Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 8 godzin temu, maciekmm napisał: Witajcie. Dzisiaj po kilku latach postanowilem uruchomic swoj modul cam z pakietem darmowym. Odswiezylem uprawnienia przez ICOK. Wszystkie kanaly zaskoczyly z wyjatkiem tvn7 hd. Caly czas mam na nim info kanal zakodowany... Dzwonilem na infolinie, uprawnienia ponowione 3 krotnie jednak nadal bez pozytywnego rezultatu... Moze ktos cos doradzic ? Dodam ze wszystkie kanaly dzialaja. Problem dotyczy tyko tvn7 hd... Sila sygnalu jak i jakosc bardzo dobra. Karta i modul wyciagany i wkladany kilka razy. Witaj. Jaka jest dokładna treść wyświetlanego komunikatu? Dodatkowo proszę o podanie mocy i jakości sygnału. Sugeruję również, abyś przywrócił ustawienia fabryczne. W tym celu należy wejść w Menu główne - > Przywracanie ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 10 godzin temu, maciekmm napisał: Problem dotyczy tyko tvn7 hd Przeskanuj jeszcze raz ten transponder i sprawdź czy nie masz na liście innego kanału TVN7 HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) 18 minut temu, maciekmm napisał: Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany. W tym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Następnie należy kliknąć: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Gdy już tego dokonasz, to możesz podać mi numer karty w wiadomości prywatnej, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy. Edytowane 1 Października 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Gdy wyłączyli kanał TVN 7 SD to poprzez ICOK zapytałem czy dadzą w zamian TVN 7 HD. Po dłuższej polemice tak odpisali: "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że kanał TVN 7 HD nie wchodzi w skład Pakietu Darmowego HD, niemniej decyzją Cyfrowego Polsatu użytkownicy przedmiotowego pakietu mają dostęp do wskazanego kanału.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia". Zatem musi działać, jak masz moduł CP to weź może od nowa włącz skanowanie wszystkich TP lub tego jednego i sprawdź czy zaskoczy. W jakim dekoderze korzystasz z tego modułu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 A masz możliwość sprawdzenia działania tego kanału w zewnętrznym dekoderze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 10 minut temu, maciekmm napisał: Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga. Konsultanci postarają się zweryfikować szczegółowo tę kwestię i rozwiązać niedogodność. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWÓW Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Parametry techniczne TVN 7 HD w Pakiecie Darmowy HD - 11508 , V , 27500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) Z tego TP odbieram TVN7 HD jednak jak wczesniej wspomnialem mam info "kanal zakodowany (audio)" TVN TTV dzialaja bez problemu Edytowane 1 Października 2019 przez maciekmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWÓW Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Jak sobie przypominam kiedy wyłączały nam TVN 7 SD - to żeby zapracował w Pakiecie Darmowy HD - TVN 7 HD - trzeba było włączyć dekoder na kanale POLSAT HD na 5 -10 minut , może pomoże i teraz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Powalcze dzis wieczorem jeszcze. Na Polsacie HD trzymalem juz dosc dlugo kilku krotnie. Dziwna sprawa Godzinę temu, Burito napisał: A masz możliwość sprawdzenia działania tego kanału w zewnętrznym dekoderze ? Niestety nie posiadam dekodera z kieszenia cam. Tylko TV. Ale skoro wszystkie kanaly dzialaja i problem jest tylko z TVN7 HD to wydaje mi sie ze cos jest nie tak z przypisanym do mnie pakietem/uprawnieniami. Kanal TVN7 HD podmienil TVN7 SD jakis czas temu. NIe wiem jak nadawane sa uprawnienia ale moze moja karta z pakietem darmowym hd jest w jakiejs starszej bazie danych ktora nie zawiera uprawnien do TVN7 HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 1 godzinę temu, maciekmm napisał: Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. No to korzystaj z już wypróbowanych metod i zadzwoń na infolinię techniczną z reklamacją. Niech się tam chłopaki nie nudzą bo za coś biorą pieniądze. Nie wiem, dlaczego od razu każdy leci na Forum z byle błahostką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Z infolinia rozmawialem juz 5 razy...z czego 3 razy z dzialem technicznym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Widać nie trafiłeś na OGARNIĘTEGO KONSULA, jak w przypadku TV Puls HD. Próbuj dalej, to będziesz miał powód do zażądania bonusa za brak TVN 7 - np. darmowy HBO przez tydzień ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Dział techniczny może nadać od nowa pakiet, czasem to pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Ponoć wczoraj to zrobili i nie pomogło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Ale tu dział techniczny działał 3 razy . Może być tak ,że pozostanie jedynie wymiana sprzętu na inny w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Skoro kolega odpalił moduł po kilku latach, to ja bym go jeszcze potrzymał nawet całą noc na Polsat HD, bo przecież nie tak dawno była podbita rewizja karty. Jeśli karta jeszcze nie wszystko złapała, to mogą być cyrki. A na koniec łapania uprawnień - trzeba wyjąć i włożyć kartę (albo i cały moduł) tak, żeby odłączyć ją od zasilania na kilka sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Tomku co masz na mysli piszac "nie tak dawno byla podbita rewizja karty" ? Przed chwila rozmawialem z konsultantem z dzialu technicznego. Poinformowal mnie ze mam stara umowe na pakiet Darmowy HD i w zwiazku z tym nie przysluguje mi prawo dostepu do kanalu TVN7 HD... Ponoc uzytkownicy ktorzy maja nowsze umowy na Darmowy HD maja dostep do wspomnianego kanalu... Dziwna sprawa... Konsultant wspominal cos o starej i nowej pakietyzacji... Czy slyszal ktos o czyms takim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 @tomkep jak pamiętasz miałem kiedyś dekoder ze starą rewizją karty i nic wtedy nie odbierało. Skończyło się na zamówieniu nowej karty, bo się sama nie zaktualizowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 @Burito, to trochę inna historia. Dekodery Samsung H370G przychodziły z kartą z CAID 1803 w rewizji G01. Aktualizacja G01->G02 przestała lecieć chyba około 2013-1014 roku i jedyną opcją na podbicie rewizji była wymiana karty. Z tego co widzę aktualizacja G02->G06 (CAID 1803, CAID 1861 też ma aktualizację, ale rewizje są inne) chyba ciągle jeszcze leci, więc wystarczy poczekać. @maciekmm, ciekawe co Ci mówili o pakietyzacji, bo patrząc po różnych forach, Darmowy HD był tylko jeden (i mam tu na myśli sposób zapisywania uprawnień na karcie), więc nie bardzo rozumiem to tłumaczenie. Sam miałem kiedyś przypadek, że jeden kanał nie chciał mi wskoczyć i pomogło mi ponowienie uprawnień przez ICOK i naprawdę długie czekanie na Polsacie, co i tobie proponuję zrobić. Zostaw dekoder/TV na noc (wyłącz panel jak się da, ścisz głos) a rano wyłącz sprzęt, wyciągnij kartę na minutę i zobacz, czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 @tomkep Coś mi w pamięci się kojarzy się że mogły być warianty Darmowego HD. Niektórzy pisali że co 6 miesięcy mieli odnawiany pakiet inni mieli bezterminowy. Sam kiedyś pytałem dział techniczny TCOK czy będę musiał ponawiać uprawnienia/nadawać pakiet i otrzymałem odpowiedź że w mojej umowie jest stałe. Ten konsultant wtedy potwierdził że były promocje w których wygasał co 6 miesięcy. Może Ci klienci przedłużali już umowy i został jeden wariant Darmowego HD. Mam sprzęt operatora, więc trudno mi coś stwierdzić. Może się mylę, są tu osoby bardziej ogarnięte w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Dzis rano rozmawialem z wydaje mi sie ogarnietym konsultantem z dzialu technicznego. Potwierdzil kilka razy ze istnieje tylko jeden pakiet DARMOWY HD. Nie ma zadnych odmian jesli chodzi o zawartosc kanalow. Ponowil uprawnienia/pakiet w jakis inny serwisowy sposob jednak to nie pomoglo... Poinformowal mnie zebym udal sie do punktu serwisowego i wymienil modul. Najwidoczniej nie przetwarza pewnych uprawnien... Dziwne. Chyba jednak bede musial go wymienic. Czy po wymianie sprzetu kanaly swieca od razu czy trzeba czekac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Kanały powinny zaświecić od razu, najwyżej zadzwonisz i poprosisz o nadanie. Sprawdź jeszcze moduł w jakimś dekoderze zewnętrznym, nie masz kogoś znajomego w okolicy z takim sprzętem ? A ten moduł to CI czy CI+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.