Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekpolek

ja włanie przedłużyłem umowę w DUK po wypowiedzeniu z dziś więc jaj brak :P (wypowiedzeniem Universal Chanel HD)

 

Ok, to jeszcze jedno pytanie. Rozwiązujemy umowę z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego (np. jeżeli ktoś ma dziesiąty dzień miesiąca to 10.12.2017) czy z końcem okresu rozliczeniowego, który następuje po wyłączeniu kanału (czyli 10.01.2018) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był okres, że nie był gwarantowany. Mam aneks z września 2016 i Universal nie ma w zestawieniu pakietów.

Dokładnie.

Ja mam umowę z dnia 19.11.2016, obowiązujące dla tej umowy Warunki Oferty z dnia 05.09.2016, pakiet jak cytowany kolega - Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + VOD. Kanału Universal Channel HD nie ma w wykazie kanałów gwarantowanych.

Zanim wyślecie wypowiedzenia sprawdźcie proszę Wasze Warunki Oferty a jeśli ich nie macie, poproście o przesłanie poprzez ICOK.

Edytowane przez kouba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie do ICOK:

W jakim terminie mam złożyć wypowiedzenie umowy z powodu wycofania z oferty kanału Universal Channel HD, aby nie płacić kar umownych? 
W komunikacie na icok poinformowaliście mnie, że wypowiedzenie muszę złożyć do dnia 31.12.2017 r.Natomiast obowiązujący Regulamin stanowi, że w takim wypadku:
" Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej." 
Data podana w komunikacie na icok jest sprzeczna z zapisami obowiązującego regulaminu. 

 

Odpowiedź:

Uprzejmie informujemy, że Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez kary, jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Nadmieniamy, że brana jest pod uwagę data wpływu pisma do Cyfrowego Polsatu. 

 

Jak dla mnie sprawa jest jasna - najwcześniej można złożyć wypowiedzenie 01.01.2018. Kto złoży wcześniej, dostanie karę umowną.
 

Edytowane przez werysoft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być nadmiernie złośliwy, ale myślałem że ludzie podpisujący umowy potrafią myśleć logicznie.

@werysoft dla ciebie sprawa jest jasna, a to że się mylisz to też jasne. Dlaczego? Cytując udzieloną odpowiedź: "jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany," nie później wyznacza termin końcowy, a terminem początkowym w naszym przypadku jest moment powiadomienia od CP. Tylko tyle i aż tyle wystarczy zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia dlaczego mój post został usunięty z wczoraj ale aby rozwiać wątpliwości można już teraz wysłać wypowiedzenie (ze skutkiem na koniec aktualnego okresu rozliczeniowego i po chwili ją przedłużyć w DUK.  Ja wczoraj o 16:00 zarejestrowałem w PLUS wypowiedzenie powołując się na Universal Channel HD w 6 z 15 miesięcy jej trwania a o 16:30 ją przedłużyłem z bonusowymi miesiącami bezproblemowo, więc można wypowiedzieć już teraz (a nawet trzeba) bo po co jeszcze jeden okres rozliczeniowy płacić ?

Więc mity o karach umownych są absurdalne, oczywiście jeśli mamy kanał w PWU

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rany, no chcecie korzystać z zawiłości prawnych ale nie chce się napisać paru słów...

 

 

Twoje dane:

nr karty pesel itd.

 

Wypowiedzenie umowy abonenckiej:

 

W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 27.11.2017r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału Universal Channel HD informuję, że nie akceptuje powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu.....) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego............

 

podpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy korespondencji z ICOK

 

Pytanie:

W komunikacie z dnia 27.11.2017 poinformowaliście mnie, cytuję: 
"Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa." 

Rozumiem, że ta informacja była błędna i jeżeli moje wypowiedzenie dotarłoby do cyfrowego polsatu do dnia 31.12.2017 r., to zapłaciłbym kary umowne?

 

Odpowiedź:

Uprzejmie informujemy, że informacja w ICOK nie była prawidłowa. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Jednocześnie zawiadamiamy, że z uwagi na rozwiązanie Umowy z powodu wycofania kanałów gwarantowanych w Umowie nie byłby Pan zobowiązany do zwrotu przyznanej ulgi pomniejszonej proporcjonalnie za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania, niemniej rozwiązanie zostałoby wprowadzone po dacie wycofania kanału. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.złożyłem wypowiedzenie umowy z powodu tej zmiany o wyłączeniu kanału universal , zostało przyjęte. Mój okres rozliczeniowy to 30 każdego miesiąca, więc 30 listopada mam umowe rozwiązana, taka otrzymałem odpowiedz i na icok już jest widoczne. Nie mam żadnej kary. Oni kręca by jeszcze jeden abonament zapłacić a może i przedłużyć umowe. Ja pożegnałem sie z nimi po 12 latach.  Przechodze na naziemna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy korespondencji z ICOK

 

Pytanie:

W komunikacie z dnia 27.11.2017 poinformowaliście mnie, cytuję:

"Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa."

 

Rozumiem, że ta informacja była błędna i jeżeli moje wypowiedzenie dotarłoby do cyfrowego polsatu do dnia 31.12.2017 r., to zapłaciłbym kary umowne?

 

Odpowiedź:

Uprzejmie informujemy, że informacja w ICOK nie była prawidłowa. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Jednocześnie zawiadamiamy, że z uwagi na rozwiązanie Umowy z powodu wycofania kanałów gwarantowanych w Umowie nie byłby Pan zobowiązany do zwrotu przyznanej ulgi pomniejszonej proporcjonalnie za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania, niemniej rozwiązanie zostałoby wprowadzone po dacie wycofania kanału.

Czyli to co się pojawiło w ICOK-u to błąd i nie można jeszcze puszczać wypowiedzenia, czy ten konsultant walił ściemę? Pytam bo już się w tym wszystkim totalnie pogubiłem i nie chciał bym żeby moje wypowiedzenie wysłane po 1.01 było wysłane po fakcie... :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w punkcie przyjąć muszą każdy papier wszak to tylko biuro podawcze :P Ja mam taką wizję różnic interpretacyjnych w DUK i  w ICOK:

Pracownicy ICOK popełnili duży błąd, do którego się przyznali czytając literalnie przepisy umowy wypowiedzenie powinniśmy złożyć od 1 do 30.01.2018....

Na skutek popełnionego błędu i przesłania informacji sprzecznej ze statusem prawnym pracownicy DUK i menagerowie próbują zarobić i bez problemów przyjmują wypowiedzenia wysyłane w okresie "nielegalnym" zgodnie z umową czyli od 27.11 do 31.12.2017 (przecież to dział z prowizjami i celami miesięcznymi do zdobycia przez każdy szczebel ) więc korzystniej dla nich jest interpretować zamotana sytuację dla samych siebie i zadowolonych świadomych abonentów :).

 

Podsumowując moim zdaniem CP przyjmować będzie wszystkie wypowiedzenia (na skutek swoich błędów  sprzecznych z zapisami umowy w okresie 27.11 -31.12 i tych legalnych 1.01- 30.01.2018 

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...