Skocz do zawartości

Telewizja na Kartę HD


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Mam takie pytanie:

Czy Ktoś z Was próbował doładować nieaktywną kartę TNK HD za np. 10zł?

Znajomy przyniósł mi kartę TNK HD z Camem, którą chce reaktywować i chciałbym ją sprawdzić czy działa.

Czy jak doładuję za 10zł i puszczę SMS-a z aktywacją to będzie działało chociaż parę dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawdź tu jaki masz dokładnie pakiet https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie. Jeśli doładowanie za 250 zł przedłużyło ważność o 5,5 miesiąca, to wszystko wskazuje na Komfort+. Zejście na niższy pakiet można zrobić na infolinii, wtedy kwota zostanie przeliczona i ważność odpowiednio wydłużona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, maniek357 napisał(a):

Sprawdź tu jaki masz dokładnie pakiet https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie. Jeśli doładowanie za 250 zł przedłużyło ważność o 5,5 miesiąca, to wszystko wskazuje na Komfort+. Zejście na niższy pakiet można zrobić na infolinii, wtedy kwota zostanie przeliczona i ważność odpowiednio wydłużona.

po linku mam 

Przepraszamy, ale nie udało się doładować Twojej karty.

Zamknij okno

Aby dowiedzieć się jak doładować kartę zadzwoń pod numer 22 430 77 77

 

Wcześniej miałem doładowania 20zł na miesiąc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
21 godzin temu, maniek357 napisał(a):

Wyższe pakiety aktywuje się odpowiednią komendą sms lub na infolinii. Nie ma czegoś takiego jak automatyczna aktywacja pakietu na podstawie kwoty doładowania. 

Od 2 lat nie miałem aktywnego pakietu premium - nagle po załadowaniu na rok pakiet się aktywuje i skraca doładowanie na pół roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież sam napisałeś, że na infolinii dostałeś informację o błędzie w systemie. No chyba, że ten "błąd" to celowe wciskanie droższych pakietów - nie każdy od razu się zorientuje. Na stronie C+ opisane są 2 sposoby zmiany pakietu - smsem lub na infolinii. 

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Posiadam ITI-2850ST, nigdy nie używany, kupiony w pakietyzacji TNK HD - https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd

Niemniej jednak tuner z racji, że nie był nigdy używany to ma stary soft. Aktualizacja via SAT oraz LAN nie przechodzi. Podejrzewam, że info odnośnie TP na którym jest update jest nieprawidłowe. Czy da to się jakoś zaktualizować? 

 

 

 

ZdjcieWhatsApp2024-02-21o20_03.35_5de46c

 

ZdjcieWhatsApp2024-02-21o20_03.35_efb329

ZdjcieWhatsApp2024-02-24o12_41.45_554115

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Krakowie od jakiegoś czasu jest jakaś awaria w punktach Canal+ jeśli chodzi o doładowania telewizji na kartę czy po prostu pracownicy tych punktów z jakiegoś powodu kłamią? Pytałem w kilku które mają taką możliwość i w każdym ta sama odpowiedź - że realizują doładowania ale aktualnie nie jest to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kami3n147 Posiadam 2849ST,a to chyba to samo i ostatni raz załączony może z 8 lat temu.Dzisiaj  z ciekawości podłączyłem i po około 1 do 2 minut automatycznie wykrył nowe oprogramowanie i to jeszcze przed przejściem odbiornika do głównego menu.Instalacja nowego oprogramowania trwała około 50 minut.Oprogramowanie na pewno odbiornik pobierał przez satelitę.Być może trzeba by było najpierw wejść do menu odbiornika , przeskanowac i na nowo wgrać listę kanałów,po wszystkim wyciągnąć wtyczkę z sieci i ponownie włączyć.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Crossi napisał(a):

@opensource

Ps. Najlepszą metodą doładowania jest doładowanie online na stronie operatora. 🙃 

Oczywiście, pod warunkiem że karta jest widoczna w ten sposób, a w tym przypadku nie jest i dlatego chciałem doładować bezpośrednio w punkcie operatora ale te punkty które sprawdziłem działają tylko w teorii. Co do doładowania przez Hollex, to już nie jest to samo, bo jest to doładowanie przez pośrednika. Jeśli miałbym już płacić przez pośrednika stacjonarnego, to mogę to zrobić online przez innego pośrednika bez wizyty w sklepie Hollex. Ostatecznie można też wpłacić bezpośrednio na konto z tym że czas oczekiwania na zaksięgowanie według infolinii to około 3 robocze. Muszę się zastanowić którą opcję wybrać skoro opcje bezpośrednie stacjonarne w Canal+ nie działają.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jorgensen Dzięki za informację oraz zainteresowanie się tematem, ale forumowicz @Kami3n147 na innym forum napisał, jakie ma intencje co do tego dekodera - on chce się dobrać do "miodku" tego dekodera, natomiast jak zaktualizuje oprogramowanie do najnowszej wersji 0x55, to do tego "miodku" już się nie dorwie. 🤫 Proszę moderacji o nieusuwanie tego postu. 

@opensource Jak to nie działa, to zadzwoń na infolinię - tam wszystko załatwisz. Dzwoń pod numer 22 430 77 77 (czynne codziennie 9:00-21:00). 👌

Edytowane przez Crossi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...