Jump to content

Recommended Posts

Godzinę temu, MrRafik napisał:

Byłem dzisiaj w Netii w sprawie przedłużenia umowy, nic szczególnego nie zaproponowali. Wyszczególniając:

- Zostajemy przy starych warunkach, zero dodatkowych profitów i umowa na kolejne 2 lata.

- Dopłacamy 10 zł/msc i otrzymujemy internet 300 mb/s.

 

Wybrałem opcję nr 3, nie ruszam umowy i podobno przejdzie na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia w okresie 1 miesiąca. Pewnie do świąt ich pożegnam.

Jak chciałem uzyskać darmowe miesiące (lub za pół ceny), szybszy internet w cenie lub cinemax w cenie abonamentu, to za każdym razem odpowiedź negatywna. 

Witam wypowiedz umowe sami do ciebie zadzwonia z BUK jak tak zrobilem inna gadka jak w salonie Neti pozdr.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dzisiaj Netia zafundowała mi nowy układ kanałów. Nowe pozycje/zmiany:
13 TVP Seriale
14 TVP Info 
33 TVP Polonia (ciągle SD)
52 History 2
126 Sci Fi
128 Epic Drama
129 Polsat Comedy Central Family
130 AMC
131 Fox Comedy
132 CBS Reallity
133 FOX
134 TVN Fabuła
135 BBC First
136 BBC Brit
137 13 ulica

No i oczywiście przy części kanałów poleciało EPG, a na Polsat Seriale śmiga różowe logo Polsat Romans 😂
Czyli technicy - jak zwykle podeszli do tematu - naprawiając jedno popsuli drugie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Tak teraz patrzę, że podnieśli do hd

Tvp Polonia, Water Planet, Discovery life, Red Carpet, Polsat Seriale oraz Superstację

Kupiłem sobie tv 58cali i obraz na kanałach sportowych jest fatalny. Wcześniej na 40 wyglądało to ok. Da się coś z tym zrobić, czy trzeba czekać do końca umowy?

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, uszy77 napisał:

Wkrótce kończy mi się umowa.Jestem ciekaw czy można liczyć na jakieś bonusy? Miał ktoś w ostatnim czasie przedłużanie umowy?

Ja walczę z Netią od 3 miesięcy.
Najpierw, w końcu udało się dostać pakiet L, który aktywowano w sierpniu, ale bez pełnej giganagrywarki bo ta działa od nowego okresu rozliczeniowego, od 19 września mogłem się cieszyć z wszystkich zalet giganagrywarki. Możliwość oglądania wybranych programów do 7 dni wstecz, zatrzymanie programu na żywo, itd. Jednak moja radość nie trwała długo. Trwała jeden dzień. W niedzielę 20 września Netia zafundowała mi aktualizację układu kanałów który nie dość, że pozbawił mnie opisów programu na części kanałów to jeszcze pozbawił dostępu do usług giganagrywarki. Przez FB (po zastosowaniu leku na całe zło czyli przywrócenie ustawień fabrycznych) zgłosiłem usterkę i dostałem info o zgłoszeniu na serwis.  Zadzwonił technik sformatował dekodery, modem i ode mnie dowiedział się że mam nową listę programów. Po czym się rozłączył w celach sprawdzenia “czegoś w warunkach laboratoryjnych”. Usługi jak nie działały tak nie działały. NASUWA SIĘ WNIOSEK chyba ktoś nie poinformował techników o wprowadzonych zmianach. W poniedziałek 21 września ten sam technik zadzwonił znowu i zapytał czy wszystko jest OK. Nie było, więc technik poprosił mnie o cierpliwość.
27 września 
na FB zapytałem jaki jest status mojego zgłoszenia. Otrzymałem informację, sprawa jest jeszcze weryfikowana, trafiła do informatyków zajmujących się całą usługa, bo problem może dotyczyć też innych klientów.
 


Brak EPG na kanałach:

Puls 2

Nat Geo Wild
Golf Channel

Comedy Central Family
CBS Reality

TVN Fabuła

BBC First (dodatkowo brak możliwości nagrywania tego kanału pomimo, że wcześniej można było – wyświetla się komunikat NIE MOŻNA NAGRAĆ NIEZNANEGO PROGRAMU.

Nie działająca funkcja 7 dni wstecz. Na znacznej części kanałów komunikat Ta funkcja nie jest dostępna. Prosimy o kontakt z infolinią. Na innych np. Kino TV, Kino Polska komunikat Usługa giganagrywarki nie jest dostępna na wybranym kanale. Bez względu na to, kanały te pojawiają się w zakładce 7 dni wstecz w dekoderze próba odtworzenia jakiegoś programu kończy się wyświetleniem komunikatu Ta funkcja nie jest dostępna. Prosimy o kontakt z infolinią. 
Na CANAL+ Premium nie działa także nagrywanie. Dekoder przyjmuje nagranie do realizacji ale nagranie nie jest nigdzie dostępne, znika też ilość czasu dostępna w giganagrywarce.


Do dzisiaj (przez 15 dni od momentu zgłoszenia) problem nie został rozwiązany.
Nawet przez jeden dzień miałem jakieś stare menu w dekoderze z działającym Playerem i Iplą, ale ciągle nic.

Nowe pakiety (S, M, L) są dostępne od lipca a do dzisiaj nie potrafią sobie poradzić z ich prawidłową aktywacją. 

 

10 godzin temu, pirat890 napisał:

Tak teraz patrzę, że podnieśli do hd

Tvp Polonia, Water Planet, Discovery life, Red Carpet, Polsat Seriale oraz Superstację

Kupiłem sobie tv 58cali i obraz na kanałach sportowych jest fatalny. Wcześniej na 40 wyglądało to ok. Da się coś z tym zrobić, czy trzeba czekać do końca umowy?

 

jeszcze Disney Channel, Boomerang, Cartoon Network, Novela TV

Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że post-pod-postem ale kolejny zwrot akcji:
 

From: info
Sent: Monday, August 31, 2020 8:23 AM
 
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Netią.

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że zmiana Giganagrywarki nie została jeszcze zrealizowana. Tak jak wspominałem podczas Naszej ostatniej rozmowy obecnie posiada Pan jeszcze Gigangrywarkę Mini, która jest aktywna do 18 września, a w międzyczasie trwa realizacja zlecenia na zmianę jej na opcję Standard,
 
 
From: info
Sent: Wednesday, October 7, 2020 9:31 AM
 
Ponadto Giga Nagrywarka Standard będzie aktywna od 19 listopada 2020 r.

W kwestii zgłoszonej reklamacji dotyczącej niedziałających funkcji CATCH UP, 7 DNI WSTECZ  - od 17 dni nic się nie dzieje.
Link to post
Share on other sites

Witam,

Muszę kupić jakąś usługę od UPC albo Netia, bo nie mam nic innego w budynku.

 

Pytanie więc do Was jako doświadczonych bardziej w tym temacie. Co wybrać?

1. Netia - (IPTV) - z 2 x Evo Box? Ja potrzebuję 2 dekodery bo multiroom potrzebuję. Na różnych forach raczej są kiepskie opinie o stabilności ii jakości HD tego dekodera, ale może Wy macie inne doświadczenia?

2. UPC - (IPTV) - 2 x Dekoder 4K? Ja potrzebuję 2 dekodery bo multiroom potrzebuję. Też przejrzałem opinie o tym dekoderze 4K i podobno kiepsko sobie radzi z jakością (artefakty, ziarno itp.)

3. UPC - 1 x Dekoder Horizon plus 1 x Dekoder do multiroom. A tu z kolei opinie są kiepskie bo podobno Horizon się wiesza dość często.

 

Główny TV to będzie SONY LCD 4K model 75XH9096BAEP

Drugi TV to stary samsung LCD 32 cale Full-HD

 

Pytanie więc którą opcję wybrać według Was?

To będzie umowa na 2 lata więc chciałbym jak najlepiej wybrać.

 

Z góry dziękuję za opinię.

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie Netia.

 

Jakość obrazu jest bardzo dobra. Dekoder chociaż już trochę jest na rynku bije szybkością inne. Uruchamianie w kilka sekund, przełaczanie w 2s. Netia to równie bogata oferta i tak często się nie zawiesza.

 

Dodatkowo pamiętaj że musisz mieć Internet od tego samego dostawcy.

W twoim porównaniu Netia ma lepsze parametry internetu.

 

Równie dobrym pomysłem jest Cyfrowy Polsat, ta sama oferta, ten sam sprzęt a dodatkowo działa nie tylko na łączu Netii podciągniętym do domu ale i na innych łączach Netii, Plusa i Orange również nie będącym światłowodem a mającym co najmniej 8Mb/s na dekoder.

Edited by apj
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, apj napisał:

Zdecydowanie Netia.

 

Jakość obrazu jest bardzo dobra. Dekoder chociaż już trochę jest na rynku bije szybkością inne. Uruchamianie w kilka sekund, przełaczanie w 2s. Netia to równie bogata oferta i tak często się nie zawiesza.

 

Dodatkowo pamiętaj że musisz mieć Internet od tego samego dostawcy.

W twoim porównaniu Netia ma lepsze parametry internetu.

 

Równie dobrym pomysłem jest Cyfrowy Polsat, ta sama oferta, ten sam sprzęt a dodatkowo działa nie tylko na łączu Netii podciągniętym do domu ale i na innych łączach Netii, Plusa i Orange również nie będącym światłowodem a mającym co najmniej 8Mb/s na dekoder.

Hmmm....

Ktoś inny na forum poleca z kolei UPC na Horizon-ie czyli nie IPTV :)

Piszesz, że Netia ma lepsze parametry Internetu.

Sprawdziłem, że UPC ma 500 Mb/s download i 20 Mb/s upload, a Netia ile ma na upload-dzie?

Na jakiej podstawie twierdzisz, że Netia ma lepszy internet niż UPC?

Link to post
Share on other sites

@sysio2000 Właśnie na podstawie danych, 

1. Upload dla tej prędkości to 50 Mb/s, a max jaki oferują dla wyższych to aż 100 Mb/s.

2. Ping też jest u wielu użytkowników dobry, w UPC jest róznie bo dużo ludzi ma od nich.

 

Przy dobrym Wi-Fi i dobrej prędkości, połączenie IPTV jest górą, mogą dodawać więcej kanałów (w Netii wszystkie Regionalne TVP i TV lokalne) oraz nie ciągniesz kabli antenowych po całym domu gdy chcesz podłączyć TV w innym pokoju (wszystko robisz bezprzewodowo).

Edited by apj
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, apj napisał:

@sysio2000 Właśnie na podstawie danych, 

1. Upload dla tej prędkości to 50 Mb/s, a max jaki oferują dla wyższych to aż 100 Mb/s.

2. Ping też jest u wielu użytkowników dobry, w UPC jest róznie bo dużo ludzi ma od nich.

 

Przy dobrym Wi-Fi i dobrej prędkości łącza IPTV jest górą, mogą dodawać więcej kanałów (w Netii wszystkie Regionalne TVP i TV lokalne) oraz nie ciągniesz kabli antenowych po całym domu gdy chcesz podłączyć TV w innym pokoju (wszystko robisz bezprzewodowo).

Ok. Dziękuję za opinię. A jak z jakością TV tych Evo Box-ów od Netii/CyfrPolsat? Pytam, bo z kolei w innym wątku ludzie bardzo narzekają na UPC i ich dekoder IPTV 4K (artefakty itp). jak więc jakość tych Evo Box-ów się ma do UPC i 4K?

Link to post
Share on other sites

Czy Wam też się przycina co chwilę obraz na dekoderze EVOBOX?

 

Od wczoraj mam światłowód z NETII 300Mbps + telewizję z dekoderem Evobox ale już pierwszy test wczorajszego wieczora pokazał, że obraz średnio raz na minutę się przycina, zatrzymuje się na chwilę, szarpie lub wskakują jakieś jakieś "obce" klatki po zmianie sceny filmu/programu. 

Test połączenia (WiFi ac, sygnał 100%) w menu dekodera pokazuje prędkości 90-120 Mbps więc prędkość ma zapewnioną z dużym zapasem.

Czy u Was też tak szarpie obrazem? Czy tak to działa w Netii czy mam reklamować dekoder?

Link to post
Share on other sites

Sprawdz jeszcze jak zachowuje się dekoder po podłączeniu dekodera kablem do routera.

 

Jeżeli występuje problem skontaktuj się z Netia i to zgloś.

 

@sysio2000 na evobox nikt nigdy nie pisał że zauważył artefakty. Wiadomo jakości 4K to On nia ma.

Edited by apj
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 12.10.2020 o 22:49, Net24 napisał:

@zetorson spróbuj połączenia po kablu. Wifi to ostateczność jeśli się nie da inaczej podłączyć dekodera.  Jak się będzie zachowywać na kablu ?

No więc nie da się u mnie inaczej podłączyć dekodera jak przez WiFi. Takie było założenie: TV na ścianie w sypialni, dekoder za nim. Wszystko bez kabli (tylko zasilanie - gniazdko w ścianie za TV). Specjalnie z tego powodu zmieniłem operatora na NETIĘ aby mieć bezprzewodowy dekoder. 

Swoją drogą, byłby to przegięcie, gdyby w pustym eterze na 5GHz, na 802.11 ac, z dobrej klasy routerem ASUS RT-AC1200G+, stojącym raptem 2 metry od dekodera bez żadnych przeszkód, miałyby być problemy z zasięgiem. Sam dekoder pokazywał sygnał 100%.

Na szczęście następnego dnia po włączeniu telewizji było już ok. Czasem od razu po zmianie kanału widać pojedyncze przycięcie ale nic więcej.
Sam obraz jest jednak wyraźnie gorszy od NC+ (obecnie Canal +). Widać większą kompresję obrazu (ogólne mydło, mniejsza ilość szczegółów, mniejsza głębia tonalna kolorów itp.). Równolegle używam Premiumboxa (ten zostanie w salonie) i przez tydzień porównywałem oba urządzenia na tym samym TV. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...