Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, maciekmm napisał:

Witajcie. Dzisiaj po kilku latach postanowilem uruchomic swoj modul cam z pakietem darmowym. Odswiezylem uprawnienia przez ICOK. Wszystkie kanaly zaskoczyly z wyjatkiem tvn7 hd. Caly czas mam na nim info kanal zakodowany... Dzwonilem na infolinie, uprawnienia ponowione 3 krotnie jednak nadal bez pozytywnego rezultatu... Moze ktos cos doradzic ? Dodam ze wszystkie kanaly dzialaja. Problem dotyczy tyko tvn7 hd... Sila sygnalu jak i jakosc bardzo dobra. Karta i modul wyciagany i wkladany kilka razy.

 

Witaj. Jaka jest dokładna treść wyświetlanego komunikatu? Dodatkowo proszę o podanie mocy i jakości sygnału. Sugeruję również, abyś przywrócił ustawienia fabryczne. W tym celu należy wejść w Menu główne - > Przywracanie ustawień fabrycznych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, maciekmm napisał:

Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany.

W tym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Następnie należy kliknąć: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Gdy już tego dokonasz, to możesz podać mi numer karty w wiadomości prywatnej, a postaram się przyśpieszyć realizację sprawy.

 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy wyłączyli kanał TVN 7 SD to poprzez ICOK zapytałem czy dadzą w zamian TVN 7 HD. Po dłuższej polemice tak odpisali:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że kanał TVN 7 HD nie wchodzi w skład Pakietu Darmowego HD, niemniej decyzją Cyfrowego Polsatu użytkownicy przedmiotowego pakietu mają dostęp do wskazanego kanału.

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia".

 

Zatem musi działać, jak masz moduł CP to weź może od nowa włącz skanowanie wszystkich TP lub tego jednego i sprawdź czy zaskoczy. W jakim dekoderze korzystasz z tego modułu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, maciekmm napisał:

Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga.

Konsultanci postarają się zweryfikować szczegółowo tę kwestię i rozwiązać niedogodność. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powalcze dzis wieczorem jeszcze. Na Polsacie HD trzymalem  juz dosc dlugo kilku krotnie. Dziwna sprawa

Godzinę temu, Burito napisał:

A masz możliwość sprawdzenia działania tego kanału w zewnętrznym dekoderze ? 

 

Niestety nie posiadam dekodera z kieszenia cam. Tylko TV. Ale skoro wszystkie kanaly dzialaja i problem jest tylko z TVN7 HD to wydaje mi sie ze cos jest nie tak z przypisanym do mnie pakietem/uprawnieniami. Kanal TVN7 HD podmienil TVN7 SD jakis czas temu. NIe wiem jak nadawane sa uprawnienia ale moze moja karta z pakietem darmowym hd jest w jakiejs starszej bazie danych ktora nie zawiera uprawnien do TVN7 HD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maciekmm napisał:

Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla.

 

No to korzystaj z już wypróbowanych metod i zadzwoń na infolinię techniczną z reklamacją. Niech się tam chłopaki nie nudzą bo za coś biorą pieniądze.

 

Nie wiem, dlaczego od razu każdy leci na Forum z byle błahostką :?:

:grin:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kolega odpalił moduł po kilku latach, to ja bym go jeszcze potrzymał nawet całą noc na Polsat HD, bo przecież nie tak dawno była podbita rewizja karty. Jeśli karta jeszcze nie wszystko złapała, to mogą być cyrki. A na koniec łapania uprawnień - trzeba wyjąć i włożyć kartę (albo i cały moduł) tak, żeby odłączyć ją od zasilania na kilka sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku co masz na mysli piszac "nie tak dawno byla podbita rewizja karty" ?

Przed chwila rozmawialem z konsultantem z dzialu technicznego. Poinformowal mnie ze mam stara umowe na pakiet Darmowy HD i w zwiazku z tym nie przysluguje mi prawo dostepu do kanalu TVN7 HD... Ponoc uzytkownicy ktorzy maja nowsze umowy na Darmowy HD maja dostep do wspomnianego kanalu... Dziwna sprawa... Konsultant wspominal cos o starej i nowej pakietyzacji... Czy slyszal ktos o czyms takim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Burito, to trochę inna historia. Dekodery Samsung H370G przychodziły z kartą z CAID 1803 w rewizji G01. Aktualizacja G01->G02 przestała lecieć chyba około 2013-1014 roku i jedyną opcją na podbicie rewizji była wymiana karty. Z tego co widzę aktualizacja G02->G06 (CAID 1803, CAID 1861 też ma aktualizację, ale rewizje są inne) chyba ciągle jeszcze leci, więc wystarczy poczekać.

 

@maciekmm, ciekawe co Ci mówili o pakietyzacji, bo patrząc po różnych forach, Darmowy HD był tylko jeden (i mam tu na myśli sposób zapisywania uprawnień na karcie), więc nie bardzo rozumiem to tłumaczenie. Sam miałem kiedyś przypadek, że jeden kanał nie chciał mi wskoczyć i pomogło mi ponowienie uprawnień przez ICOK i naprawdę długie czekanie na Polsacie, co i tobie proponuję zrobić. Zostaw dekoder/TV na noc (wyłącz panel jak się da, ścisz głos) a rano wyłącz sprzęt, wyciągnij kartę na minutę i zobacz, czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomkep Coś mi w pamięci się kojarzy się że mogły być warianty Darmowego HD. Niektórzy pisali że co 6 miesięcy mieli odnawiany pakiet inni mieli bezterminowy. Sam kiedyś pytałem dział techniczny TCOK czy będę musiał ponawiać uprawnienia/nadawać pakiet i otrzymałem odpowiedź że w mojej umowie jest stałe. Ten konsultant wtedy potwierdził że były  promocje w których wygasał co 6 miesięcy. Może Ci klienci przedłużali już umowy i został jeden wariant Darmowego HD. Mam sprzęt operatora, więc trudno mi coś stwierdzić. 

Może się mylę, są tu osoby bardziej ogarnięte w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rano rozmawialem z wydaje mi sie ogarnietym konsultantem z dzialu technicznego. Potwierdzil kilka razy ze istnieje tylko jeden pakiet DARMOWY HD. Nie ma zadnych odmian jesli chodzi o zawartosc kanalow. Ponowil uprawnienia/pakiet w jakis inny serwisowy sposob jednak to nie pomoglo...

Poinformowal mnie zebym udal sie do punktu serwisowego i wymienil modul. Najwidoczniej nie przetwarza pewnych uprawnien... Dziwne. Chyba jednak bede musial go wymienic. Czy po wymianie sprzetu kanaly swieca od razu czy trzeba czekac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...