rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 W zobowiązaniu to racja - ma wpisane w umowie, więc wtedy może. Ale jak ktoś sobie aktywował miesiąc i teraz będzie chciał wypowiedzieć umowę to chyba to nie przejdzie (na pewno nie z powodu Blue Hustler). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Po dzisiejszym komunikacie pojawia się mnóstwo pytań i wątpliwości. A jak ktoś przykładowo ma okres rozliczeniowy dziesiątego dnia miesiąca, i jutro wypowie umowę ze wzgl. na Universal, to kiedy zakończy się umowa ? 10.12.2017 czy 10.01.2018 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Jak dojdzie do 10-ego grudnia i będzie poprawne i ktoś to zarejestruje to nastąpi to 10-ego grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Przypadek Rozrywki HD jest ciekawy. Tłucze mi się po głowie (może ktoś będzie pamiętał dokładnie i potwierdzi bądź skoryguje), że po wylocie któregoś kanału z pakietu Film HD prawo do rozwiązania umowy mieli także ci, którzy w danej chwili nie mieli tego pakietu aktywnego, ale mogli go w każdej chwili włączyć w ramach elastyczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Ale elastyczność to jest jeszcze ciekawszy przypadek - wg mnie jest to uprawnienie wynikającego z elementu zobowiązania w umowie (nawet pewnie jest konkretnie wymieniony w szczegółowych warunkach promocji jako hipotetyczny element zobowiązania), więc chyba można to podciągnać. Edytowane 27 Listopada 2017 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Mam Universal HD w gwarantowanych, mój okres rozliczeniowy kończy się 16go grudnia. Jeśli dobrze rozumiem, to mogę już jutro złożyć wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Posiadam pakiet Familijny Max HD + HBO + Cinemax, nie mam włączonego pakietu Film, ale Universal Channel działa. To oznacza, że jest to kanał gwarantowany? Umowa przedłożona w kwietniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) [...] Universal Channel był kanałem gwarantowanym umowami w pakiecie Film HD do 14 lipca 2017r. Był okres, że nie był gwarantowany. Mam aneks z września 2016 i Universal nie ma w zestawieniu pakietów. Edytowane 27 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 A jaki wogóle masz pakiet? @ravmc Universal Channel (HD) promocyjnie jest w Familijnym Max HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Familijny Max HD + Film + Sport + Cinemax + VOD. Edytowane 27 Listopada 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Posiadam pakiet Familijny Max HD + HBO + Cinemax, nie mam włączonego pakietu Film, ale Universal Channel działa. To oznacza, że jest to kanał gwarantowany? Umowa przedłożona w kwietniu. Nie. Jeśli nie masz w wykazie to znaczy, że masz udostępniony promocyjnie, co z resztą podkreślił rotaplus. Znaczy to, że nie możesz wypowiedzieć umowy bez kary z powodu usunięcia tego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 zastanawiający ten komunikat: bo umowa jasno klaruje że mamy 30 dni na wypowiedzenie od dnia zaistnienia zmiany czyli od 1 do 30 stycznia a tu w ICOK inna interpretacja..... No i jeszcze kwestia pakietu rozrywka należało by rozumieć że zaradni włącza dziś pakiet aby uzyskac mozliwość wypowiedzenia umowy ( z def. bedą abonentami korzystającymi z pakietu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Pakiet Rozrywka HD uruchomiony na czas nieokreślony (bez obowiązku jego posiadania przez cały okres umowy), nie uprawnia do takiego bezkarnego odejścia z CP. Pakiet Rozrywka HD jest dostępny też przy zawarciu nowej lub przedłużeniu umowy na czas określony (obowiązek opłacania przez cały okres umowy). I właśnie Ci abonenci mogą rozwiązać bezkarnie umowę z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 zastanawiający ten komunikat: bo umowa jasno klaruje że mamy 30 dni na wypowiedzenie od dnia zaistnienia zmiany czyli od 1 do 30 stycznia a tu w ICOK inna interpretacja..... No i jeszcze kwestia pakietu rozrywka należało by rozumieć że zaradni włącza dziś pakiet aby uzyskac mozliwość wypowiedzenia umowy ( z def. bedą abonentami korzystającymi z pakietu) Może napiszmy do Cyfrowego Polsatu by jasno i klarownie doprecyzowali czy zapis regulaminu jest ważniejszy w tym wypadku od zapisu zawartego w komunikacie z 27 listopada rozesłanego abonentom poprzez ICOK. W mojej ocenie najważniejsze są zapisy regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) zadzwoniłem do CP, zweryfikowałem informacje zawarte w pismie z ICOK - zacytowałem ten fragment w wypowiedzeniu i dziś lecę do CP z "laurka pożegnalna" - dla osób nie będących w chwili obecnej w okresie promocyjnym to działanie na + bo mamy jeden rachunek mniej. Oczywiście nie trafiłem na kompetentnego konsultanta i twierdził ze nie mam w PWU kanału Universal chanel HD bo moja umowa została podpisana w VI 2016 - tego że od tego czasu była dwukrotnie aneksowana jej system juz nie widział Edytowane 28 Listopada 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Mam pakiety Familijny Max HD, Film HD, Cinemax HD, Sport HD. Umowa z dnia 2016-08-19. Pakiety te są obowiązkowe. W wykazie nie mam kanału Universal Channel HD. Czyli nici z rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 u mnie w umowie z VI 2016 brak Universal Channel HD w pakiecie Film ale w aneksie z V 2017 już był obecny (podobnie jak we wcześniejszym aneksie z IX 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_z27 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Może napiszmy do Cyfrowego Polsatu by jasno i klarownie doprecyzowali czy zapis regulaminu jest ważniejszy w tym wypadku od zapisu zawartego w komunikacie z 27 listopada rozesłanego abonentom poprzez ICOK. W mojej ocenie najważniejsze są zapisy regulaminu. Dzisiaj dostałem odpowiedź w tej sprawie. Nie 30 dni przed wyłączeniem tylko do 30 dni po wyłączeniu. Czyli ktoś tu robi nas balona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Mógłbyś zacytować tę odpowiedź? Bo ja dostałem standardowe Ctrl C, Ctrl V (zamieszczam poniżej), nijak mające się do mojego pytania. Zapytałem, jednoznacznie i precyzyjnie, kiedy NAJWCZEŚNIEJ można wysłać wypowiedzenie w związku z usunięciem UChHD. Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi przy podpisywaniu Umowy, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że w związku z zakończeniem nadawania kanału Universal Channel HD, który jest kanałem gwarantowanym w Pakiecie Film HD przez warunki obowiązującej Pana Umowy, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi, jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania wycofania kanału, a Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. 30 to dzień mojego cyklu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Dużo abonentów po otrzymaniu wiadomości w icok wypowie umowy przed 31.12.2017, myśląc, że unikną kar umownych. Będą jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Dlatego zrobiłem sobie zdj z ICOK i mam podkładkę! ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Dużo abonentów po otrzymaniu wiadomości w icok wypowie umowy przed 31.12.2017, myśląc, że unikną kar umownych. Będą jaja. No tak ale w ICOK jest komunikat: "Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa." Czyli to jest dopiero wprowadzanie w błąd skoro dla tego przypadku zgodnie z regulaminem można wypowiedzieć umowę bez ponoszenia konsekwencji w terminie 01-30.01.2018 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 No to miałem na myśli, że CP wprowadził abonentów w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Dużo abonentów po otrzymaniu wiadomości w icok wypowie umowy przed 31.12.2017, myśląc, że unikną kar umownych. Będą jaja. Wystarczy do wypowiedzenia dołączyć scan wiadomości z ICOKu Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2017 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.