Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj. Wybierając ofertę elastyczną, możesz w każdym momencie zmienić swój pakiet, np. poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Do podpisania umowy wymagana jest kserokopia dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu ze zdjęciem. Jeśli jesteś zainteresowany nową ofertą, napisz wiadomość e-mail na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim imię i nazwisko, numer telefonu oraz preferowane godziny rozmowy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia najkorzystniejszych warunków umowy.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz wątpliwości, to możesz udać się do najbliższego APS-u i tam zawrzeć umowę. Na miejscu pracownik wykona kserokopię dokumentów, przekreśli i potwierdzi za zgodność z oryginałem. 

Kurier pakuje podpisaną przez Ciebie umowę oraz kserokopię dokumentów w kopertę zwrotną i zakleja ją w Twojej obecności.

Zgodnie z obowiązującym prawem masz prawo zasłonić na dokumentach dane nieistotne dla zawarcia umowy, tj. zdjęcie, informacje o kolorze oczu, wzroście, kategorii uprawnień w Prawo Jazdy, itp. Jeśli kserokopię wykonuje pracownik w APS-ie, to masz prawo wymagać zasłonięcia takich danych na kserokopii.

Jeśli nie masz wymaganych dokumentów do podpisania umowy, to możesz tylko skorzystać z oferty standardowej, bez promocji.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę tu jako ja, ale umowę chce zawrzeć kobieta i ona faktycznie takiej księżeczki nie ma. Proste.

Ja jestem niemal cały dzień poza domem i kurier nie byłby w stanie mnie zastać w domu.

Skoro masz wątpliwości, to możesz udać się do najbliższego APS-u i tam zawrzeć umowę. Na miejscu pracownik wykona kserokopię dokumentów, przekreśli i potwierdzi za zgodność z oryginałem.

Tylko, że w APS twierdzą, że nie mają umów ze strony internetowej. A takowa mnie interesuje. Edytowane przez kamil2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz książeczki wojskowej? Ciekawe... :>

Od kiedy to książeczka wojskowa jest dokumentem tożsamości? Nawet przez wojsko są ledwie uznawane, nie mówiąc już o jakimkolwiek urzędzie, policji czy np. banku.

Dokumenty tożsamości są w Polsce dwa: dowód osobisty i paszport. I niestety, ale nie każdy ma paszport.

Czasami uznawane jest też prawo jazdy, nigdy książeczka wojskowa.

Edytowane przez gregory003
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Książeczka wojskowa przez CP jest respektowana jako drugi dokument, tak jak legitymacja służbowa, karta NFZ, karta płatnicza lub kredytowa, którą w punkcie zostanie opłacona opłata aktywacyjna (karty się nie kseruje, kiedyś to robiono), legitymacja emeryta/rencisty, legitymacja studencka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy to książeczka wojskowa jest dokumentem tożsamości? Nawet przez wojsko są ledwie uznawane, nie mówiąc już o jakimkolwiek urzędzie, policji czy np. banku.

Dokumenty tożsamości są w Polsce dwa: dowód osobisty i paszport. I niestety, ale nie każdy ma paszport.

Czasami uznawane jest też prawo jazdy, nigdy książeczka wojskowa.

No ja w 2005 do podpisania swojej pierwszej umowy z CP, jako drugi dokument dałem książeczke wojskową. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

chciałem zapytać o ofertę Familiny Max HD + Film + Sport + Cinemax za 60 zł, czy jeśli przedstawię fakturę innego operatora to darmowych miesięcy będzie 6? Oraz pytanie o zapis z ulotki "dekoder EvoBox już od 49 zł" cóż to oznacza? opłata jednorazowa? Rozumiem, że przy tym abonamencie bez problemu przy podpisaniu umowy mogę dobrać Eleven? czy lepiej zrobić to później przez ICOK żebym mógł korzystać elastycznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
Oferty mogą się różnić w zależności od kanału sprzedaży. Opłata za Evobox PVR w sklepie internetowym wynosi jednorazowo 49 zł, jeśli jesteś zainteresowany zawarciem umowy, to napisz wiadomość e-mail na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Nasz konsultant postara się przedstawić Ci najkorzystniejsze warunki z dodatkowym pakietem Eleven Sports. W mailu podaj imię i nazwisko, numer telefonu oraz dogodne godziny kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

chciałem zapytać o ofertę Familiny Max HD + Film + Sport + Cinemax za 60 zł, czy jeśli przedstawię fakturę innego operatora to darmowych miesięcy będzie 6? Oraz pytanie o zapis z ulotki "dekoder EvoBox już od 49 zł" cóż to oznacza? opłata jednorazowa? Rozumiem, że przy tym abonamencie bez problemu przy podpisaniu umowy mogę dobrać Eleven? czy lepiej zrobić to później przez ICOK żebym mógł korzystać elastycznie?

Rozpiska ofert w temacie o ofertach dla nowych klientów powinna rozwiać kilka wątpliwości: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/?p=1355873

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie. Okres rozliczeniowy mam określony na 17 każdego miesiąca (Rodzinny za 5 zł). Czy jeżeli dzisiaj włączę sobie pakiet Rozrywka będę mógł go oglądać za 0 zł do 16 lipca, jeżeli go z tym dniem wyłączę? I drugie pytanie czy lepiej jest aktywować taki pakiet telefonicznie czy przez Internet (chodzi mi o szybkość uruchomienia tego pakietu od zlecenia jego aktywacji, i czy w ogóle jest jakakolwiek różnica?

Edytowane przez james28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór sposobu aktywacji pakietu nie ma wpływu na czas aktywacji pakietu. Dodatkowy pakiet zostanie aktywowany jeszcze dzisiaj i od 18 maja do 16 czerwca będziesz go oglądał za 0zł. Jeśli jest to pierwsza aktywacja pakietu Rozrywka HD w trakcie trwania aktualnej umowy, to od 17 czerwca do 16 lipca ten pakiet również będzie bezpłatny. Deaktywując pakiet do 15 lipca, pakiet Rozrywka HD będziesz oglądał blisko 2 miesiące gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie próbowałem tak zrobić, ale pojawił się taki komunikat :"Zakres usług zostanie zwiększony o pakiet/y na czas nieokreślony. Dostęp do pakietów będzie możliwy w ciągu dwóch godzin od zatwierdzenia zmiany. Zlecenie wyłączenia ww. pakietów będzie możliwe od dnia 17.07.2018 i skutkować będzie z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego".

W takim razie czy będzie jednak możliwe ich odłączenie do 15.07.2018r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem w ten sposób w grudniu i miałem pakiet tylko przez okres bezpłatny. Albo coś CP zmieniło, albo wynika to z jakiegoś błędu. A nie pamiętam dokładnie jak wyglądał wtedy ten komunikat.

Ja mam już wyczerpany limit bezpłatnego pełnego miesiąca, więc u mnie w ICOK pokazuje (cykl mam 8 dnia miesiąca):
 

 

 

Zakres usług zostanie zwiększony o pakiet/y na czas nieokreślony. Dostęp do pakietów będzie możliwy w ciągu dwóch godzin od zatwierdzenia zmiany. Zlecenie wyłączenia ww. pakietów będzie możliwe od dnia 09.07.2018 i skutkować bedzie z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego

 

I tu również wychodzi, że musiałbym mieć pakiet minimum dwa miesiące. Stawiam na błąd w systemie, bo na pewno się pojawi u mnie od 9 czerwca opcja wyłączenia pakietu. To samo powinno być u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie są chyba jakieś błędy, bo jak próbuje dodać ten pakiet to mam taką oto informacje:

 
Miesięczna opłata po okresie promocyjnym: od 17.07.2018 : 30,00 zł (i to by się zgadzało)
Miesięczna opłata od: 17.06.2018 : 25,00 zł - skąd ta opłata od 17.06.2018 i to w wysokości 25 zł?, skoro obecnie płacę 5 zł za pakiet RODZINNY.
 
Czy taka cena przy dacie 17.06.2018r. powinna się znaleźć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Faktycznie są chyba jakieś błędy, bo jak próbuje dodać ten pakiet to mam taką oto informacje:

 
Miesięczna opłata po okresie promocyjnym: od 17.07.2018 : 30,00 zł (i to by się zgadzało)
Miesięczna opłata od: 17.06.2018 : 25,00 zł - skąd ta opłata od 17.06.2018 i to w wysokości 25 zł?, skoro obecnie płacę 5 zł za pakiet RODZINNY.
 
Czy taka cena przy dacie 17.06.2018r. powinna się znaleźć?

 

Pierwszy pełny okres rozliczeniowy jest bezpłatny. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowy zapis, możesz wysłać zgłoszenie poprzez ICOK. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz temat: Płatności>Kwota bieżącego zobowiązania/zadłużenia.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Muszę do koñca maja wyłączyć pakiet VOD.Kliknąłem wyłącz w ICOK i cały czas od dwóch tygodni świeci się tam : Oczekuje na dezaktywację z dniem 28.10.2018.

 

Czy to już wystarczy czy muszę dzwonić na infolinię jeszcze ???

 

Wystarczy, chyba że Twój okres promocyjny kończy się innego dnia niż 28 październik 2018r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam około rok czasu umowę z CP z dwoma dekoderami i korzystam z Smart firmy z 50% ulgą na TV.

Chciałbym teraz dobrać trzeci dekoder, czy wydadzą mi go w APS czy będzie to się wiązało z przedłużeniem umowy znów na 2 kolejne lata i niedaj Boże utratą 50% zniżki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobranie usługi MR tylko poprzez przedłużenie umowy można dokonać. Nie musi to być dwuletnia umowa, może być nawet roczna. Szczegóły takich ofert znajdziesz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów. Przedłużanie umowy będzie się wiązało również z przejściem do najnowszej edycji smartFirma i zamianą rabatu z 50% na 25zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...