swojadroga Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Jeśli jest w trakcie bezpłatnego okresu, to po pierwsze go utraci od najbliższego cyklu rozliczeniowego. Po drugie, w tym czasie, nie dostanie miesięcy gratis przy przedłużeniu, bo ma więcej niż pół roku do końca aktualnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Czy po zakończonej umowie powiedzmy okres rozliczeniowy kończy mi się każdego 5 dnia miesiąca posiadając jeszcze niezdany dekoder Evobox mogę negocjować nową umowę? Tak jak to ma miejsce w nc+, czy muszę zdać dekoder a następnie podpisać już zupełnie nową umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 W tym przypadku nie ma takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy należy najpierw zdać posiadany dekoder. Dopiero wtedy będzie możliwość zapisania nowego zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Mam pytanie na aneks zgodziłem się telefonicznie 9.08 okres rozliczeniowy kończy mi się 28 każdego miesiąca kiedy wejdą w życie zgodne z aneksem warunki umowy i czy będę miał dostęp do kanałów Polsat Sport Premium od 21.08? darmowe VOD i CP Go działały już chwilę po tym jak Pani z DUK się ze mną rozłączyła.A i jeszcze jedno mam najwyższy pakiet bez HBO i rozrywki z jednym multiroom i 5zł czynszu za evo czy jeśli w trakcie trwania umowy zdecyduje się jednak włączyć hbo go cena będzie taka sama jak przy premium max czyli 110zł czy wyższa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Tradycyjnie wszystkie nowe pakiety po "sakramentalnym tak", przy przedłużeniu umowy są aktywowane od razu. Aktywacja HBO HD HBO GO na czas nieokreślony w trakcie umowy, to 25zl do rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 A ja mam pytanie odnośnie pakietu HBO HD, które niekoniecznie mnie dotyczy. Przez jak długi czas od aneksowania umowy, z której usuniety został pakiet HBO HD on dalej świeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Do najbliższego okresu rozliczeniowego:) Jak nowa umowa wejdzie w życie to zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Aha, tak myslalem, bo w czwartek pobrano mi pełne 99.99 i to byloby nie uczciwe, gdyby mi od razu HBO OFF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfm Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Jakie są w tej chwili warunki w CP gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony? Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opłata się nie zmienia, płaci się jak dotychczas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Nie powiedziałbym gdyż mi w DUK powiedział konsultant że od 01.08 weszły nowe zasady i po przejściu umowy na czas nieokreślony cena może ulec zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Potwierdzam, też tak mi powiedziano na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Dokładnie, od 1 sierpnia po zakończeniu okresu podstawowego, gdy umowa przechodzi na czas nieokreślony to cena za pakiet może ulec zmianie zgodnie z cennikiem. Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Barti Post napisany nieco bełkotliwie. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfm Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) O jakich kwotach mówimy? Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Przypuszczam, że o tych: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-ogolny-dla-uslugi-telewizja-satelitarna.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Tylko, że taka zmiana cen po okresie podstawowym powinna być w tej umowie określona. Bo inaczej to zmiana warunków umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Jeśli tak będzie to wszyscy co mają SmartDom i mieli mieć brak zmiany ceny i utrzymany rabat po przejściu na czas nieokreślony to się pożegnają z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Tylko, że taka zmiana cen po okresie podstawowym powinna być w tej umowie określona. Bo inaczej to zmiana warunków umowy. W mojej umowie jest. Podwyżka o 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Dlatego wypowiedzenie zaczyna być już niestety koniecznością... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 @CyfrowyOnline., Czy zmiany od 1 sierpnia co do opłat po okresie podstawowym umowy obowiązuje także wszystkie umowy zawarte przed tym terminem (m.in.osoby posiadające SmartDom1,2,3)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Takie zmiany nie działają wstecz, bo byłyby zmianą warunków umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfm Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Co w sytuacji gdy na umowie jest zapis o tym, że ceny po okresie podstawowym wzrosną o 10 zł? Jak się ma do tego domniemana zmiana cennika od 31 lipca? Pytam forumowych ekspertów CP, bo zależy mi na umowie bezterminowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Chciałem przejść na umowę bezterminową i przeczytałem Umowę i WO i nigdzie nie znalazłem informacji, jak zmieni się wysokość opłat po zakończeniu okresu podstawowego. Gdzie w swoich umowach macie informację o zmianach wielkości opłat, konkretnie w których punktach lub paragrafach? Umowę zawierałem podczas promocji mikołajkowej w 2016r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunda124 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Jeśli jest to pierwsza Twoja aktywacja pakietu dodatkowego (nieobowiązkowego, na czas nieokreślony), w trakcie obecnie trwającej umowy, to pierwszy pełny cykl rozliczeniowy masz gratis. Dodatkowo od dnia zamówienia pakietu (TCOK, ICOK, APS), do końca trwającego cyklu rozliczeniowego pakiet również będziesz miał gratis. Przykład: Zamawiasz pakiet 21 marca, cykl rozliczeniowy masz 9 dnia miesiąca. Oglądasz pakiet Rozrywka HD od 21 marca, do 8 maja bezpłatnie. Jeśli pakietu nie zgłosisz do wyłączenia do 7 maja, to 9 maja będziesz miał za niego do zapłaty 25zł. @swojadroga, a czy takie zasady występują nadal jeśli dana umowa już przejdzie na czas nieokreślony? Czy w tym wypadku jeden pełny cykl też mam za darmo? Jeżeli okres rozliczeniowy wypada dziś, tj. 22 sierpnia to jeżeli jutro (23 sierpnia) aktywuję ten pakiet to do 22 października mam za darmo, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Ma ktoś może wzór odstąpienia od umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.