Jump to content
Burito

Pakiet Darmowy HD

Recommended Posts

13 godzin temu, torre24 napisał:

U mnie TVN 7 w Darmowym HD nie działa.

 

TVN 7 na pewno nie będzie działał. Jak już to TVN 7 HD. :)

A tak poważnie to ponów uprawnienia poprzez ICOK i ustaw na kanale Polsat HD, jak napisał @markar.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I do tego jeszcze ja dodam. Nie załączy się to usuń TVN7 i proszę poszukać nowy na 11508V SR 27500 FEC 3/4 i wejść na Polsat HD albo ponowić w ICOK Cyfrowego Polsatu uprawienia na dany kanał TVN 7 HD.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@viva-91_91

Jeśli ma dekoder Cyfrowego Polsatu, to nic nie musi kasować i wyszukiwać, gdyż TVN 7 HD ma na kanale 7 i wystarczy tylko ponowić uprawnienia i poczekać na kanale 1 Polsat HD na owe uprawnienia. Jeśli ma dekoder własny z modułem CI/CI+ to trzeba wyszukać tak jak piszesz kanał TVN 7 HD z transpondera o częstotliwości jaką podałeś.

 

PS. Mi na jednym dekoderze z Darmowym HD za pomocą ICOK nie chciały się pobrać uprawnienia na kanał TVN 7 HD. Dopiero na infolinii dało się skutecznie ponowić uprawnienia. @torre24 jeśli przez ICOK nie dało się uruchomić "siódemki HD" to proszę zadzwoń na infolinię i do 2-3 godzin uzyskasz dostęp do TVN 7 HD.

Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwość uaktywnienia pakietu Darmowego HD?

Jestem właścicielem dekodera HD3000 który dotychczas był własnościowy, po zmianie umowy otrzymałem nowy dekoder a stary stoi bezużyteczny. Chciałbym na tym dekoderze bezpłatny pakiet - czy istnieje taka możliwość bo w punkcie twierdza że nie? W dalszym ciągu kontynuje umowę na zakontraktowany pakiet ale już na dekoderze wypożyczanym.

Edited by ewerel1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej napisz poprzez ICOK dyspozycję włączenia pakietu Darmowy HD. Zobaczysz co ci odpiszą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Burito,nie włączą mu pakietu Darmowego bo przedłużył umowę z wymianą sprzętu,zmienił się numer karty ,numer dekodera ale numer konta prawdopodobnie pozostał ten sam,czyli jest to kontynuacja starej umowy z nowym sprzętem. A CP zamiast zabrać  dekoder,odnowić lub zutylizować zostawiła go dotychczasowemu właścicielowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, wuzel napisał:

 A CP zamiast zabrać  dekoder,odnowić lub zutylizować zostawiła go dotychczasowemu właścicielowi.

 

Skoro miał go kupionego na własność to sami z siebie nie mogą go mu zabrać. Co innego jak sam odniesie do APSu lub odeśle do utylizacji to zabiorą i odnowią i dają innemu abonentowi.

 

PS. Co do dekoderów to w okolicy 2012 roku i późniejszym terminie dekodery były sprzedawane na własność, głównie z pakietem Rodzinnym HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD. Być może w tamtym czasie dekodery były sprzedawane też z innymi pakietami.

 

@wuzel Ma rację. Umowy żadnej się nie podpisze, bo podczas podmiany dekoderów, stary dekoder zniknął z ICOKA i być może całkowicie z systemu CP.

 

Ciekawe, czy jakby tak zadzwonić do CP i poprosić o dołączenie dekodera ponownie do ICOKa i systemu. Ciekawe, czy by dołączyli. Ewentualnie zeskanować fakturę zakupu dekodera i dołączyć skan do prośby wysłanej poprzez ICOK. Jeśli to przejdzie to wtedy może spróbować zamówić pakiet Darmowy HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, wydaje mi się, że na początku Cyfrowy Polsat w przypadku wymiany dekodera zostawiał możliwość korzystania z tego "starego" jako pre-paid itp. Na tym nowym nadawano inny numer konta i numer kontraktu. W takim razie jeżeli jest tak jak piszecie to dekoder nadaje się jedynie jako podstawka pod kwiatka.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Sławomir Pawłowski napisał:

 

Skoro miał go kupionego na własność to sami z siebie nie mogą go mu zabrać. Co innego jak sam odniesie do APSu lub odeśle do utylizacji to zabiorą i odnowią i dają innemu abonentowi.

Tu masz racje ale   przy przedłużaniu umowy i wymianie dekodera status własności się nie zmieniał i o taką sytuacje mi chodziło.

Kolega @ewerel1mógł spróbować przed końcem umowy uruchomić na  dekoderze własnościowym  pakiet Darmowy a podpisać nową umowę z nowym dekoderem.Może by się wtedy udał taki myk.

12 godzin temu, Sławomir Pawłowski napisał:

Ciekawe, czy jakby tak zadzwonić do CP i poprosić o dołączenie dekodera ponownie do ICOKa i systemu. Ciekawe, czy by dołączyli. Ewentualnie zeskanować fakturę zakupu dekodera i dołączyć skan do prośby wysłanej poprzez ICOK. Jeśli to przejdzie to wtedy może spróbować zamówić pakiet Darmowy HD.

Coś takiego było możliwe przy rejestracji imiennej dekodera pre-paid, aktywowanego anonimowo,sam to przerabiałem kiedyś ale to ciężka droga:smile:.Można spróbować.

Odnośnie samego dekodera jest to sprzęt HD i jeżeli została w nim karta to można odbierać na nim kanały FTA.Chyba ,że CP go całkiem zablokował.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ICOK przyjęło zgłoszenie ale od 27.02 brak odpowiedzi czyli nadal mam "podstawkę pod kwiatki". Trochę długo jak na tak prostą sprawę.

Dekoder działa obecnie jako FTA a chciałbym go wykorzystać na działce w miejscu gdzie odbiór DVB-T jest bardzo utrudniony.

Edited by ewerel1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie - ja też czekałem kilka dni na odpowiedź. W końcu odpisali, że pakiet włączy się 1 stycznia, choć faktycznie został uruchomiony w pierwszych dniach grudnia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam prośbę. Mógłby ktoś podać jakieś wytyczne  (wskazówki )jak uruchomić pakiet Darmowy HD na dekoderze własnościowym?Jaka treść miała by być.Jakiś pesel w piśmie potrzebny,nr.karty itp?Posiadam obecnie dwa dekodery.Jeden już dawno po umowie (tylko fta),zaś drugi sporadycznie używany na doładowanie tj.pre pay .Może udałoby mi się uruchomić pakiet Darmowy jak da radę na którymś z nich.

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwonisz na infolinię - podajesz dane na które są zarejestrowane dekodery.

W formie reklamacji wnosisz o uruchomienie na dekoderach pakietu Darmowy HD

Czekasz na rozpatrzenie reklamacji.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra.Dzięki serdecznie. W najbliższy weekend będę próbował to uruchomić, więc będę do nich dzwonić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja zrobiłem tak. Najpierw na dekoderach po umowie poprzez ICOK złożyłem dyspozycję na pakiet Mini HD.  Po jakimś czasie w wiadomości na ICOKu napisałem tak: "Proszę o zmianę dyspozycji prepaid z obecnego pakietu Mini HD na pakiet Darmowy HD". Po kilku dniach bezproblemowo miałem aktywowany pakiet darmowy. W ICOK widnieje on jako umowa na czas nieokreślony. Na ICOKU pisałem jakoś tak w połowie Października 2018r.

Edited by Sławomir Pawłowski
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.03.2019 o 20:39, ARTIPAPK napisał:

Dobra.Dzięki serdecznie. W najbliższy weekend będę próbował to uruchomić, więc będę do nich dzwonić. 

 

Cześć. Jak tam? Udało Ci się włączyć pakiet Darmowy HD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam moduł Preepaid z zadeklarowanym pakietem Familijnym HD na Module bez umowy , dwa razy dzwoniłem i próbowałem włączyć pakiet Darmowy HD i bez skutecznie powiedzieli że w tym wypadku się nie da :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@michalzgierz1989spróbuj napisać poprzez ICOK takie zlecenie czyli aktywację pakietu Darmowy HD. Ewentualnie dzwoń może trafisz na "odpowiedniego" konsula :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.03.2019 o 22:21, michalzgierz1989 napisał:

Ja mam moduł Preepaid z zadeklarowanym pakietem Familijnym HD na Module bez umowy , dwa razy dzwoniłem i próbowałem włączyć pakiet Darmowy HD i bez skutecznie powiedzieli że w tym wypadku się nie da :-)

 

Napisz poprzez ICOK tak jak ja napisałem. Ty masz zadeklarowany pakiet Familijny HD to napisz tak: "Proszę o zmianę deklaracji prepaid z obecnego pakietu Familijny HD na deklarację na pakiet Darmowy HD"

 

Ja miałem deklarację na pakiet MIni HD i tak napisałem i bez problemu włączono pakiet Darmowy HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałeś aktywny pakiet w tym czasie ? Ja właśnie otrzymałem kolejną odmowę? Dekoder w pre paidzie bez aktywnego pakietu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja miałem po prostu dekoder FTA (po zakończeniu umowy został mi własnościowy SD, wymieniony później na HD w ramach akcji CP) - przez ICOK poprosiłem o włączenie DarmowegoHD (dosłownie: "jeśli są możliwości techniczne, proszę o włączenie") - po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, że się da :)

Edited by rsw
powtórzone słowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój jest od samego początku w prepaidzie i tak od czasu do czasu sobie koresponduje  z CP w tej sprawie ale są twardzi i nie ustępują :).Próbowałem też podpisać ewentualnie na niego umowę i również się nie da. Także dziwne kryteria ,jednym się udaje , innym nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowę, owszem, też kiedyś próbowałem podpisać na ten dekoder, i też się nie dało (mniej więcej rok temu). CP/Plus czasem kierują się przedziwną logiką, ale ogólnie mi u nich dobrze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.03.2019 o 18:59, wuzel napisał:

Miałeś aktywny pakiet w tym czasie ? Ja właśnie otrzymałem kolejną odmowę? Dekoder w pre paidzie bez aktywnego pakietu.

 

Witaj. Miałem tylko deklarację na pakiet. Nigdy nie był pakiet prepaid opłacony. Był nie aktywny i dekoder odbierał tylko FTA. Po wysłaniu wiadomości poprzez ICOK włączyli pakiet Darmowy HD bez problemu i zbędnego gadania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...