markar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Jeżeli operator usuwa kanał z oferty, w tym wypadku TVP IINFO, to mamy do czynienia z naruszeniem praw szerokiej rzeszy abonentów. Pakiet Darmowy HD jest przecież pakietem tyle że niepłatnym. Wypowiedzenie takiej umowy nie czyni żadnej szkody CP. Z drugiej strony CP nie może uszczuplać oferty z powodu kodowania. Co innego wyłączenie kanału. Jeśli CP będzie się upierać to mamy sprawę do UOKIK-u o bezpodstawne naruszenie warunków umowy. Bo przecież wszyscy mamy umowę, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dodatkowo, jeśli chcą usunąć kanał muszą dopełnić odpowiednich obowiązków informacyjnych. A żeby było śmieszniej, to kanał TVP Info o ile się orentuję, jest na liście kanałów MUST CARRY i musi być udostępniony we wszystkich pakietach, które operator oferuje. A TVP musi udostępnić sygnał tego kanału CP za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tak MUST-CARRY to jest pomysł, już mam prawie gotowe wystąpienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 TVP Info nie jest kanałem "must carry", jest nim m.in. TVP 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Dokładnie właśnie sprawdziłem: http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/stanowiska/st2011/17112011_stan_interpretacja_art43.pdf To są kanały: TVP1, TVP2, regionalny program telewizyjny rozpowszechniany przez Telewizję Polską S.A., POLSAT, TVN, TV4 oraz TV PULS. Szkoda, bo to by była niezła karta przetargowa. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dla mnie wykładnią jest moje PWU a w nim stoi jak byk:TVP INFO! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Dodatkowo, jeśli chcą usunąć kanał muszą dopełnić odpowiednich obowiązków informacyjnych. A żeby było śmieszniej, to kanał TVP Info o ile się orentuję, jest na liście kanałów MUST CARRY i musi być udostępniony we wszystkich pakietach, które operator oferuje. A TVP musi udostępnić sygnał tego kanału CP za darmo. TVP INFO był must - carry kiedy na nim były nadawane pasma lokalne, kiedy pasma lokalne przeniosły się do TVP Regionalnej (obecnie TVP3) to przestał być kanałem must - carry Edytowane 8 Stycznia 2016 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dzień mija a oni nie potrafią wyjaśnić sytuacji. Żenujące. W Polsce to zawsze klient\abonent\petent musi udowodnić, że ma rację. A moloch ma czas.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Właśnie dlatego mam już dość współpracy z Cyfrowym Polsacie... o wszystko trzeba walczyć i pisać kwity.... Mamy kolejne otwarte okno w CP: Abonenci Cyfrowego Polsatu mogą oglądać kanały BBC Worldwide bez dodatkowych opłat do końca marca 2016 r. Przez ponad 2 miesiące w ramach otwartego okna dostępne będą: 1. BBC BRIT HD, 2. BBC Earth, 3. BBC Lifestyle, 4. BBC Cbeebies, 5. BBC HD. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Burito 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 A ja nie rozumiem tego jak to jest że u mnie nie działają także Polsat HD, TVP1 HD, TVP2 HD, TVN HD, TVP HD, Polsat, TV4, TVP1, TVP2, TVN i TVN 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Pani Pająk ... Hm ... Ile ja z nią bitew stoczyłem. I zawsze mnie dziwi, że ona tam robi... Też mam to w PWU i też zgłoszę w weekend na 3 umowach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Właśnie dlatego mam już dość współpracy z Cyfrowym Polsacie... o wszystko trzeba walczyć i pisać kwity.... Mamy kolejne otwarte okno w CP: Abonenci Cyfrowego Polsatu mogą oglądać kanały BBC Worldwide bez dodatkowych opłat do końca marca 2016 r. Przez ponad 2 miesiące w ramach otwartego okna dostępne będą: 1. BBC BRIT HD, 2. BBC Earth, 3. BBC Lifestyle, 4. BBC Cbeebies. Dobrze wiedzieć o kolejnym oknie otwartym CP. Wczoraj ustawiałem - segregowałem sobie kanały i faktycznie w/w kanały były odkodowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 BBC HD też świeci. Wszystkie kanały są dostępne z nieopłaconego prepaida. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tak BBC HD też zapomniałem dodać, działają wszystkie kanały BBC będące w ofercie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Działania CP godne pożałowania. Bo mi nie chodzi, że nie mam dostępu do TVP INFO. Mam - z dvb-t oraz wielu innych umów. Mi chodzi o zasady i respektowanie umów. Jedna z największych platform w Europie i nie potrafi sprawdzić tak błahej sprawy. Żenujące jest to, że trzeci dzień mija i nie potrafią ustosunkować się do z gruntu rzeczy małego problemu. Sprawa jest prosta, sprawdza się PWU i tyle. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez markar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Tu się z tobą zgadzam, tylko od dawna CP ma problemy z rozwiązywaniem ich. Mają taki [beep]ik z tym wszystkim. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Myślę, że to jest totalna ignorancja abonenta, tym bardziej, że nie mają za nas żadnej kasy, bo pakiet Darmowy HD jest za 0 zł. Ale w jakiś sposób ten pakiet trzeba było uzyskać, tj. podpisać umowę i zapłacić za 6 miesięcy pakietu Mini HD w cenie 9,90 zł miesięcznie. Ale to się już nie liczy, bo aktualnie nic im nie wpada z naszej kieszeni.Szczerze powiedziawszy to już jestem zmęczony tym ciągłym "użeraniem" się z CP. Bez reklamacji nic tam nie załatwisz, skończyło się :otwarte okno" o które też trzeba było się bić to zaczęła się batalia o TVP Info... CP ma czas, bo Rzecznik Prasowy Pani Olga Zomer jest na urlopie, wszystkie reklamacje jakie wysyłam daję jej do wiadomości i wam też tak polecam robić. Wysyłajcie też na te adresy:biuroprasowe@cyfrowypolsat.pl A taką mi wiadomość przysłała: Szanowni Państwo,jestem dzisiaj na urlopie, na Państwa wiadomości odpowiem w poniedziałek. W sprawach pilnych prośba o kontakt na telefon komórkowy. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Mr. Orbita Proszę nie publikować prywatnych maili i danych osobowych, skrzynki pocztowe publikowane w ten sposób stają się celem ataków spamerskich. Proszę o wymianę namiarów na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Burito, może wrzuciłbyś tutaj swój wzór tekstu w tej sprawie? To nie to, że sam nie umiem, czy że mi się "nie chce", ale myślę, że jednolity tekst od wielu abonentów zaznaczy istotność sprawy i przyczni się do sukcesu . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Redakcja także podjęła interwencję w tej sprawie (w piątek) i myślę, że w poniedziałek już coś może się konkretniej wyjaśni... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ja mam trochę trudniej, Przez 36 miesięcy płaciłem za Mini HD i po przejściu Darmowy HD, nie wiem powinni mi przysłać nowe aktualne PWU do Darmowego. Jak dobrze pamiętam to w umowie nie było składu Darmowego HD, tylko opcja przejścia po okresie posdtawowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Burito, może wrzuciłbyś tutaj swój wzór tekstu w tej sprawie? To nie to, że sam nie umiem, czy że mi się "nie chce", ale myślę, że jednolity tekst od wielu abonentów zaznaczy istotność sprawy i przyczni się do sukcesu . Proszę bardzo, pisane dla 5 kontraktów z Darmowym HD, wyrażam zgodę na jego modyfikację przez pobierającego: Imię i nazwisko Warszawa, dnia……………. PESEL: ………….. Tel. ……….. Adres: CYFROWY POLSAT S.A xxxxxxxxxxxxxxx SEKCJA REKLAMACJI ul. xxxxxxx ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa RZECZNIK PRASOWY CYFROWEGO POLSATU S.A Pani Olga Zomer Uprzejmie informuję, że w dniu 07 stycznia 2016 r. utraciłem dostęp do kanału TVP Info na dekoderach Cyfrowego Polsatu o następujących nr kart: 0000000, Samsung DSB-H370G, 0000000, HD 5000, Na każdym z wyżej wskazanych sprzętach Cyfrowego Polsatu posiadam aktywny pakiet Darmowy HD oraz na każdym z nich jest zawarta obowiązująca umowa na czas nieokreślony. Ponadto do każdej ww. umowy jest dołączony załącznik tzw. „Promocyjne Warunki Umowy”, gdzie z § 2 pkt. 1 wynika, że w skład pakietu Darmowy HD wchodzą m.in. takie kanały: TV4, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN HD, Polsat HD, TVP HD, TV6, TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVP Regionalna, TV Puls. Z tego co kojarzę to kanał TVP Info nie został zlikwidowany, nadal nadaje tylko, że został ponownie zakodowany przez nadawcę. W związku z powyższym domagam się od Cyfrowego Polsatu stosowania się do zawartych między nami postanowień czyli zapewnienia dostępności do kanałów objętych umową i PWU. W powyższej sprawie Cyfrowy Polsat prezentuje takie swoje stanowisko „Kanał TVP Info wchodził w skład pakietu Darmowego HD do dnia 30 grudnia 2014 roku, po tym dniu został usunięty ze wszystkich pakietów ponieważ stał się kanałem FTA, obecnie nie rozszerzamy pakietu Darmowego HD o inne kanały więc po zakodowaniu TVP INFO już nie zostanie ponownie włączony w skład pakietu Darmowego HD, zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie”. Wyżej wskazane postępowanie Cyfrowego Polsatu jest nieuczciwe, skoro ktoś miał zagwarantowany w „Promocyjnych Warunkach Umowy” dostęp do kanału TVP Info, a ten kanał nie został zlikwidowany, nadal nadaje, a to że raz jest kodowany, raz FTA i znowu kodowany to mnie to nie obchodzi, liczę na przywrócenie dostępności tego kanału w pakiecie Darmowy HD i stosowanie się do umów zawartych pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem. Ponadto Cyfrowy Polsat nie dopełnił obowiązków informacyjnych, związanych z powiadomieniem abonentów o usunięciu kanału TVP Info z pakietu Darmowy HD. Dostęp do kanału TVP Info mam zagwarantowany na podstawie niżej wymienionych „Promocyjnych Warunkach Umowy”: Samsung DSB-H370G o nr karty XXXXXXXXXXXX, „Promocyjne Warunki Umowy „Nowy Cyfrowy Polsat – Elastyczna Darmowy HD” z dnia 09.08.2012 r. (kopia w załączeniu), HD 5000 o nr karty XXXXXXXXXXXX, „Promocyjne Warunki Umowy „Nowy Cyfrowy Polsat – Elastyczna Darmowy HD” z dnia 09.08.2012 r. (kopia w załączeniu), Ponadto dodaję, że wasza konkurencja tj. NC+ po ponownym zakodowaniu kanału TVP Info udostępniła go wszystkim abonentom ofert pre-paid: Telewizja na Kartę, Telewizja na Kartę HD, Smart HD+, NNK HD, w najniższych DARMOWYCH pakietach. Reasumując uprzejmie proszę o umożliwienie mi dostępu do kanału TVP Info w pakiecie DARMOWY HD, w przeciwnym razie będę zmuszony powiadomić Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji, ponieważ doszło do naruszenia praw szerokiej rzeszy abonentów, bezpodstawnie naruszono warunki umowy. Pakiet Darmowy HD jest przecież pakietem tyle że niepłatnym. Cyfrowy Polsat nie może uszczuplać oferty z powodu kodowania, co innego jest wyłączenie kanału ale w przypadku TVP Info do tego nie doszło. Kanał nadaje i ma się dobrze. Uprzejmie proszę o pisemne stanowisko Cyfrowego Polsatu w tej sprawie. Załączniki: 2/2 karty - tylko adresat: Kopia „Promocyjne Warunki Umowy „Nowy Cyfrowy Polsat – Elastyczna Darmowy HD” z dnia 09.08.2012 r. dla dekodera Samsung DSB-H370G o nr karty xxxxxxxxx, 1 karta, Kopia „Promocyjne Warunki Umowy „Nowy Cyfrowy Polsat – Elastyczna Darmowy HD” z dnia 09.08.2012 r. dla dekodera HD 5000 o nr karty xxxxxxxxx, 1 karta. Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Burito 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 To teraz wiecie dlaczego TVP koduje swoje kanały W tym momencie najlepiej jest bombardować mailami i na FB o odkodowanie i zwiększenie dostępności kanałów TVP. A tak ogóle to polecam odbiornik combo jako rozwiązanie tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) @tomekjot to nie chodzi o to, aby kupować odbiornik typu combo i odbierać TVP Info z innej możliwości ale chodzi o zasady na jakie się godziliśmy podpisując konkretną umowę. Mam też dekoder Ferguson Ariva 202e, gdzie jest zmontowany moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu i mógłbym do czytnika włożyć kartę TNK SD lub Smart HD+, (obie posiadam), więc problemu z obiorem TVP Info bym nie miał ale to nie o to chodzi..... Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Nic nie wywalczycie. Jedyne co wam przysługuje to prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kar. Jedynym punktem zaczepienia jest przepis "must carry", ale tam nie ma nic o TVP Info, tylko o 7 kanałach z dawnej TV analogowej, ale też nie wiem na ile jest to aktualne, bo ustawa miała się zmienić w 2015 roku, przynajmniej tak pisał satkurier. Nowe władze TVP prędzej czy później odkodują TVP Info, a kto wie czy nie doczekamy się powrotu wszystkich kanałów TVP jako FTA w wiązce punktowej na Polskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Must-carry" obejmuje kanały: TVP1, TVP2, regionalny program telewizyjny rozpowszechniany przez Telewizję Polską S.A., POLSAT, TVN, TV4 oraz TV PULS, wiec pod to raczej TVP Info nie da się podciągnąć, a szkoda, bo to byłaby niezła karta przetargowa. Pamiętam, że podobna sytuacja była z kanałem TV Puls, gdy go zakodowali i Cyfrowy Polsat nie chciał go dodać do pakietu Darmowy HD. Powołaliśmy się wtedy na must-carry i go jednak dodali do tego pakietu. Więcej informacji tutaj. Najbardziej wkurza mnie to, że Cyfrowemu Polsatowi cały czas trzeba patrzeć na ręce i to co się należy z mocy prawa sami musimy "wywalczyć"..... Nudzi już mnie to. U konkurencji tj. NC+ zawirowanie z TVP Info trwało z kilka godzin i ok. 12.00 w południe już wszystkie oferty na kartę miały uprawnienia do kanału TVP Info (te darmowe za 0 zł)..... Czyli @tajniak+ przewidujesz powrót do pomysłu platformy TVP pomysłu Prezesa Farfała? Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.