Jump to content

mr.magoo

Users
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About mr.magoo

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Ja mam dalej soft z 14 listopada...
  2. Czyli jeden wielki żart. Dlatego ja staram się unikać wszelkich kontaktów i umów przez telefon. Jest drożej przez to, ale oszczędza to nerwów. Przynajmniej w części, bo jak czytam posta powyżej, to też się niestety denerwuję, choć sprawa bezpośrednio mnie nie dotyczy
  3. Nie da się odpowiedzieć na pytanie o awariach, bo to zależy zapewne od lokalizacji. Ja osobiście w Netii awarię miałem jedną (padło zasilanie na mieście) i nic poza tym. Więc uważam, że jest mega dobrze. Kanały oglądam na 55" z odległości 4-5 metrów. Dla mnie jest OK (a to pojęcie względne).
  4. U mnie w domu wszystko przechodzi przez mój ruter (NetiaSpot leży w pudełku) i na nim mam możliwość sprawdzenia przepływności. Więc na BOX'ie zmieniam kanały, a na ruterze patrzę jaka jest przepływność. Sprawdziłem dzisiaj u siebie i tak jak Djadijos napisał, peek jest na 12Mb/s. Ale średnia jest około 7Mb/s. Sprawdzałem Polsat HD, TVP Sport HD, Planete HD, National Geo HD. Nie widzę różnic. Po prostu rozwiązaniem jest tylko dodanie osobnych profilów dla usług na światłowodzie. Ale czy Netia to kiedyś zrobi? Ja jestem z usługi ogólnie zadowolony. Nie mam przerw w usłudze, TV mam 55", ale siedzę 4m od telewizora. Więc tak tych ubytków nie widzę. Nie miałem nigdy usługi z C+, więc nie mam do czego porównać... Jakość mogłaby być lepsza, ale co ja mogę poradzić
  5. U mnie jak sprawdzałem 2 miesiące temu, to na kanałach HD było max do 5-6Mb/s (Netia, światłówód).
×
×
  • Create New...