wojtek509 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Czyli można wypowiadać umowę od 27.11.2017 do 30.01.2018. ta jak pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Ja mam pytanie: Czy w Polsacie Cyfrowym w ICA pojawi się informacja o zarejestrowaniu wypowiedzenia czy muszę dzwonić do nich i pytać? Ponieważ Polsat zmodyfikował zakładkę na swojej stronie na beznadziejną to tak dla informacji daję linka to tego co mają w pełnej ofercie bo to dalej jest u nich na stronie tylko w miejscu, gdzie trudno to znaleźć tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp?packageGroupId=2 Edytowane 5 Grudnia 2017 przez najman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jak składałeś w punkcie to z automatu jest odrazu w systemie widoczne twoje wypowiedzenie, jeśli poczta no to parę dni trzeba odczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jak składałeś w punkcie to z automatu jest odrazu w systemie widoczne twoje wypowiedzenie, jeśli poczta no to parę dni trzeba odczekać. Niekoniecznie z automatu. Ja składałem w sobotę, wczoraj dzwoniłem do DUK i jeszcze nie było w systemie. Dzisiaj rano już było. Jednak na razie nie ma dla mnie ofert z krótką umową i mam czekać na telefon od nich(trochę dziwna sytuacja, pierwszy raz mi się zdarza. Miał już ktoś tak?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Kanał jest niegwarantowany w jego umowie i nie pozwolą mu na rezygnację bez ponoszenia kary. Reklamacja będzie negatywna. Wg mnie za błędną informację pewnie przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę w postaci gratisu czy coś podobnego. A jeśli było to przedłużanie umowy czyli w czerwcu 2016 byl by to aneks? Przedłużanie umowy było telefoniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Aneks z czerwca 2016 nie posiada w swoim składzie kanału Universal Channel HD jako kanału gwarantowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Chciałbym się tylko upewnić - czy można już składać wypowiedzenie z okazji przyszłego usunięcia Universal Channel HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) No właśnie, można czy nie? Edytowane 5 Grudnia 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_z27 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Można jak najbardziej. Ja wczoraj rano zaniosłem wypowiedzenie do punktu Plusa,a po trzech godzinach dzwoniłem do Duk i już mieli w systemie. W moim przypadku połasiłem się na darmowe miesiące i przedłużyłem dalej. Także śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Aha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Niekoniecznie z automatu. Ja składałem w sobotę, wczoraj dzwoniłem do DUK i jeszcze nie było w systemie. Dzisiaj rano już było. Jednak na razie nie ma dla mnie ofert z krótką umową i mam czekać na telefon od nich(trochę dziwna sytuacja, pierwszy raz mi się zdarza. Miał już ktoś tak?) Ja składałam wczoraj wypowiedzenie w punkcie Plusa. Dzisiaj sama zadzwoniłam do DUK i wypowiedzenie podobno nie dotarło. Umówiłam się z konsultantem, że zadzwoni do mnie w czwartek. Może do czwartku to wypowiedzenie dotrze. Jak się w czwartek okaże, że wypowiedzenie do DUK nie dotarło, to zrobię dym w punkcie Plusa. Poprzednio jak składałam wypowiedzenie w punkcie plusa, to po godzinie było już w DUK. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez stef63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 To chyba zależy od APS. Ja składam zawsze w jednym punkcie(bo inne mam trochę dalej) i zwykle pojawia się w systemie dopiero po dniu albo nawet dwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Mój brat składał wczoraj wypowiedzenie rano w punkcie CP, a już w południe było widoczne w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Czy jak jestem teraz w pierwszym okresie promocyjnym od 02.12, to mogę też wypowiedzieć umowę w związku z Universal Channel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 @TomPure nie za bardzo rozumiem Twoje pytanie. Kiedy podpisywałeś umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nie było pytania przecież skoro mam nową umowę to nie ma już w niej gwarancji na ten kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77maciex Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Witam mam umowę od 11.27.2016. Czy jeśli mam Familijny Max HD, a w jego ramach możliwość elastycznego włączania i wyłączania FILM HD, to mogę wypowiedzieć umowę w związku z Universalem? -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nie możesz wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Już kilkakrotnie rozmówcy powyżej podawali terminy GWARANTOWANE,jak i NIE GWARANTOWANE jak,,bykiem"pisane kto może skorzystać z furtki, a kto nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nie możesz wypowiedzieć. W przeszłości CP przyjmował takie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Witam mam umowę od 11.27.2016. Czy jeśli mam Familijny Max HD, a w jego ramach możliwość elastycznego włączania i wyłączania FILM HD, to mogę wypowiedzieć umowę w związku z Universalem? -pozdrawiam Przy poprzednim usunięciu kanału miałem taką samą sytuację czyli możliwość elastycznego włącz/wyłącz. Wypowiedzenie legalne, uznane, umowa zakończona na jego podstawie bez kar. Z tym, że w tym okresie kiedy podpisałeś umowę kanał Universal Channel nie był gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 W przeszłości CP przyjmował takie wypowiedzenia. Ale chyba dlatego że była elstyczna a tu dodatkowo z grudnia 2016 czy wtedy ten kanał był gwarantowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Mam okres rozliczeniowy 28 a Universal jest do 31, czy jak wypowiem umowę teraz to nie będę musiał płacić abonamentu a podpisze nową to będzie obowiązywała od 28 grudnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Ale chyba dlatego że była elstyczna a tu dodatkowo z grudnia 2016 czy wtedy ten kanał był gwarantowany? A przepraszam dziwny zapis daty mnie chyba ogłupił. Elastyczność uprawnia do wypowiedzenia umowy, oczywiście kanał musi być gwarantowany umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Z apsu dzwonił znajomy ze mam szybko przyjść i anulować rezygnację bo wysyłają kary za przedwczesna rezygnację. Ja mu na to ze mam przedłużone. ... chyba anulować info z icok i się tego trzymają. Edytowane 6 Grudnia 2017 przez Toytoy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.