ARTIPAPK Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 A konkretnie to co tobie wyłączyli,czy ten?:https://satkurier.pl/news/169573/cyfrowy-polsat-30-kanalow-w-otwartym-oknie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Konkretnie wyłączyli HBO, Film HD, Sport HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Jaki masz wykupiony pakiet i jakie pakiety masz do wyłączenia przewidziane umową? Dokładnie w tabeli z umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Familijny Max HD z cinemax i Eleven. Wyłączli te które wymieniłem wyżej. Tak samo nie wiem, jaki mają problem z przyznaniem rabatu SmartDom, reklamacja napisana w punkcie i nadal nic. Specjalnie byłem w punkcie, żeby nie było wątpliwości że mogę wziąć telewizję jako drugi produkt. Tak samo, zrobienie pierwszego przelewu, to też śmiechu warte. W ICOK nie ma podglądu faktury, muszę ściągnąć wersję dla poczty i wtedy kopiować. Mogliby tą stronę ulepszyć, bo w wielu miejscach jest prawie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Czyli jeśli chodzi o pakiety, to wszystko jest ok. Film HD, Sport HD i HBO HD HBO GO nie miały działać, a działały bo dostałeś przy podpisaniu umowy dekoder z aktywnym tzw. pakietem technicznym. Pisaliśmy o tym na forum wielokrotnie i teoretycznie taki pakiet powinien wyłączyć się po chwili od podłączenia pod antenę. Pakiet techniczny nie jest promocją po podpisaniu umowy. Promocyjnie masz Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD, który przed końcem okresu promocyjnego możesz zmienić na Familijny HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD jeśli chcesz płacić niższą kwotę. Jeśli chodzi o smartDOM, to rabat przyznawany po drugim miesiącu. Zapis jest o tym w regulaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Ale że wyłączyli parę godzin wcześniej? Dziwne. SmartDom po drugim płatnym miesiącu? (nie wliczając dwóch miesięcy darmowych). Szkoda, że takich informacji nie udzielają w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Wyłączyli to co nawet nie powinno być dostępne na Twoim dekoderze.Masz pretensje do operatora nawet nie wiedząc co masz przyznane w umowie którą podpisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Film HD, Sport HD i HBO HD HBO GO w ogóle Twoja umowa nie przewiduje! Wyłączyło się za późno, nie za wcześnie. Można powiedzieć, że miałeś to gratis nadprogramowo (w wyniku błędu operatora), i miało prawo zgasnąć w każdej chwili. Twój gratis, to Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD! I nic więcej! Rabat smartDOM jest udzielany od drugiego miesiąca trwania umowy (jeśli przysługuje). Nigdzie nie napisałem, że od drugiego płatnego miesiąca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Nie nie. Nie nadprogramowo. Przez dwa miesiące miała być oferta z tymi trzema pakietami. Dopiero od trzeciego miesiąca miała ''podstawa''. Możliwe, że nie przyzwyczajony CP te kanały mialy zniknąć w tym dniu, ale o bliżej nie znanej godzinie. Natomiast co do SD to skoro wczoraj rozpoczął się trzeci miesiąc, a od początku na ICOK nie widzę rabatu to chyba mają wewnętrzny problem. Jest faktura na następny miesiąc i jest również w cenie ''normalnej''. Długo im trwa weryfikacja tej usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Nie ma takiej umowy z takim gratisem.Radzę przeczytać umowę bo powinno to się robić przed podpisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) Rabat jest naliczany w dniu cyklu rozliczeniowego, po zweryfikowaniu czy się należy. I tak jest co miesiąc. A teraz bądź łaskaw wskazać, którą dokładnie ofertę masz: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/page-239?do=findComment&comment=1355873 Edycja: Przepraszam, link nie do tych ofert Ci dałem. Ty skorzystałeś z oferty bożonarodzeniowej jeszcze: Familijny Max HD +Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Pakiet HBO HD HBO GO przez 2 miesiące GRATIS Od 3 miesiąca abonament: Familijny Max HD +Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Pakiet HBO HD HBO GO za 109,99zł Familijny Max HD + Film HD/Sport HD+Cinemax HD + Eleven Sports HD + HBO HD HBO GO za 99,99zł Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + HBO HD HBO GO za 89,99zł Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 79,99zł Familijny Max HD + Film HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 69,99zł Familijny Max HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 69,99zł Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 59,99zł Od 3 miesiąca abonament za Multiroom HD: Za jeden dekoder 10zł Za dwa dekodery 15zł Za trzy dekodery 20zł Dekoder (główny): HD za 1zł EVOBOX za 49zł + 5zł/m-c czynsz Sagemcom ESI-88/PVR HD7000 za 1zł Dekoder (Multiroom): HD2000/3000/5500s za 29zł Katalogi Online dostępne ON THE GO za 5zł/m-c Moduł Wi-Fi za 1zł Antena Twin za 49zł Antena + Konwerter Unicable + 2 Legacy za 129zł (tylko z dekoderem EVOBOX) Kiedy dokładnie podpisałeś umowę? Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinFC Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Jeden z ostatnich dni stycznia. Docelowo chodziło mi o: Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 59,99zł + 1dekoder Pal licho te kanały dodatkowe, nie na nich mi zależało, ale żeby był problem z uzyskaniem rabatu? Jak ponownie nie przyznają, to chyba musze sam zadzwonić. Widocznie reklamacja przez punkt nic nie dała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 W CP cykl rozliczeniowy przypada dokładnie na dzień miesiąca w którym została podpisana umowa. Jeśli był to 30 stycznia, to 30 marca rozpoczął się 3 miesiąc i zakończył się dostęp do pełnej oferty, zgodnie z Twoją deklaracją wyłączenia dodatkowych pakietów. Dzwoń i dowiedz się, czy jest wszystko ok. Niestety w APS-ach robią wiele błędów ze smartDOM w systemie i wychodzą kwiatki potem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Jeden z ostatnich dni stycznia. Docelowo chodziło mi o: Familijny Max HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 59,99zł + 1dekoder Pal licho te kanały dodatkowe, nie na nich mi zależało, ale żeby był problem z uzyskaniem rabatu? Jak ponownie nie przyznają, to chyba musze sam zadzwonić. Widocznie reklamacja przez punkt nic nie dała. W celu wyjaśnienia sytuacji możesz wysłać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Konsultanci zweryfikują sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cruzon Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Witam, Mam pytanie do znawców tematu Obecnie posiadamy Pakiet Familijny HD na czas nie okreslony za jedyne 39,90 zl Jest to pakiet podstawowy i bylem w kilku AP i nikt mi nie jest wstanie zaoferowac zadnej ciekawej oferty, rozkladaja rece i mowia przykro mi ale nic nie ma w systemie za podobne pieniazki ale oferuja pakiety za 59.90 czy 69.90 lub wiecej Jak dla mnie to 0 (slownie zero) dbalosci o klienta z kilkuletnim stazem... ale do rzeczy co mozna uzyskac w podobnych pieniazkach przy przedluzeniu umowy, moze byc nawet 24 m-ce i czy musze pisac wypowiedzenie czy da sie cos zalatwic przez telefon do czy za posrednictwem maila czy online chat? Dodam ze kusi mnie oferta konkurencji NC telewizja elastyczna za te same pieniazki ale wiecej mozliwosci Z góry dzieki za jakies info i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Witaj, przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Nasi konsultanci na pewno nie mieli złych intencji. Prosimy, napisz do nas maila w sprawie oferty na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim swoje imię i nazwisko, numer karty z dekodera, numer telefonu do kontaktu oraz dogodne godziny rozmowy. Wtedy nasz konsultant zadzwoni do Ciebie o określonej porze i przedstawi Ci ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb, uwzględniając powyższą wiadomość. Odpowie on również na wszystkie zadane pytania i pomoże w zapisaniu oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Jak dla mnie to 0 (slownie zero) dbalosci o klienta z kilkuletnim stazem... Tam dbają tylko o maksymalne prowizje a nie zadowolenie klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Witam, Mam pytanie do znawców tematu Obecnie posiadamy Pakiet Familijny HD na czas nie okreslony za jedyne 39,90 zl Jest to pakiet podstawowy i bylem w kilku AP i nikt mi nie jest wstanie zaoferowac zadnej ciekawej oferty, rozkladaja rece i mowia przykro mi ale nic nie ma w systemie za podobne pieniazki ale oferuja pakiety za 59.90 czy 69.90 lub wiecej Jak dla mnie to 0 (slownie zero) dbalosci o klienta z kilkuletnim stazem... ale do rzeczy co mozna uzyskac w podobnych pieniazkach przy przedluzeniu umowy, moze byc nawet 24 m-ce i czy musze pisac wypowiedzenie czy da sie cos zalatwic przez telefon do czy za posrednictwem maila czy online chat? Dodam ze kusi mnie oferta konkurencji NC telewizja elastyczna za te same pieniazki ale wiecej mozliwosci Z góry dzieki za jakies info i pozdrawiam Na początek zerknij do bardziej odpowiedniego tematu: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?view=getnewpost Tam już wszystko jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Witam, czy można dokonywać płatności za usługi Cyfrowego Polsatu w APS-ie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Tak, można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Dziękuję za odpowiedź. Tylko miesięcznie, czy na dłuższą metę też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Dziękuję za odpowiedź. Tylko miesięcznie, czy na dłuższą metę też? Nie musisz tego robić co jeden okres rozliczeniowy. W punkcie obsługi Klienta możesz również dokonać nadpłaty na kolejne miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka96 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Nie wiem, czy to dobry wątek, ale czy jest możliwość wymiany dekodera na moduł w trakcie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Lepszy jest tutaj: https://forum.satkurier.pl/index.php?app=forums&module=forums§ion=findpost&pid=1106323 Od razu z odpowiedzią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Jestem zainteresowany ofertą Familijny HD + Cinemax HD za 40zł z możliwością zejścia do Rodzinny HD + Cinemax HD za 20zł i 1xMultiroom i dekoderem Sagem z nagrywarką, W związku z tym dwa pytania: 1) Czy mogę migrować pomiędzy tymi pakietami w każdym miesiącu? Czy jeżeli jednak zdecyduje się już na jeden to muszę z nim zostać do końca umowy? 2) Czy muszę przekazać kurierowi jakieś dokumenty/ksera dokumentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.