Skocz do zawartości

Netia


Rekomendowane odpowiedzi

Jak będziesz już mial zainstalowaną usługę to proszę abyś pochwalił się swoimi spostrzeżeniami. Jak działa internet, ile wyciągasz na WiFI. I jak działa TV.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka




Internet mam połączony mesh'em od Huawei i prędkości wifi przy routerze to 850/290. Według montera Netia gwarantuje prędkości minimum na poziomie 70% możliwości.

Tv ma 2metry od routera. Działa na wifi i mimo sugerowania połączenia po kablu działa to do tej pory bardzo dobrze.

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie jest źle z routerem od Netii. W UPC byłem zmuszony kupić własny router bo ten ich złom... Znany problem PUMA. Dzieci nie mogły normalnie prowadzić lekcji.

A TV. jak jest z jakością ? Czy na ok 50 calach nie będą bolały oczu?A sam dekoder działa szybko i się nic nie wiesza? W tym wątku nie było zbyt dużo opinii o tym nowym dekoderze od NETII.

I jeszcze jedno... Czy działa na nim aplikacja Cyfrowy Polsat GO? Jestem ciekawy, czy jest to w NETII czy tylko w wersji dla Cyfrowego Polsatu.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie jest źle z routerem od Netii. W UPC byłem zmuszony kupić własny router bo ten ich złom... Znany problem PUMA. Dzieci nie mogły normalnie prowadzić lekcji.

A TV. jak jest z jakością ? Czy na ok 50 calach nie będą bolały oczu?A sam dekoder działa szybko i się nic nie wiesza? W tym wątku nie było zbyt dużo opinii o tym nowym dekoderze od NETII.

I jeszcze jedno... Czy działa na nim aplikacja Cyfrowy Polsat GO? Jestem ciekawy, czy jest to w NETII czy tylko w wersji dla Cyfrowego Polsatu.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Cp GO się nie doszukałem i raczej nie ma co się dziwić:)

Mam bravie 55' i z bliska ewidentnie szału nie ma, ale ja mam ponad 4 metry do tv i mi to nie przeszkadza. Działa za to bardzo płynnie i programy po przeskoczeniu działają od razu jak należy. Router jednak mam blisko dekodera i połączony oczywiście w 5GHz.

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Netia to Polsat czyli nie jakość a ilość. Zwróć uwagę że nie mają żadnego dekodera 4k. Nie raz ich pytałem o plany wprowadzenia kanałów/treści 4k. Za każdym razem odpowiedź była ta sama: nie ma planów wprowadzenia treści 4k. Dotyczy to też ich kanałów PSP i eleven

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mi zależało bardzo na jakośc TV to bym podpisał umowę z Orange, albo pozostał w UPC. Rozwiązuje umowę z UPC bo w mojej lokalizacji są częste awarie, dlatego pozwolili mi rok wcześniej być kary rozwiązać umowę. Ostatni miesiąc nie było żadnej, ale wcześniej to raz w tygodniu nie było usług po kilka, kilkanaście godzin.

Ale co jak co, TV jest naprawdę w UPC jest ok Mam moduł CI+... Gdyby nie te awarie i upload 20 megabitów to bym został w UPC.

Do tego włączyli TVP 4K .. Zdążę obejrzeć naszych kopaczy, bo na tych 3 meczach się skończy. Usługi w UPC mam do końca miesiąca. A już miałem kupić antenę naziemną

Ewentualnie w UPC była opcja zostawienia samej TV za 40 zł... Ale wtedy zblizylbym się do 100. A TV ogladsm bardzo mało.

W Orange TV z internetem to ok 100. W Netii 60, wybór padł na tańszego operatora. Szkoda tylko, że nie ma w pakietach niższych Kino Polska Muzyka. Jest niby YouTube, ale to jednak nie to samo.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O UPC nic nie wiem bo w Łodzi monopolistą jest TOYA. Ale fakt że w Netii awarie to rzadkość. Przez 5 lat była 1 awaria, trwała pół dnia i było to jeszcze przed założeniem światłowodu. Od tego czasu wszystko stabilnie, dlatego też zostałem przy samym internecie od nich. Bo 60zł za 1Gb to jest 20zl mniej od kolejnych isp u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 10.06.2021 o 14:33, GrigoriPL napisał:
Cp GO się nie doszukałem i raczej nie ma co się dziwićdefault_smile.png

Mam bravie 55' i z bliska ewidentnie szału nie ma, ale ja mam ponad 4 metry do tv i mi to nie przeszkadza. Działa za to bardzo płynnie i programy po przeskoczeniu działają od razu jak należy. Router jednak mam blisko dekodera i połączony oczywiście w 5GHz.

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka
 

Możesz podzielić się spostrzeżeniami po kilku dniach używania? Internet nie zwalnia w godzinach szczytu? TV czy nie klatkuje itd?

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend padały Cinemaxy i 3 X HBO (czarny ekran). Wczoraj czarny ekran gościł m. in. na Polsacie, TVN, TVN24, TVN7, TVP1, TVP2, TVP SPORT (dobrze ze wczoraj nie grali Polacy), TV Puls, NG, Discovery, BBC First, BBC Earth, Filmbox Extra, Filmbox Arthouse, Eurosporty.
Infolinia nieczynna oczywiście.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem od wczoraj klientem Netii i... Internet działa naprawdę dobrze. Tu złego słowa nie powiem. Ale TV...do średniej jakości byłem już nastawiony i obraz odbitego od tego co jest w UPC i to znacznie. Ale jakby tego było mało to nie działa nagrywarka. Dzwoniłem na infolinię i mają się tym zająć. Bo usługa miała się włączyć 10 lipca, jak minie czas na odstąpienie od umowy Zażądałem aby mi przełożyli możliwość testów o okres kiedy nie działa TV i nie naliczało opłaty za TV za okres gdy usługa nie jest w pełni sprawna (tzn pierwszy miesiąc jest za 0 zł, ale o te dni niech mi wydłuża) Przynajmniej TV, bo internet jest OK. Jak nie odpowiedzą do końca czerwca to rozwiążę umowę, bo słabe to jest... Nowa umowa i już problemy.

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z czapy... I zamknięto reklamację, bez odniesienia się do poruszonych wątków. Jeszcze raz dam im szansę i napisałem ponowną reklamację... Jak będzie ponownie spychologia.... To uciekam z tej firmy. Nie chce późnej składać ciągłych skarg do UKE. Zajmowałem się obsługą reklamacji w Orange, pracowałem tam 11 lat i nie wiem jakie mają standardy w Netii, ale w Orange trzeba było ZALATWIĆ SPRAWĘ KLIENTA I ODNOEŚC SIĘ DO KAŻDEGO PORUSZONEGO WĄTKU. Do tego trzeba było przedstawić podstawę prawną. A moja reklamacja ( było żądanie finansowe w postaci wydłużenia bezpłatnego okresu usług o czas kiedy nie mogę z nich w pełni korzystać więc jest to reklamacja). Z taką odpowiedzią... W UKE by mieli podstawę do interwencji.

 

Wczoraj pobrałem 1,5 terabajta filmów w 4K z serwisu hostingowego oxycloud.com i naprawdę internet Netii daje radę. Cały czas był transfer ok 73-74 megabajty na sekundę. Praktycznie cały czas max jak powinno, nawet w godzinach szczytu ok 19-21.

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.06.2021 o 06:29, sebagit napisał:
Możesz podzielić się spostrzeżeniami po kilku dniach używania? Internet nie zwalnia w godzinach szczytu? TV czy nie klatkuje itd?

Na internet słowa złego nie powiem. Jest cały czas jak powinno. Tv włączyłem tylko na mecze Polaków i tu też działało bez zastrzeżeń połączone po wifi.

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.06.2021 o 15:54, GrigoriPL napisał:

Na internet słowa złego nie powiem. Jest cały czas jak powinno. Tv włączyłem tylko na mecze Polaków i tu też działało bez zastrzeżeń połączone po wifi.

Tak Internet śmiga, ale TV..... powiem dyplomatycznie JEST 😀 Minął już tydzień a nagrywarki jak nie było tak nie ma.... Poczekam jeszcze kilka dni do piątku i ewentualnie odstąpię od umowy W niedzielę jadę na wakacje i muszę to szybko rozwiązać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam wątpliwości co do terminu wejścia umowy w życie. Umowę podpisałem pod koniec czerwca, i zdarzyło się że miałem pewne sprawy do załatwienia i musiałem przełożyć montaż. Potem z kolei firma która zakłada instalacje nie miała wolnych terminów i koniec końców montaż odbędzie się w przyszłym tygodniu. Jak dla mnie ok, no ale zadzwoniłem do Netii i zapytałem jak to u nich wygląda i od kiedy zacznie obowiązywać umowa i podobno trwa już od 3 tygodni. 

Przyznam że się zdziwiłem bo wydawało mi się że powinna być od czasu aż faktycznie usługa zacznie działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, sebagit napisał:

Ja jestem nowym klientem, mam pakiet M. Ciekawe jak klienci ze starymi pakietami Netii.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Ja mam ofertę z pakietami tematycznymi, które były kiedyś do wyboru i jak pisałem wcześniej mi kanały świecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...