Gość jaszek Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Cześć, jestem świeżym abonentem telewizji satelitarnej CP znajdującym się w okresie promocji 6 m-cy bez opłat (na umowie Rodzinny HD+Cinemax HD, do grudnia aktywny pakiet Familijny HD). Chciałbym dokupić niebawem pakiet Eleven. Czy wpłynie to jakkolwiek na moją umowę? Do grudnia będę płącił tylko za Eleven 15 zł/mc? Eleven mogę włączać i wyłączać kiedy chcę (oczywiście z zachowaniem pełnego miesiąca)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) "Chciałbym dokupić niebawem pakiet Eleven." - Możesz. "Czy wpłynie to jakkolwiek na moją umowę?" - Twoja umowa już przewiduje aktywację wybranych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony i następnie ich deaktywację. "Do grudnia będę płącił tylko za Eleven 15 zł/mc?" - od dnia aktywacji do końca cyklu rozliczeniowego i następnie pełny cykl rozliczeniowy będziesz miał gratis. Potem 15zł do momentu deaktywacji pakietu. Przy kolejnej aktywacji podczas aktualnie obowiązującej umowy nie dostaniesz już Eleven gratis przez pełny cykl rozliczeniowy. "Eleven mogę włączać i wyłączać kiedy chcę (oczywiście z zachowaniem pełnego miesiąca)?" - Tak. Edytowane 25 Lipca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Jakim cudem dostałem piłkę LM, skoro przedłużałem umowę przez telefon, a nie w APS????????? Czy dlatego, że przedłużałem umowę, zwiększając pakiet na Premium Max Plus??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Dzięki wielkie za pomoc. Właśnie przymierzam się do aktywacji, poczekam jednak, aż ruszą na dobre interesujące mnie ligi, bo póki co ramówka Eleven dość skromna. (...)od dnia aktywacji do końca cyklu rozliczeniowego i następnie pełny cykl rozliczeniowy będziesz miał gratis.(...) Mój obecny cykl rozliczeniowy obejmuje okres 19.07.2018 - 19.08.2018. Rozumiem, że jak włączę Eleven np. 22 sierpnia, to do 19 października będę miał za free, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Jakim cudem dostałem piłkę LM, skoro przedłużałem umowę przez telefon, a nie w APS????????? Czy dlatego, że przedłużałem umowę, zwiększając pakiet na Premium Max Plus???????Promo obowiązuje każdego, kto uzyska dostęp do kanałów Polsat Sport Premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Promo obowiązuje każdego, kto uzyska dostęp do kanałów Polsat Sport Premium. czyli ja też dostane piłkę bo przedłużyłem umowę na ta z Polsat Sport Premium (za 110pln bez pakietu rozrywka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Raczej tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Raczej tak. a ten fakt przedłużenia trzeba gdzieś zgłosic na infolinii czy to z automatu idzie bo przedłużenie było w APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 W APS od razu powinni Ci wydać. Chyba, że przedłużenie umowy było przed 2 lipca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 W APS od razu powinni Ci wydać. Chyba, że przedłużenie umowy było przed 2 lipca. przedłużenie nastąpiło 09-07-2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Przedłużyłem umowę na Rodzinny HD za 5 zlotych 24/3 i warunkach umowy jest info że mogę skorzystać z promocji "Dwupak" i zastanawiam się czy ta promocja jeszcze obowiązuje, poza tym jak pamiętam dotyczyła Rodzinnego w standardowej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 @maks27 Oferta Dwupak została zakończona z dniem 13.02.2018. Abonenci, którym przed tym okresem był przyznany rabat w ramach tej promocji, mogą z niego korzystać, jeżeli nadal spełniają jej warunki.Pakiet Rodzinny HD w cenie 5 zł nie spełniałby warunków programu Dwupak.Szczegółowy regulamin tej promocji znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/documents/16/68a12525-c1ec-4730-9fd7-7a8bb719470b?title=REGULAMIN_PROMOCJI_DWUPAK_-_TELEWIZJA_I_TELEFON-IND.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Nie od dziś wiadomo, że w CP panuje bu.rdel do kwadratu. W rzeczy samej! Sam miałem przeprawy z pierwszą edycją smartdom (ponad 5 reklamacji do CP oraz dwie lub trzy do PLUSa), później (kilkadziesiąt miesięcy i kilka przedłużeń każdej z umów) był okres względnego spokoju, jeśli nie liczyć reklamacji odnośnie bonusu z PlusBanku. Teraz w czerwcu (15.06) DUK sam zadzwonił do mnie z ofertą przedłużeniową na 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy. Po rozmowie z Panią, że przedłużenie na umowie uprawniającej (TV) nie zmieni moich rabatów na 2 oraz 3 umowie, zdecydowałem się przedłużyć umowę 15/3, z dotychczasowym pakietem - droższym o 1 grosza - wyrównanie ceny do pełnych złotych. Umowy 2 praz 3 nie ruszałem. No i się zaczęło - widzę w ICOK, że za internet płatność o 100% wyższa (30PLN) - dzwonię z reklamacją - dostaję informację, że w systemie widnieje kwota z rabatem 50% (15PLN). Dzisiaj na maila dostaję fakturę na kwotę (sic!) 30PLN. Dzwonię z kolejną reklamacją. Sprawdzam PLUSa, a tam abonament wyższy o 48.99 PLN. Dzwonię z reklamacją - dostaję informację, że 22 czerwca CP wysłał informację do Plusa, że kontrakt zostaje odpięty od smartdomu. Nie wiem, czy to jest niekompetencja konsultantów w obsłudze systemu i odpowiednim zaznaczaniu opcji podczas przedłużania umowy, czy sam system informatyczny jest taki kulawy, ale coraz bliżej jestem powiedzenia sobie pas. BTW, czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem, że po przedłużeniu umowy uprawniającej jeszcze z SD1 musiał składać reklamacje, bo mu zniżki zniknęły na produkt drugi i trzeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecik18 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Mam takie pytanie. W styczniu podpisałem umowę Z cyfrowym Polsatem, skusiła mnie reklama którą oferowali. Oczywiście reklama iż Liga Mistrzów tylko w Cyfrowym Polsacie. Że liga mistrzów tylko na wyłączność u nich. Konsultant również takie rzeczy mi wmawiał. w Końcu w APSie przy podpisywaniu umowy również o tym zostałem zapewniony. A teraz okazuje się iż gdybym został dalej w NC+ to też oglądałbym LM a na dodatek taniej niż w CP. Mogę gdzieś to zgłosić ewentualnie rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Serwis cyfrowy polsat go,a opcja on the go,czym to się różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Cyfrowy Polsat GO jest serwisem, z którego można korzystać na naszych dekoderach, a przy aktywnej usłudze ON THE GO - na stronie: go.cyfrowypolsat.pl oraz na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet). Dzięki temu Abonenci telewizji satelitarnej mają dostęp do tysięcy materiałów VOD oraz ponad 80 kanałów online. Serwis cyfrowy polsat go,a opcja on the go,czym to się różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Mam takie pytanie. W styczniu podpisałem umowę Z cyfrowym Polsatem, skusiła mnie reklama którą oferowali. Oczywiście reklama iż Liga Mistrzów tylko w Cyfrowym Polsacie. Że liga mistrzów tylko na wyłączność u nich. Konsultant również takie rzeczy mi wmawiał. w Końcu w APSie przy podpisywaniu umowy również o tym zostałem zapewniony. A teraz okazuje się iż gdybym został dalej w NC+ to też oglądałbym LM a na dodatek taniej niż w CP. Mogę gdzieś to zgłosić ewentualnie rozwiązać umowę. Czy rozwiązać umowę tego nie wiem ,ale stosowne pismo możesz wysłać do UKE. Nie wiem jak prawnie jest to rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecik18 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Czy rozwiązać umowę tego nie wiem ,ale stosowne pismo możesz wysłać do UKE. Nie wiem jak prawnie jest to rozwiązane. Stosowne pismo zostało już wysłane. Mam nadzieję że trochę więcej osób się do tego przyłączy, bo to skrajnie nie uczciwe ze strony CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Według mnie bardziej właściwym urzędem w tej kwestii jest UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 kecik18 nie ty pierwszy nie ty ostatni. CP, Play, NC+,Orange itd,,, wszyscy po jednych pieniądzach. SWOJADROGA dzięki za poprawkę o ten organ mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Panowie mam mały problem. Mam CP od 25.07 i jeszcze 2 miesiące za darmo. Przez te dwa miesiace mam za free VOD.. ale do 25.09 musze go wyłączyć by nie płacic 10zł.. Jak mam to zrobić? Przyglądałem się w panelu admina i nic tam nie ma by odznaczyć.. Chyba ze sie pojawi ta opcja? Czy to tylko pozostaje dzwonic lub jechać do salonu aby anulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Na mnie najlepszy sposób jest przez icok lub telefon do nich. Ponieważ wyłączy się dniu kiedy się kończy okres darmowy. Nie musisz czekać kolejce w aps. Ponieważ kasami są kolejki w aps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Niezłe jajca, niedawno przedłużyłem umowę z CP z 75 na 70 przez 12 miesięcy potem 80zł. Dziś patrzę a internet jako usługa rabatowana już nie jest w smartdom hehe od razu telefon i reklamacja, nie będą ze mną tak pogrywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfior Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Jeśli zawrę umowę w połowie miesiąca,czy będę płacił za pozostałą połowę biorąc pod uwagę że mam jescze 3 miesiące 0zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Nie. Nowa umowa będzie obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego. Poza tym przy przedłużaniu umowy zawsze można liczyć na darmowe miesiące, więc tak czy inaczej o początkowych opłatach można zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.