Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Witaj. Wybierając ofertę elastyczną, możesz w każdym momencie zmienić swój pakiet, np. poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Do podpisania umowy wymagana jest kserokopia dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu ze zdjęciem. Jeśli jesteś zainteresowany nową ofertą, napisz wiadomość e-mail na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny rozmowy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia najkorzystniejszych warunków umowy. Edytowane 9 Maja 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Czy naprawdę muszę przekazywać kurierowi ksero mojego dowodu osobistego? Wydaje mi się to dość ryzykowne. Dwa dokumenty ze zdjęciem? A jak drugiego nie mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Skoro masz wątpliwości, to możesz udać się do najbliższego APS-u i tam zawrzeć umowę. Na miejscu pracownik wykona kserokopię dokumentów, przekreśli i potwierdzi za zgodność z oryginałem. Kurier pakuje podpisaną przez Ciebie umowę oraz kserokopię dokumentów w kopertę zwrotną i zakleja ją w Twojej obecności. Zgodnie z obowiązującym prawem masz prawo zasłonić na dokumentach dane nieistotne dla zawarcia umowy, tj. zdjęcie, informacje o kolorze oczu, wzroście, kategorii uprawnień w Prawo Jazdy, itp. Jeśli kserokopię wykonuje pracownik w APS-ie, to masz prawo wymagać zasłonięcia takich danych na kserokopii. Jeśli nie masz wymaganych dokumentów do podpisania umowy, to możesz tylko skorzystać z oferty standardowej, bez promocji. Edytowane 7 Maja 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Dwa dokumenty ze zdjęciem? A jak drugiego nie mam? Nie masz książeczki wojskowej? Ciekawe... Edytowane 9 Maja 2018 przez Barti Off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Piszę tu jako ja, ale umowę chce zawrzeć kobieta i ona faktycznie takiej księżeczki nie ma. Proste. Ja jestem niemal cały dzień poza domem i kurier nie byłby w stanie mnie zastać w domu. Skoro masz wątpliwości, to możesz udać się do najbliższego APS-u i tam zawrzeć umowę. Na miejscu pracownik wykona kserokopię dokumentów, przekreśli i potwierdzi za zgodność z oryginałem.Tylko, że w APS twierdzą, że nie mają umów ze strony internetowej. A takowa mnie interesuje. Edytowane 7 Maja 2018 przez kamil2505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory003 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Nie masz książeczki wojskowej? Ciekawe... Od kiedy to książeczka wojskowa jest dokumentem tożsamości? Nawet przez wojsko są ledwie uznawane, nie mówiąc już o jakimkolwiek urzędzie, policji czy np. banku. Dokumenty tożsamości są w Polsce dwa: dowód osobisty i paszport. I niestety, ale nie każdy ma paszport. Czasami uznawane jest też prawo jazdy, nigdy książeczka wojskowa. Edytowane 7 Maja 2018 przez gregory003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Książeczka wojskowa przez CP jest respektowana jako drugi dokument, tak jak legitymacja służbowa, karta NFZ, karta płatnicza lub kredytowa, którą w punkcie zostanie opłacona opłata aktywacyjna (karty się nie kseruje, kiedyś to robiono), legitymacja emeryta/rencisty, legitymacja studencka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Od kiedy to książeczka wojskowa jest dokumentem tożsamości? Nawet przez wojsko są ledwie uznawane, nie mówiąc już o jakimkolwiek urzędzie, policji czy np. banku. Dokumenty tożsamości są w Polsce dwa: dowód osobisty i paszport. I niestety, ale nie każdy ma paszport. Czasami uznawane jest też prawo jazdy, nigdy książeczka wojskowa. No ja w 2005 do podpisania swojej pierwszej umowy z CP, jako drugi dokument dałem książeczke wojskową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 CP żądając drugiego dowodu łamie przepisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Jakie przepisy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witam, chciałem zapytać o ofertę Familiny Max HD + Film + Sport + Cinemax za 60 zł, czy jeśli przedstawię fakturę innego operatora to darmowych miesięcy będzie 6? Oraz pytanie o zapis z ulotki "dekoder EvoBox już od 49 zł" cóż to oznacza? opłata jednorazowa? Rozumiem, że przy tym abonamencie bez problemu przy podpisaniu umowy mogę dobrać Eleven? czy lepiej zrobić to później przez ICOK żebym mógł korzystać elastycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witaj,Oferty mogą się różnić w zależności od kanału sprzedaży. Opłata za Evobox PVR w sklepie internetowym wynosi jednorazowo 49 zł, jeśli jesteś zainteresowany zawarciem umowy, to napisz wiadomość e-mail na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Nasz konsultant postara się przedstawić Ci najkorzystniejsze warunki z dodatkowym pakietem Eleven Sports. W mailu podaj imię i nazwisko, numer telefonu oraz dogodne godziny kontaktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witam, chciałem zapytać o ofertę Familiny Max HD + Film + Sport + Cinemax za 60 zł, czy jeśli przedstawię fakturę innego operatora to darmowych miesięcy będzie 6? Oraz pytanie o zapis z ulotki "dekoder EvoBox już od 49 zł" cóż to oznacza? opłata jednorazowa? Rozumiem, że przy tym abonamencie bez problemu przy podpisaniu umowy mogę dobrać Eleven? czy lepiej zrobić to później przez ICOK żebym mógł korzystać elastycznie? Rozpiska ofert w temacie o ofertach dla nowych klientów powinna rozwiać kilka wątpliwości: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/?p=1355873 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) Mam pytanie. Okres rozliczeniowy mam określony na 17 każdego miesiąca (Rodzinny za 5 zł). Czy jeżeli dzisiaj włączę sobie pakiet Rozrywka będę mógł go oglądać za 0 zł do 16 lipca, jeżeli go z tym dniem wyłączę? I drugie pytanie czy lepiej jest aktywować taki pakiet telefonicznie czy przez Internet (chodzi mi o szybkość uruchomienia tego pakietu od zlecenia jego aktywacji, i czy w ogóle jest jakakolwiek różnica? Edytowane 18 Maja 2018 przez james28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Wybór sposobu aktywacji pakietu nie ma wpływu na czas aktywacji pakietu. Dodatkowy pakiet zostanie aktywowany jeszcze dzisiaj i od 18 maja do 16 czerwca będziesz go oglądał za 0zł. Jeśli jest to pierwsza aktywacja pakietu Rozrywka HD w trakcie trwania aktualnej umowy, to od 17 czerwca do 16 lipca ten pakiet również będzie bezpłatny. Deaktywując pakiet do 15 lipca, pakiet Rozrywka HD będziesz oglądał blisko 2 miesiące gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Właśnie próbowałem tak zrobić, ale pojawił się taki komunikat :"Zakres usług zostanie zwiększony o pakiet/y na czas nieokreślony. Dostęp do pakietów będzie możliwy w ciągu dwóch godzin od zatwierdzenia zmiany. Zlecenie wyłączenia ww. pakietów będzie możliwe od dnia 17.07.2018 i skutkować będzie z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego". W takim razie czy będzie jednak możliwe ich odłączenie do 15.07.2018r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Robiłem w ten sposób w grudniu i miałem pakiet tylko przez okres bezpłatny. Albo coś CP zmieniło, albo wynika to z jakiegoś błędu. A nie pamiętam dokładnie jak wyglądał wtedy ten komunikat. Ja mam już wyczerpany limit bezpłatnego pełnego miesiąca, więc u mnie w ICOK pokazuje (cykl mam 8 dnia miesiąca): Zakres usług zostanie zwiększony o pakiet/y na czas nieokreślony. Dostęp do pakietów będzie możliwy w ciągu dwóch godzin od zatwierdzenia zmiany. Zlecenie wyłączenia ww. pakietów będzie możliwe od dnia 09.07.2018 i skutkować bedzie z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego I tu również wychodzi, że musiałbym mieć pakiet minimum dwa miesiące. Stawiam na błąd w systemie, bo na pewno się pojawi u mnie od 9 czerwca opcja wyłączenia pakietu. To samo powinno być u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Faktycznie są chyba jakieś błędy, bo jak próbuje dodać ten pakiet to mam taką oto informacje: Miesięczna opłata po okresie promocyjnym: od 17.07.2018 : 30,00 zł (i to by się zgadzało) Miesięczna opłata od: 17.06.2018 : 25,00 zł - skąd ta opłata od 17.06.2018 i to w wysokości 25 zł?, skoro obecnie płacę 5 zł za pakiet RODZINNY. Czy taka cena przy dacie 17.06.2018r. powinna się znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Może @SpejaliistaCP nam to wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) Faktycznie są chyba jakieś błędy, bo jak próbuje dodać ten pakiet to mam taką oto informacje: Miesięczna opłata po okresie promocyjnym: od 17.07.2018 : 30,00 zł (i to by się zgadzało) Miesięczna opłata od: 17.06.2018 : 25,00 zł - skąd ta opłata od 17.06.2018 i to w wysokości 25 zł?, skoro obecnie płacę 5 zł za pakiet RODZINNY. Czy taka cena przy dacie 17.06.2018r. powinna się znaleźć? Pierwszy pełny okres rozliczeniowy jest bezpłatny. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowy zapis, możesz wysłać zgłoszenie poprzez ICOK. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz temat: Płatności>Kwota bieżącego zobowiązania/zadłużenia. Edytowane 18 Maja 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Muszę do koñca maja wyłączyć pakiet VOD.Kliknąłem wyłącz w ICOK i cały czas od dwóch tygodni świeci się tam : Oczekuje na dezaktywację z dniem 28.10.2018. Czy to już wystarczy czy muszę dzwonić na infolinię jeszcze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Lepiej zadzwoń i wyjaśnij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Muszę do koñca maja wyłączyć pakiet VOD.Kliknąłem wyłącz w ICOK i cały czas od dwóch tygodni świeci się tam : Oczekuje na dezaktywację z dniem 28.10.2018. Czy to już wystarczy czy muszę dzwonić na infolinię jeszcze ??? Wystarczy, chyba że Twój okres promocyjny kończy się innego dnia niż 28 październik 2018r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Mam około rok czasu umowę z CP z dwoma dekoderami i korzystam z Smart firmy z 50% ulgą na TV. Chciałbym teraz dobrać trzeci dekoder, czy wydadzą mi go w APS czy będzie to się wiązało z przedłużeniem umowy znów na 2 kolejne lata i niedaj Boże utratą 50% zniżki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Dobranie usługi MR tylko poprzez przedłużenie umowy można dokonać. Nie musi to być dwuletnia umowa, może być nawet roczna. Szczegóły takich ofert znajdziesz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów. Przedłużanie umowy będzie się wiązało również z przejściem do najnowszej edycji smartFirma i zamianą rabatu z 50% na 25zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.