opensource Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Odszukał ale co to miało dać, przecież nie opłacę kartę przez infolinię a przecież o to cały czas chodzi. Edytowane 25 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego (edytowane) No to skoro nie działa doładowanie karty online na stronie operatora, w APSach też się nie da, ty nie chcesz doładować karty przez pośrednika (Hollex) - to w takim przypadku pozostaje doładowanie karty poprzez przelew na dołączony do karty numer konta bankowego. Fakt, zanim pieniądze zaksięgują i karta zaświeci - to trzeba będzie trochę poczekać. Edytowane 25 Lutego przez Crossi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) W dniu 16.12.2023 o 12:53, maniek357 napisał(a): Przecież sam napisałeś, że na infolinii dostałeś informację o błędzie w systemie. No chyba, że ten "błąd" to celowe wciskanie droższych pakietów - nie każdy od razu się zorientuje. Na stronie C+ opisane są 2 sposoby zmiany pakietu - smsem lub na infolinii. To by się zgadzało - według infolinni uparty konsultant twierdził że jest włączony od 2012 roku pakiet dodatkowy i nie da się go wyłączyć bez doładowania. W zeszłym roku doładowanie bez problemu przechodziło na pakiet Domowy HD. Na stronie canal+ przy próbie doładowania wyświetla najniższą kwotę 74zł/miesiąc. Czy to prawda że nie da się wyłączyć dodatkowych pakietów bez wcześniejszego doładowania pakietów dodatkowych i również nie ma możliwości doładować najniższego pakietu Domowy HD za 35zł czy po prostu szukają pieniędzy i celowo wprowadzają klientów w błąd? Edytowane 1 Marca przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NjuDżerzi Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Mam mały problem. Mianowicie będzie miła rok, wiec dokonałem wpłaty 20 zł, licząc, że pojawi mi się Kino Polska, a tu nic... Czytam parę stron wstecz, a tu mała zmiana - 34 zł się należy. Wpłaciłem więc 14 zł i też niestety nic. SMS z nr karty tylko potwierdza, że karta już nie ważna. pytanie - czy należało wrzucić 34 zł i wtedy zaświeci, czy problem leży gdzie indziej? Bo mogę wrzucić 34 zł w całości, ale mam wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) Jeżeli karta już jest nie ważna, to nie pozostaje nic innego jak kupić nowy zestaw TNK z modułem/dekoderem. PS: Jaki dekoder/moduł posiadasz? Edytowane 1 godzinę temu przez Darek z Ozimka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 11 minut temu Udostępnij Opublikowano 11 minut temu @NjuDżerzi Przelałeś pieniądze tradycyjnie na dedykowane konto karty? Jak tak, to musisz zaczekać kiedy Canal+ zaksięguję wpłatę - trwa to maksymalnie 3 dni robocze. Jak chcesz sprawdzić stan ważności konta, to na stronie https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie sprawdzisz ważność karty i ekspresowo ją doładujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.