Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę do koñca maja wyłączyć pakiet VOD.Kliknąłem wyłącz w ICOK i cały czas od dwóch tygodni świeci się tam : Oczekuje na dezaktywację z dniem 28.10.2018.

 

Czy to już wystarczy czy muszę dzwonić na infolinię jeszcze ???

Ja zawsze robię tak: w swoim ICOK piszę żeby po okresie promocyjnym wyłączyli mi VOD. Robię to zaraz na drugi dzień, jak tylko nowa umowa zacznie obowiązywać, bo VOD mam zawsze w promocji. Jak im dam taką dyspozycję to nie muszę już o tym pamiętać. Od CP przychodzi automatyczny e-mail na pocztę, że przekażą do odpowiedniego działu, a późnej przychodzi drugi że przyjęli do realizacji.

Pisz w zakładce:

kontakt z CP

napisz do nas

tabelka: usługa-telewizja

temat: IPLA/HBOGO/VOD (musisz kliknąć w to)  i wtedy w ostatniej tabelce piszesz o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie spotkała bardzo dziwna sytuacja. 17 kwietnia zawarłem telefonicznie aneks na pakiet premium 12/3 + 2 multiroomy + CP Go w cenie 95 zł. Rozmowa z Duk przebiegała bardzo profesjonalnie, pan zaproponował mi obniżenie abonamentu z 99,99 zł. na 95 zł - oczywiście po 5 minutowej rozmowie ze swoim przełożonym. Oczywiście aneks zawarłem i 14 maja rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy. Wszystko było oki, z wyjątkiem usługi CP GO do której z tym dniem straciłem dostęp. Ze względu na brak czasu dopiero kilka dni później złożyłem telefoniczną reklamację dotyczącą braku tej usługi z żądaniem jej włączenia - niby formalność, bo nagrana rozmowa telefoniczna z pracownikiem DUKu nie pozostawiała wątpliwości - że usługę CP GO również powinienem posiadać.

 

Kilka dni później z mojego konta ICOK zniknęła kwota 99,99 zł -a w zakładce usługi pojawiła się informacja, iż do końca umowy pozostało mi 6 miesięcy - czyli wróciły stare warunki umowy. Gdzie zawarty aneks, gdzie darmowe 3 miesiące i gdzie moje 100 złotych? Jestem spokojnym człowiekiem, więc pomyślałem sobie, że to błąd systemu. Poczekałem kilka dni (chyba ze 3), jednak w ICOK nic się nie zmieniło- oprócz tego, że po pobraniu opłaty miałem dostęp do CP GO!

 

Wreszcie nadszedł czas by zadzwonić na infolinię CP. Po pierwsze chciałem wyjaśnić powyższą sytuację a po drugie wyłączyć usługę VOD po czasie promocyjnym. No więc wierząc jeszcze że moje kłopoty są związane wyłącznie z awarią systemu, poprosiłem konsultanta o wyłączenie usługi VOD - ten mi na to, iż nie mam takiej usługi. No więc dopytuję się o aneks z 17 kwietnia - ten mi mówi, że takowego nie ma! Jak nie ma!? Konsultant poszedł po poradę do przyjaciela. Po 20 minutach dowiaduję się, że aneks rzeczywiście był, ale przecie ja go skutecznie wypowiedziałem. Pytam kiedy, gdzie i jak!? Konsultant znów lezie do swego kierownika. Po następnych 15 minutach wraca i oświadcza mi, że musiałem rozwiązać aneks- ale on nie wie jak , kiedy i gdzie. Wtedy dopadła mnie tzw. [beep]ica. Konsultant proponuje mi złożenie telefonicznej reklamacji i oświadcza, że czas oczekiwania na odpowiedź to 30 dni. Dopada mnie jeszcze4 większa [beep]ica. Myślę, o nie! DUK namieszał, niech DUK naprawia.

 

Dzwonie do DUKU, gdzie dowiaduję się, że aneks jest wciąż aktualny- pani jest zdziwiona pobraną opłatą prawie 100 zł w okresie promocyjnym. Obiecuje zwrot tej kwoty i wyjaśnienie sprawy. Jeszcze tego samego dnia ma do mnie dzwonić. Patrzę w ten telefon- godzinę, dwie, trzy - no i poszedłem spać. Na drugi dzień widzę w ICOK, że 100 złociszy wróciło na swoje miejsce. SUKCES! Jednak wciąż w usługach figuruje stara umowa i ni widu, ni słychu zawartego aneksu.

 

Kolejny telefon do DUKu, wyjaśniam sprawę od początku- pan z DUKu potwierdza mi złe nowiny, aneks został wycofany przez moją osobę. Mówię mu, że wariatem nie jestem i rzadko spożywam alkohol, nie mam też rozdwojonej jaźni i nie leczę się psychiatrycznie. Pytam kto i kiedy rozwiązał jednostronnie bez mojej wiedzy i zgody aneks. Pan rusza do swojego kierownika- czas oczekiwania 28 minut- no, ale wiszę na tej słuchawce. Wreszcie pada nazwisko osoby, która rozwiązała aneks - i to bynajmniej nie było moje nazwisko. Pytam na jakiej podstawie? No i tu pan nie miał żadnych informacji. Jestem bardzo dociekliwy, więc pan rusza po raz kolejny do swego kierownika. W czasie oczekiwania rozważam wszelkie możliwe warianty - w tym zawarcie nowego aneksu, by nie marnować czasu. Pan z DUKu ma więcej info. Otóż kiedy złożyłem reklamację na usługę CP GO konsultanci przesłuchali całą rozmowę dotyczącą zawarcia aneksu i doszli do wniosku i za cenę 95 zł nie przysługuję mi usługa CP GO- bo przecie ona kosztuje 5 zł. To nic, że zawierający ze mną aneks pan udawał, że konsultuje się ze swoim kierownikiem , celem ustalenia czy przysługuje mi zniżka w opłacie w kwocie 5 zł. To był pic, on zwyczajnie zrobił rezygnację z tej usługi i obniżył mi tym samym kwotę abonamentu o 5 zł- jak powiedział konsultant DUK- "wprowadził mnie w błąd". Rozpatrujący moją reklamację za ten czyn pociągnęli mnie do odpowiedzialności i rozwiązali jednostronnie bez mojej wiedzy, zgody a nawet żadnej informacji zawarty prawnie aneks!!!  W sumie skandal i sprawa wygrana w sądzie.

 

No, ale nie jestem typem pieniacza i zaproponowałem zawarcie nowego aneksu - niestety, pan z DUKu był nieuległy i pomimo wielu kłopotów jakie naraził mnie swoim postępowaniem CP nie uwzględnił mojego roszczenia, aby nowy aneks opiewał na kwotę, która była uzgodniona przy poprzednim aneksowaniu umowy - a mianowicie kwoty 95 zł. - miałem płacić 100 i koniec. Podpisałem aneks, ale niesmak pozostał. Może to było wydarzenie incydentalne, ale uważajcie przy podpisywaniu nowych aneksów i zwracajcie uwagę czy macie wszystkie wykupione usługi i to nie tylko na początku obowiązywania nowego aneksu - ale i w trakcie jego trwania. Ja nie otrzymałem żadnej rekompensaty od CP za stracone nerwy, czas i połączenia telefoniczne, które wykonywałem na swój koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym walczył dalej o swoje bo co Cię obchodzi, że konsultant jest nie kumaty. Swoją drogą trzeba było zapytać czy słyszeli o RODO i z czym się wiąże sytuacja że ktoś inny za Ciebie odstąpił od przedłużenia bez Twojego upoważnienia. Tu bym upatrywał szansy osiągnięcia warunków wcześniejszego aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Power
Wydaje mi się że w CP mają jakiś [beep] w systemie- ja miesiąc temu wysłałem wypowiedzenie ze skutkiem na koniec o/p na 7 miesięcy przed końcem, tego samego dnia telefon z DUK co mnie nieco zdziwiło i na mój wniosek wykasował i z usługi HBO(mam MAX) a doszło abo za multiroom 5zł reszta miała pozostać bez zmian w sumie za 75zł, dostałem wzór umowy na maila, przeczytałem pobieżnie i ok, ale coś mi nie dawało spokoju więc poczytałem to jeszcze raz i okazało się że nie mam tak jak Ty-nie ma CP GO i też nie dało się nic zrobić więc wycofałem aneks, nowe wypowiedzenie i po paru godzinach zadzwoniłem sam do DUK, trafił się dość fajny konsul, kombinował jak koń pod górkę ale za [beep]ę to już przejść nie chciało i zawsze wybijało mu bez HBO 95zł bo system blokował mu dostęp do wszystkich opcji gdyż miałem 7 miesięcy do końca więc dałem se spokój,dziś zapłacę rachunek a gościu ma do mnie zadzwonić w połowie miesiąca (może już coś będzie wiedział o tych nowych kanałach premium sport)

Twój przykład jak i mój dowodzi że jakieś problemy w systemie mają- raz coś pozwala innym razem nie dopisze,albo jak wyżej np. @Barti wspominał że czegoś tam (chyba darmowych miesięcy) brakowało w umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie od dziś wiadomo, że w CP panuje bu.rdel do kwadratu. :rofl:

Ja jego ofiarą padłem dwa razy: w 2006 roku nie zaksięgowano mojego abonamentu, przez co przez kilka dni na deku pojawiał mi się komunikat o nieopłaconym abonamencie i dokładnie dwa lata temu problemy z błędną umową jaką podpisałem (długość), skuteczna reklamacja i 3-miesięczny BAN na aneks... :/

Edytowane przez SatExpert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem odpowiedź pisemną od CP w powyżej opisanej sprawie, jest dość zabawna- bo uznają moją reklamację i jednocześnie sami z siebie, bez mojej wiedzy i zgody anulują aneks :) Oto cytat:

 

"Szanowny Panie. W odpowiedzi na otrzymaną w dniu 2018-05-16 reklamację uprzejmie informujemy, że zmiana warunków Umowy z dnia 2018-04-17, przeprowadzona za pomocą środków porozumiewania się na odległość - telefonicznie, z uwagi na brak porozumienia co do jej istotnych warunków, została anulowana (uznana za niedokonaną). W związku z powyższym, obowiązują niezmienne warunki Umowy zawartej w dniu 2017-07-31" i tutaj dalej ble, ble, ble -że mogę skorzystać z nowych promocji i kontaktować się z DUK. I jeszcze na końcu taki taki wpis:

"Pana reklamacja została uznana".

 

Czyli uznali moją rację, potwierdzili fakt zawarcia aneksu i doszli do wniosku, że aneks jest dla nich niekorzystny, postanowili więc go jednostronnie bez żadnego trybu i podstaw prawnych rozwiązać. Przyznam, iż to mój pierwszy przypadek w życiu, gdzie operator lub firma rozwiązuje zawarty i realizowany już aneks, w trybie natychmiastowym- bez wiedzy drugiej strony. No i co nam zrobisz? heheheeh. Na końcu pouczenie o możliwości dochodzenia roszczeń przed sądem i pozasądowym rozwiązaniu spraw przed polubownym sądem przy prezesie UKE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jedynie włączenia usługi CP GO, którą posiadałem dotychczas  i która była gwarantowana w nowym aneksie. Ot, i wszystko.

Czytając ostatnio posty w tym temacie i temacie "Promocje dla stałych abonentów" dochodzę do wniosku, iż to chyba nowa strategia CP do klienta, zmierzająca do zakończenia tzw. "darmowych miesięcy". Coś jest na rzeczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Może tu ktoś pomoże rozwiać moje wątpliwości.

 

Chcę zawrzeć z CP umowę na telewizję.

Zależy mi żeby wszystko zamówić przez internet.

Próbowałem to zrobić jakiś czas temu i wyskoczyło mi w formularzu, że muszę okazać kurierowi drugi dokument (zaświadczenie z pracy lub legitymację rencisty, lub prawo jazdy itd.). Jako, że żadnego z wymienionych nie posiadam, zrezygnowałem.

Wczoraj wszedłem na stronę, i już nie ma tej zakładki gdzie trzeba wybrać drugi dokument, który okaże się kurierowi.

Czy jest więc szansa, że mogę zawrzeć umowę na dowód ?

Czy jednak bez drugiego dokumentu się nie obejdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest więc szansa, że mogę zawrzeć umowę na dowód ?

Czy jednak bez drugiego dokumentu się nie obejdzie ?

Wypełniaj rubryczki- jak łyknie zamówienie to znaczy że już nie potrzeba.

 

planuje wymienić dekoder Evobox na moduł Cl+ (opłaca się?) i czy taka wymiana podczas trwania umowy w ogóle wchodzi w grę?

Wymienić możesz,ale to już będzie z nową umowa- tylko po co? zyskasz tyle że nie będziesz miał dekodera,ale stracisz możliwość oglądania i jednoczesnego  nagrywania innego programu a nawet trzech -  ja bym w życiu na to nie poszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku marca tego roku przedłużyłem umowę na 12 miesięcy w tym 3 miesiące darmowych.

Dziś zalogowałem sie do ICOK a tam pisze że zostało mi jeszcze 12 miesięcy chociaż już 3 upłyneły.

Jak myślicie da się to jeszcze odkręcić?

Już dziś przez ICOK wysłałem że mają błąd, mam nadzieję że załatwię to wszystko po mojej myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

 

wczoraj ok południa zamówiłem on-line usługę telewizji satelitarnej CP wraz z usługą montażu. Po kilkudziesięciu minutach podczas telefonicznej rozmowy potwierdzającej dowiedziałem się, że dzisiaj ma przybyć do mnie monter z umową i zestawem. Konsultant umówił nawet porę (do południa). Ponieważ usługa jest dla mamy, wziąłem na ten czas wolne i czekałem cały dzień na telefon/wizytę montera. Nie doczekałem się ani jednego ani drugiego.

 

Jak to wygląda w praktyce? Chciałbym być obecny przy montażu, a jak monter zadzwoni godzinę-dwie przed przyjazdem nie będzie to możliwe. Ile średnio trwa proces od złożenia zamówienia na stronie www do dostarczenia i montażu zestawu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś do pakietu Rodzinnego zamówiłem przez ICOK pakiet Eleven. Po zamówieniu jest napisane, że pakiet oczekuje na aktywację 19.07. Czy do tego dnia będę musiał czekać, aż kanały Eleven u mnie zaświecą?

Okres bezpłatny (jeśli jest to Twoja pierwsza aktywacja ES) lub płatny będzie liczona od tej daty, ale kanały zaczną działać w ciągu kilkunastu, kilkudziesięciu minut. Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

jak w praktyce może teraz wyglądać dostępność TVP Sport w niższych pakietach Polsatu? Wiem, że niektórych ogólnodostępnych kanałów nie udostępniają, ale w przypadku np. PULS2 lub WP TV CP nie odostępnia tych kanałów w ogóle, nie ma ich w każdym pakiecie, operator więc nie pobiera dodatkowych opłat za te darmowe stacje.

 

TVP Sport stałą się ogólnodostępna w DVB-T, zaś podobno TVP nie pobiera już opłat od operatorów. Obecnie TVP Sport dostępna jest w CP w ramach otwartego okna, do końca mundialu. Co potem? CP będzie mógł zostawić tak, jak jest, czy wręcz ma obowiązek wsadzić darmową stację telewizyjną do najniższych pakietów? Bo w całkowite wy[beep]e stacji raczej nie wierzę :)

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno TVP rozsyła aneksy do umów, dzięki którym operatorzy za przeniesienie TVP Sport do najniższych pakietów zostaną zwolnieni z opłat za ten kanał. Jeżeli to prawda i CP podpisze taki aneks, to TVP Sport HD powinien zostać przeniesiony na stałe do pakietu Rodzinnego HD, na co są dość spore szanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak rozumiem jest tak, że jeśli Cyfrowy Polsat nie udostępni TVP Sport dla wszystkich abonentów, to będzie musiał odpalać TVP opłaty za ten kanał, tak? Nadal blokować w najniższych pakietach jednocześnie nie płacąc TVP nie może?

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...