Sławomir Pawłowski Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Witaj Burito. Poszedłem z powrotem do APS i zadzwoniłem na infolinię i dałem w APS telefon do rąk panu w APS. On wziął mój telefon i rozłączył rozmowę twierdząc że nie ma on obowiązku z nimi rozmawiać i ponownie nie przyjął wypowiedzenia. Wypowiedzenie wysłałem pocztą i do czwartku najdalej ją otrzymają. Gdy uda mi się aneksować umowę to po tym aneksie złożę poprzez ICOK reklamację na ten APS i będę się domagać jakiegoś zadość uczynienia w postaci bezpłatnego miesiąca lub wyższego pakietu na miesiąc lub dwa. Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 @Sławomir Pawłowski Pan w APS zachował się poprostu jak burak, ja bym nie ustąpił i to jemu kazał zadzwonić na infolinię i się "douczyć". W moim przypadku Pani w APS też chciała się mnie pozbyć twierdząc, że nie mogę złożyć wypowiedzenia, powiedziałem, że się myli i stanowczo zarządałem, aby się skontaktowała z infolinią co też uczyniła... Tak oczywiście żądaj zadośćuczynienia, bo to wstyd, że nie znają swoich obowiązków. Trzeba było zarządać żeby ci na tym wypowiedzeniu napisał, że odmawia jego przyjęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Miałem dwa lub trzy lata temu w jednym z APS w Poznaniu podobną historie. Po odmowie przyjęcia wypowiedzenia wyszedłem przed APS, zadzwoniłem na infolinie i poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Po dwóch tygodniach już nie sprzedawali CP ( NC+ tez nie ,chyba się wymieniają informacją o takich przypadkach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Daj znać czy Ci się udało. U mnie za nic nie da się podpisać umowy. Przerabiałem już tę ścieżkę. Umowę wypowiedziałem, płatnego kontraktu nie dostałem. Wróciłem do Darmowego HD. Udało się. Dziś wypowiedzenie dotarło pocztą i już jestem po rozmowie z DUK. Pakiet Familijny Max HD za 29,99 na 24 miesiące z czego 3 bezpłatne. Do tego pakiet Rozrywka HD za 25 zł na czas nieokreślony, czyli z możliwością włączania i wyłączania. Minimalna oplata 29,99 zł. Max Oplata 54,99 zł. Spróbuj po wysłaniu wypowiedzenia skontaktować się z DUK, a może i Tobie się uda. Takie potwierdzenie dostałem na maila. Wieczorem na ICOKu napiszę jednak także reklamację na APS i burakowe zachowanie obsługi, podczas nieudanej próby złożenia wypowiedzenia. Edytowane 15 Grudnia 2017 przez Sławomir Pawłowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Hej, a tak na marginesie - nie lepiej było trzymać darmowy w szufladzie (na wszelki wypadek), a na płatne pakiety wziąść sobie nową umowę? Bo teraz przy próbie powrotu do darmowego mogą być problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Hej. Mam jeszcze 4 dekodery z Darmowym HD, więc mi nie żal. Z nową umową bym płacił 49,99 za Familijny Max HD a będę płacił tylko 29,99 zl za Familijny Max HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Ok. 10 grudnia ponawiałem sygnał z powodu komunikatu:,,Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie...''Wczoraj ponownie powitał mnie ten komunikat.Sygnał ponowiony i za każdym razem kilka minut i kanały świecą.Trochę to dziwne kanały zgasły 2 razy w okresie tak krótkim.Pierwsza utrata uprawnień była spowodowana odłączeniem od zasilania, jednak kolejna już nie.Mój dekoder to HD5000 z Darmowym HD widoczny w ICOK, dzięki temu sam w miarę szybko ponawiam sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Ja na HD3000 nie mogę tego potwierdzić, mimo codziennego przechodzenia do trybu czuwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Ok. 10 grudnia ponawiałem sygnał z powodu komunikatu: ,,Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie...'' Wczoraj ponownie powitał mnie ten komunikat. Sygnał ponowiony i za każdym razem kilka minut i kanały świecą. Trochę to dziwne kanały zgasły 2 razy w okresie tak krótkim. Pierwsza utrata uprawnień była spowodowana odłączeniem od zasilania, jednak kolejna już nie. Mój dekoder to HD5000 z Darmowym HD widoczny w ICOK, dzięki temu sam w miarę szybko ponawiam sygnał. Miałem podobny problem ponad rok temu. Pomogła wymiana dekodera. Wymień dekoder w APS i powinno być już OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Potwierdzam, w Darmowym HD świeci cała paczka sportowa z okna otwartego Edytowane 9 Lutego 2018 przez Krzychooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Potwierdzam, działają kanały sportowe. Edytowane 9 Lutego 2018 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Istnieje możliwość uruchomienia darmowego na samsungu DSB-h370G? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Zadzwoń na infolinię i zapytaj o taką możliwość. Zależy jaką umowę miałeś zawartą na tym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Jakiś czas temu na HD 3000 mi uruchomili, a dzisiaj gościu z infolinii powiedział że na samsungu nie da się uruchomić Darmowego HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Mi właśnie uruchomili Darmowy HD na kolejnym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWÓW Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 w Darmowym HD działa -- TVP Sport HD -- można oglądać z 14, 06, 2018 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Informacja: Cyfrowy Polsat: TVP Sport HD w otwartym oknie na mundial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz318_ Opublikowano 16 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2018 Posiadałem dwa moduły CAM w prepaid, na jednym z nich aktywowałem w marcu pakiet Darmowy HD, od tego czasu w zakładce Usługi >> Telewizja wyświetla komunikat "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie". Czy mogę domagać się od COKu by w tym miejscu mieć możliwość elastycznej deklaracji innych pakietów jak widoczne https://forum.satkurier.pl/topic/9023-pakiet-darmowy-hd/?p=1206504 lub https://forum.satkurier.pl/topic/9023-pakiet-darmowy-hd/?p=120772. Głównie chodzi o możliwość włączenia Mini HD lub Rodzinny HD w dowolnym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 W tym przypadku zachęcam do zapisania zgłoszenia przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem w celu uzyskania szczegółowych informacji na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Da się pozyskać jeszcze Darmowy HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Tak, jest on dostępny w wybranych ofertach. Szczegółowe informacje na ten temat możesz uzyskać poprzez wysłanie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ciekawe czy TVP Sport zostanie w Darmowym HD po zakonczeniu mundialu? TVP prowadzi rozmowy z CP do dodania sport do najnizszego pakietu ale dla CP najnizszy pakiet to Rodzinny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Obecnie nie mamy informacji związanych z wprowadzeniem zmian w tym pakiecie. Jeżeli kanał zostanie dodany na stałe, wówczas pojawi się stosowane powiadomienie na naszej stronie: www.cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Mam dekoder własnościowy HD3000, który pochodzi z darmowej wymiany dekodera SD na HD. Ostatnia umowa na nim zakończyła się w 2008 lub 2009 roku. Obecnie jest on klasyfikowany jako pre-paid chyba, bo w icok mogę zamawiać pakiety. Czy mogę w jakiś sposób aktywować na nim pakiet darmowy HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Ja bym na twoim miejscu napisał poprzez ICOK wiadomość do Cyfrowego Polsatu zawierającą prośbę o włączenie pakietu Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.