Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekpolek

Po dzisiejszym komunikacie pojawia się mnóstwo pytań i wątpliwości. A jak ktoś przykładowo ma okres rozliczeniowy dziesiątego dnia miesiąca, i jutro wypowie umowę ze wzgl. na Universal, to kiedy zakończy się umowa ? 10.12.2017 czy 10.01.2018 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek Rozrywki HD jest ciekawy. Tłucze mi się po głowie (może ktoś będzie pamiętał dokładnie i potwierdzi bądź skoryguje), że po wylocie któregoś kanału z pakietu Film HD prawo do rozwiązania umowy mieli także ci, którzy w danej chwili nie mieli tego pakietu aktywnego, ale mogli go w każdej chwili włączyć w ramach elastyczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale elastyczność to jest jeszcze ciekawszy przypadek - wg mnie jest to uprawnienie wynikającego z elementu zobowiązania w umowie (nawet pewnie jest konkretnie wymieniony w szczegółowych warunkach promocji jako hipotetyczny element zobowiązania), więc chyba można to podciągnać.

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

Universal Channel był kanałem gwarantowanym umowami w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017r.

Był okres, że nie był gwarantowany. Mam aneks z września 2016 i Universal nie ma w zestawieniu pakietów.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam pakiet Familijny Max HD + HBO + Cinemax, nie mam włączonego pakietu Film, ale Universal Channel działa. To oznacza, że jest to kanał gwarantowany? Umowa przedłożona w kwietniu.

Nie. Jeśli nie masz w wykazie to znaczy, że masz udostępniony promocyjnie, co z resztą podkreślił rotaplus. Znaczy to, że nie możesz wypowiedzieć umowy bez kary z powodu usunięcia tego kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiający ten komunikat: bo umowa jasno klaruje że mamy 30 dni na wypowiedzenie od dnia zaistnienia zmiany czyli od 1 do 30 stycznia a tu w ICOK  inna interpretacja.....

 

No i jeszcze kwestia pakietu rozrywka należało by rozumieć że zaradni włącza dziś pakiet aby uzyskac mozliwość wypowiedzenia umowy ( z def. bedą abonentami korzystającymi z pakietu) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet Rozrywka HD uruchomiony na czas nieokreślony (bez obowiązku jego posiadania przez cały okres umowy), nie uprawnia do takiego bezkarnego odejścia z CP. Pakiet Rozrywka HD jest dostępny też przy zawarciu nowej lub przedłużeniu umowy na czas określony (obowiązek opłacania przez cały okres umowy). I właśnie Ci abonenci mogą rozwiązać bezkarnie umowę z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiający ten komunikat: bo umowa jasno klaruje że mamy 30 dni na wypowiedzenie od dnia zaistnienia zmiany czyli od 1 do 30 stycznia a tu w ICOK inna interpretacja.....

 

No i jeszcze kwestia pakietu rozrywka należało by rozumieć że zaradni włącza dziś pakiet aby uzyskac mozliwość wypowiedzenia umowy ( z def. bedą abonentami korzystającymi z pakietu) :P

Może napiszmy do Cyfrowego Polsatu by jasno i klarownie doprecyzowali czy zapis regulaminu jest ważniejszy w tym wypadku od zapisu zawartego w komunikacie z 27 listopada rozesłanego abonentom poprzez ICOK. W mojej ocenie najważniejsze są zapisy regulaminu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoniłem do CP, zweryfikowałem informacje zawarte w pismie  z ICOK - zacytowałem ten fragment w wypowiedzeniu i dziś lecę do CP z "laurka pożegnalna" - dla osób nie będących w chwili obecnej w okresie promocyjnym to  działanie na + bo mamy jeden rachunek mniej. :)

Oczywiście nie trafiłem na kompetentnego konsultanta i twierdził ze nie mam w PWU kanału Universal chanel HD bo moja umowa została podpisana w VI 2016 - tego że od tego czasu była dwukrotnie aneksowana jej system juz nie widział :P

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napiszmy do Cyfrowego Polsatu by jasno i klarownie doprecyzowali czy zapis regulaminu jest ważniejszy w tym wypadku od zapisu zawartego w komunikacie z 27 listopada rozesłanego abonentom poprzez ICOK. W mojej ocenie najważniejsze są zapisy regulaminu.

 

Dzisiaj dostałem odpowiedź w tej sprawie. Nie 30 dni przed wyłączeniem tylko do 30 dni po wyłączeniu. Czyli ktoś tu robi nas balona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś zacytować tę odpowiedź? Bo ja dostałem standardowe Ctrl C, Ctrl V (zamieszczam poniżej), nijak mające się do mojego pytania. Zapytałem, jednoznacznie i precyzyjnie, kiedy NAJWCZEŚNIEJ można wysłać wypowiedzenie w związku z usunięciem UChHD.

 

Szanowny Panie 

Uprzejmie informujemy, że Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi przy podpisywaniu Umowy, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem nadawania kanału Universal Channel HD, który jest kanałem gwarantowanym w Pakiecie Film HD przez warunki obowiązującej Pana Umowy, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi, jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania wycofania kanału, a Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.

30 to dzień mojego cyklu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Dużo abonentów po otrzymaniu wiadomości w icok wypowie umowy przed 31.12.2017, myśląc, że unikną kar umownych. Będą jaja.

 

No tak ale w ICOK jest komunikat:

"Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa."

 

Czyli to jest dopiero wprowadzanie w błąd skoro dla tego przypadku zgodnie z regulaminem można wypowiedzieć umowę bez ponoszenia konsekwencji w terminie 01-30.01.2018 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...