Skocz do zawartości

Telewizja na Kartę HD


Rekomendowane odpowiedzi

Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet?

Jeśli się źle wyraziłem, to wyjaśniam - otóż za 20 zł miesięcznie miało się jakieś tam kanały, a potem przez rok podstawowe.

Ja niestety przeszedłem na pakiety wyższy i płace 40 zł. 

Teraz chcę płacić 20 zł.

Niestety strony nie działają. 

Na konto wpłaciłem 40 zł i wszystko zaświeciło. Czyli platoforma jeszcze żyje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, NjuDżerzi napisał:

Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet?

Musisz zgłosić na infolini aby wpłatę zrobili na 2 miesiące i wtedy mówisz że chcesz ten niższy pakiet. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, NjuDżerzi napisał:

Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet?

Jeśli się źle wyraziłem, to wyjaśniam - otóż za 20 zł miesięcznie miało się jakieś tam kanały, a potem przez rok podstawowe.

Ja niestety przeszedłem na pakiety wyższy i płace 40 zł. 

Teraz chcę płacić 20 zł.

Niestety strony nie działają. 

Na konto wpłaciłem 40 zł i wszystko zaświeciło. Czyli platoforma jeszcze żyje 

Spróbuj tutaj https://pl.canalplus.com/pomoc/jaka-jest-oferta-i-jak-ja-zmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2022 o 15:56, NjuDżerzi napisał:

Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet?

Jeśli się źle wyraziłem, to wyjaśniam - otóż za 20 zł miesięcznie miało się jakieś tam kanały, a potem przez rok podstawowe.

Ja niestety przeszedłem na pakiety wyższy i płace 40 zł. 

Teraz chcę płacić 20 zł.

Niestety strony nie działają. 

Na konto wpłaciłem 40 zł i wszystko zaświeciło. Czyli platoforma jeszcze żyje 

Dzwoń na infolinię i zmienią Ci na mniejszy pakiet. w smsy się nie baw bo wyjdzie że się nie zmieni bo coś tam nie tak i będziesz 40zł znów musiał wpłacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

On jest FTA na Astrze 19.

Ale rzeczywiście ciekawe :-)

Lepsza oferta jest na Siriusie (Astra 4a) . Tam są odkodowane ukraińskie kanały z bajkami w HD.  W Polsce odbiór z tego satelity jest bez problemu. Ponad 50 kanałów po ukraińsku FTA w tym kanały tematyczne.

Edytowane przez Robert03
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Tak, bodajże po 6 miesiącach braku aktywności już mogą usunąć. Rzadko to stosują, ale jeśli faktycznie nie używałeś karty kilka lat to niestety mieli takie prawo. Możesz jeszcze zadzwonić na infolinie, jak trafisz na kumatego konsultanta to może zaoferuje Ci abo na lepszych warunkach jeśli to Cię w ogóle interesuje, ale ta karta to już jako skrobaczka na zimę :D

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Burito napisał:

No właśnie przychodzi SMS, że karta jest nieaktywna. Po sprawdzeniu w salonie informacja, że minęło 10 lat od zakupu i usunęli ze swojej bazy kartę i dekoder.

Jest coś takiego w regulaminie ?

Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Dla mnie to dziwne bo parę zestawów miałem i nigdy czegoś takiego nie było.

Nawet na nówce zestawie TNK HD - co pierwszy raz był aktywowany w tym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nowym, nieaktywowanym zestawie to wiadomo, że nie zablokują za bezczynność :) Chodzi o karty aktywowane, ale nie doładowywane przez kilka lat. Właściwie to ciekawe dlaczego tak robią... Może chodzi o ograniczanie kosztów poprzez usunięcie rachunków bankowych do doładowań. 

Edytowane przez maniek357
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder 2850, karta aktywna nnk, pakiet domowy. Dekoder pokazuje mi * przerwa w sygnale antenowym. sprawdz ustawienie anteny. *

Dodam że niekodowane wszystkie działają czyli tvs,tele5, tvp info hd.

 

edycja.

Temat nie aktualny, karta była inna niż z dekodera. Podmieniłem i już działa. 

Edytowane przez blaugrana18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Na nowym, nieaktywowanym zestawie to wiadomo, że nie zablokują za bezczynność  Chodzi o karty aktywowane, ale nie doładowywane przez kilka lat. Właściwie to ciekawe dlaczego tak robią... Może chodzi o ograniczanie kosztów poprzez usunięcie rachunków bankowych do doładowań. 
A jest na to jakiś zapis w regulaminie? Mam kolejny przypadek, zestaw TNK HD dekoder + karta i po wysłaniu smsa jest odpowiedź, że dane niepoprawne.

Po rozmowie z infolinią zwrotną informacja jest taka, że karty i dekodera nie ma w ich systemie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz że chcesz aktywować nowy zestaw. Jeżeli nie potrafią to niech wracają pieniądze za zestaw. Póki oferta nie wygasła to mają obowiązek uruchomić po dokonaniu wpłaty. Ty nie masz obowiązku ich sprawdzać co robią w swojej bazie. Nie mają też zapisu w regulaminie po jakim czasie nieaktywności zestaw zostaje usunięty z bazy.

 

 

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Burito napisał:

A jest na to jakiś zapis w regulaminie? Mam kolejny przypadek, zestaw TNK HD dekoder + karta i po wysłaniu smsa jest odpowiedź, że dane niepoprawne.

Po rozmowie z infolinią zwrotną informacja jest taka, że karty i dekodera nie ma w ich systemie.

To może udaj się tam gdzie kupiłeś zestaw i żądaj wyjaśnień :) Tutaj raczej nikt Ci nie zwróci środków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja żadnych środków nie utopiłem, chce kupić zestaw TNK HD ze znanego portalu ogłoszeniowego. Przed zakupem upewniam się, żeby nie stracić pieniędzy.


Po wysłaniu numeru karty na nr 725 727272 przychodzi taka odpowiedź:


Dane niepoprawne. Sprobuj ponownie lub skontaktuj sie z BOK 224307777 koszt polaczenia wg stawek operatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, LorDx napisał:

Raczej karta z tunerem nie stanowi pary, albo jest po migracji na abo karta/tuner wtedy z bazy tnk jest usuwana.

Wygrzebałem z szuflady 3 stare karty (aktywowane w 2015-2016 roku) i żadnej nie ma w systemie - na stronie doładowań rzuca błędem po wpisaniu nr karty. Oczywiście na żadnej z nich nie było podpisanej umowy. Także jest coś na rzeczy z usuwaniem nieaktywnych kart z systemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...