Jump to content
Burito

Pakiet Darmowy HD

Recommended Posts

27 minut temu, Burito napisał:

Kanały powinny zaświecić od razu, najwyżej zadzwonisz i poprosisz o nadanie. Sprawdź jeszcze moduł w jakimś dekoderze zewnętrznym, nie masz kogoś znajomego w okolicy z takim sprzętem ? A ten moduł to CI czy CI+ ?

 

Jest to jeden z najstarszych modulow. Jak moge poznac czy to CI czy CI+ ? Polsat mial dwa rodzaje modulow ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak CI to stary moduł, którego APS-y już nie wydają, a wygląda tak:

 7423827800_1570009551_thumb.jpg 

 

Nowy moduł CI+ wygląda tak:

3740838200_1570009780_thumb.jpg 

 

Podejrzewam, że masz ten z pierwszego zdjęcia, jeżeli sprawdzenie modułu w innym dekoderze nie pomoże to ja bym na twoim miejscu jeszcze zamówił nową kartę. 

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje. Tak tez myslalem ze posiadam jakis stary modul. Pracownicy CP twierdzili jednak twardo ze caly czas maja ten sam model i nic sie nie zmienilo na przestrzeni lat. Podejde to APSu i poprosze o wymiane modulu razem z karta. 

 

Jak widac uzytkownicy forum wiedza wiecej od pracownikow CP. W dodatku CP wymysla bajki z rozna zawartoscia tych samych pakietow byle by tylko "rozwiazac" problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ten pakiet Darmowy HD masz nadany w ramach jakiejś umowy np. DRH2 lub DRH6 ? Niestety ale obsługa klienta w TCOK CP czasem woła o pomstę do nieba :) Walcz i nie daj się w APS-ie, bo będą próbować cię "spuścić na drzewo".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Mam DRH2 lub DRH6. Nie pamietam. Wiem ze moge elastycznie przechodzic sobie na pakiet mini HD za 9.9zl . W APSie nie beda mieli wyjscia skoro kanaly nie dzialaja i infolinia zalecila wymiane sprzetu. Modul jest wlasnosciowy na dozywotniej gwarancji sprzetowej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

No to bez problemu idziesz i wymienią moduł z kartą. Dostaniesz nowy CI+, tylko sprawdź dostępność, bo swego czasu był ich deficyt.

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie się dowiedziałem, że na moim module nie da się nadać uprawnień do pakietu Darmowy HD, który mam od 3 lat (zadzwoniłem bo karta ponownie zgubiła uprawnienia). Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline!. Jestem na 100% pewien, że miałem go zagwarantowanego w umowie, której niestety znaleźć nie mogę.

Dwa pytania: czy mogę wystąpić do CP z prośbą o przesłanie kopii umowy? I po drugie czy wyłączenie pakietu Darmowego  bez mojego wniosku jest możliwe?

Bardzo proszę, żeby w tej sprawie wypowiedział się przede wszystkim Specjalista Cyfrowy Polsat.

 

W uzupełnieniu dodam, że zadzwoniłem raz jeszcze aby poinformowano mnie o podstawie tego, że nie ma możliwości nadania pakietu Darmowego HD. Rozmowa z konsultantami to dramat - babeczka mi wmawiała, że nie złożyłem jakiegoś wniosku o uruchomienie tego pakietu i go nie mogłem odbierać, a działał tylko ponad 3 lata! Padła też informacja, że Darmowy HD jest wygaszany i najtańszy pakiet to 15 zł (!). Warunków umowy oczywiście "Cyfrowy Polsat nie ma obowiązku ponownie Panu przesłać" i generalnie nie włączymy Panu tego pakietu BO NIE. Pełen dramat, zero podejścia do klienta. Oczywiście to nie tak,  że przyszedł jakiś Janusz i chce darmówkę - chciałem włączyć Rodzinny HD jakiś czas temu i też nie było możliwości podpisania umowy.

Grupo Cyfrowy Polsat - żegnaj. Jeszcze tylko wyprowadzę trzy numery telefonu i koniec, tak traktować się nie pozwolę.

Edited by torre24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Tutaj nie mam wglądu do systemu i nie jestem w stanie zweryfikować kwestii Darmowego HD. 

 

W przypadku [beep]likatu umowy, możesz wysłać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Dodatkowo opisz sprawę dotyczącą powyższego pakietu. Konsultant ponownie zweryfikuje sytuację i otrzymasz stosowną odpowiedź. 

 

Gdy wykonasz tę czynność, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. 

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, torre24 napisał:

Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline!

Skoro CP twierdzi że twoją własność defakto złą decyzją zniszczył konsultant CP to chyba naturalną sprawą byłoby naprawienie strat a to najłatwiej zrobić bezpłatną wymianą modułu na taki w którym pakiet zacznie działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Panowie ale sprawa już załatwiona. Napisałem wczoraj reklamację, wysłałem mailem, a dziś zadzwoniłem jeszcze raz dopytać o kilka szczegółów i okazało się, że mam aktywowany pakiet na kolejne dwa lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"To najdłuższy termin na jaki możemy nadać pakiet Darmowy HD". Całe wyjaśnienie na dokładnie tak samo postawione pytanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, wuzel napisał:

Dlaczego na 2 lata ? Darmowy HD nie powinien być bezterminowy ?

W rzeczywistości to nie ma zastosowania. Darmowy HD działa bezterminowo.

Kiedyś to wynikało z jakiegoś regulaminu i dlatego posługiwali się tym 2 letnim okresem ważności pakietu Darmowy HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...