Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Familijny Max HD z cinemax i Eleven. Wyłączli te które wymieniłem wyżej.

Tak samo nie wiem, jaki mają problem z przyznaniem rabatu SmartDom, reklamacja napisana w punkcie i nadal nic. Specjalnie byłem w punkcie, żeby nie było wątpliwości że mogę wziąć telewizję jako drugi produkt.

 

Tak samo, zrobienie pierwszego przelewu, to też śmiechu warte. W ICOK nie ma podglądu faktury, muszę ściągnąć wersję dla poczty i wtedy kopiować. Mogliby tą stronę ulepszyć, bo w wielu miejscach jest prawie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli chodzi o pakiety, to wszystko jest ok. Film HD, Sport HD i HBO HD HBO GO nie miały działać, a działały bo dostałeś przy podpisaniu umowy dekoder z aktywnym tzw. pakietem technicznym. Pisaliśmy o tym na forum wielokrotnie i teoretycznie taki pakiet powinien wyłączyć się po chwili od podłączenia pod antenę. Pakiet techniczny nie jest promocją po podpisaniu umowy. Promocyjnie masz Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD, który przed końcem okresu promocyjnego możesz zmienić na Familijny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD jeśli chcesz płacić niższą kwotę.

Jeśli chodzi o smartDOM, to rabat przyznawany po drugim miesiącu. Zapis jest o tym w regulaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film HD, Sport HD i HBO HD HBO GO w ogóle Twoja umowa nie przewiduje! Wyłączyło się za późno, nie za wcześnie. Można powiedzieć, że miałeś to gratis nadprogramowo (w wyniku błędu operatora), i miało prawo zgasnąć w każdej chwili. Twój gratis, to Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD! I nic więcej! Rabat smartDOM jest udzielany od drugiego miesiąca trwania umowy (jeśli przysługuje). Nigdzie nie napisałem, że od drugiego płatnego miesiąca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie. Nie nadprogramowo. Przez dwa miesiące miała być oferta z tymi trzema pakietami. Dopiero od trzeciego miesiąca miała ''podstawa''. Możliwe, że nie przyzwyczajony CP te kanały mialy zniknąć w tym dniu, ale o bliżej nie znanej godzinie. Natomiast co do SD to skoro wczoraj rozpoczął się trzeci miesiąc, a od początku na ICOK nie widzę rabatu to chyba mają wewnętrzny problem. Jest faktura na następny miesiąc i jest również w cenie ''normalnej''. Długo im trwa weryfikacja tej usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat jest naliczany w dniu cyklu rozliczeniowego, po zweryfikowaniu czy się należy. I tak jest co miesiąc.

 

A teraz bądź łaskaw wskazać, którą dokładnie ofertę masz: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/page-239?do=findComment&comment=1355873

 

Edycja:

Przepraszam, link nie do tych ofert Ci dałem. Ty skorzystałeś z oferty bożonarodzeniowej jeszcze:

 

Familijny Max HD +Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Pakiet HBO HD HBO GO przez 2 miesiące GRATIS

Od 3 miesiąca abonament:

Familijny Max HD +Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Pakiet HBO HD HBO GO za 109,99zł

Familijny Max HD + Film HD/Sport HD+Cinemax HD + Eleven Sports HD + HBO HD HBO GO za 99,99zł

Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + HBO HD HBO GO za 89,99zł

Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 79,99zł

Familijny Max HD + Film HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 69,99zł

Familijny Max HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 69,99zł

Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 59,99zł

Od 3 miesiąca abonament za Multiroom HD:

Za jeden dekoder 10zł

Za dwa dekodery 15zł

Za trzy dekodery 20zł

Dekoder (główny):

HD za 1zł

EVOBOX za 49zł + 5zł/m-c czynsz

Sagemcom ESI-88/PVR HD7000 za 1zł

Dekoder (Multiroom):

HD2000/3000/5500s za 29zł

Katalogi Online dostępne

ON THE GO za 5zł/m-c

Moduł Wi-Fi za 1zł

Antena Twin za 49zł

Antena + Konwerter Unicable + 2 Legacy za 129zł (tylko z dekoderem EVOBOX)

 

Kiedy dokładnie podpisałeś umowę?

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z ostatnich dni stycznia. Docelowo chodziło mi o:

Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 59,99zł + 1dekoder

 

Pal licho te kanały dodatkowe, nie na nich mi zależało, ale żeby był problem z uzyskaniem rabatu? Jak ponownie nie przyznają, to chyba musze sam zadzwonić. Widocznie reklamacja przez punkt nic nie dała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CP cykl rozliczeniowy przypada dokładnie na dzień miesiąca w którym została podpisana umowa. Jeśli był to 30 stycznia, to 30 marca rozpoczął się 3 miesiąc i zakończył się dostęp do pełnej oferty, zgodnie z Twoją deklaracją wyłączenia dodatkowych pakietów.

Dzwoń i dowiedz się, czy jest wszystko ok. Niestety w APS-ach robią wiele błędów ze smartDOM w systemie i wychodzą kwiatki potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z ostatnich dni stycznia. Docelowo chodziło mi o:

Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 59,99zł + 1dekoder

 

Pal licho te kanały dodatkowe, nie na nich mi zależało, ale żeby był problem z uzyskaniem rabatu? Jak ponownie nie przyznają, to chyba musze sam zadzwonić. Widocznie reklamacja przez punkt nic nie dała.

W celu wyjaśnienia sytuacji możesz wysłać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Konsultanci zweryfikują sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pytanie do znawców tematu :)

Obecnie posiadamy Pakiet Familijny HD na czas nie okreslony za jedyne 39,90 zl ;)

Jest to pakiet podstawowy i bylem w kilku AP i nikt mi nie jest wstanie zaoferowac zadnej ciekawej oferty, rozkladaja rece i mowia przykro mi ale nic nie ma w systemie za podobne pieniazki ale oferuja pakiety za 59.90 czy 69.90 lub wiecej

Jak dla mnie to 0 (slownie zero) dbalosci o klienta z kilkuletnim stazem... ale do rzeczy co mozna uzyskac w podobnych pieniazkach przy przedluzeniu umowy, moze byc nawet 24 m-ce i czy musze pisac wypowiedzenie czy da sie cos zalatwic przez telefon do czy za posrednictwem maila czy online chat? Dodam ze kusi mnie oferta konkurencji NC telewizja elastyczna za te same pieniazki ale wiecej mozliwosci

Z góry dzieki za jakies info i pozdrawiam

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Nasi konsultanci na pewno nie mieli złych intencji. Prosimy, napisz do nas maila w sprawie oferty na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim swoje imię i nazwisko, numer karty z dekodera, numer telefonu do kontaktu oraz dogodne godziny rozmowy. Wtedy nasz konsultant zadzwoni do Ciebie o określonej porze i przedstawi Ci ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb, uwzględniając powyższą wiadomość. Odpowie on również na wszystkie zadane pytania i pomoże w zapisaniu oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pytanie do znawców tematu :)

Obecnie posiadamy Pakiet Familijny HD na czas nie okreslony za jedyne 39,90 zl ;)

Jest to pakiet podstawowy i bylem w kilku AP i nikt mi nie jest wstanie zaoferowac zadnej ciekawej oferty, rozkladaja rece i mowia przykro mi ale nic nie ma w systemie za podobne pieniazki ale oferuja pakiety za 59.90 czy 69.90 lub wiecej

Jak dla mnie to 0 (slownie zero) dbalosci o klienta z kilkuletnim stazem... ale do rzeczy co mozna uzyskac w podobnych pieniazkach przy przedluzeniu umowy, moze byc nawet 24 m-ce i czy musze pisac wypowiedzenie czy da sie cos zalatwic przez telefon do czy za posrednictwem maila czy online chat? Dodam ze kusi mnie oferta konkurencji NC telewizja elastyczna za te same pieniazki ale wiecej mozliwosci

Z góry dzieki za jakies info i pozdrawiam

Na początek zerknij do bardziej odpowiedniego tematu: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?view=getnewpost

Tam już wszystko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jestem zainteresowany ofertą Familijny HD + Cinemax HD za 40zł z możliwością zejścia do Rodzinny HD + Cinemax HD za 20zł i 1xMultiroom i dekoderem Sagem z nagrywarką,

W związku z tym dwa pytania:

1) Czy mogę migrować pomiędzy tymi pakietami w każdym miesiącu? Czy jeżeli jednak zdecyduje się już na jeden to muszę z nim zostać do końca umowy?

2) Czy muszę przekazać kurierowi jakieś dokumenty/ksera dokumentów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...