Gość tail# Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Jeżeli to nie jest certyfikowany tv, to należałoby napisać, że na chwilę obecną działa ok, a jeżeli operator zastosuje ECP, to będzie ciemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 A czy nie jest możliwe wprowadzenie aktualizacji softu w tv by wspierał ECP? Nie wiem tylko pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Jeżeli sprzętu nie ma na liście certyfikowanych urządzeń, to nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 6 godzin temu, maks27 napisał: @czerstwy na liście którą wkleiłeś jest mój tv, jednak wątpliwości może budzić fakt że na stronie PC+ wymienia tylko kilka modeli telewizorów Philips. Z tego co pamiętam sam operator wcześniej podawał ta sama listę co Tivusat. A co teraz im się odmieniło i maja swoija inna listę? U jednego i drugiego operatora jest taki sam moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Sam jestem ciekaw cóż to będzie w tą magiczną datę 1 lipca 2020 Słuchy chodzą iż data nie aktualna ale wiadomo to tylko słuchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil33 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Egzekucja cameleonów odroczona? Trzeba wysłać petycję do PC+ z błaganiem o ułaskawienie. Na pewno się zlitują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Jakby popatrzeć na lament niektórych i ich wielkie problemy, bo nie potrafią ogarnąć własnego sprzetu, to aż się prosi aby wymiana/przełączenie cameleonow nastąpiło jak najszybciej skoro i tak ma być. Oferta jakościowo jest bardzo słabiutka. Poza tym są oferty typu Smart HD na kartę gdzie można korzystać z własnego sprzętu. Dla mnie problemu nie ma zwłaszcza, że mało oglądam tv. Poza tym skończą się narzekania, że komuś coś nie działa na spliterach i innych wynalazkach, bo głównie tylko Ci narzekają. Wystarczy zajrzeć do działu Cyfrowego Polsatu - tam nie ma takich problemów, że komuś coś nie działa na własnym sprzęcie i większość problemów rozwiązuje operator, bo to jego sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Tylko co to za oferta Smart HD?Jest tam C+,Eleven itp? Bo głowne chyba dla tych opcji wybiera sie PC+. Abonentom CP też nie zawsze działa na własnym sprzęcie Ale chyba jest oczywiste że nie przyjdą na to forum z prośba o pomocDruga sprawa że konkurencja mniej chyba kombinuje a wiec masz co trzeba odpowiednio konfigurujesz i oglądasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazurek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Mam umowę do końca Maja 2 x cameleon na własnym sprzęcie. Dzwonili do mnie koło 6-ciu razy z ofertą wymiana kart i ich dekodery nie zgodziłem się, teraz już miałem dwa telefony z ofertą bez wymiany kart i na swoich dekoderach. Twierdzą że nie będzie w najbliższym czasie wymiany kart i jak by wymienili to mogę zerwać umowę z ich winy powołując się na nagraną rozmowę. Na moja sugestię o taki zapis w regulaminie twierdza że regulamin jest taki jaki jest. Na razie nie zgadzam się mam zamiar przejść na umowę bezterminową. Wypowiedzenia nie składałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 9 minut temu, Pazurek napisał: Na razie nie zgadzam się mam zamiar przejść na umowę bezterminową. Wypowiedzenia nie składałem. To wydaje się najrozsądniejsze podejście, zwłaszcza jeżeli różnica w cenie abonamentu wyniesie do kilkunastu złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazurek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Mam dość bogaty pakiet, u mnie różnica ceny między umową terminową a bezterminową wyniesie 15 zł, ale chętnie zrezygnował bym z Eleven tylko nie wiem jak to jest po przejściu na umowę bezterminowa czy mogę z nich zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 2 minuty temu, Pazurek napisał: zrezygnował bym z Eleven tylko nie wiem jak to jest po przejściu na umowę bezterminowa czy mogę z nich zrezygnować. Obawiam się, że nic nie możesz zrobić. Tak tu na forum czytałem. Nawet zmienić pakietu na niższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 23 minuty temu, Pazurek napisał: Mam dość bogaty pakiet, u mnie różnica ceny między umową terminową a bezterminową wyniesie 15 zł, ale chętnie zrezygnował bym z Eleven tylko nie wiem jak to jest po przejściu na umowę bezterminowa czy mogę z nich zrezygnować. Zobacz umowę, tam masz napisane co i kiedy możesz wyłączyć. Jaki masz pakiet? I czy te opcje są jako opcje dodatkowe? Bo wtedy możesz je wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Po okresie umowy na czasie nieokreślonym opcje dodatkowe czyli np. Eleven czy HBO czy paczka C+ pozostają w cenie gwarantowanej promocyjnej z okresu umowy na czasie określonym ale możesz w każdej chwili z miesięcznym wyprzedzeniem te opcje wszystkie powyłączać bez kary bo nie są już na zobowiązaniu do końca trwania umowy (ten okres już ci minął więc operator nic ci nie może zrobić!). Niestety musisz zostać przy pakiecie podstawowym czyli tym głównym który wzrasta Ci o 4 zł lub kilka złotych (to widać w prognozie płatności na koncie ICA Strefa Canal+). Tak więc jak masz np. pakiet Start+ i do tego dobrałeś w trakcie trwania umowy opcję: Dopeł. do Comfort+, paczkę HBO, Eleven, paczkę C+ czy MMP to te wszystkie opcję są do wyłączenia w każdej chwili na okresie nieokreślonym umowy. Zostajesz przy głównym pakiecie Start+ bez zobowiązania Tak więc można sobie obniżyć rachunek abonamentu na czasie nieokreślonym o opcje dodatkowe które włączyliśmy na czasie określonym umowy na zobowiązaniu Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez pablo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 W dniu 16.04.2020 o 12:04, Robert03 napisał: Niestety za obecność piratów na rynku odpowiadają sami pokrzywdzeni - czyi platformy / dostawcy kontentu. Ich ceny są zaporowe, pakiety mało elastyczne (np. canal + sportowy i filmowy w jednym pakiecie bez możliwości rozdzielenia)... Kilka lat temu (bodajże z dobre 5 lat temu) była możliwość rozdzielenia na PREMIUM Film & Sport i jakoś to się nie sprawdziło, dlatego wówczas nc+ zrezygnowało z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Dokładnie tak było.I też było marudzenie dlaczego pełna paczką jest nie wiele droższa niz np Premium Sport.Teraz jest problem dlaczego nie ma podziału. Jak by nie zrobili to i tak jest żle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Pazurek napisał: Mam umowę do końca Maja 2 x cameleon na własnym sprzęcie. Dzwonili do mnie koło 6-ciu razy z ofertą wymiana kart i ich dekodery nie zgodziłem się, teraz już miałem dwa telefony z ofertą bez wymiany kart i na swoich dekoderach. Twierdzą że nie będzie w najbliższym czasie wymiany kart i jak by wymienili to mogę zerwać umowę z ich winy powołując się na nagraną rozmowę. Na moja sugestię o taki zapis w regulaminie twierdza że regulamin jest taki jaki jest. Na razie nie zgadzam się mam zamiar przejść na umowę bezterminową. Wypowiedzenia nie składałem. No popatrz jakoś Twojego wpisu nikt nie zauważył i nie skomentował. To ja zadam Ci pytanko dostałeś FEDC na swoje dwie niezależne karty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazurek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) 30 minut temu, pablo21 napisał: Po okresie umowy na czasie nieokreślonym opcje dodatkowe czyli np. Eleven czy HBO czy paczka C+ pozostają w cenie gwarantowanej promocyjnej z okresu umowy na czasie określonym ale możesz w każdej chwili z miesięcznym wyprzedzeniem te opcje wszystkie powyłączać bez kary bo nie są już na zobowiązaniu do końca trwania umowy (ten okres już ci minął więc operator nic ci nie może zrobić!). Niestety musisz zostać przy pakiecie podstawowym czyli tym głównym który wzrasta Ci o 4 zł lub kilka złotych (to widać w prognozie płatności na koncie ICA Strefa Canal+). Tak więc jak masz np. pakiet Start+ i do tego dobrałeś w trakcie trwania umowy opcję: Dopeł. do Comfort+, paczkę HBO, Eleven, paczkę C+ czy MMP to te wszystkie opcję są do wyłączenia w każdej chwili na okresie nieokreślonym umowy. Zostajesz przy głównym pakiecie Start+ bez zobowiązania Tak więc można sobie obniżyć rachunek abonamentu na czasie nieokreślonym o opcje dodatkowe które włączyliśmy na czasie określonym umowy na zobowiązaniu No dobra pochwale się jaki mam ABO Z tego chyba wynika że mam połączone Eleven z Multi Man Pack i nie da się rozdzielić. 8 minut temu, @EagleEye@ napisał: No popatrz jakoś Twojego wpisu nikt nie zauważył i nie skomentował. To ja zadam Ci pytanko dostałeś FEDC na swoje dwie niezależne karty ? Nie Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez Pazurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Przecież masz napisane, że od 1 czerwca możesz wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazurek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 No to super Kubicy nie ma to się wyłączy a jak wróci to się włączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 I nawet pakiet niższy możesz włączyć jeśli chcesz zaoszczędzić, filmboxy też wyłączyć możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazurek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Jestem zadowolony z mojego pakietu kanałów i z ceny za nie, choć jest masa niepotrzebnych kanałów zostanę w Canal+ pod warunkiem odbioru na swoich tunerach. Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez Pazurek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) 7 godzin temu, @EagleEye@ napisał: No popatrz jakoś Twojego wpisu nikt nie zauważył i nie skomentował. To ja zadam Ci pytanko dostałeś FEDC na swoje dwie niezależne karty ? Ty znowu to samo. FEDC to żaden problem było już o tym wielokrotnie pisane. Zapisz to sobie żebyś zapamiętał. Przypomniałeś mi tych z własnym sprzętem którzy narzekają i to w dodatku na problem który dawno temu został rozwiązany i dajesz do zrozumienia, że im szybciej wyłączą cameleony tym lepiej dla Ciebie. Jeżeli naprawdę nie ogarniasz i tak Cię to męczy, to rozwiązanie również było wielokrotnie podawane - sprzęt operatora. Wtedy znikną wszystkie twoje problemy ze sprzętem. Włączasz i zawsze działa, a jeżeli jest jakiś problem, to infolinia jest od tego i na pewno pomoże. Innego skutecznego rozwiązania poza rezygnacją z oferty nie ma i nie będzie. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Dziś pojawiła mi się oferta w Strefa C+ wymiany Cameleona na moduł CAM CI+ za 1/0 zł Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez @EagleEye@ dopiska treści posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 I jak decydujesz się na moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.