Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj Burito.

 

Poszedłem z powrotem do APS i zadzwoniłem na infolinię i dałem w APS telefon do rąk panu w APS. On wziął mój telefon i rozłączył rozmowę twierdząc że nie ma on obowiązku z nimi rozmawiać i ponownie nie przyjął wypowiedzenia.

 

Wypowiedzenie wysłałem pocztą i do czwartku najdalej ją otrzymają.

 

Gdy uda mi się aneksować umowę to po tym aneksie złożę poprzez ICOK reklamację na ten APS i będę się domagać jakiegoś zadość uczynienia w postaci bezpłatnego miesiąca lub wyższego pakietu na miesiąc lub dwa.

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sławomir Pawłowski Pan w APS zachował się poprostu jak burak, ja bym nie ustąpił i to jemu kazał zadzwonić na infolinię i się "douczyć". W moim przypadku Pani w APS też chciała się mnie pozbyć twierdząc, że nie mogę złożyć wypowiedzenia, powiedziałem, że się myli i stanowczo zarządałem, aby się skontaktowała z infolinią co też uczyniła...

 

Tak oczywiście żądaj zadośćuczynienia, bo to wstyd, że nie znają swoich obowiązków. Trzeba było zarządać żeby ci na tym wypowiedzeniu napisał, że odmawia jego przyjęcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dwa lub trzy lata temu w jednym z APS w Poznaniu  podobną historie. Po odmowie przyjęcia wypowiedzenia wyszedłem  przed APS, zadzwoniłem na infolinie i poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Po dwóch tygodniach już nie sprzedawali CP ( NC+ tez nie ,chyba się wymieniają informacją o takich przypadkach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać czy Ci się udało. U mnie za nic nie da się podpisać umowy.

 

 

Przerabiałem już tę ścieżkę. Umowę wypowiedziałem, płatnego kontraktu nie dostałem. Wróciłem do Darmowego HD.

Udało się. Dziś wypowiedzenie dotarło pocztą i już jestem po rozmowie z DUK.

 

Pakiet Familijny Max HD za 29,99 na 24 miesiące z czego 3 bezpłatne. Do tego pakiet Rozrywka HD za 25 zł na czas nieokreślony, czyli z możliwością włączania i wyłączania.

Minimalna oplata 29,99 zł. Max Oplata 54,99 zł.

 

Spróbuj po wysłaniu wypowiedzenia skontaktować się z DUK, a może i Tobie się uda.

 

Takie potwierdzenie dostałem na maila.

 

Wieczorem na ICOKu napiszę jednak także reklamację na APS i burakowe zachowanie obsługi, podczas nieudanej próby złożenia wypowiedzenia.

 

Bez_tytu_u.png

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. 10 grudnia ponawiałem sygnał z powodu komunikatu:

,,Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie...''
Wczoraj ponownie powitał mnie ten komunikat.
Sygnał ponowiony i za każdym razem kilka minut i kanały świecą.
Trochę to dziwne kanały zgasły 2 razy w okresie tak krótkim.
Pierwsza utrata uprawnień była spowodowana odłączeniem od zasilania, jednak kolejna już nie.
Mój dekoder to HD5000 z Darmowym HD widoczny w ICOK, dzięki temu sam w miarę szybko ponawiam sygnał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. 10 grudnia ponawiałem sygnał z powodu komunikatu:

 

,,Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie...''

Wczoraj ponownie powitał mnie ten komunikat.

Sygnał ponowiony i za każdym razem kilka minut i kanały świecą.

Trochę to dziwne kanały zgasły 2 razy w okresie tak krótkim.

Pierwsza utrata uprawnień była spowodowana odłączeniem od zasilania, jednak kolejna już nie.

Mój dekoder to HD5000 z Darmowym HD widoczny w ICOK, dzięki temu sam w miarę szybko ponawiam sygnał.

 

Miałem podobny problem ponad rok temu. Pomogła wymiana dekodera. Wymień dekoder w APS i powinno być już OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Posiadałem dwa moduły CAM w prepaid, na jednym z nich aktywowałem w marcu pakiet Darmowy HD, od tego czasu w zakładce Usługi >> Telewizja wyświetla komunikat "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie". Czy mogę domagać się od COKu by w tym miejscu mieć możliwość elastycznej deklaracji innych pakietów jak widoczne https://forum.satkurier.pl/topic/9023-pakiet-darmowy-hd/?p=1206504 lub https://forum.satkurier.pl/topic/9023-pakiet-darmowy-hd/?p=120772. Głównie chodzi o możliwość włączenia Mini HD lub Rodzinny HD w dowolnym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam dekoder własnościowy HD3000, który pochodzi z darmowej wymiany dekodera SD na HD. Ostatnia umowa na nim zakończyła się w 2008 lub 2009 roku. Obecnie jest on klasyfikowany jako pre-paid chyba, bo w icok mogę zamawiać pakiety. Czy mogę w jakiś sposób aktywować na nim pakiet darmowy HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...