiej przedzwonić do salonu i się upewnić, czy są czynni i czy mają te moduły najnowsze CAM CI+ ECP na stanie i pogadać co się chce załatwić, by nie jeździć na darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Ja też dostałem możliwość wymiany "aż" na jeden CAM CI+ ECP gdzie mam MR pi Cyfra+ HD Dobrze ze zamknięto lasy bo jeleni i łosi będzie mniej do odstrzelenia Ja czekam na rozwój sytuacji i TV nie jest najważniejsza w obecnej chwili dla mnie tym bardziej że sport na żywo umarł i nie ma nawet na czym oka zawiesić niestety a po to mam tylko PC+ gdyż młodszy syn lubi "angielską" kopaną a ja SGP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Zdecydowanie lepiej zadzwonić. Mi w jednym salonie powiedzieli że absolutnie nie ma możliwości wymiany camela na moduł a w drugim wymienili bez problemu. Co prawda rąbnęli się i sparowali caymana z moim Pace ale na infolinii to odkręcili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Z tego co zauważyłem, to niektóre Salony CANAL+ chyba nie czytają komunikatów w systemie jakie dostają i są tym sposobem w ogóle niedoinformowane, że można od marca tego roku wymieniać gołe karty Cameleon w Multiroomie post Cyfra+ na te nowe moduły CAM CI+ ECP i Abonentów takim gadaniem, że się nie da wprowadzają w błąd, mimo, że Abonent ma rację i jest lepiej doinformowany. Jak Salon twierdzi, że nie ma absolutnie takiej możliwości, to powinno się walczyć o swoje i zażądać, aby zadzwonił konsultant w Salonie na swoją infolinię wsparcia, by go doinformowali tam, że jest jednak możliwość od niedawna wymiany gołej karty Cameleon z MR post Cyfra+ na ten najnowszy moduł CAM CI+ ECP z kartą Cayman i jak należy w systemie taką wymianę Abonentowi zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 14 godzin temu, lukx95 napisał: @Waldemar Szmyt Zostałeś wprowadzony w błąd przez niedoinformowanego konsultanta. W Twoim przypadku, gdy masz do usługi Multiroom post Cyfra+ wydaną tylko gołą kartę Cameleon, to jak Salony będą znowu otwarte, to wymienisz tą kartę Cameleon bez problemu na moduł CAM CI+ ECP ze sparowaną kartą Cayman. Tak jak pisze @lukx95 na 100% muszą Ci wymienić kartę Cameleon na moduł.Tylko wymiana w salonie.Ja tak zrobiłem i bez problemu wymienili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lecho Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 55 minut temu, lukx95 napisał: Z tego co zauważyłem, to niektóre Salony CANAL+ chyba nie czytają komunikatów w systemie jakie dostają i są tym sposobem w ogóle niedoinformowane, że można od marca tego roku wymieniać gołe karty Cameleon w Multiroomie post Cyfra+ na te nowe moduły CAM CI+ ECP i Abonentów takim gadaniem, że się nie da wprowadzają w błąd, mimo, że Abonent ma rację i jest lepiej doinformowany. Jak Salon twierdzi, że nie ma absolutnie takiej możliwości, to powinno się walczyć o swoje i zażądać, aby zadzwonił konsultant w Salonie na swoją infolinię wsparcia, by go doinformowali tam, że jest jednak możliwość od niedawna wymiany gołej karty Cameleon z MR post Cyfra+ na ten najnowszy moduł CAM CI+ ECP z kartą Cayman i jak należy w systemie taką wymianę Abonentowi zrobić. Mam karty cameleon + dekodery PACE PVR i sagemcom (własnościowy). Karty używam na swoich dekoderach Gigablue i VU+. Moje pytanie jest takie czy jest możliwość wymiany jednej karty cameleon na nowy moduł CAM CI+ ECP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Jak Salon twierdzi, że nie ma absolutnie takiej możliwości, to powinno się walczyć o swoje i zażądać, aby zadzwonił konsultant w Salonie na swoją infolinię wsparcia, Ja robię inaczej. To ja wyciągam telefon przy pracowniku salonu i mówię ze właśnie zamierzam zadzwonić. Rura im mięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 A on Ci powie, a wie pan co własnie mi się skończyły moduły i w ogóle system nie działa przyjdź pan kiedy indziej kiedy też nie będzie Jeśli masz gołe karty to nie ma problemu z wydaniem ECP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Akurat na „górze" dobrze wiedza czy ma na stanie dany sprzęt i czy system nie działa. Przerabiałem to. Mało tego poproszono do telefonu pracownika salonu i po tej rozmowie moja sytuacja odwróciła się o 180 st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 To ciekawe bo raporty systemowe oracle na którym pracuje się w punktach związane z logistyką, są aktualizowane na dzień wcześniejszy, zatem konsul widzi to co dany punkt miał wczoraj na stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Jak ktoś miał wczoraj na stanie 5 modułów to chyba nie opchnął ich wszystkich w ciągu 24 hAle to ewidentny przypadek gdzie pracownik salonu leci w ciula. U mnie w mieście jest taki jeden punkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.