Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

jestem świeżym abonentem telewizji satelitarnej CP znajdującym się w okresie promocji 6 m-cy bez opłat (na umowie Rodzinny HD+Cinemax HD, do grudnia aktywny pakiet Familijny HD). Chciałbym dokupić niebawem pakiet Eleven. Czy wpłynie to jakkolwiek na moją umowę? Do grudnia będę płącił tylko za Eleven 15 zł/mc? Eleven mogę włączać i wyłączać kiedy chcę (oczywiście z zachowaniem pełnego miesiąca)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Chciałbym dokupić niebawem pakiet Eleven." - Możesz.

 

"Czy wpłynie to jakkolwiek na moją umowę?" - Twoja umowa już przewiduje aktywację wybranych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony i następnie ich deaktywację.

 

"Do grudnia będę płącił tylko za Eleven 15 zł/mc?" - od dnia aktywacji do końca cyklu rozliczeniowego i następnie pełny cykl rozliczeniowy będziesz miał gratis. Potem 15zł do momentu deaktywacji pakietu. Przy kolejnej aktywacji podczas aktualnie obowiązującej umowy nie dostaniesz już Eleven gratis przez pełny cykl rozliczeniowy.

 

"Eleven mogę włączać i wyłączać kiedy chcę (oczywiście z zachowaniem pełnego miesiąca)?" - Tak.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za pomoc. Właśnie przymierzam się do aktywacji, poczekam jednak, aż ruszą na dobre interesujące mnie ligi, bo póki co ramówka Eleven dość skromna.


(...)od dnia aktywacji do końca cyklu rozliczeniowego i następnie pełny cykl rozliczeniowy będziesz miał gratis.(...)

Mój obecny cykl rozliczeniowy obejmuje okres 19.07.2018 - 19.08.2018. Rozumiem, że jak włączę Eleven np. 22 sierpnia, to do 19 października będę miał za free, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maks27 Oferta Dwupak została zakończona z dniem 13.02.2018. Abonenci, którym przed tym okresem był przyznany rabat w ramach tej promocji, mogą z niego korzystać, jeżeli nadal spełniają jej warunki.

Pakiet Rodzinny HD w cenie 5 zł nie spełniałby warunków programu Dwupak.

Szczegółowy regulamin tej promocji znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/documents/16/68a12525-c1ec-4730-9fd7-7a8bb719470b?title=REGULAMIN_PROMOCJI_DWUPAK_-_TELEWIZJA_I_TELEFON-IND.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie od dziś wiadomo, że w CP panuje bu.rdel do kwadratu. :rofl:

 

 

W rzeczy samej!

 

Sam miałem przeprawy z pierwszą edycją smartdom (ponad 5 reklamacji do CP oraz dwie lub trzy do PLUSa), później (kilkadziesiąt miesięcy i kilka przedłużeń każdej z umów) był okres względnego spokoju, jeśli nie liczyć reklamacji odnośnie bonusu z PlusBanku. Teraz w czerwcu (15.06) DUK sam zadzwonił do mnie z ofertą przedłużeniową na 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy. Po rozmowie z Panią, że przedłużenie na umowie uprawniającej (TV) nie zmieni moich rabatów na 2 oraz 3 umowie, zdecydowałem się przedłużyć umowę 15/3, z dotychczasowym pakietem - droższym o 1 grosza - wyrównanie ceny do pełnych złotych. Umowy 2 praz 3 nie ruszałem.

 

No i się zaczęło - widzę w ICOK, że za internet płatność o 100% wyższa (30PLN) - dzwonię z reklamacją - dostaję informację, że w systemie widnieje kwota z rabatem 50% (15PLN). Dzisiaj na maila dostaję fakturę na kwotę (sic!) 30PLN. Dzwonię z kolejną reklamacją. Sprawdzam PLUSa, a tam abonament wyższy o 48.99 PLN. Dzwonię z reklamacją - dostaję informację, że 22 czerwca CP wysłał informację do Plusa, że kontrakt zostaje odpięty od smartdomu. Nie wiem, czy to jest niekompetencja konsultantów w obsłudze systemu i odpowiednim zaznaczaniu opcji podczas przedłużania umowy, czy sam system informatyczny jest taki kulawy, ale coraz bliżej jestem powiedzenia sobie pas.

 

BTW, czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem, że po przedłużeniu umowy uprawniającej jeszcze z SD1 musiał składać reklamacje, bo mu zniżki zniknęły na produkt drugi i trzeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. W styczniu podpisałem umowę Z cyfrowym Polsatem, skusiła mnie reklama  którą oferowali. Oczywiście reklama iż Liga Mistrzów tylko w Cyfrowym Polsacie. Że liga mistrzów tylko na wyłączność u  nich. Konsultant również takie rzeczy mi wmawiał. w Końcu w APSie przy podpisywaniu umowy również o tym zostałem zapewniony. A teraz okazuje się iż gdybym został dalej w NC+ to też oglądałbym LM a na dodatek taniej niż w CP. Mogę gdzieś to zgłosić ewentualnie rozwiązać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polsat GO jest serwisem, z którego można korzystać na naszych dekoderach, a przy aktywnej usłudze ON THE GO - na stronie: go.cyfrowypolsat.pl oraz na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet). Dzięki temu Abonenci telewizji satelitarnej mają dostęp do tysięcy materiałów VOD oraz ponad 80 kanałów online.

Serwis cyfrowy polsat go,a opcja on the go,czym to się różni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. W styczniu podpisałem umowę Z cyfrowym Polsatem, skusiła mnie reklama  którą oferowali. Oczywiście reklama iż Liga Mistrzów tylko w Cyfrowym Polsacie. Że liga mistrzów tylko na wyłączność u  nich. Konsultant również takie rzeczy mi wmawiał. w Końcu w APSie przy podpisywaniu umowy również o tym zostałem zapewniony. A teraz okazuje się iż gdybym został dalej w NC+ to też oglądałbym LM a na dodatek taniej niż w CP. Mogę gdzieś to zgłosić ewentualnie rozwiązać umowę.

Czy rozwiązać umowę tego nie wiem ,ale stosowne pismo możesz wysłać do UKE. Nie wiem jak prawnie jest to rozwiązane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy rozwiązać umowę tego nie wiem ,ale stosowne pismo możesz wysłać do UKE. Nie wiem jak prawnie jest to rozwiązane.

Stosowne pismo zostało już wysłane. Mam nadzieję że trochę więcej osób się do tego przyłączy, bo to skrajnie nie uczciwe ze strony CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem. Mam CP od 25.07 i jeszcze 2 miesiące za darmo. Przez te dwa miesiace mam za free VOD.. ale do 25.09 musze go wyłączyć by nie płacic 10zł.. Jak mam to zrobić? Przyglądałem się w panelu admina i nic tam nie ma by odznaczyć.. Chyba ze sie pojawi ta opcja? Czy to tylko pozostaje dzwonic lub jechać do salonu aby anulować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...