Jump to content

A&G

Users
  • Content Count

    1940
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutralna

About A&G

  • Rank
    Przesiaduję 24/7
  • Birthday 08/07/1977

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Miasto Szkła Krosno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Krótko zwięźle i na temat: Mam swój sprzęt, kartę Cameleon. Do tej pory próbowali mnie namówić na swój dekoder. Powtarzałem, ze mnie nie interesuje, ponieważ nie można ułożyć własnej listy kanałów. Po trzech, czterech telefonach, oferują mi moduł z nową kartą. Czy jak wezmę ten moduł, to nie ograniczy mi on najważniejszej z funkcji (możliwość ustalenia własnej kolejności kanałów) i czy w ogóle nie ograniczy mi on w jakikolwiek sposób funkcjonalności mojego CryptoBox'a?
  2. Już w ogóle nie rozumiem zagrań nc+. Dzisiaj ponownie zadzwonili do mnie w sprawie "przedłużenia kontraktu" - nie oferując nic w zamian. Płacisz pan tyle, to płać pan dalej, tylko z umową na kolejny okres. Myślałem, że jak się dzwoni do klienta z propozycją podpisania umowy na kolejny okres minimalny, to ma się jakąś propozycję (wabika) dla niego,a oni niczego mi nie zaoferowali.
  3. Przed chwilą zadzwonił do mnie facet z numeru 22 358 62 19 - mam dla pana ofertę przedłużeniową, ale zacznijmy od dekodera, na co ja - nie dziękuję, nie macie dla mnie żadnego, ponieważ nie ma możliwości ułożenia własnej listy. Na co facet - proszę poczekać zapytam kierownika (o co???) i po chwili słyszę - rzeczywiście nie mamy takiego dekodera (mają mnie za idiotę?????), wróćmy więc do oferty. Interesuje pana LM (ja - nie), HBO GO (ja - nie), serwisy VOD (ja - nie) i w tym momencie facet bezczelnie bez słowa rozłączył się. Że co? Stwierdził, że nie ma sensu ze mną rozmawiać, ponieważ nic ze mnie nie wyciągnie?? Mieliście coś takiego???
  4. @ircios- Domyślam się, że tak, ponieważ tak jak napisałem, dzwonili do mnie 21 maja proponując dość nachalnie swoje "[beep] top box'y". Spławiłem ich zadając jedno tylko pytanie - czy na którymkolwiek z oferowanych dekoderów mogę ułożyć własną listę. Nie, więc dziękuję, nie mamy o czym rozmawiać, a jak kiedyś pozbawicie mnie możliwości korzystania z własnego dekodera, zmuszając mnie do wzięcia waszych wynalazków bez możliwości "wstawienia" TVP1 na "1" i TVN 7 na "7", to po wielu, wielu latach (od 1999 roku) rozstaniemy się, ponieważ dla mnie to jedna z ważniejszych funkcjonalności dotycząca dekodera, jeżeli nie najważniejsza. @aro - umowę mam do 30 listopada 2019 roku.
  5. A ja po blisko miesiącu (telefon 21 maja), dostałem SMS o treści: Szanowny Abonencie, uprzejmie prosimy o kontakt w sprawie umowy nc+ pod nr 22 358 62 11. Chyba nie mam zamiaru dzwonić.
  6. Nie wiem ile w tym prawdy, ponieważ dzwoniąc do mnie słowem nie było mowy o braku działania Cameleonów na niezależnym sprzęcie, tylko namawianie na dedykowane dekodery.
  7. Ciekawe co teraz robi Kasia Metza. Zaczynała w zespole I&I z Tomkiem Machlikiem, potem było Tele 5, a co teraz ... ? Jakoś jej nie widać.
  8. Cały czas twierdzę, że już dawno powinny te kanały być w ofercie nc+. W końcu skoro można było dogadać się z paczką FilmBox, to jaka to trudność porozumieć się co do Erox'ów?
  9. Puls 2 pojawił się w miejscu testu na 10,796 V. Chciałbym wierzyć, że to wstęp do "podniesienia" kanału do HD.
  10. Co jest - przeoczyliście TVR ? Super, mega, extra kanał w super, mega, extra jakości ?
  11. A, że tak puszczę wodze fantazji: https://satkurier.pl/news/178566/nowy-test-na-tp-nc.html Czyżby kolejny FilmBox? Miałem rację snując takie plany:
  12. A ja mam pytanie w dokładnie drugą stronę. Jak wywalić z telefonu internet. Taką mam potrzebę ze względu na dziecko. Pytam więc jak usunąć aplikację internet z telefonu, czy to klasycznego klawiszowego(np. Nokia C2, czy dajmy na to 301), czy smartfona. Ktoś ma jakiś sposób?
  13. No. Kiedyś trafiłem nawet na niezapikselowane obrazki.
  14. A&G

    Hustler HD

    Dzisiaj zaobserwowałem po raz pierwszy coś fajnego. Przełączając pomiędzy oficjalnym Hustler'em z nc+, a tym "polsatowskim" Hustler PL HD, przez kilka sekund (może 7) mam obraz, póki co bez fonii, ale obraz jest. Po tych kilku sekudach obraz zostaje "zamrożony" i pojawia się informacja "kanał zakodowany". Po przełączeniu na oficjalny Hustler HD i powrocie na Hustler PL HD, sytuacja się powtarza. Może to przymiarki do podpięcia Hustler PL HD do nc+?
×
×
  • Create New...