Jump to content

A&G

Users
  • Content Count

    1946
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutralna

About A&G

  • Rank
    Przesiaduję 24/7
  • Birthday 08/07/1977

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Miasto Szkła Krosno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wgrałem dokładnie ten sam soft co @Mrozuś i działa. Dziękuję za pomoc.
  2. Mam wersję 1.10.19126_patch*(15 65535) z 25 stycznia 2018. Będzie coś z tego?
  3. A&G

    CryptoBox 800UHD

    No właśnie CI+, ponieważ na moim 750 HD niestety nie ma CI+ (752 HD ma ) i póki co mogę oglądać tylko na LG. Tak więc mam nadzieję, że wzorem 752 HD 850 UHD będzie obsługiwał CI+.
  4. Chciałem się tylko pochwalić, iż od dzisiaj, a w zasadzie od wczoraj jestem "szczęśliwym" posiadaczem zestawu - karta Cayman + moduł CI+. Na razie nie za dobrze na tym wyszedłem, ponieważ mogę tylko oglądać moją ulubioną platformę na LG'ku, ponieważ mój CryptoBox 750 HD nie ma ochoty współpracować z modułem. Czekam więc na model 850 UHD mając nadzieję, że ten podobnie do wersji 752 HD będzie obsługiwał CI+. No, chyba, że ktoś z was może mi "pożyczyć" do czasu wprowadzenia na rynek Cryptobox,a w wersji 850 UHD, swój nieużywany 752 HD. Chętnie przyjmę na te (mam nadzieję 4-6 miesięcy).
  5. A&G

    CryptoBox 800UHD

    I na takowy (850) właśnie czekam.
  6. Krótko zwięźle i na temat: Mam swój sprzęt, kartę Cameleon. Do tej pory próbowali mnie namówić na swój dekoder. Powtarzałem, ze mnie nie interesuje, ponieważ nie można ułożyć własnej listy kanałów. Po trzech, czterech telefonach, oferują mi moduł z nową kartą. Czy jak wezmę ten moduł, to nie ograniczy mi on najważniejszej z funkcji (możliwość ustalenia własnej kolejności kanałów) i czy w ogóle nie ograniczy mi on w jakikolwiek sposób funkcjonalności mojego CryptoBox'a?
  7. Już w ogóle nie rozumiem zagrań nc+. Dzisiaj ponownie zadzwonili do mnie w sprawie "przedłużenia kontraktu" - nie oferując nic w zamian. Płacisz pan tyle, to płać pan dalej, tylko z umową na kolejny okres. Myślałem, że jak się dzwoni do klienta z propozycją podpisania umowy na kolejny okres minimalny, to ma się jakąś propozycję (wabika) dla niego,a oni niczego mi nie zaoferowali.
  8. Przed chwilą zadzwonił do mnie facet z numeru 22 358 62 19 - mam dla pana ofertę przedłużeniową, ale zacznijmy od dekodera, na co ja - nie dziękuję, nie macie dla mnie żadnego, ponieważ nie ma możliwości ułożenia własnej listy. Na co facet - proszę poczekać zapytam kierownika (o co???) i po chwili słyszę - rzeczywiście nie mamy takiego dekodera (mają mnie za idiotę?????), wróćmy więc do oferty. Interesuje pana LM (ja - nie), HBO GO (ja - nie), serwisy VOD (ja - nie) i w tym momencie facet bezczelnie bez słowa rozłączył się. Że co? Stwierdził, że nie ma sensu ze mną rozmawiać, ponieważ nic ze mnie nie wyciągnie?? Mieliście coś takiego???
  9. @ircios- Domyślam się, że tak, ponieważ tak jak napisałem, dzwonili do mnie 21 maja proponując dość nachalnie swoje "[beep] top box'y". Spławiłem ich zadając jedno tylko pytanie - czy na którymkolwiek z oferowanych dekoderów mogę ułożyć własną listę. Nie, więc dziękuję, nie mamy o czym rozmawiać, a jak kiedyś pozbawicie mnie możliwości korzystania z własnego dekodera, zmuszając mnie do wzięcia waszych wynalazków bez możliwości "wstawienia" TVP1 na "1" i TVN 7 na "7", to po wielu, wielu latach (od 1999 roku) rozstaniemy się, ponieważ dla mnie to jedna z ważniejszych funkcjonalności dotycząca dekodera, jeżeli nie najważniejsza. @aro - umowę mam do 30 listopada 2019 roku.
  10. A ja po blisko miesiącu (telefon 21 maja), dostałem SMS o treści: Szanowny Abonencie, uprzejmie prosimy o kontakt w sprawie umowy nc+ pod nr 22 358 62 11. Chyba nie mam zamiaru dzwonić.
  11. Nie wiem ile w tym prawdy, ponieważ dzwoniąc do mnie słowem nie było mowy o braku działania Cameleonów na niezależnym sprzęcie, tylko namawianie na dedykowane dekodery.
  12. Ciekawe co teraz robi Kasia Metza. Zaczynała w zespole I&I z Tomkiem Machlikiem, potem było Tele 5, a co teraz ... ? Jakoś jej nie widać.
  13. Cały czas twierdzę, że już dawno powinny te kanały być w ofercie nc+. W końcu skoro można było dogadać się z paczką FilmBox, to jaka to trudność porozumieć się co do Erox'ów?
×
×
  • Create New...