Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Niedługo kończy mi się umowa ( Obecnie mam pakiet Familijny Max HD + dekoder HD 5000 zł za 1zł ). Chcę pozostać przy pakiecie Familijnym Max HD ale chciałbym zmienić dekoder na EvoBox PVR. Czy wybierając ten dekoder muszę płacić miesięcznie jakąś kwotę do rachunku czy tylko kwota jednorazowa za aktywacje ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużona w poniedziałek z dobraniem MR i wymianą dekodera głównego na Evo. Wysyłka opóźniona więc dekoderów nie ma. Wczoraj w nocy zablokowany MR i uwaga... WOŁA O NOWĄ KARTĘ! Nawet w ICOK już główna podmieniona na inną.

Edytowane przez the cable guy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne problemy. 11.12.2017 przedłużenie przez telefon (powód usunięcie UCH). Dekodery z umową doszły dopiero dziś. 17 każdego miesiąca to dzień rozliczeniowy i dziś na jednym dekoderze MR pojawiła się informacja o zaległości w płatnościach. Mam im jeszcze zapłacić stówę za ten miesiąc chociaż opóźnienie w podpisaniu było z ich winy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój nos, tak. Masz jeszcze do opłacenia abonament po staremu. Nowe warunki Twojej umowy (dzisiaj podpisanej), zaczną obowiązywać od 17 stycznia 2018r. Od tej daty też będzie liczony okres bezpłatny. Od dzisiaj lub jutra powinny zacząć działać nowe pakiety z dzisiaj podpisanej umowy.

PS. Na przyszłość nie zostawiaj sobie tak mało czasu na załatwienie sprawy, jeśli dokończenie sprawy wiąże się z kurierską przesyłką. Do tego jeszcze w grudniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da się coś ugrać przy smartdom gdzie tv mam obniżone z 110zl na 54.99 ?

przy kontynuacji w ramach smartdom pierwsze 7m x 0 zł, jeżeli pakiet TV max z VOD 110 zł ,bez VOD 100 zł,  jeżeli usługa jako druga  np pakiet rodzinny w plusie /3 tel za 99.99 z 30GB i 3m 0 zł/ TV za 54,99 z VOD, bez VOD 49.99 - umowa na 29 mieisęcy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kiedy należy wyłączyć pakiet VOD żeby nie doszła po okresie darmowych miesięcy 10 do rachunku? Już teraz czy w ostatnim darmowym miesiącu? ;)

 

Edycja:

 

Dziwna sprawa, otóż zobaczcie sami. 

 

W ICOK jak chciałem wyłączyć już teraz Pakiet VOD żeby o nim później nie zapomnieć to prezentuje mi jakąś dziwną stawkę niezgodną z aneksem. Umowa była wypowiedziana zgodnie przez #UCH i została przyjęta oferta 24/7. W zestawie jest Evobox + MR - HD 5500s. Wypowiedziana umowa była również Premium Max.

 

Zrzut z ICOK prezentuje jakąś dziwną kwotę 134,99 zł, a powinien 104,99 zł. 

 

e440b3fb9c3d.png

 

90082488d405.png

 

4c527ed2d669.png

 

Błąd ICOK czy muszę coś reklamować? 

 

Póki co nie kliknąłem dezaktywacji VOD. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@schevchenko

Dlaczego sobie tak komplikujesz?

Poprzez swoje konto w ICOK piszesz w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem - zakładka Napisz do nas - wybierasz z tabelki usługa Telewizja - Warunki umowy - Okres podstawowy wypowiedzenia umowy i niżej w polu Wypełnij formularz kontaktowy piszesz, że prosisz aby po okresie promocyjnym, wyłączyli Ci VOD. Z automatu przyjdzie e-mail na Twoją pocztę, że przyjęli do realizacji, a po kilku dniach będziesz miał informację w swoim ICOK w Komunikatach. Ja tak zawsze proszę o wyłączenie VOD, zaraz jak w życie wchodzi moja nowa umowa i później nie muszę pamiętać, że mam to wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stef63, dzięki za poradę. Zrobiłem tak jak napisałeś. 

 

Komplikuję? Hm, myślałem że robię po najprostszej linii oporu, bo działam sam bez łaski nikogo. Mnie tylko zdziwiła ta kwota, która pojawia się przy próbie wyłączenia i bardziej to chciałem z wami obgadać i wyjaśnić ;)

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy punkt wspólny Cyfrowego Polsatu i Plusa jest w stanie przyjąć wypowiedzenie ze względu na wycofanie kanału Universal Channel?

Ostatnim razem (w styczniu br.) rzekomo "system nie pozwalał" na przyjęcie wypowiedzenia, które miało dopisek "bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego" (w związku z wycofaniem CBS Drama).

Edytowane przez Szymon9904
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy punkt wspólny Cyfrowego Polsatu i Plusa jest w stanie przyjąć wypowiedzenie ze względu na wycofanie kanału Universal Channel?

Ostatnim razem (w styczniu br.) rzekomo "system nie pozwalał" na przyjęcie wypowiedzenia, które miało dopisek "bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego" (w związku z wycofaniem CBS Drama).

Ja na początku grudnia, składałam wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem UCH, (w punkcie Plusa). 7 grudnia zawarłam nową umowę z DUK. Jesteś miesiąc w plecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga: Czytam te wątki dość regularnie, niby punkty mają obowiązek przyjąć wypowiedzenie, w praktyce różnie to bywa (jak np. było u mnie). Najwyżej w razie problemów zadzwonię (będąc w punkcie) na infolinię ;)
@stef63: Może i racja, jednak dopiero teraz znalazł się czas na wypowiedzenie umowy i ewentualne negocjacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje pomocy. Jeśli zawarłem umowę (telefonicznie) 22.12.2017 (okres rozliczeniowy 18 każdego miesiąca) i chciałbym odstąpić od niej to jak liczone są te 10 dni? Dodam, że na koncie icok w zakładce "zobacz potwierdzenie zmian" do tej pory się nic nie pojawiło.

 

Jeśli wyraziłeś zgodę, to otrzymałeś na maila wzorzec umowy. W nim jest też pouczenie o odstąpieniu i wzór odstąpienia od umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybciej było przeczytać pouczenie dołączone do umowy:

 

Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia zmiany warunków Umowy Abonenckiej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Abonentowi, który dokonał zmiany zakresu świadczonych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, jeżeli Cyfrowy Polsat - za zgodą Abonenta - rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu.

 

Tą samą informację przekazuje konsultant przy podsumowaniu warunków umowy. 

 

W oświadczeniu podajesz swoje dane oraz numer karty, której dotyczy odstąpienie od umowy. W treści piszesz w jednym zdaniu co robisz i się podpisujesz. Twoja umowa wraca do obowiązującej przed przedłużeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...