tomciu Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Czy w ramach postępowania reklamacyjnego można jako rekompensatę ugrać MR za zero zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbanceks Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Witam! Niedługo kończy mi się umowa ( Obecnie mam pakiet Familijny Max HD + dekoder HD 5000 zł za 1zł ). Chcę pozostać przy pakiecie Familijnym Max HD ale chciałbym zmienić dekoder na EvoBox PVR. Czy wybierając ten dekoder muszę płacić miesięcznie jakąś kwotę do rachunku czy tylko kwota jednorazowa za aktywacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
info2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Czy da się coś ugrać przy smartdom gdzie tv mam obniżone z 110zl na 54.99 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zdecydowanie łatwiej znaleźć odpowiedź w odpowiednim temacie tego działu: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Umowa przedłużona w poniedziałek z dobraniem MR i wymianą dekodera głównego na Evo. Wysyłka opóźniona więc dekoderów nie ma. Wczoraj w nocy zablokowany MR i uwaga... WOŁA O NOWĄ KARTĘ! Nawet w ICOK już główna podmieniona na inną. Edytowane 16 Grudnia 2017 przez the cable guy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Zadzwoń do CP i Ci odblokują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Następne problemy. 11.12.2017 przedłużenie przez telefon (powód usunięcie UCH). Dekodery z umową doszły dopiero dziś. 17 każdego miesiąca to dzień rozliczeniowy i dziś na jednym dekoderze MR pojawiła się informacja o zaległości w płatnościach. Mam im jeszcze zapłacić stówę za ten miesiąc chociaż opóźnienie w podpisaniu było z ich winy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Na mój nos, tak. Masz jeszcze do opłacenia abonament po staremu. Nowe warunki Twojej umowy (dzisiaj podpisanej), zaczną obowiązywać od 17 stycznia 2018r. Od tej daty też będzie liczony okres bezpłatny. Od dzisiaj lub jutra powinny zacząć działać nowe pakiety z dzisiaj podpisanej umowy. PS. Na przyszłość nie zostawiaj sobie tak mało czasu na załatwienie sprawy, jeśli dokończenie sprawy wiąże się z kurierską przesyłką. Do tego jeszcze w grudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eljotnes Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Czy da się coś ugrać przy smartdom gdzie tv mam obniżone z 110zl na 54.99 ? przy kontynuacji w ramach smartdom pierwsze 7m x 0 zł, jeżeli pakiet TV max z VOD 110 zł ,bez VOD 100 zł, jeżeli usługa jako druga np pakiet rodzinny w plusie /3 tel za 99.99 z 30GB i 3m 0 zł/ TV za 54,99 z VOD, bez VOD 49.99 - umowa na 29 mieisęcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Do kiedy należy wyłączyć pakiet VOD żeby nie doszła po okresie darmowych miesięcy 10 do rachunku? Już teraz czy w ostatnim darmowym miesiącu? Edycja: Dziwna sprawa, otóż zobaczcie sami. W ICOK jak chciałem wyłączyć już teraz Pakiet VOD żeby o nim później nie zapomnieć to prezentuje mi jakąś dziwną stawkę niezgodną z aneksem. Umowa była wypowiedziana zgodnie przez #UCH i została przyjęta oferta 24/7. W zestawie jest Evobox + MR - HD 5500s. Wypowiedziana umowa była również Premium Max. Zrzut z ICOK prezentuje jakąś dziwną kwotę 134,99 zł, a powinien 104,99 zł. Błąd ICOK czy muszę coś reklamować? Póki co nie kliknąłem dezaktywacji VOD. Edytowane 22 Grudnia 2017 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 @schevchenko Dlaczego sobie tak komplikujesz? Poprzez swoje konto w ICOK piszesz w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem - zakładka Napisz do nas - wybierasz z tabelki usługa Telewizja - Warunki umowy - Okres podstawowy wypowiedzenia umowy i niżej w polu Wypełnij formularz kontaktowy piszesz, że prosisz aby po okresie promocyjnym, wyłączyli Ci VOD. Z automatu przyjdzie e-mail na Twoją pocztę, że przyjęli do realizacji, a po kilku dniach będziesz miał informację w swoim ICOK w Komunikatach. Ja tak zawsze proszę o wyłączenie VOD, zaraz jak w życie wchodzi moja nowa umowa i później nie muszę pamiętać, że mam to wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) @stef63, dzięki za poradę. Zrobiłem tak jak napisałeś. Komplikuję? Hm, myślałem że robię po najprostszej linii oporu, bo działam sam bez łaski nikogo. Mnie tylko zdziwiła ta kwota, która pojawia się przy próbie wyłączenia i bardziej to chciałem z wami obgadać i wyjaśnić Edytowane 22 Grudnia 2017 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 @shevchenko1987 u mnie też tak pokazywało przy wyłączaniu VOD albo uruchamianiu opcji Eleven kiedy miałem Premium. Nie przejmuj się tymi cyferkami bo one nic nie znaczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 @the cable guy, dzięki! Tak myślałem, ale wolałem dopytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) Czy punkt wspólny Cyfrowego Polsatu i Plusa jest w stanie przyjąć wypowiedzenie ze względu na wycofanie kanału Universal Channel? Ostatnim razem (w styczniu br.) rzekomo "system nie pozwalał" na przyjęcie wypowiedzenia, które miało dopisek "bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego" (w związku z wycofaniem CBS Drama). Edytowane 26 Grudnia 2017 przez Szymon9904 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 W tych dwóch tematach już o tym dyskutowaliśmy: https://forum.satkurier.pl/topic/20399-rezygnacja-z-cyfrowego-polsatu/page-207 https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kana%C5%82ach-cp-czy-mo%C5%BCna-wypowiedzie%C4%87-umow%C4%99/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Czy punkt wspólny Cyfrowego Polsatu i Plusa jest w stanie przyjąć wypowiedzenie ze względu na wycofanie kanału Universal Channel? Ostatnim razem (w styczniu br.) rzekomo "system nie pozwalał" na przyjęcie wypowiedzenia, które miało dopisek "bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego" (w związku z wycofaniem CBS Drama). Ja na początku grudnia, składałam wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem UCH, (w punkcie Plusa). 7 grudnia zawarłam nową umowę z DUK. Jesteś miesiąc w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 @swojadroga: Czytam te wątki dość regularnie, niby punkty mają obowiązek przyjąć wypowiedzenie, w praktyce różnie to bywa (jak np. było u mnie). Najwyżej w razie problemów zadzwonię (będąc w punkcie) na infolinię @stef63: Może i racja, jednak dopiero teraz znalazł się czas na wypowiedzenie umowy i ewentualne negocjacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Ale to chyba słaby powód, aby w trzecim temacie o tym samym pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek796i Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam, potrzebuje pomocy. Jeśli zawarłem umowę (telefonicznie) 22.12.2017 (okres rozliczeniowy 18 każdego miesiąca) i chciałbym odstąpić od niej to jak liczone są te 10 dni? Dodam, że na koncie icok w zakładce "zobacz potwierdzenie zmian" do tej pory się nic nie pojawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Chyba do 1.01. A potwierdzenie zmian pojawi się 18.01. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam, potrzebuje pomocy. Jeśli zawarłem umowę (telefonicznie) 22.12.2017 (okres rozliczeniowy 18 każdego miesiąca) i chciałbym odstąpić od niej to jak liczone są te 10 dni? Dodam, że na koncie icok w zakładce "zobacz potwierdzenie zmian" do tej pory się nic nie pojawiło. Jeśli wyraziłeś zgodę, to otrzymałeś na maila wzorzec umowy. W nim jest też pouczenie o odstąpieniu i wzór odstąpienia od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek796i Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 A to odstąpienie należy wysłać za pośrednictwem ICOK? Czy z zwykłego maila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Szybciej było przeczytać pouczenie dołączone do umowy: Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy Abonenckiej, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia otrzymania potwierdzenia zmiany warunków Umowy Abonenckiej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Abonentowi, który dokonał zmiany zakresu świadczonych usług przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, jeżeli Cyfrowy Polsat - za zgodą Abonenta - rozpoczął świadczenie Usług zgodnie ze zmienionymi warunkami Umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu. Tą samą informację przekazuje konsultant przy podsumowaniu warunków umowy. W oświadczeniu podajesz swoje dane oraz numer karty, której dotyczy odstąpienie od umowy. W treści piszesz w jednym zdaniu co robisz i się podpisujesz. Twoja umowa wraca do obowiązującej przed przedłużeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Witam, tak się zastanawiam - ma ktoś dostęp do danych, ile % abonentów Polsatu ma moduł, a ile dedykowane dekodery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.