Skocz do zawartości

Telewizja na Kartę HD


Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, meckbar napisał:

Kart conax nie sprawdzisz na stronie (chyba, że się coś zmieniło). Zadzwoń na infolinię lub do BOK.

Od początku, kiedy wprowadzili możliwość doładowań przez stronę www, jest możliwość sprawdzenia / doładowania kart Conax (tylko z ofert parowanych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji problem ze sprawdzeniem kart na stronie jest z kartami z oferty NC+ MIX i wcześniejszymi (po starej N-ce, Świat HD). Te nigdy nie miały zagwarantowanej przy zakupie możliwości korzystania z pre-paida (choć była przez jakiś czas promocja dająca możliwość ich używania w pre-paidzie).

 

Oferty NC+ z pakietem Domowy HD+ i Start powinny być widoczne.

 

Ale, jak to mawiają amerykanie: your mileage may vary :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ w ciągu ostatniego miesiąca wydarzyło się w mojej rodzinie kilka smutnych spraw zastanawiam się nad sprzedażą posiadanego i regularnie używanego i opłacanego na pakiet domowy zestawu moduł+karta TnK HD w wersji jeszcze 1 rok ważności konta. Pytanie ile mogę chcieć za w/w?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję napisać reklamację związaną z usunięciem z bazy Canal+ dekodera wraz z kartą kodową, które umożliwiały odbiór oferty TELEWIZJI NA KARTĘ HD. Macie pomysł w jakim iść kierunku w tym piśmie ? 

Z tego co widzę, w załączonych przewodnikach do tej oferty nie ma mowy o usunięciu z systemu oferty TNK HD https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Burito napisał:

Czyli nie mieli podstaw do dezaktywacji dostępu do oferty TNK HD. Ewentualnie sprzęt był zmigrowany do oferty abonamentowej i po jej zakończeniu jest usuwany z systemu. Nie powraca do TNK HD.

Sprzęt jest zmigrowany na konkretne imię i nazwisko, nie odkręcisz tego bo kontrakt wisi jako nieaktywny na kogoś koncie abonenckim, tak się dzieje z każdym własnościowym po rozwiązaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, markar napisał:

Jak długo nie doładowywałeś? Ja mam teraz 12-miesięczny dostęp do podstawowych kanałów więc raczej dezaktywacja mi nie grozi.

Sprawa jest ciekawa, bo ja chcę nabyć taki zestaw ze znanego portalu ogłoszeniowego. Sprzedający ma go po zmarłym członku rodziny, więc nie za bardzo zna przeszłość tego sprzętu. Przed zakupem chciałbym mieć pewność, że jest to sprzęt z oferty Telewizji na Kartę HD z pakietem Bez Opłat ważnym 12 miesięcy od ostatniego doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń na infolinię abonamentową PC+. Pogadaj -podaj konsultantowi numer karty - dekodera. Poproś żeby sprawdził czy ten zestaw był na umowie. Jako pojedyncza umowa albo jako zestaw do multiroom. Mógł też ktoś migrować z prepaid na abonament i rozwiązać umowę abonamentową - powrotu do prepaid wtedy brak.

Bo tak także mogło być.

To ci mogą sprawdzić bez większych problemów.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Mam od 2010r. moduł z nHD na kartę.zapewniano mnie,że jeśli nie opłacę,to mam nadal przez rok dostęp do programów niekodowanych telewizji naziemnej.Obecnie nie opłaciłem i po miesiącu wyłączyli wszystko.Czy reklamować,( na jakiej podstawie ) ,czy dać sobie spokój.?

Edytowane przez zefir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj, nie ma takiego zapisu w Przewodniku po usłudze, że mogą tobie wyłączyć ofertę z braku doładowania. A kto cię o tym zapewniał ? Dzwonił ktoś ?

 

 

W dniu 12.08.2022 o 16:35, LorDx napisał:

dzwoń do c+ nie do tnk :)

 

Tyle, że mi mogą nic nie podać, bo karta i moduł były zarejestrowane na inną osobę.

 

 

Moja reklamacja związana z usunięciem TNK HD wygląda tak, może ktoś przerobi i wykorzysta:

 

CANAL+ Polska S.A.

02-100 Warszawa

skr. pocztowa 8

 

 

REKLAMACJA

dot. usługi TELEWIZJI NA KARTĘ HD

 

 

 

Ja niżej podpisany składam reklamację związaną z usunięciem z bazy Canal+ dekodera model ITI-2850ST o nr S/N .............................. wraz z kartą dekodującą o nr ...................... zakupionych do odbioru TELEWIZJI NA KARTĘ HD, co uniemożliwia mi odbiór kanałów kodowanych wchodzących w skład tej oferty.

Opisany powyżej sprzęt stanowi własność użytkownika, od początku był dedykowany ofercie TELEWIZJI NA KARTĘ HD i taka usługa była na nim aktywowana (o czym świadczy opakowanie – załącznik nr 1 do niniejszego pisma).

Bez powiadomienia użytkownika omawiany dekoder wraz z kartą kodową został wyrejestrowany i usunięty z usługi Telewizji na Kartę HD, co stało się wbrew woli osoby, której był własnością.

Analizując zamieszczone na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd  dokumenty pt. „Przewodnik po ofercie” oraz Przewodnik po ofercie obowiązujący od 20 września 2010” nie znalazłem zapisu uprawniającego Canal+ do DEZAKTYWACJI dostępu do usługi Telewizji na Kartę HD.

W związku z powyższym wnoszę o umożliwienie odbioru oferty TELEWIZJI NA KARTĘ HD na sprzęcie własnościowym tj. dekoderze model ITI-2850ST o nr ................................ wraz z przypisaną do niego kartą dekodującą o nr ......................................

W mojej ocenie doszło do nieuprawnionego, bezprawnego i bez wiedzy właściciela ww. sprzętu pozbawienia go możliwości odbioru kanałów z oferty TELEWIZJI NA KARTĘ HD.

Będę zobowiązany za udzielenie pisemnej odpowiedzi na jakiej postawie dokonano usunięcia z systemu ww. dekodera wraz z kartą dekodującą.

Żądam przywrócenia możliwości odbioru kanałów z oferty Telewizji na kartę HD za pośrednictwem ww. sprzętu stanowiącego własność użytkownika.

 

W załączeniu przesyłam zdjęcia ukazujące:

załącznik nr 1 -  opakowanie dekodera świadczące o tym, że jest przypisany do oferty Telewizji na Kartę HD,

załącznik nr 2 – numer seryjny, adres MAC, Conax Chip ID dekodera  ITI-2850ST przypisany do oferty Telewizji na kartę HD.

załącznik nr 3 – numer karty dekodującej ..........................- przypisanej do oferty Telewizji na kartę HD.

 

Edytowane przez Burito
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.08.2022 o 09:48, Burito napisał:

Sprawa jest ciekawa, bo ja chcę nabyć taki zestaw ze znanego portalu ogłoszeniowego. Sprzedający ma go po zmarłym członku rodziny, więc nie za bardzo zna przeszłość tego sprzętu ...

 

15 minut temu, Burito napisał:

Moja reklamacja związana z usunięciem TNK HD wygląda tak, może ktoś przerobi i wykorzysta:

 

CANAL+ Polska S.A.

02-100 Warszawa

skr. pocztowa 8

 

REKLAMACJA

dot. usługi TELEWIZJI NA KARTĘ HD ...

 

Ja niżej podpisany .....

 

 

Piszesz reklamację w imieniu osoby nieżyjącej czy swoim :?:

Bo - jak znam życie - ta "nieżyjąca osoba" istnieje tylko w wyobraźni sprzedawcy ...

;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...