Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla tych co nie maja UCH gwarantowany...ja przedłużyłem na początku grudnia i mam blue hastler gwarantowany.wniosek zróbcie to co ja z uch.czyli przedłużcie sobie umowę z Waszej inicjatywy wlaczajac hustler jako staly skladnik aneksu po czym wyślijcie rezygnacje póki nie zrobili promocyjnym.

Edytowane przez Toytoy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@midas3012: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kanałach-cp-czy-można-wypowiedzieć-umowę/?p=1322467

 

@Toytoy - jak już piszesz, to pisz precyzyjnie, aby nie wprowadzać innych w błąd. Inaczej będzie to wyglądało na nabijanie postów i skończy się sprzątaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Forumowiczów.

Chciałem się z Wami podzielić swoimi obawami dotyczącymi złożenia wypowiedzenia w związku z likwidacją Uniwersal Channel HD.

Swoją umowę przedłużyłem 28.06.2017. na pakiet Premium Max z Evoboxem + MR. Z tego co się zorientowałem na poprzednich stronach tego wątku, to teoretycznie mam ten kanał na liście gwarantowanych.

Napisałem do CP by się określili czy mam ten kanał w gwarantowanych i dostałem taką odpowiedź:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że w ramach obowiązujących Pana warunków Umowy kanał Universal Chanel HD nie był kanałem gwarantowanym. Tym samym nie przysługuje Panu możliwość rozwiązania Umowy bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi.

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.
"

 

Dzwoniłem też do Centrum Obsługi Klienta i konsultantka także twierdzi, że nie mam kanału UCH HD gwarantowanego.Coś pokrętnie mówiła o mojej starej umowie z 2015r. Ja jej powiedziałem, że aneksowałem umowę 28.06.2017 a ona na to, że wg tego aneksu też nie mam tego kanału w gwarantowanych. Mam przed sobą umowę oraz Warunki Oferty - "Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów" z dnia 26.05.2017 roku.W warunkach tych w paragrafie 9 tj. "Postanowienia Końcowe" w tabeli nr 5 jest skład pakietów. Oczywiście w pakiecie Film HD znajduje się Uniwersal Channel HD.
Teraz pytanie o co chodzi? Czy CP próbuje mnie oszukać? Czy tabela ta nie zawiera kanałów gwarantowanych tylko wszystkie dostępne w pakietach nawet te niegwarantowane? Poradźcie co robić. Wydaje się, że mimo wszystko trzeba zaryzykować i złożyć wypowiedzenie. Mam w tej chwili umowę 24/4 bo wymieniałem dekoder na Evoboxa. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Edytowane przez wepses
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam Szanownych Forumowiczów.

Chciałem się z Wami podzielić swoimi obawami dotyczącymi złożenia wypowiedzenia w związku z likwidacją Uniwersal Channel HD.

Swoją umowę przedłużyłem 28.06.2017. na pakiet Premium Max z Evoboxem + MR. Z tego co się zorientowałem na poprzednich stronach tego wątku, to teoretycznie mam ten kanał na liście gwarantowanych.

Napisałem do CP by się określili czy mam ten kanał w gwarantowanych i dostałem taką odpowiedź:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że w ramach obowiązujących Pana warunków Umowy kanał Universal Chanel HD nie był kanałem gwarantowanym. Tym samym nie przysługuje Panu możliwość rozwiązania Umowy bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi.

 

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

"

 

Dzwoniłem też do Centrum Obsługi Klienta i konsultantka także twierdzi, że nie mam kanału UCH HD gwarantowanego.Coś pokrętnie mówiła o mojej starej umowie z 2015r. Ja jej powiedziałem, że aneksowałem umowę 28.06.2017 a ona na to, że wg tego aneksu też nie mam tego kanału w gwarantowanych. Mam przed sobą umowę oraz Warunki Oferty - "Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów" z dnia 26.05.2017 roku.W warunkach tych w paragrafie 9 tj. "Postanowienia Końcowe" w tabeli nr 5 jest skład pakietów. Oczywiście w pakiecie Film HD znajduje się Uniwersal Channel HD.

Teraz pytanie o co chodzi? Czy CP próbuje mnie oszukać? Czy tabela ta nie zawiera kanałów gwarantowanych tylko wszystkie dostępne w pakietach nawet te niegwarantowane? Poradźcie co robić. Wydaje się, że mimo wszystko trzeba zaryzykować i złożyć wypowiedzenie. Mam w tej chwili umowę 24/4 bo wymieniałem dekoder na Evoboxa. Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Dzwoń do nich jeszcze raz. Oni lecą w kulki. Poczytaj jaką ja miałem rozmowę tu link: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-642?do=findComment&comment=1322308

 

To jest ich taktyka żebyś nie wypowiedział umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od VI 2016 aneksowałem umowę po raz 3 - konsultantka w szoku była - jak to jest w ogóle możliwe, jej system nie pozwalał na wgląd do wszystkich dat z jakimi podpisywałem nowe umowy - twierdziła że UC HD nie jest gwarantowany i ze nie ma wglądu do umowy jaką zawarłem w V 2017 :P Mało tego poddawała w wątpliwość to że w V 2017 jakąkolwiek umowę z CP aneksowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam brak problemów przy wypowiedzeniu przed wyłączeniem UC

Okres rozliczeniowy do 27 miesiąca

Wypowiedzenie wysłane pocztą przed wczoraj dziś aneksowane na 12/3 z nowymi warunkami od 28.12 czyli jeszcze przed wyłączeniem UCH

Dziękuję wszystkim z forum

Wesołych Świąt

Edytowane przez pawel_bthd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneksowałem dziś umowę i do Familijnego Max HD dobrałem pakiet Rozrywka HD.

 

Informuję, że na dziś tj. 15 grudnia kanał Blue Hustler jest jeszcze gwarantowany. Ja nie będę rezygnował, tylko informuję że jeszcze jest gwarantowany. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś też składałem wypowiedzenie. Niestety nie mają podpunktu dotyczącego zmiany regulaminu i usunięcie kanału. Przedstawiciel APS musiał dopisać inne i tam jako powód napisać usunięcie kanału gwarantowanego. Bynajmniej u mnie tak było, a dzwonił też na infolinię, bo nie wiedział co zaznaczyć.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 22 grudnia zlozylem wypowiedzenie umowy z CP. Pani w punkcie powiedziala mi, ze jezeli DUK nie skontaktuje sie ze mna do dnia rozliczenia, ktory przypadal 26 grudnia, mam zaplacic za kolejny miesiac. Budze sie rano 26 grudnia i oczywiscie karta nie aktywna, wszystko wylaczone. Dzwonie do obslugi klienta, to mi powiedzieli ze nalezy napisac pisamo o zwrot nadplaty a umowa dopiero wygasnie w styczniu, chociaz sygnal juz wylaczyli. Pytam sie Pani czy ktos sie bedzie ze mna kontaktowal w sprawie zawarcia jakies nowej umowy to oczywiscie ona nic nie wie. Sam mam zadzownic do DUK i sie pytac czy maja jakas propozycje dla mnie czy juz po ptokach i tylko dekodery musze im oddac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz żal do CP, że rozwiązali z Tobą umowę zgodnie z oświadczeniem, które złożyłeś? 

Należy mieć świadomość konsekwencji swoich czynów. Chcąc być sprytnym, należało wziąć sprawy w swoje ręce składając pismo na 3 dni przed końcem cyklu rozliczeniowego, z czego 2 dni nie działał DUK. Teraz to możesz zdać dekodery: https://forum.satkurier.pl/topic/4250-faq-mam-problem-z-odbiornikiem-cp-jak-sobie-poradzić/?p=861237

i ewentualnie skorzystać z oferty "Trafny Wybór" dla klientów zdających udostępniony sprzęt po rozwiązaniu umowy: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonent%C3%B3w-cp/?p=1310449

I pamiętaj, że ten temat jest o możliwości rozwiązania umowy z powodu zmian w ofercie. O niczym innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie wypowiedzenie umowy skladalem w zwiazku z wylaczeniem Universal Ch. Po drugie zostalem wprowadzony w blad w punkcie CP, gdzie Pani powiedziala ze sygnal mi wylacza 26 stycznia i wszystko zakonczy sie w styczniu, a w miedzy czasie beda dzwonic do mnie z DUK. Nie moja wina ze w punktach CP pracuja osoby ktore nie maja pojecia co robia.  Nie chcialem byc "sprytnym", i tylko dlatego wypowiedzialem umowe poniewaz przy podpisaniu umowy inna Pani wprowadzila mnie w blad i powiedziala ze po 3mcach moze wylaczyc VOD i inne [beep]erele jakie mi nie odpowiadaja, co sie okazalo nie prawda i prawie rok placilem za cos z czego nie korzystalem xd pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra eksperci potrzebuję pomocy. Nowy rok, to czas nadrabiania zaległości. Dzisiaj w ICOK-u w korespondencji przeczytałem, że mogę zrezygnować z CP z powodu usunięcia Universal Channel, jednak napisali że swoją deklarację należało zgłosić do 31.12.2017! Coś się zmieniło w polskim prawie? Zawsze abonent miał 30 dni na rezygnację z powodu usunięcia gwarantowanego kanału?! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz sporo zaległości do nadrobienia również w tym temacie na forum. ;)

Dyskutowaliśmy już tutaj na temat tego nieszczęsnego komunikatu. Na stronie CP masz aktualny, bodaj po trzech korektach, komunikat: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...