Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy można liczyć na jakieś rabaty/promocje z tego tytułu? Czy jestem traktowany jako nowy klient?

Możesz otrzymać promocyjne warunki, w zależności od wybranej oferty. Nie będzie się jednak ona łączyła z programem smartDOM. Jakim pakietem jesteś zainteresowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosimy napisz w tej sprawie maila na adres specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim swój numer telefonu, imię i nazwisko, numer z obecnej karty dekodera oraz preferowane godziny rozmowy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą o wybranej porze i pomoże Ci dopełnić wszystkie formalności. Dokładnie przedstawi on wybraną przez Ciebie ofertę oraz postara się odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ten VOD da się wyłączyć? bo jak chce go wyłączyć to mi wyskakuje że mam więcej płacić niż płaciłem?   Nie wiem co to jest ten VOD a zabierają mi za to 10 zł. miesięcznie... płace 114,99, a jak zaznaczam żeby wyłączyło to wyskakuje 124,99... a mogę to chyba wyłączyć?  bo tutaj w informacjach podstawowych go nie ma.  Problem tkwi w tym że za wyłączenie mam płacić więcej! to jakiś absurd....

 

Informacje podstawowe
 
 
Usługa: Telewizja
Okres rozliczeniowy: 21.02.2018 - 21.03.2018
 
Minimalny obowiązek abonamentowy:
Oferta Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go)
 
Usługi powiązane ofertą:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, ten VOD da się wyłączyć? bo jak chce go wyłączyć to mi wyskakuje że mam więcej płacić niż płaciłem?   Nie wiem co to jest ten VOD a zabierają mi za to 10 zł. miesięcznie... płace 114,99, a jak zaznaczam żeby wyłączyło to wyskakuje 124,99... a mogę to chyba wyłączyć?  bo tutaj w informacjach podstawowych go nie ma.  Problem tkwi w tym że za wyłączenie mam płacić więcej! to jakiś absurd....

 

Informacje podstawowe
 
 
Usługa: Telewizja
Okres rozliczeniowy: 21.02.2018 - 21.03.2018
 
Minimalny obowiązek abonamentowy:
Oferta Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go)
 
Usługi powiązane ofertą:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający 

 

Witaj, powyższa sytuacja jest nam znana. Nasi technicy pracują nad jej rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności. Możesz wyłączyć powyższą usługę w Internetowym Centrum Obsługi Klienta. Kwota Twojego miesięcznego zobowiązania nie zwiększy się zgodnie z informacją w powyższej aplikacji. Zmniejszy się ona o cenę pakietu, czyli 10 zł. Tak jak napisał SatExpert, możesz również zadzwonić w tej sprawie na naszą infolinię dostępną 24 godziny na dobę pod numer 699 00 2222.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli aktywuję sobie w pakiecie PremiumMaX pakiet rozrywkaHD to mam go przez 1 miesiąc za darmo? Czy trzeba płacić dodatkowo? Umowa z 2016 roku.

 

Witaj. Nie posiadam wglądu do Twojego konta i nie jestem w stanie podać Ci dokładnych warunków aktywacji pakietów. Najlepiej jednak będzie, jeżeli sam zweryfikujesz tę sytuację, logując się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli aktywuję sobie w pakiecie PremiumMaX pakiet rozrywkaHD to mam go przez 1 miesiąc za darmo? Czy trzeba płacić dodatkowo? Umowa z 2016 roku.

 

Jeśli jest to pierwsza Twoja aktywacja pakietu dodatkowego (nieobowiązkowego, na czas nieokreślony), w trakcie obecnie trwającej umowy, to pierwszy pełny cykl rozliczeniowy masz gratis. Dodatkowo od dnia zamówienia pakietu (TCOK, ICOK, APS), do końca trwającego cyklu rozliczeniowego pakiet również będziesz miał gratis.

Przykład:

Zamawiasz pakiet 21 marca, cykl rozliczeniowy masz 9 dnia miesiąca. 

Oglądasz pakiet Rozrywka HD od 21 marca, do 8 maja bezpłatnie. Jeśli pakietu nie zgłosisz do wyłączenia do 7 maja, to 9 maja będziesz miał za niego do zapłaty 25zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, czy w Polsacie są jakieś rabaty za aktywne zgody na marketing? Chcę to wyłączyć, ale nie chcę zwiększać rachunku. :)

 

Nie, za zgody marketingowe nie otrzymujesz żadnych rabatów, więc opłaty się nie zmienią. Aby je wyłączyć, zaloguj się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta w zakładce Twoje dane -> Zgody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam pakiet Fmax HD +SPORT HD +FILM HD +CINEMAX. Do końca umowy pozostało mi 8 miesięcy.

Okres rozliczeniowy zaczyna mi się 25 każdego miesiąca. I teraz moje pytania.

1. Gdybym domówił w dniu 26 marca do swojego pakietu: Pakiet ROZRYWKA, ELEVEN oraz pakiet HBO, to mógłbym oglądać te kanały bezpłatnie do 24 maja (czyli bez dwóch dni 2 miesiące), a następnie w dniu 26 maja mógłbym przedłużyć umowę (mniej niż 6 miesięcy do końca bieżącej umowy) na pakiet PREMIUM MAX PLUS, w której w/w pakiecie są już w cenie abonamentu?

Czy dobrze to rozumiem, bo jeżeli tak to w ten sposób można zaoszczędzić 140 zł na prawie 2 miesiącach?

 

I drugie moje pytanie brzmi, czy mogę zrobić ten sam manewr, jeżeli posiadam drugą umowę tym razem na pakiet RODZINNY HD,  z tym , że tutaj tylko bym w odpowiednim momencie wyłączył w/w pakiety?

Edytowane przez james28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniższym przykładzie, pakiet Rozrywka HD możesz zastąpić dowolnym innym pakietem dodatkowym, który masz możliwość włączyć.

 

Jeśli jest to pierwsza Twoja aktywacja pakietu dodatkowego (nieobowiązkowego, na czas nieokreślony), w trakcie obecnie trwającej umowy, to pierwszy pełny cykl rozliczeniowy masz gratis. Dodatkowo od dnia zamówienia pakietu (TCOK, ICOK, APS), do końca trwającego cyklu rozliczeniowego pakiet również będziesz miał gratis.

Przykład:

Zamawiasz pakiet 21 marca, cykl rozliczeniowy masz 9 dnia miesiąca. 

Oglądasz pakiet Rozrywka HD od 21 marca, do 8 maja bezpłatnie. Jeśli pakietu nie zgłosisz do wyłączenia do 7 maja, to 9 maja będziesz miał za niego do zapłaty 25zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można wziąć umowę na 12 miesięcy, zamiast na 24 miesiące? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat na stronie CP.

 

Dzięki za info.

Okres trwania umowy jest uzależniony od wybranej oferty. Jeżeli jesteś nią zainteresowany, wyślij maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Proszę, podaj w nim swoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz dogodne godziny rozmowy. Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie o wyznaczonej porze i przedstawi Ci ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich oczekiwań. Odpowie on również na wszystkie zadane pytania.

 

Pozdrawiam

Specjalista Cyfrowy Polsat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można wziąć umowę na 12 miesięcy, zamiast na 24 miesiące? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat na stronie CP.

 

Dzięki za info.

 

W temacie o ofertach dla nowych klientów jest rozpiska. Jeśli link w mojej sygnaturce jest nieczytelny, to tutaj masz link: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/?p=1355873

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Obecnie kończy mi się umowa z nc+ z końcem tego miesiaca i chce przejsc do cp.

Mam zamiar wziąść premium max z multiroomem 6 miesiecy za darmo.

Moje pytanie brzmi czy jak zamówię przez internet to bede mial 14 dni na ewentualna rezygnacje? Nawet po aktywacji czyli używaniu np. przez 10 dni i mi się nie spodoba?

Czy w takim razie poniose jakies koszty pomimo zwrotu sprzetu czy pieniadze zostana mi zwrocone(30zł multiroom)?

Słyszałem też że podobno można wziąść cp w punkcie ,,na próbę'' czyli tez podobno mozna oddac do chyba 10 dni bez kosztów? Prawda to?

Edytowane przez swojadroga
Przeniosłem do bardziej odpowiedniego tematu, choć część odpowiedzi jest w temacie ofert dla nowych klientów: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/page-239#entry1355873
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj! Potwierdzam, że korzystając z oferty w punkcie, czas na odstąpienie to 10 dni, natomiast zawarcie umowy za pośrednictwem Infolinii lub strony internetowej to dni 14.

 

Koszty, które poniesiesz przy podpisaniu nowego kontraktu, zostaną zwrócone na Twoje konto, natomiast samo odesłanie sprzętu leży po stronie Klienta.

 

Jeśli jesteś zainteresowany związaniem się z Cyfrowym Polsatem, to skontaktuj się za mną, wysyłając e-mail z danymi kontaktowymi na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl, postaram się pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...