Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Proszę o oświecenie. Chcę zmienić usługi TV. "Pozbyć" się pakietu Familijny HD HBO HD HBO GO. Obecnie otrzymałem rachunek na kwotę 79,99 zł. Zmieniając w ICOK pakiety system liczy 49,99 zł. Nie kumam tego: 79,99 - 20 - 30 = 29,99 lub 19,99 + 10 = 29,99! Co jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W grudniu podpisałem umowę na pakiet PREMIUM MAX...na 6mies. otrzymałem KATALOG TREŚCI ONLINE za free który po pół roku kosztuje 10zł. Moje pytanie to co dokładnie jest ten pakiet i co wchodzi w jego skład?. Z góry Dzięki za pomoc

Jeszcze raz dokładnie zapoznaj się z tabelą usług w umowie. Katalog treści Online jest w każdej ofercie za 0zl. 10zl kosztuje pakiet VOD, ktory przed zakończeniem się 6 miesiąca (najpóźniej 24h przed jego zakończeniem), musisz zgłosić do wyłączenia jeśli nie chcesz płacić za niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Nikt nie wie czemu, jak na obrazku https://zapodaj.net/f68d8567b1862.png.html, zmieniając pakiety dodatkowe wylicza abo w kwocie 49,99 zł zamiast 29,99 zł. I tak się udam do punktu ale chcę się przygotować czemu icok tak liczy (czyli, nie liczy poprawnie). 

Witamy. W tym wypadku prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Konsultanci posiadają wgląd do konta i zweryfikują sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nikt nie wie czemu, jak na obrazku https://zapodaj.net/f68d8567b1862.png.html, zmieniając pakiety dodatkowe wylicza abo w kwocie 49,99 zł zamiast 29,99 zł. I tak się udam do punktu ale chcę się przygotować czemu icok tak liczy (czyli, nie liczy poprawnie).

 

Masz tak policzone gdyż jeszcze nie wyłączył się Familijny HD. W dniu kiedy oferta zmieni się z końcem okresu promocyjnego na to co wybrałeś kwota wyświetlana w ICOK będzie prawidłowo. Ja miałem to samo w zeszłym roku. Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie. Ale śmieszy mnie lub nie! sytuacja w której mam mieć abonament w kwocie 79,99 zł. Klikam w ICOK i wyłączam Pakiet HBO, który kosztuje 30 zł. Po tej procedurze opłata miesięczna wynosi 69,99 zł. Gdzieś się zawieruszyło moje 20 zł (żeby było coś do oglądania na tym HBO to bym zostawił, ale ja od 9 lutego obejrzałem jeden film). To jest jedynie przykład, że matematyka w CP stoi na bardzo, ale to bardzo niskim poziomie. Wierzę, że będzie zgodnie z umową i cena będzie wynosiła 29,99 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy we właściwym temacie piszę, ale odpowiedniejszego nie znalazłem.

 

Podpisałem umowę na 24 miesiące z CP w 04/2016 korzystając z programu BONPLUS.

W Regulaminie BONPLUSA wówczas był zapis, że z dodatkowego bonusa można było skorzystać raz na 24 miesiące, (wtedy w pierwszym roku po podpisaniu umowy można było zaoszczdzić nawet 40 zł.

 

W dniu 10.10.2017r. wszedł w życei nowy regulamin BON PLUSA2, w którym jest zapis, że "Dodatkowy Bonus za podpisanie lub przedłużenie umowy o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat  może być przyznany jeden raz w całym okresie korzystania przez Klienta z usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 umowy spełniającej warunki do naliczenia dodatkowego Bonusu opisanego wniniejszym punkcie, kolejny dodatkowy Bonus nie zostanie naliczony).

 

W 11/2017r. skorzystałem z przedłużenia umowy na 12 miesięcy (wiedząc, że i tak z tego BONPLUSA nie skorzystam -nie mineły 24 miesiące)

 

I teraz mam pytanie, czy faktycznie jak chciałbym przedłuzyć umowę w 05/2018 nie będę mógł skorzystać z BONUSPLUSA2 w wysokości 40 zł mniejszego abonamentu przez pierwszy rok od przedłużenia umowy, czy jest jednak jakiś sposób, by móc w pełni z tego BONPLUSA skorzystać?

 

Z góry dziękuję za odpowiedz.

Pozdtawiam Jakub z Bileska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Jeśli podpisałeś umowę z Plus Bankiem przed 09.10.2017 roku i dalej korzystasz z tego konta, to obowiązuje Cię regulamin promocji „Bonus Plus w Programie smartDOM”, w którym jest zawarta informacja, że z dodatkowego bonusu możesz skorzystać raz na 24 miesiące. W przypadku zawarcia umowy z bankiem po 09.10.2017 roku obowiązuje regulamin "Bonus Plus 2 w Programie smartDom", gdzie z dodatkowego bonusu można skorzystać jeden raz w całym okresie użytkowania usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu.

Pozdrawiamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś odpowiedzieć, gdy brałem w styczniu Familijny Max HD + Cinemax + Eleven Sports (2m gratis cała oferta)z 1xMR, to teraz wyłączając pakiety pozostałe, suma zobowiązań wychodzi mi 69,99. Czy w tym pakiecie Cinemax był płatny czy też nie?

I czy można pakiety włączać na jakiś okres, a później wyłączyć? Np wyłączyć Cinemax a włączyć z następnym miesiącem Film HD?

Pytam bo z jednej strony widzę, że Cinemax ekstra płatny, a z drugiej strony jest napisane:

Minimalny obowiązek abonamentowy:
Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Cinemax HD
 
I dlaczego nie jest wyszczególniony Eleven?
Edytowane przez MartinFC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...