Skocz do zawartości

Netia


Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, paskov napisał:

Dzięki właśnie mam do wyboru Orange lub Netia , i chyba się zdecyduje na tych drugich 

 Masz racje bo orange podobno mają dobry net ale pingi duże i czasem nie da się grać przez neta. ten co będzie ci montował to ci powie że trzeba odczekać 24 godziny żeby internet hulał stabilnie a najlepiej swój podłączyć router bo możesz zrobić sobie kiedy chcesz i co chcesz z konfiguracją sieci ale też dają dostęp do swojego routera i pomoc techniczna może ci np. odblokować porty.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2021 o 22:47, michal_dragon napisał:

Jak masz tam światłowód w technologi gpon to upload będziesz miał napisane 100Mb/s a tak naprawdę 95Mb/s a mi download około 930 Mb/s a ping to nawet 2 jest czasem. Ja mam 6 miesięcy internet z netia i nie było żadnej awarii.

 

A ile chcesz tego uploadu przy 100Mb/s ?    równe 100?

Opamiętać się i do nauki.

Netia zapewnia max na papierze i w rzeczywistości a ludzie narzekają ...... co za czasy..... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj brak dostępu do HBO GO z poziomu dekodera. Wyświetla się komunikat "Brak abonamentu HBO. Skontaktuj się z operatorem.".

Napisałem na FB i dostałem odpowiedź na odpier***: "Witam, z tej strony Katarzyna. Niestety, mamy zarejestrowaną większą awarie związana z usługami HBO GO." Spytałem "to może info na stronie?" Odpowiedź: "Takie informację są podawane dopiero przy kontakcie z Operatorem." No to zgłosiłem oficjalnie awarię z żadaniem jej zarejestrowania. Otrzymałem odpowiedź "Niestety, nie mam możliwości przyjąć zgłoszenia indywidualnego. Tak jak pisałam wyżej problem z aplikacją nie występuje tylko u Pana ale u większości Klientów. Usługa jest objęte awarią masową o numerze: NTT 20/12/001048+."
 

Czyli kolejny raz zlewają klienta - ale dzwonić z numeru 32 755 14 58 to potrafią w celu wmuszenia kolejnej usługi. Szkoda, że jak dzwonią to oczekują - niby w celu weryfikacji bo RODO - że podam im mój pesel. Dziwny sposób - bo dla mnie nawet jeżeli to Netia jest to wyłudzanie danych osobowych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przepraszam, że co ty chcesz zgłaszać? Niedziałającą usługę z powodu awarii masowej? I czego oczekujesz, że przyjmą zgłoszenie niedziałania usługi dla niedziałającej usługi? Jakie korzyści miałoby to przynieść, usługa zacznie działać po naprawieniu. 
 

Jedyne co przysługuje w tym wypadku to stworzenie zgłoszenia o przyznanie proporcjonalne pomniejszenie rachunku bądź rekompensatę z powodu nie świadczenia usługi objętej umową.

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, apj napisał:

Jedyne co przysługuje w tym wypadku to stworzenie zgłoszenia o przyznanie proporcjonalne pomniejszenie rachunku bądź rekompensatę z powodu nie świadczenia usługi objętej umową.

W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś o powód składania reklamacji. Niestety z doświadczenia wiem, jak działają usługi tego operatora. Najpierw przez 89 (OSIEMDZIESIĄT DZIEWIĘĆ) dni usuwali mi awarię giganagrywarki i niedziałających usług Catch up i 7 dni wstecz. Oczywiście awaria masowa. Teraz niedziałajaca usługa HBO GO.  Jak piszesz - reklamacja jest podstawą rekompensaty. Jak tak dalej pójdzie to usługę Netii będę miał i pół roku za darmo. Netia sama ci nic nie da. Jak spóźnisz się z płatnością jeden dzień od razu wskakujesz na czarną listę. Ja rozumiem, że dla operatora najlepszy jest klient który nie domaga się swoich praw, któremu wciska się niepotrzebne usługi za które niepotrzebnie płaci, ale świadomość klientów rośnie , co niekoniecznie wpływa na wyniki w tabelkach excela operatora. Jeżeli dla przykładu HBO GO ma 50 tys. klientów Netii - zwrot za każdy dzień niedziałania usługi np po 1 zł daje 50 000 zł dziennie. Kazdy dzień awarii powiela tą kwotę a to już chyba robi wrażenie?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co Ciebie to jako klienta interesuje. Nie działają Ci usługi, zostałeś poinformowany ze jest awaria masowa, składasz przez portal zgłoszenie o rekompensatę za niedziałające usługi jako podstawę podajesz otrzymana informacje o awarii masowej, jeżeli jest to dla operatora odczuwalne tak jak patrzysz na to „słupkowo” to tym szybciej usunie awarie, gdyż leży to w jego interesie. Awarie na ogół są krótkotrwałe i sporadyczne dlatego nie każdy chce zakładać zgłoszeń bo mu internet nie działa przez pare godzin, zaczeka i już.

 

Przez rok nie miałem awarii, widać zależy to w głównej mierze od regionu.

 

Druga sprawa, Netia żyje sobie własnym życiem gdyż jest większościowo sprzedana, podejmowane są akcje mające na celu aby Grupa Cyfrowy Polsat stała się jedynym właścicielem a w dodatku nastąpił podział na wirtualne usługi jak Światłowód Plus czy Telewizja kablowa (IPTV) Cyfrowego Polsatu.

 

Bez stworzenia jednej globalnej marki w ramach Cyfrowego Polsatu, usługi Netii dalej będą świadczone przez mniejsze lokalne działy i występowały różnice między różnymi częściami kraju w działaniu usług. 

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tak jak piszesz. Przykładowo mam neta 300 Mbps i do niedawna  jak robiłem speedtest OKLA (połączenie po kablu), to zawsze jak od linijki wychodził mi wynik 282 Mbps. Od jakiegoś miesiąca coś zmienili i teraz mam w speedtest równiutko 300Mbps (299-301) za każdym razem. A każdej porze dnia i nocy.

Przykładowy wynik: https://www.speedtest.net/result/10841401908

Jak dotąd nie miałem żadnej awarii. 

Edytowane przez zetorson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dzisiaj 2 nowe kanały w Netia. E! Entertainment HD na pozycji 88. i wchodzi w skład pakietu L nowej oferty Netia TV.  Romance TV HD - pozycja 136 wchodzi w skład pakietu L nowej oferty oraz pakietu Seriale oferty TV Elastyczna.
 

Przez cały luty odkodowane Paramount Channel. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też czasem tak macie, że oglądając telewizję z dekodera Netii, nagle robi się czarny ekran a po chwili pojawia sie komunika o braku możliwości odbioru kanału z powodu braku internetu? Oczywiście Internet jest, przez WiFi ac ale sygnał jest na maxa (WiFi ac rozsyła AP Ubiquiti który jest raptem 4 metry od dekodera, łącze to stabilne jak skała 300Mbps). 

Jak ten komunikat się pojawi, to wchodzę w ustawienia sieciowe-WiFi i okazuje się, że tuner nie widzi dosłownie ani jednej sieci WiFi a w zasięgu normalnie ma co najmniej kilka. Po kilku minutach nagle znajduje wszystkie sieci, łączy się z moją i oglądanie rusza. Wygląda mi to na sytuację, jakby się sieciówka w dekoderze zawieszała. Czasami trzeba zrestartować dekoder by w końcu ruszyło.

Mam dekoder Evobox IP ale jeśli tak też macie na innych dekoderach Netii, to też proszę o info.

Zastanawiam się czy to problem dekodera i dotyczy on mojego egzemplarza, czy ten typ tak po prostu ma.

Edytowane przez zetorson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zetorson Evobox IP nie ma najlepszego wifi i też parę razy widziałem przypadki, że żadnej sieci nie łapał. Jak masz blisko router to najlepiej jednak podłączyć go po kablu.

Sama logika działania Evoboxa w przypadku problemów z siecią (które na kablu też czasami się zdarzają bo powodów może być wiele, po stronie ISP, ich CDNa itd) też nie jest najlepsza, bo jak już wyskoczy ten błąd połączenia z netem to wisi w nieskończoność. Trzeba przerzucić kanał i wtedy ponownie załapie. Jak się ogladało coś z catchupu oznacza to ręczne przewijanie do danego miejsca.

A jak np. przypauzowany mecz to zobaczenie aktualnego wyniku ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, bugmenot napisał:

@zetorson Evobox IP nie ma najlepszego wifi i też parę razy widziałem przypadki, że żadnej sieci nie łapał. Jak masz blisko router to najlepiej jednak podłączyć go po kablu.

Sama logika działania Evoboxa w przypadku problemów z siecią (które na kablu też czasami się zdarzają bo powodów może być wiele, po stronie ISP, ich CDNa itd) też nie jest najlepsza, bo jak już wyskoczy ten błąd połączenia z netem to wisi w nieskończoność. Trzeba przerzucić kanał i wtedy ponownie załapie. Jak się ogladało coś z catchupu oznacza to ręczne przewijanie do danego miejsca.

A jak np. przypauzowany mecz to zobaczenie aktualnego wyniku ;).

Dzięki za info. Sęk w tym, że nie mam jak pociągnąć kabla (TV z dekoderem są na ścianie) ale sam sygnał WiFi jest 5/5.  

Oglądam rzadko na tym Evoboxie ale dzisiaj już 4 razy miałem komunikat jak niżej. Pojawia się dosłownie 1-2 razy na godzinę. Gdy się pojawi i wejdę w sieci WiFi to jest tam pusto. Dopiero po czasie załapuje i nagle pokazuje, że widzi np. 10 sieci, w tym moją (z sygnałem 5/5) i w tym momencie pojawia się już obraz oglądanego kanału.

Samo z siebie, tak jak pisałeś, nie chce się naprawić i  ten komunikat wisi:

https://zapodaj.net/2575c863ecb62.jpg.html

 

Edytowane przez zetorson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, djadijos napisał:

@bugmenot powiedzmy to sobie szczerze, NetiaPlayer 2.0 to było naprawdę fajne urządzenie, niestety Polsat jak to Polsat wszystko spartolił wsadzając swoje niedopracowane zabawki po taniości.

Ale rozumiem, że jak ktoś ma stary dekoder, to Netia nie będzie teraz wymieniać wszystkim tego na Evoboxa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie, wydaje się ze dekodery evobox korzystają z innego źródła sygnału jednocześnie z innych umów na pokazywanie kanałów niż NetiaPlayer. Jeżeli ktoś chce evobox to z informacji od pracowników tylko na przedłużenie umowy, domyślam ze celem jest wypisanie dekodera/abonenta z bazy Netii i wpisania w bazę Grupy Cyfrowy Polsat... o czym świadczy chociażby plansza Cyfrowy Polsat przy niewłaściwym dostawcy.

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...