Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś pewien, że o tym samym piszemy? ;) Bo chyba mnie nie podejrzewasz o brak świadomości, ile trwa przedłużenie umowy z DUK?

Jestem.Napisałeś ze jest dwa miesiace na negocjajce a ja twierdzę że taki okres jest zdędny bo to się szybko załatwia i od ręki.Jedynym problemem może być duża ilość wypowiedzeń a co za tym idzie że nie obdzwonią wszystkich np w tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lutym 2017 zawarłem umowę w pakiecie Premium (w tym Film HD), a od czwartego miesiąca zmieniłem na minimalne podstawowe zobowiązanie, tj: Familijny Max HD + HBO HD z HBO Go + Cinemax HD.

Czy pomimo przejścia od 4 miesiąca na minimalne zobowiązanie można uznać, że Universal HD mam gwarantowany? Jeszcze raz zauważam, że umowę podpisywałem na pakiet Premium.  

Czy na infolinii potwierdzą mi, czy mam gwarantowany?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

->DocenT

 

Niestety ale jeżeli dobrze rozumiem pakiet Premium to miałeś tylko na okres promocyjny a teraz nie masz już premium.

Napisalem Ci priv.

Ale tak dla przypomnienia wszystkim, którzy nie liczy się pakiet nadawany w okresie promocyjnym tylko pakiet podstawowy, który pozostaje po okresie promocyjnym.

Edytowane przez CyfrowyOnline.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat nie do końca prawda. Przecież dalej mamy na negocjacje co najwyżej miesiąc. Na wypowiedzenie mamy więcej czasu. Umowa rozwiązuje się w dniu kiedy przypada nasz okres rozliczeniowy więc nie da rady negocjować dwa miesiące. ;)

 

Jak Wy kochacie komplikować proste sprawy. Poraża mnie to. 

 

 

 

na kalkulacje, wypowiedzenie umowy i przedłużenie umowy

 

Na prawdę trzeba tutaj pisać stosując tylko proste zdania i WIELKIE DRUKOWANE LITERY, aby większość była w stanie je zrozumieć? Przecinki, spójniki... ech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie przesadzaj że tu nikt nic nie wie i nie rozumie.Ja miałem tylko na myśli to że przedłużenie w CP to czysta przyjemność i przebiega to szybko i sprawnie.Ty natomiast piszesz jak to fajnie i świetnie że jest na to dwa miechy.A to z powodu takiego że ktoś z CP nie zna swojego regulaminu(zresztą w NC+ jest podobnie)To jest usprawiedliwienie i wyszukiwanie na siłę plusów że do obsługi abonentów jednej i drugiej platformy są zatrudniane osoby oderwane od rzeczywistości delikatnie mówiąc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

->DocenT

 

Niestety ale jeżeli dobrze rozumiem pakiet Premium to miałeś tylko na okres promocyjny a teraz nie masz już premium.

Napisalem Ci priv.

Ale tak dla przypomnienia wszystkim, którzy nie liczy się pakiet nadawany w okresie promocyjnym tylko pakiet podstawowy, który pozostaje po okresie promocyjnym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. W takim bądź razie coś się nie klei. Miesiąc temu zgłosiłem aby wyłączyli mi te dodatkowe promocyjne pakiety. Oczywiście zniknęły z ICOK i kanały przestały działać, komunikat o braku ich w moim abonamencie. Ale przed chwilą przełączyłem na Universal chanel HD, kanał 49 i wciąż działa. Tak powinno być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Panowie, dotarło. Ja mam go tylko promocyjnie, a żeby można było wypowiedzieć umowę, powinien być gwarantowany, czyli minimum dodatkowy pakiet Film HD. Ogólnie mając od ponad roku CP z tym pakietem nawet raz nie przełączyłem na ten kanał. Straty kanału za bardzo nie odczuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj dzwoniłem na infolinię. Mam takie zobowiązania:

 

Minimalny obowiązek abonamentowy:
Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD
 
 
Na 4 konsultantów 2-jka mówi, że mogę zerwać umowę podpisaną w 2015r. dokładnie 2 lata temu, druga 2-jka twierdzi, że gwarantowany Universal Channel był tylko do 2013r. Ja wyczytałem, że w pakiecie Film HD był do tego roku w lipcu. To jak to jest?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dot. Zmian umowy w formie telefon. Po zmianie dostaje dokument zmian na maila .potem po około miesiącu właściwy dokument tez na mail.czy te 2 dokumenty mogą różnić się jeśli chodzi o zawartość gwarantowanych kanałów jeśli w międzyczasie któryś zmieni się na promocyjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli macie wątpliwości to piszcie do ICA Cyfrowego Polsatu. Ja tak zrobiłem i dostałem takie maile:

 

 

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z potwierdzeniem zmiany warunków Umowy, które zostało do Pana wysłane w dnu 11 kwietnia 2017 r, kanał Universal Channel HD jest gwarantowany Umową.
W związku z powyższym przysługuje Panu prawo rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez naliczenia noty.

 

Oraz

 

 

Zawiadamiamy, że przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez noty, jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.
Pismo prosimy kierować na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa

 

W związku z tym dziś złożyłem wypowiedzenie w punkcie i tyle.

 

 

Czy jeśli mam Familijny Max HD, a w jego ramach możliwość elastycznego włączania i wyłączania FILM HD, to może wypowiedzieć umowę w związku z Universalem?

 

Moim zdaniem możesz. Ja mam od elastyczny od Rodzinnego HD i mi ICA napisało, że mogę wypowiedzieć umowę zgodnie z wycofaniem Universal Channel i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...