Gość marekpolek Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 ja włanie przedłużyłem umowę w DUK po wypowiedzeniu z dziś więc jaj brak (wypowiedzeniem Universal Chanel HD) Ok, to jeszcze jedno pytanie. Rozwiązujemy umowę z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego (np. jeżeli ktoś ma dziesiąty dzień miesiąca to 10.12.2017) czy z końcem okresu rozliczeniowego, który następuje po wyłączeniu kanału (czyli 10.01.2018) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kouba Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Był okres, że nie był gwarantowany. Mam aneks z września 2016 i Universal nie ma w zestawieniu pakietów. Dokładnie. Ja mam umowę z dnia 19.11.2016, obowiązujące dla tej umowy Warunki Oferty z dnia 05.09.2016, pakiet jak cytowany kolega - Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + VOD. Kanału Universal Channel HD nie ma w wykazie kanałów gwarantowanych. Zanim wyślecie wypowiedzenia sprawdźcie proszę Wasze Warunki Oferty a jeśli ich nie macie, poproście o przesłanie poprzez ICOK. Edytowane 29 Listopada 2017 przez kouba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Moje pytanie do ICOK: W jakim terminie mam złożyć wypowiedzenie umowy z powodu wycofania z oferty kanału Universal Channel HD, aby nie płacić kar umownych? W komunikacie na icok poinformowaliście mnie, że wypowiedzenie muszę złożyć do dnia 31.12.2017 r.Natomiast obowiązujący Regulamin stanowi, że w takim wypadku:" Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej." Data podana w komunikacie na icok jest sprzeczna z zapisami obowiązującego regulaminu. Odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez kary, jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Nadmieniamy, że brana jest pod uwagę data wpływu pisma do Cyfrowego Polsatu. Jak dla mnie sprawa jest jasna - najwcześniej można złożyć wypowiedzenie 01.01.2018. Kto złoży wcześniej, dostanie karę umowną. Edytowane 29 Listopada 2017 przez werysoft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 [beep]os tam mają jak kiedyś... nikt nic nie wie Bedą od razu uznawać wypowiedzenia grudniowe i styczniowe albo po reklamacjach Wesoło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek298 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 ja wysłałem pytanie do icok o to czy moge wypowiedziec umowe z powodu usuniecia Universal Channel HD i oto odpowiedz <a href=https://zapodaj.net/...69.jpg.html>Beztytułu.jpg</a> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Nie chcę być nadmiernie złośliwy, ale myślałem że ludzie podpisujący umowy potrafią myśleć logicznie. @werysoft dla ciebie sprawa jest jasna, a to że się mylisz to też jasne. Dlaczego? Cytując udzieloną odpowiedź: "jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany," nie później wyznacza termin końcowy, a terminem początkowym w naszym przypadku jest moment powiadomienia od CP. Tylko tyle i aż tyle wystarczy zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) nie mam pojęcia dlaczego mój post został usunięty z wczoraj ale aby rozwiać wątpliwości można już teraz wysłać wypowiedzenie (ze skutkiem na koniec aktualnego okresu rozliczeniowego i po chwili ją przedłużyć w DUK. Ja wczoraj o 16:00 zarejestrowałem w PLUS wypowiedzenie powołując się na Universal Channel HD w 6 z 15 miesięcy jej trwania a o 16:30 ją przedłużyłem z bonusowymi miesiącami bezproblemowo, więc można wypowiedzieć już teraz (a nawet trzeba) bo po co jeszcze jeden okres rozliczeniowy płacić ? Więc mity o karach umownych są absurdalne, oczywiście jeśli mamy kanał w PWU Edytowane 29 Listopada 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Może daj scan tego twojego wypowiedzenia, jak to ma wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 rany, no chcecie korzystać z zawiłości prawnych ale nie chce się napisać paru słów... Twoje dane: nr karty pesel itd. Wypowiedzenie umowy abonenckiej: W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 27.11.2017r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału Universal Channel HD informuję, że nie akceptuje powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu.....) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego............ podpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Chodziło mi bardziej o twój scan wypowiedzenis podbity przez Polsat. Oczywiście swoje dane ukryj. Możesz pokazać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 sugerujesz że hejtuje forum ..... no zerknę w domu popołudniu jak jeszcze piec nie zutylizował to pokażę tyle że CP wydrukował mi potiwerdzenie rejestracji wypowiedzenia, nie przypominam sobie abym otrzymał extra pieczątkę na samym dokumencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Bo nie ma pieczątek i podpisów na kopii wypowiedzenia. Jest pisemne potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia podpisane przez pracownika APS-u i podbite pieczątką tegoż APS-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Nic nie sugeruję. Będzie to z korzyścią dla niezdecydowanych i ukruci, utnie kolejne dewiagacje i bezsensowne posty. Po prostu będzie jasność w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Tutaj nie ma czego udowadniać. Wystarczy rozumieć co się czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 ja wysłałem pytanie do icok o to czy moge wypowiedziec umowe z powodu usuniecia Universal Channel HD co dokładnie napisałeś do nich, bo tez nad tym myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek298 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 co dokładnie napisałeś do nich, bo tez nad tym myślałem zapytalem sie czy mam gwarantowny Universal Channel HD i czy teraz po pismie polsatu moge wypowiedziec umowe z powodu usuniecia Universal Channel HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Ciąg dalszy korespondencji z ICOK Pytanie: W komunikacie z dnia 27.11.2017 poinformowaliście mnie, cytuję: "Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa." Rozumiem, że ta informacja była błędna i jeżeli moje wypowiedzenie dotarłoby do cyfrowego polsatu do dnia 31.12.2017 r., to zapłaciłbym kary umowne? Odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że informacja w ICOK nie była prawidłowa. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Jednocześnie zawiadamiamy, że z uwagi na rozwiązanie Umowy z powodu wycofania kanałów gwarantowanych w Umowie nie byłby Pan zobowiązany do zwrotu przyznanej ulgi pomniejszonej proporcjonalnie za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania, niemniej rozwiązanie zostałoby wprowadzone po dacie wycofania kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 widać CP w swej własnej interpretacji jest niekonsekwentny względem poszczególnych abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midas3012 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam.złożyłem wypowiedzenie umowy z powodu tej zmiany o wyłączeniu kanału universal , zostało przyjęte. Mój okres rozliczeniowy to 30 każdego miesiąca, więc 30 listopada mam umowe rozwiązana, taka otrzymałem odpowiedz i na icok już jest widoczne. Nie mam żadnej kary. Oni kręca by jeszcze jeden abonament zapłacić a może i przedłużyć umowe. Ja pożegnałem sie z nimi po 12 latach. Przechodze na naziemna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusiek Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Umowę należy wypowiedzieć do 31.12.2018 r. a operator ma obowiązek o tym informować swoich abonentów.Przynajmniej NC+ tak robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Ciąg dalszy korespondencji z ICOK Pytanie: W komunikacie z dnia 27.11.2017 poinformowaliście mnie, cytuję: "Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa." Rozumiem, że ta informacja była błędna i jeżeli moje wypowiedzenie dotarłoby do cyfrowego polsatu do dnia 31.12.2017 r., to zapłaciłbym kary umowne? Odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że informacja w ICOK nie była prawidłowa. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Jednocześnie zawiadamiamy, że z uwagi na rozwiązanie Umowy z powodu wycofania kanałów gwarantowanych w Umowie nie byłby Pan zobowiązany do zwrotu przyznanej ulgi pomniejszonej proporcjonalnie za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania, niemniej rozwiązanie zostałoby wprowadzone po dacie wycofania kanału. Czyli to co się pojawiło w ICOK-u to błąd i nie można jeszcze puszczać wypowiedzenia, czy ten konsultant walił ściemę? Pytam bo już się w tym wszystkim totalnie pogubiłem i nie chciał bym żeby moje wypowiedzenie wysłane po 1.01 było wysłane po fakcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Umowę należy wypowiedzieć do 31.12.2018 r. a operator ma obowiązek o tym informować swoich abonentów.Przynajmniej NC+ tak robi. Do 31.12/2018 ? Na pewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Wypowiedzenie dziś złożone w punkcie i przyjęte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) w punkcie przyjąć muszą każdy papier wszak to tylko biuro podawcze Ja mam taką wizję różnic interpretacyjnych w DUK i w ICOK: Pracownicy ICOK popełnili duży błąd, do którego się przyznali czytając literalnie przepisy umowy wypowiedzenie powinniśmy złożyć od 1 do 30.01.2018.... Na skutek popełnionego błędu i przesłania informacji sprzecznej ze statusem prawnym pracownicy DUK i menagerowie próbują zarobić i bez problemów przyjmują wypowiedzenia wysyłane w okresie "nielegalnym" zgodnie z umową czyli od 27.11 do 31.12.2017 (przecież to dział z prowizjami i celami miesięcznymi do zdobycia przez każdy szczebel ) więc korzystniej dla nich jest interpretować zamotana sytuację dla samych siebie i zadowolonych świadomych abonentów . Podsumowując moim zdaniem CP przyjmować będzie wszystkie wypowiedzenia (na skutek swoich błędów sprzecznych z zapisami umowy w okresie 27.11 -31.12 i tych legalnych 1.01- 30.01.2018 Edytowane 29 Listopada 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Ja pisząc wypowiedzenie dodałem że wypowiadam zgodnie z informacją z ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.