blaugrana18 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Conax da się sprawdzić na stronie. Sam posiadam kilka sztuk co są jeszcze w ich systemie. Wystarczy doładować co 2 miesiąc każda kartę i system nie wyrzuci ich. Ja bym spróbował doładować na miesiąc jedna z kart i zobaczyć czy zadziała. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 11 minut temu, meckbar napisał: Kart conax nie sprawdzisz na stronie (chyba, że się coś zmieniło). Zadzwoń na infolinię lub do BOK. Od początku, kiedy wprowadzili możliwość doładowań przez stronę www, jest możliwość sprawdzenia / doładowania kart Conax (tylko z ofert parowanych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Na szczęście mojej karty jeszcze nie wyłączyli, ostatnio doładowywałem ją na 3 miesiące pod koniec Marca b.r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 A jakby złożyć reklamację związaną z usunięciem dekodera wraz z kartą TNK HD z systemu ? https://pl.canalplus.com/pomoc/jak-zlozyc-reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Z moich obserwacji problem ze sprawdzeniem kart na stronie jest z kartami z oferty NC+ MIX i wcześniejszymi (po starej N-ce, Świat HD). Te nigdy nie miały zagwarantowanej przy zakupie możliwości korzystania z pre-paida (choć była przez jakiś czas promocja dająca możliwość ich używania w pre-paidzie). Oferty NC+ z pakietem Domowy HD+ i Start powinny być widoczne. Ale, jak to mawiają amerykanie: your mileage may vary :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 3 godziny temu, Burito napisał: A jakby złożyć reklamację związaną z usunięciem dekodera wraz z kartą TNK HD Nie wiem jak Ty ale jeżeli gościu twierdzi że to tnk hd niech on kupi dostęp za 20zl do pakietu domowy hd. Jak będzie ok to go kupisz +20 za doladowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ponieważ w ciągu ostatniego miesiąca wydarzyło się w mojej rodzinie kilka smutnych spraw zastanawiam się nad sprzedażą posiadanego i regularnie używanego i opłacanego na pakiet domowy zestawu moduł+karta TnK HD w wersji jeszcze 1 rok ważności konta. Pytanie ile mogę chcieć za w/w? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ja w zeszłym roku omyłkowo zasiliłem kartę SMART HD, której musiałem długo szukać(leżała kilka lat gdzieś w piwnicy) bo w Canal+ nie chcieli anulować błędnej wpłaty. Po włożeniu do TV karta działała przec trzy miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 (edytowane) Spróbuję napisać reklamację związaną z usunięciem z bazy Canal+ dekodera wraz z kartą kodową, które umożliwiały odbiór oferty TELEWIZJI NA KARTĘ HD. Macie pomysł w jakim iść kierunku w tym piśmie ? Z tego co widzę, w załączonych przewodnikach do tej oferty nie ma mowy o usunięciu z systemu oferty TNK HD https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd Edytowane 11 Sierpnia 2022 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 W żadnej z ofert od tego dostawcy nie ma mowy o usunięciu karty z systemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Czyli nie mieli podstaw do dezaktywacji dostępu do oferty TNK HD. Ewentualnie sprzęt był zmigrowany do oferty abonamentowej i po jej zakończeniu jest usuwany z systemu. Nie powraca do TNK HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Ja ostatnio sobie przypomniałem o dekoderze mydelniczce TNK którą ostatni raz doładowywałem w 2018 r. .Doładowałem przy pomocy BLIKA kanały zaświeciły po ok.minucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 5 godzin temu, Burito napisał: Czyli nie mieli podstaw do dezaktywacji dostępu do oferty TNK HD. Ewentualnie sprzęt był zmigrowany do oferty abonamentowej i po jej zakończeniu jest usuwany z systemu. Nie powraca do TNK HD. Sprzęt jest zmigrowany na konkretne imię i nazwisko, nie odkręcisz tego bo kontrakt wisi jako nieaktywny na kogoś koncie abonenckim, tak się dzieje z każdym własnościowym po rozwiązaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 (edytowane) To oczywiste, że z oferty na abonament nie ma powrotu do oferty na kartę. Natomiast problem dotyczy kart z ofert na doładowanie (prepaid) które nigdy nie były w abonamencie, a bezpodstawnie zostały usunięte z systemu. Edytowane 11 Sierpnia 2022 przez opensource 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Napisałem reklamację zobaczymy jak się do niej ustosunkują. Oczywiście zażądałem przywrócenia karty i dekodera do oferty TNK HD. Wskazałem na bezpodstawność usunięcia dekodera i karty z systemu Canal+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Jak długo nie doładowywałeś? Ja mam teraz 12-miesięczny dostęp do podstawowych kanałów więc raczej dezaktywacja mi nie grozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Nieaktywowane mogły być usunięte w jednym wypadku, zagubione lub zniszczone. uznali że po 10 latach nikt normalny ich nie aktywuje. lub doszło gdzieś do przestępstwa, zestaw spadł z tira. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 12 godzin temu, markar napisał: Jak długo nie doładowywałeś? Ja mam teraz 12-miesięczny dostęp do podstawowych kanałów więc raczej dezaktywacja mi nie grozi. Sprawa jest ciekawa, bo ja chcę nabyć taki zestaw ze znanego portalu ogłoszeniowego. Sprzedający ma go po zmarłym członku rodziny, więc nie za bardzo zna przeszłość tego sprzętu. Przed zakupem chciałbym mieć pewność, że jest to sprzęt z oferty Telewizji na Kartę HD z pakietem Bez Opłat ważnym 12 miesięcy od ostatniego doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Zadzwoń na infolinię abonamentową PC+. Pogadaj -podaj konsultantowi numer karty - dekodera. Poproś żeby sprawdził czy ten zestaw był na umowie. Jako pojedyncza umowa albo jako zestaw do multiroom. Mógł też ktoś migrować z prepaid na abonament i rozwiązać umowę abonamentową - powrotu do prepaid wtedy brak. Bo tak także mogło być. To ci mogą sprawdzić bez większych problemów. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie, podawałem numer karty i dekodera. Konsultant twierdził, że w ich systemie nie ma takiego sprzętu. Nie wiem czy ma podgląd do treści "historycznych". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 dzwoń do c+ nie do tnk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 @LorDx napisałem w poście wyżej co ma zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Mam od 2010r. moduł z nHD na kartę.zapewniano mnie,że jeśli nie opłacę,to mam nadal przez rok dostęp do programów niekodowanych telewizji naziemnej.Obecnie nie opłaciłem i po miesiącu wyłączyli wszystko.Czy reklamować,( na jakiej podstawie ) ,czy dać sobie spokój.? Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez zefir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 (edytowane) Reklamuj, nie ma takiego zapisu w Przewodniku po usłudze, że mogą tobie wyłączyć ofertę z braku doładowania. A kto cię o tym zapewniał ? Dzwonił ktoś ? W dniu 12.08.2022 o 16:35, LorDx napisał: dzwoń do c+ nie do tnk Tyle, że mi mogą nic nie podać, bo karta i moduł były zarejestrowane na inną osobę. Moja reklamacja związana z usunięciem TNK HD wygląda tak, może ktoś przerobi i wykorzysta: CANAL+ Polska S.A. 02-100 Warszawa skr. pocztowa 8 REKLAMACJA dot. usługi TELEWIZJI NA KARTĘ HD Ja niżej podpisany składam reklamację związaną z usunięciem z bazy Canal+ dekodera model ITI-2850ST o nr S/N .............................. wraz z kartą dekodującą o nr ...................... zakupionych do odbioru TELEWIZJI NA KARTĘ HD, co uniemożliwia mi odbiór kanałów kodowanych wchodzących w skład tej oferty. Opisany powyżej sprzęt stanowi własność użytkownika, od początku był dedykowany ofercie TELEWIZJI NA KARTĘ HD i taka usługa była na nim aktywowana (o czym świadczy opakowanie – załącznik nr 1 do niniejszego pisma). Bez powiadomienia użytkownika omawiany dekoder wraz z kartą kodową został wyrejestrowany i usunięty z usługi Telewizji na Kartę HD, co stało się wbrew woli osoby, której był własnością. Analizując zamieszczone na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd dokumenty pt. „Przewodnik po ofercie” oraz Przewodnik po ofercie obowiązujący od 20 września 2010” nie znalazłem zapisu uprawniającego Canal+ do DEZAKTYWACJI dostępu do usługi Telewizji na Kartę HD. W związku z powyższym wnoszę o umożliwienie odbioru oferty TELEWIZJI NA KARTĘ HD na sprzęcie własnościowym tj. dekoderze model ITI-2850ST o nr ................................ wraz z przypisaną do niego kartą dekodującą o nr ...................................... W mojej ocenie doszło do nieuprawnionego, bezprawnego i bez wiedzy właściciela ww. sprzętu pozbawienia go możliwości odbioru kanałów z oferty TELEWIZJI NA KARTĘ HD. Będę zobowiązany za udzielenie pisemnej odpowiedzi na jakiej postawie dokonano usunięcia z systemu ww. dekodera wraz z kartą dekodującą. Żądam przywrócenia możliwości odbioru kanałów z oferty Telewizji na kartę HD za pośrednictwem ww. sprzętu stanowiącego własność użytkownika. W załączeniu przesyłam zdjęcia ukazujące: załącznik nr 1 - opakowanie dekodera świadczące o tym, że jest przypisany do oferty Telewizji na Kartę HD, załącznik nr 2 – numer seryjny, adres MAC, Conax Chip ID dekodera ITI-2850ST przypisany do oferty Telewizji na kartę HD. załącznik nr 3 – numer karty dekodującej ..........................- przypisanej do oferty Telewizji na kartę HD. Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez Burito 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 W dniu 12.08.2022 o 09:48, Burito napisał: Sprawa jest ciekawa, bo ja chcę nabyć taki zestaw ze znanego portalu ogłoszeniowego. Sprzedający ma go po zmarłym członku rodziny, więc nie za bardzo zna przeszłość tego sprzętu ... 15 minut temu, Burito napisał: Moja reklamacja związana z usunięciem TNK HD wygląda tak, może ktoś przerobi i wykorzysta: CANAL+ Polska S.A. 02-100 Warszawa skr. pocztowa 8 REKLAMACJA dot. usługi TELEWIZJI NA KARTĘ HD ... Ja niżej podpisany ..... Piszesz reklamację w imieniu osoby nieżyjącej czy swoim Bo - jak znam życie - ta "nieżyjąca osoba" istnieje tylko w wyobraźni sprzedawcy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.