maciekmm Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 27 minut temu, Burito napisał: Kanały powinny zaświecić od razu, najwyżej zadzwonisz i poprosisz o nadanie. Sprawdź jeszcze moduł w jakimś dekoderze zewnętrznym, nie masz kogoś znajomego w okolicy z takim sprzętem ? A ten moduł to CI czy CI+ ? Jest to jeden z najstarszych modulow. Jak moge poznac czy to CI czy CI+ ? Polsat mial dwa rodzaje modulow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Tak CI to stary moduł, którego APS-y już nie wydają, a wygląda tak: Nowy moduł CI+ wygląda tak: Podejrzewam, że masz ten z pierwszego zdjęcia, jeżeli sprawdzenie modułu w innym dekoderze nie pomoże to ja bym na twoim miejscu jeszcze zamówił nową kartę. Edytowane 2 Października 2019 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Dziekuje. Tak tez myslalem ze posiadam jakis stary modul. Pracownicy CP twierdzili jednak twardo ze caly czas maja ten sam model i nic sie nie zmienilo na przestrzeni lat. Podejde to APSu i poprosze o wymiane modulu razem z karta. Jak widac uzytkownicy forum wiedza wiecej od pracownikow CP. W dodatku CP wymysla bajki z rozna zawartoscia tych samych pakietow byle by tylko "rozwiazac" problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 A ten pakiet Darmowy HD masz nadany w ramach jakiejś umowy np. DRH2 lub DRH6 ? Niestety ale obsługa klienta w TCOK CP czasem woła o pomstę do nieba Walcz i nie daj się w APS-ie, bo będą próbować cię "spuścić na drzewo". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Tak. Mam DRH2 lub DRH6. Nie pamietam. Wiem ze moge elastycznie przechodzic sobie na pakiet mini HD za 9.9zl . W APSie nie beda mieli wyjscia skoro kanaly nie dzialaja i infolinia zalecila wymiane sprzetu. Modul jest wlasnosciowy na dozywotniej gwarancji sprzetowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) No to bez problemu idziesz i wymienią moduł z kartą. Dostaniesz nowy CI+, tylko sprawdź dostępność, bo swego czasu był ich deficyt. Edytowane 2 Października 2019 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 (edytowane) Właśnie się dowiedziałem, że na moim module nie da się nadać uprawnień do pakietu Darmowy HD, który mam od 3 lat (zadzwoniłem bo karta ponownie zgubiła uprawnienia). Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline!. Jestem na 100% pewien, że miałem go zagwarantowanego w umowie, której niestety znaleźć nie mogę. Dwa pytania: czy mogę wystąpić do CP z prośbą o przesłanie kopii umowy? I po drugie czy wyłączenie pakietu Darmowego bez mojego wniosku jest możliwe? Bardzo proszę, żeby w tej sprawie wypowiedział się przede wszystkim Specjalista Cyfrowy Polsat. W uzupełnieniu dodam, że zadzwoniłem raz jeszcze aby poinformowano mnie o podstawie tego, że nie ma możliwości nadania pakietu Darmowego HD. Rozmowa z konsultantami to dramat - babeczka mi wmawiała, że nie złożyłem jakiegoś wniosku o uruchomienie tego pakietu i go nie mogłem odbierać, a działał tylko ponad 3 lata! Padła też informacja, że Darmowy HD jest wygaszany i najtańszy pakiet to 15 zł (!). Warunków umowy oczywiście "Cyfrowy Polsat nie ma obowiązku ponownie Panu przesłać" i generalnie nie włączymy Panu tego pakietu BO NIE. Pełen dramat, zero podejścia do klienta. Oczywiście to nie tak, że przyszedł jakiś Janusz i chce darmówkę - chciałem włączyć Rodzinny HD jakiś czas temu i też nie było możliwości podpisania umowy. Grupo Cyfrowy Polsat - żegnaj. Jeszcze tylko wyprowadzę trzy numery telefonu i koniec, tak traktować się nie pozwolę. Edytowane 3 Listopada 2019 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Witam. Tutaj nie mam wglądu do systemu i nie jestem w stanie zweryfikować kwestii Darmowego HD. W przypadku [beep]likatu umowy, możesz wysłać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Dodatkowo opisz sprawę dotyczącą powyższego pakietu. Konsultant ponownie zweryfikuje sytuację i otrzymasz stosowną odpowiedź. Gdy wykonasz tę czynność, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. Edytowane 4 Listopada 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 22 godziny temu, torre24 napisał: Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline! Skoro CP twierdzi że twoją własność defakto złą decyzją zniszczył konsultant CP to chyba naturalną sprawą byłoby naprawienie strat a to najłatwiej zrobić bezpłatną wymianą modułu na taki w którym pakiet zacznie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Dzięki Panowie ale sprawa już załatwiona. Napisałem wczoraj reklamację, wysłałem mailem, a dziś zadzwoniłem jeszcze raz dopytać o kilka szczegółów i okazało się, że mam aktywowany pakiet na kolejne dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Dlaczego na 2 lata ? Darmowy HD nie powinien być bezterminowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 "To najdłuższy termin na jaki możemy nadać pakiet Darmowy HD". Całe wyjaśnienie na dokładnie tak samo postawione pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 6 godzin temu, wuzel napisał: Dlaczego na 2 lata ? Darmowy HD nie powinien być bezterminowy ? W rzeczywistości to nie ma zastosowania. Darmowy HD działa bezterminowo. Kiedyś to wynikało z jakiegoś regulaminu i dlatego posługiwali się tym 2 letnim okresem ważności pakietu Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Mi się właśnie udało uzyskać pakiet Darmowy HD z umową BEZTERMINOWĄ (a nie na 2 lata jak wyżej); moduł był na własność już bez umowy (prepaid) i leżał od kilku lat w szafie. Kilka bezskutecznych telefonów do BOK co parę miesięcy i dopiero kontakt przez iCOK odniósł skutek (też kilka prób). Może prezent z okazji BLACK FRIDAY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 A co jest takiego w darmowym, że tak o niego walczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Można wykorzystać własnościowy dekoder CP po umowie do odbioru podstawowego pakietu t.j. Polsat ,TVP1 i 2 ,TVN i.t.d.. Również udało mi się uzyskać ten pakiet wreszcie,ale trwało to kilkanaście miesięcy ,nie pamiętam ile wykonałem telefonów - dużo,czasami przy innej sprawie pytałem o niego ,zapytania przez ICOK ,za namową forumowiczów. Za kolejnym razem wreszcie się udało. Pojawiły się za to problemy z nadaniem uprawnień, tak jak u @torre24.Ostatecznie pakiet ruszył ,ale to jest droga pod górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Po zalogowaniu do ICOK w zakladce usugi przy pakiecie darmowym co wam widnieje?? Macie jakies dodatkowe opcje?? U mnie cały czas od kilku dni komunikat: 'Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie.' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Czy komunikat nadal się pojawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 tak wisi permanentnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 5 godzin temu, djWizard napisał: Po zalogowaniu do ICOK w zakladce usugi przy pakiecie darmowym co wam widnieje?? Macie jakies dodatkowe opcje?? U mnie cały czas od kilku dni komunikat: 'Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie.' Może daj czas systemowi, żeby przetworzyć te informacje. Pisałeś, że Darmowy HD niedawno tobie nadali. Ja mam wszystkie pakiety Darmowe HD z umów DRH2 i DRH6 i wyświetlają się poprawne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 19 minut temu, Burito napisał: Może daj czas systemowi, żeby przetworzyć te informacje. Pisałeś, że Darmowy HD niedawno tobie nadali. Ja mam wszystkie pakiety Darmowe HD z umów DRH2 i DRH6 i wyświetlają się poprawne informacje. Możesz wrzucic screena jak to wygląda u ciebie w tej zakładce usługi przy pakiecie darmowym?? Interesuje mnie czy są jakieś dodatkowe opcje modyfikacji pakietu jak ma to miejsce przy wyższych pakietach płatnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Czy kanały są dostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) @djWizard proszę tak to wygląda: Z racji tego, że jest to umowa DRH6 lub DRH2 to mogę wybierać pomiędzy pakietami: Mini HD, a Darmowy HD. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djWizard Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 thx; oryginalnie moduł też miałem zakupiony w tej promocji DRH6 z pakietem mini HD na 6 miachów; może ostatecznie pojawi się to samo co u ciebie. Możesz sobie swobodnie przechodzić pomiedzy mini HD i darmowym HD przez zmianę dyspozycji w ICOK, czy trzeba wydzwaniać?? Ile wychodzi ten mini HD u ciebie, 9.9 czy 14,9 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Przy umowie DRH2 Mini HD kosztuje 9,90 zł, a przy DRH6 chyba 16,90 zł. Nie testowałem jeszcze takiego przejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.