Jump to content
Burito

Pakiet Darmowy HD

Recommended Posts

8 godzin temu, maciekmm napisał:

Witajcie. Dzisiaj po kilku latach postanowilem uruchomic swoj modul cam z pakietem darmowym. Odswiezylem uprawnienia przez ICOK. Wszystkie kanaly zaskoczyly z wyjatkiem tvn7 hd. Caly czas mam na nim info kanal zakodowany... Dzwonilem na infolinie, uprawnienia ponowione 3 krotnie jednak nadal bez pozytywnego rezultatu... Moze ktos cos doradzic ? Dodam ze wszystkie kanaly dzialaja. Problem dotyczy tyko tvn7 hd... Sila sygnalu jak i jakosc bardzo dobra. Karta i modul wyciagany i wkladany kilka razy.

 

Witaj. Jaka jest dokładna treść wyświetlanego komunikatu? Dodatkowo proszę o podanie mocy i jakości sygnału. Sugeruję również, abyś przywrócił ustawienia fabryczne. W tym celu należy wejść w Menu główne - > Przywracanie ustawień fabrycznych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, maciekmm napisał:

Problem dotyczy tyko tvn7 hd

Przeskanuj jeszcze raz ten transponder i sprawdź czy nie masz na liście innego kanału TVN7 HD.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
18 minut temu, maciekmm napisał:

Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany.

W tym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Następnie należy kliknąć: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Gdy już tego dokonasz, to możesz podać mi numer karty w wiadomości prywatnej, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy.

 

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy wyłączyli kanał TVN 7 SD to poprzez ICOK zapytałem czy dadzą w zamian TVN 7 HD. Po dłuższej polemice tak odpisali:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że kanał TVN 7 HD nie wchodzi w skład Pakietu Darmowego HD, niemniej decyzją Cyfrowego Polsatu użytkownicy przedmiotowego pakietu mają dostęp do wskazanego kanału.

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia".

 

Zatem musi działać, jak masz moduł CP to weź może od nowa włącz skanowanie wszystkich TP lub tego jednego i sprawdź czy zaskoczy. W jakim dekoderze korzystasz z tego modułu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A masz możliwość sprawdzenia działania tego kanału w zewnętrznym dekoderze ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, maciekmm napisał:

Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga.

Konsultanci postarają się zweryfikować szczegółowo tę kwestię i rozwiązać niedogodność. Pozdrawiam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parametry techniczne TVN 7 HD w Pakiecie Darmowy HD - 11508 , V , 27500   

71089214_753831325066089_193846248894522

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Z tego TP odbieram TVN7 HD jednak jak wczesniej wspomnialem mam info "kanal zakodowany (audio)" TVN TTV dzialaja bez problemu

Edited by maciekmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sobie przypominam kiedy wyłączały nam TVN 7 SD - to żeby zapracował w Pakiecie Darmowy HD - TVN 7 HD - trzeba było włączyć dekoder
na kanale POLSAT HD na 5 -10 minut , może pomoże i teraz ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powalcze dzis wieczorem jeszcze. Na Polsacie HD trzymalem  juz dosc dlugo kilku krotnie. Dziwna sprawa

Godzinę temu, Burito napisał:

A masz możliwość sprawdzenia działania tego kanału w zewnętrznym dekoderze ? 

 

Niestety nie posiadam dekodera z kieszenia cam. Tylko TV. Ale skoro wszystkie kanaly dzialaja i problem jest tylko z TVN7 HD to wydaje mi sie ze cos jest nie tak z przypisanym do mnie pakietem/uprawnieniami. Kanal TVN7 HD podmienil TVN7 SD jakis czas temu. NIe wiem jak nadawane sa uprawnienia ale moze moja karta z pakietem darmowym hd jest w jakiejs starszej bazie danych ktora nie zawiera uprawnien do TVN7 HD ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, maciekmm napisał:

Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla.

 

No to korzystaj z już wypróbowanych metod i zadzwoń na infolinię techniczną z reklamacją. Niech się tam chłopaki nie nudzą bo za coś biorą pieniądze.

 

Nie wiem, dlaczego od razu każdy leci na Forum z byle błahostką :?:

:grin:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widać nie trafiłeś na OGARNIĘTEGO KONSULA, jak w przypadku TV Puls HD.

Próbuj dalej, to będziesz miał powód do zażądania bonusa  za brak TVN 7 - np. darmowy HBO przez tydzień  ...

:grin:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dział techniczny może nadać od nowa pakiet, czasem to pomaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tu dział techniczny działał 3 razy . Może być tak ,że pozostanie jedynie wymiana sprzętu na inny w APS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro kolega odpalił moduł po kilku latach, to ja bym go jeszcze potrzymał nawet całą noc na Polsat HD, bo przecież nie tak dawno była podbita rewizja karty. Jeśli karta jeszcze nie wszystko złapała, to mogą być cyrki. A na koniec łapania uprawnień - trzeba wyjąć i włożyć kartę (albo i cały moduł) tak, żeby odłączyć ją od zasilania na kilka sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomku co masz na mysli piszac "nie tak dawno byla podbita rewizja karty" ?

Przed chwila rozmawialem z konsultantem z dzialu technicznego. Poinformowal mnie ze mam stara umowe na pakiet Darmowy HD i w zwiazku z tym nie przysluguje mi prawo dostepu do kanalu TVN7 HD... Ponoc uzytkownicy ktorzy maja nowsze umowy na Darmowy HD maja dostep do wspomnianego kanalu... Dziwna sprawa... Konsultant wspominal cos o starej i nowej pakietyzacji... Czy slyszal ktos o czyms takim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomkep jak pamiętasz miałem kiedyś dekoder ze starą rewizją karty i nic wtedy nie odbierało. Skończyło się na zamówieniu nowej karty, bo się sama nie zaktualizowała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Burito, to trochę inna historia. Dekodery Samsung H370G przychodziły z kartą z CAID 1803 w rewizji G01. Aktualizacja G01->G02 przestała lecieć chyba około 2013-1014 roku i jedyną opcją na podbicie rewizji była wymiana karty. Z tego co widzę aktualizacja G02->G06 (CAID 1803, CAID 1861 też ma aktualizację, ale rewizje są inne) chyba ciągle jeszcze leci, więc wystarczy poczekać.

 

@maciekmm, ciekawe co Ci mówili o pakietyzacji, bo patrząc po różnych forach, Darmowy HD był tylko jeden (i mam tu na myśli sposób zapisywania uprawnień na karcie), więc nie bardzo rozumiem to tłumaczenie. Sam miałem kiedyś przypadek, że jeden kanał nie chciał mi wskoczyć i pomogło mi ponowienie uprawnień przez ICOK i naprawdę długie czekanie na Polsacie, co i tobie proponuję zrobić. Zostaw dekoder/TV na noc (wyłącz panel jak się da, ścisz głos) a rano wyłącz sprzęt, wyciągnij kartę na minutę i zobacz, czy pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomkep Coś mi w pamięci się kojarzy się że mogły być warianty Darmowego HD. Niektórzy pisali że co 6 miesięcy mieli odnawiany pakiet inni mieli bezterminowy. Sam kiedyś pytałem dział techniczny TCOK czy będę musiał ponawiać uprawnienia/nadawać pakiet i otrzymałem odpowiedź że w mojej umowie jest stałe. Ten konsultant wtedy potwierdził że były  promocje w których wygasał co 6 miesięcy. Może Ci klienci przedłużali już umowy i został jeden wariant Darmowego HD. Mam sprzęt operatora, więc trudno mi coś stwierdzić. 

Może się mylę, są tu osoby bardziej ogarnięte w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis rano rozmawialem z wydaje mi sie ogarnietym konsultantem z dzialu technicznego. Potwierdzil kilka razy ze istnieje tylko jeden pakiet DARMOWY HD. Nie ma zadnych odmian jesli chodzi o zawartosc kanalow. Ponowil uprawnienia/pakiet w jakis inny serwisowy sposob jednak to nie pomoglo...

Poinformowal mnie zebym udal sie do punktu serwisowego i wymienil modul. Najwidoczniej nie przetwarza pewnych uprawnien... Dziwne. Chyba jednak bede musial go wymienic. Czy po wymianie sprzetu kanaly swieca od razu czy trzeba czekac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanały powinny zaświecić od razu, najwyżej zadzwonisz i poprosisz o nadanie. Sprawdź jeszcze moduł w jakimś dekoderze zewnętrznym, nie masz kogoś znajomego w okolicy z takim sprzętem ? A ten moduł to CI czy CI+ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...