Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem dziś notę obciążeniową na 210 zł za rzekome niezwrócenie sprzętu. Oddałem Sagemcoma + 2 dekodery dodatkowe, na protokole zwrotu przy Sagemcomie (jak i przy pozostałych dekoderach) mam adnotację "kompletny", ale nie mam osobnej pozycji (powinna w ogóle być?) "dysk do Sagemcoma" - no i o ten dysk cały ambaras.

Zacząłem temat, więc napiszę o zakończeniu. Dostałem właśnie wiadomość w ICOK, że nota zostanie anulowana. Oczywiście, zgodnie z zasadami korporacyjnymi, "po indywidualnym rozpatrzeniu sprawy", a nie "sorry, klient, coś nam się pozajączkowało" - ale że liczy się głównie efekt końcowy, to nie będę się czepiał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzamy, nowe warunki umowy wchodzą w życie z nowym cyklem rozliczeniowym. Jeśli na przykład, Klient zawiera dziś umowę, a okres rozliczeniowy przypada na dziś, to nowe warunki wejdą w życie od nowego cyklu rozliczeniowego, czyli 07.03.2018.

 

Aneks podpisany w salonie Plusa 01.02, Pani na infolinii twierdzi, że w systemie ma informacje, iż umowa została podpisana w dniu dzisiejszym i dopiero od 07.03 nowa umowa. Telefon poskutkował jednak włączeniem brakujących kanałów, mimo iż full pakiet w ICOK prawdopodobnie dopiero za miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa 24m (4m o końca) - Rodzinny HD za 19,99zł

- wczoraj złożone wypowiedzenie w POK-u

 

Dzisiaj dzwonię i dostaję rabat 20 zł na Familijny HD lub Familijny Max HD

Wybieram Familijny Max HD za 30 zł miesięcznie na 24m

 

Okazuje się że mogę zamienić mój moduł CI+ na dekoder 5000 lub 6000 za 1 zł (aktywacja) na wynajem za darmo

(lub lepszy dekoder: 7000 i jeszcze jakiś inny, z nagrywaniem za 5 zł miesięcznie)

Minusem jest utrata 3 darmowych miesięcy (90zł) ale dostaje dekoder i mój własny mogę sprzedać.

 

Kurier przywiezie dekoder z nową kartą w piątek lub poniedziałek, mam mu oddać moduł z kartą i zapłacić 1 zł

Okres rozliczeniowy od 10 marca i do tego czasu (prawie miesiąc) będą odkodowane wszystkie kanały włącznie z HBO

 

Podsumowując:

Wymiana modułu na dekoder za jednorazowe 1 zł

Familijny Max HD za 30zł na 24 miesiące

Prawie cały miesiąc z full ofertą CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyło tylko zerknąć i przeczytać "ogólnikowy" temat o ofertach dla obecnych abonentów...

 

Czytałem na tym forum, że przy skorzystaniu z tej oferty 20 zł upustu na Familijnym czy Familijnym Max HD nie będę miał możliwości zamienić modułu na dekoder.

Jakoś tak mi wpadło to do głowy i zapytałem, babka sprawdziła i oznajmiła że dekoder albo 3 miesiące gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa 24m (4m o końca) - Rodzinny HD za 19,99zł

- wczoraj złożone wypowiedzenie w POK-u

 

Dzisiaj dzwonię i dostaję rabat 20 zł na Familijny HD lub Familijny Max HD

Wybieram Familijny Max HD za 30 zł miesięcznie na 24m

 

Okazuje się że mogę zamienić mój moduł CI+ na dekoder 5000 lub 6000 za 1 zł (aktywacja) na wynajem za darmo

(lub lepszy dekoder: 7000 i jeszcze jakiś inny, z nagrywaniem za 5 zł miesięcznie)

Minusem jest utrata 3 darmowych miesięcy (90zł) ale dostaje dekoder i mój własny mogę sprzedać.

 

Kurier przywiezie dekoder z nową kartą w piątek lub poniedziałek, mam mu oddać moduł z kartą i zapłacić 1 zł

Okres rozliczeniowy od 10 marca i do tego czasu (prawie miesiąc) będą odkodowane wszystkie kanały włącznie z HBO

 

Podsumowując:

Wymiana modułu na dekoder za jednorazowe 1 zł

Familijny Max HD za 30zł na 24 miesiące

Prawie cały miesiąc z full ofertą CP

 

Dekoder po kwadransie złapał uprawnienia na Familijny MAX HD ale nie widzę jeszcze tej pełnej oferty z HBO itd....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło już ponad 30h i nadal nie mam obiecanych HBO i full oferty.

Jest AXN Spin HD, czy AMC, czyli kanały, których nie ma w Familijnym Max HD, ale brak wielu innych kanałów, np. HBO, Cinemax, Paramount...

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło już ponad 30h i nadal nie mam obiecanych HBO i full oferty.

Jest AXN Spin HD, czy AMC, czyli kanały, których nie ma w Familijnym Max HD, ale brak wielu innych kanałów, np. HBO, Cinemax, Paramount...

Spróbuj ponowić uprawnienia na swój dekoder. Aby to zrobić, zaloguj się do swojego konta w ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Napisz nam, czy po wykonaniu powyższej czynności pojawił się dostęp do wszystkich kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paramount, to pakiet Film HD. AMC i paczka AXN jest w otwartym oknie aktualnie.

We wzorcu umowy sprawdź pakiety, które zostały aktywowane w nowej umowie. Następnie sprawdź w dziale Wykazy na forum (link już dostałeś wcześniej), zawartość pakietów.

 

Generalnie to świecą kanały z Familijnego Max HD (+ AXN-y i AMC ale to właśnie z tego okna otwartego)

Chodzi o to że do początku pierwszego okresu rozliczeniowego (10 marca) obiecała mi babka na infolinii, że będzie cała oferta CP odkodowana

 

Zapuściłem ponowne uprawnienia na dekoder z ICOK-a według rady Specjalisty CP

Pisze że pójdzie to do dwóch godzinach. Po 10 minutach nic i nie wydaje mi się, że kanały HBO zaświecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie oficjalnie piszą o Familijnym Max HD za 30zł na 24 okresy rozliczeniowe.

Piszą o tym że to oferta / promocja dla stałych klientów, że dostaję dekoder itd.

Za bardzo nie widzę tam daty startu umowy - 10 marca

Nie ma też informacji, że dostaję full pakiety do czasu aż zacznie się pierwszy okres rozliczeniowy.

 

Kobieta mówiła o tym przez telefon, że zawsze tak robią jeśli chodzi o podpisanie nowej umowy w trakcie danego okresu rozliczeniowego.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w Twojej umowie nie ma czegoś takiego:

umowa_podst_warunki.png

 

To możesz zapomnieć o włączeniu się HBO, Cinemax, Eleven Sports (teraz Ci powinno działać w ramach olimpijskiego otwartego okna), pakietu Rozrywka. W tej opcji umowy nie ma możliwości włączenia pakietów Film HD i Sport HD. Z pakietu Sport HD powinny Ci działać jeszcze sportowe kanały w jakości HD w ramach olimpijskiego otwartego okna.

Sprawa jednak nie jest jeszcze totalnie pogrzebana, ponieważ możesz jeszcze odstąpić o zawartej umowy (zamiast pisać reklamację) i jeszcze raz zawrzeć umowę jak ja zawarłem.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w Twojej umowie nie ma czegoś takiego:

[zdj.]

 

To możesz zapomnieć o włączeniu się HBO, Cinemax, Eleven Sports (teraz Ci powinno działać w ramach olimpijskiego otwartego okna), pakietu Rozrywka. W tej opcji umowy nie ma możliwości włączenia pakietów Film HD i Sport HD. Z pakietu Sport HD powinny Ci działać jeszcze sportowe kanały w jakości HD w ramach olimpijskiego otwartego okna.

Sprawa jednak nie jest jeszcze totalnie pogrzebana, ponieważ możesz jeszcze odstąpić o zawartej umowy (zamiast pisać reklamację) i jeszcze raz zawrzeć umowę jak ja zawarłem.

 

Nazwa Regulaminu Promocji: Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów”

Zobowiązanie na start (30.00 zł/mies.): Pakiet Familijny Max HD

Usługi Dodatkowe na czas nieokreślony: Katalogi Online (Katalog) (0.00 zł/mies.)

Suma miesięcznych opłat3: 30.00 zł

 

Numer konta do wpłat: xxx

 

Mam tylko coś takiego

Ale to co pokazujesz na umowie to HBO Eleven itd na pierwszy okres rozliczeniowy.

A babce chodziło o coś innego. Bo mój pierwszy okres rozliczeniowy zacznie się 10-ego marca

I chodziło jej o to że ma być pełna oferta w tym przejściowym okresie (od momentu podpisania umowy do momentu gdy zacznie obowiązywać nowa umowa)

To o czym piszesz i co masz na umowie to coś innego. Gdyby mi to zaoferowała to włączyli by mi to od 10-ego marca do 10-ego kwietnia

A tu chodzi o to że u mnie okres rozliczeniowy jest 10-ego każdego miesiąca, a na nową umowę zgodziłem się telefonicznie 15-ego lutego i zostaje "końcówka" ok 25 dni , którą ponoć tak organizują że dają full pakiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie dają. Nigdy nie dawali.

Pakiety zadeklarowane w umowie są uruchamiane w dniu zawarcia umowy do końca cyklu rozliczeniowego. W Twoim wypadku od 15 lutego do 9 marca powinien działać pakiet Familijny Max HD również gratis, ale ten gratis nie jest wliczany do okresu umowy. Jeśli w umowie miałbyś wymienione dodatkowe pakiety, to również by zaczęły działać od 15 lutego.

W moim przypadku było to 28 dodatkowych dni pakietu HBO, Cinemax i Eleven.

Z tego co piszesz, u Ciebie się aktywował prawidłowo pakiet z umowy. Czyli można powiedzieć, że ruszyło wszystko jak należy. Problem polega na tym, że konsultantka Ci nagadała głupot.

To o czym piszesz, to jest tzw. nadanie serwisowe pakietów na dekoderach po serwisie lub dopiero wyprodukowanych, wydanych z magazynu klientowi. Nadany jest wtedy pakiet Premium, ale nigdy nie ma gwarancji jak długo on będzie działał po podłączeniu dekodera pod antenę. Zwykle jest to kwestia kilku-kilkunastu godzin i działa pakiet z umowy. Są przypadki działania takiego pakietu nawet latami, ale jest to rzadkość.

Dlatego moja propozycja, to odstąpienie od umowy i zawarcie jej ponownie z dodatkowymi pakietami w promocji. Aby za dodatkowe pakiety nie płacić, trzeba je przed zakończeniem promocji zgłosić je do wyłączenia przez ICOK, TCOK, APS.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To że nagadała głupot to już powoli zaczynałem kapować po tym jak zaświeciły kanały Familijnego Max HD a nie było HBO i całej reszty.

Odstąpienie od umowy  to nie dla mnie. Nie będę się szarpał o Cinemaxy czy HBO, których i tak nie lubię.

Generalnie chciałem Familijny Max HD i go mam za 30 zł + dostałem dekoder.

Chciałem tylko dojść końca jak to jest z tą promocją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to możesz spróbować poprzez reklamację uzyskać jakiś dodatkowy prezent. Skoro Ci go obiecano przez telefon. ;)

 

Dzwoniłem z reklamacją na infolinię to kazali mi pisać na kontakt@cyfrowypolsat.pl

 

Napisałem, najpierw kazali jeszcze podesłać dane + nr karty i odpisali tak:

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że na podstawie zgłoszonej reklamacji zostanie przeanalizowana rozmowa z konsultantką 
przeprowadzona w dniu 14 lutego 2018 r. Odpowiedź zostanie udzielona w odrębnym mail
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam takie pytanko zadzwoniła do mnie dzisiaj pani o LTE CP 45 gb lte bez limitu i zgodziłem się na 2 miesiące próbne gdzie przez te 2 miesiące miałbym testować internet i zapłace tylko 9 zł za router ale poczytałem troche o tym lte i ja go nawet testować nie chce  i czy mogę dzisiaj zadzwonić do nich na infolinie i anulować kuriera i tą umowę, i jeżeli nie mogę to czy jak nie odbiorę paczki od kuriera i nie podpisze umowy to ona nie będzie obowiązywać bo nie chce potem się bujac z odsyłaniem sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...