Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, Burito napisał:

Kanały powinny zaświecić od razu, najwyżej zadzwonisz i poprosisz o nadanie. Sprawdź jeszcze moduł w jakimś dekoderze zewnętrznym, nie masz kogoś znajomego w okolicy z takim sprzętem ? A ten moduł to CI czy CI+ ?

 

Jest to jeden z najstarszych modulow. Jak moge poznac czy to CI czy CI+ ? Polsat mial dwa rodzaje modulow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak CI to stary moduł, którego APS-y już nie wydają, a wygląda tak:

 7423827800_1570009551_thumb.jpg 

 

Nowy moduł CI+ wygląda tak:

3740838200_1570009780_thumb.jpg 

 

Podejrzewam, że masz ten z pierwszego zdjęcia, jeżeli sprawdzenie modułu w innym dekoderze nie pomoże to ja bym na twoim miejscu jeszcze zamówił nową kartę. 

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje. Tak tez myslalem ze posiadam jakis stary modul. Pracownicy CP twierdzili jednak twardo ze caly czas maja ten sam model i nic sie nie zmienilo na przestrzeni lat. Podejde to APSu i poprosze o wymiane modulu razem z karta. 

 

Jak widac uzytkownicy forum wiedza wiecej od pracownikow CP. W dodatku CP wymysla bajki z rozna zawartoscia tych samych pakietow byle by tylko "rozwiazac" problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Właśnie się dowiedziałem, że na moim module nie da się nadać uprawnień do pakietu Darmowy HD, który mam od 3 lat (zadzwoniłem bo karta ponownie zgubiła uprawnienia). Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline!. Jestem na 100% pewien, że miałem go zagwarantowanego w umowie, której niestety znaleźć nie mogę.

Dwa pytania: czy mogę wystąpić do CP z prośbą o przesłanie kopii umowy? I po drugie czy wyłączenie pakietu Darmowego  bez mojego wniosku jest możliwe?

Bardzo proszę, żeby w tej sprawie wypowiedział się przede wszystkim Specjalista Cyfrowy Polsat.

 

W uzupełnieniu dodam, że zadzwoniłem raz jeszcze aby poinformowano mnie o podstawie tego, że nie ma możliwości nadania pakietu Darmowego HD. Rozmowa z konsultantami to dramat - babeczka mi wmawiała, że nie złożyłem jakiegoś wniosku o uruchomienie tego pakietu i go nie mogłem odbierać, a działał tylko ponad 3 lata! Padła też informacja, że Darmowy HD jest wygaszany i najtańszy pakiet to 15 zł (!). Warunków umowy oczywiście "Cyfrowy Polsat nie ma obowiązku ponownie Panu przesłać" i generalnie nie włączymy Panu tego pakietu BO NIE. Pełen dramat, zero podejścia do klienta. Oczywiście to nie tak,  że przyszedł jakiś Janusz i chce darmówkę - chciałem włączyć Rodzinny HD jakiś czas temu i też nie było możliwości podpisania umowy.

Grupo Cyfrowy Polsat - żegnaj. Jeszcze tylko wyprowadzę trzy numery telefonu i koniec, tak traktować się nie pozwolę.

Edytowane przez torre24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tutaj nie mam wglądu do systemu i nie jestem w stanie zweryfikować kwestii Darmowego HD. 

 

W przypadku [beep]likatu umowy, możesz wysłać zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Dodatkowo opisz sprawę dotyczącą powyższego pakietu. Konsultant ponownie zweryfikuje sytuację i otrzymasz stosowną odpowiedź. 

 

Gdy wykonasz tę czynność, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, torre24 napisał:

Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline!

Skoro CP twierdzi że twoją własność defakto złą decyzją zniszczył konsultant CP to chyba naturalną sprawą byłoby naprawienie strat a to najłatwiej zrobić bezpłatną wymianą modułu na taki w którym pakiet zacznie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wuzel napisał:

Dlaczego na 2 lata ? Darmowy HD nie powinien być bezterminowy ?

W rzeczywistości to nie ma zastosowania. Darmowy HD działa bezterminowo.

Kiedyś to wynikało z jakiegoś regulaminu i dlatego posługiwali się tym 2 letnim okresem ważności pakietu Darmowy HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mi się właśnie udało uzyskać pakiet Darmowy HD z umową BEZTERMINOWĄ (a nie na 2 lata jak wyżej); moduł był na własność już bez umowy (prepaid) i leżał od kilku lat w szafie. Kilka bezskutecznych telefonów do BOK co parę miesięcy i dopiero kontakt przez iCOK odniósł skutek (też kilka prób). Może prezent z okazji BLACK FRIDAY ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wykorzystać własnościowy dekoder CP po umowie do odbioru podstawowego pakietu t.j. Polsat ,TVP1 i 2 ,TVN i.t.d..

Również udało mi się uzyskać ten pakiet wreszcie,ale trwało to kilkanaście miesięcy ,nie pamiętam ile wykonałem telefonów - dużo,czasami przy innej sprawie pytałem o niego ,zapytania przez ICOK ,za namową forumowiczów:). Za kolejnym razem wreszcie się udało. Pojawiły się za to problemy z nadaniem uprawnień, tak jak u @torre24.Ostatecznie pakiet ruszył ,ale to jest droga pod górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zalogowaniu do ICOK w zakladce usugi przy pakiecie darmowym co wam widnieje?? Macie jakies dodatkowe opcje??

U mnie cały czas od kilku dni komunikat: 'Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie.'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, djWizard napisał:

Po zalogowaniu do ICOK w zakladce usugi przy pakiecie darmowym co wam widnieje?? Macie jakies dodatkowe opcje??

U mnie cały czas od kilku dni komunikat: 'Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie.'

 

Może daj czas systemowi, żeby przetworzyć te informacje. Pisałeś, że Darmowy HD niedawno tobie nadali.

 

Ja mam wszystkie pakiety Darmowe HD z umów DRH2 i DRH6 i wyświetlają się poprawne informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Burito napisał:

 

Może daj czas systemowi, żeby przetworzyć te informacje. Pisałeś, że Darmowy HD niedawno tobie nadali.

 

Ja mam wszystkie pakiety Darmowe HD z umów DRH2 i DRH6 i wyświetlają się poprawne informacje.

 

Możesz wrzucic screena jak to wygląda u ciebie w tej zakładce usługi przy pakiecie darmowym??

Interesuje mnie czy są jakieś dodatkowe opcje modyfikacji pakietu jak ma to miejsce przy wyższych pakietach płatnych...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx; oryginalnie moduł też miałem zakupiony w tej promocji DRH6 z pakietem mini HD na 6 miachów; może ostatecznie pojawi się to samo co u ciebie.

 

Możesz sobie swobodnie przechodzić pomiedzy mini HD i darmowym HD przez zmianę dyspozycji w ICOK, czy trzeba wydzwaniać?? Ile wychodzi ten mini HD u ciebie, 9.9 czy 14,9 ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...