SatZnawca Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 A do mnie dzwonił DUK i wypowiedzenie przyjęte (składane pod koniec listopada) a umowa kończy się 9 grudnia bez żadnej kary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Ja tez koniec listopada.chodzi o tych grudniowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daytek1 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 02.12.2017 złożyłem wypowiedzenie w APS z powodu usunięcia kanału. Po dwóch godzinach zadzwoniłem do DUK i przedłużyłem umowę na 12/3. Do końca starej umowy miałem jeszcze 19 m-cy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 O to jest konkretna korzysc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Z apsu dzwonił znajomy ze mam szybko przyjść i anulować rezygnację bo wysyłają kary za przedwczesna rezygnację. Ja mu na to ze mam przedłużone. ... chyba anulować info z icok i się tego trzymają. Człowieku nie rób zamieszania. U mnie wysłane pocztą. Niech spróbują dać karę. Zgodnie z przepisami mają poinformować abonenta miesiąc przed zmianą stąd info na ICOK więc ich regulamin nie może mieć zastosowania. Nikt nie dostanie kary. Jeśli spróbują taką dać to przegrają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Regulamin akurat jest na korzyść abonentów w obecnej sytuacji i daje jeszcze dodatkowe 30 dni, bo mówi: §9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Dla potomnych. UNIVERSAL CHANNEL był gwarantowany w umowach /aneksach zawieranych pomiędzy okresami: 05-03-2013 do 01-10-2015 oraz 17-01-2017 do 14-07-2017 Umowę podpisywałem 1.08.2015 i ostatni aneks mam z 24.08.2017 Łapię się czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) @kaeres Skoro aneks masz ponad miesiąc od wycofania gwarancji kanału to jak myślisz? Edytowane 7 Grudnia 2017 przez the cable guy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Nie będę dublował wpisów, dlatego tylko dam linka do tego jak Polsat kombinuje przy dzwonieniu do abonentów, którzy wypowiedzieli umowę ze względu na Universal Channel. Więcej tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/page-642#entry1322308 Edytowane 7 Grudnia 2017 przez najman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 znajomy złożył 2.12.2017r wypowiedzenie z powodu usunięcia kanału dziś mu wyłączyli mimo że 3.12.2017r ma okres rozliczeniowy Mam okres rozliczeniowy 28 a Universal jest do 31, czy jak wypowiem umowę teraz to nie będę musiał płacić abonamentu a podpisze nową to będzie obowiązywała od 28 grudnia? już nie musisz płacić za okres od 28-do 28stycznia wyłączą ci 28.12.2017r sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Wyłączył pewnie tym co nie mieli gwarantowane go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) gwarantowany miał kanał i bez żadnej kary dzwonił i się pytał bo myślał że 3.01.2018r wyłączą ale wyłączyli mu dziś bo złożył 2 grudnia a 3 grudnia ma rozliczenie ale dziś bo zarejestrowali Edytowane 7 Grudnia 2017 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Moze nie zaplacil na czas bo przeciez placi sie z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 pobrali mu z góry 3.12.2017r dziś wyłączyli i zwrócą pieniążki - po prostu nie zdążyli zarejestrować w terminie wypowiedzenia złożył 2 a 3 rozliczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Elastyczność uprawnia do wypowiedzenia umowy, oczywiście kanał musi być gwarantowany umową. Umowę aneksowałem pod koniec lipca br. - posiadam pakiet Rodzinny HD. Po zalogowaniu się do ICOK mam możliwość aktywowania pakietu Rozrywka HD na zasadzie włącz - wyłącz w danym okresie rozliczeniowym. W przesłanym przez CP aneksie do umowy, w wykazie kanałów gwarantowanych figuruje kanał Blue Hustler. Zatem jak rozumiem złożenie wypowiedzenia w moim przypadku nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej ? Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Pakiet Rozrywka HD musisz mieć w zobowiązaniu.Nie wiem w jakim okresie musi być to zobowiąznie ale zapewne wcześniej podpisane niż pojawiła sie informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wiem, że to dla wielu ważne to napiszę tylko, że ja przedłużyłem umowę po wypowiedzeniu Universal Channel a do jej końca miałem ponad rok także nie patrzcie na to do kiedy macie umowę. Można teoretycznie wypowiedzieć z powodu UCh nawet jak się korzysta jeszcze z darmowych miesięcy poprzedniej umowy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Umowę aneksowałem pod koniec lipca br. - posiadam pakiet Rodzinny HD. Po zalogowaniu się do ICOK mam możliwość aktywowania pakietu Rozrywka HD na zasadzie włącz - wyłącz w danym okresie rozliczeniowym. W przesłanym przez CP aneksie do umowy, w wykazie kanałów gwarantowanych figuruje kanał Blue Hustler. Zatem jak rozumiem złożenie wypowiedzenia w moim przypadku nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej ? Elastyczność pakietów masz zapisaną w umowie z dokładnie opisanymi pakietami, między którymi ta elastyczność jest dopuszczona i tylko ten wariant pozwala na bezkarne wypowiedzenie. Elastyczność jest wtedy, gdy w umowie masz na pierwszej jej stronie: (...)Usługa Telewizyjna (id. kontraktu) świadczona jest: (...) 2. na Dekoderze Podstawowym (model, numer dekodera, numer karty) w zakresie: a) Podstawowego Zobowiązania: (Wymieniony pakiet lub pakiety) Minimalnego Podstawowego Zobowiązania: (Wymieniony pakiet lub pakiety) Włączenie na zasadzie deklaracji pakietu Rozrywka HD na czas nieokreślony nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania umowy z powodu wyłączenia kanałów z fikołkami. Aby usunięcie kanałów z pakietu Rozrywka HD uprawniało do bezkarnego wypowiedzenia umowy musi ten pakiet w umowie być obowiązkowy przez cały okres umowy. Edytowane 8 Grudnia 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 @czerstwy, @swojadroga - teraz wszystko jasne. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorgo0001 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Od kiedy Universal Chanel nie jest gwarantowany? Może ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 327 strona tego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 W pazdzierniku bylem w punkcie Polsatu w celu wyłączenia VOD i dostałem pismo "Potwierdzenie zmiany warunków umowy abonenckiej (id kontraktu .....) Czy ono nie dyskwalifikuje mnie do możliwości złożenia wypowiedzenia z powodu Universal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Nie dyskwalifikuje, pod warunkiem, że kanał Universal Channel masz gwarantowany w swojej umowie. Wydaje mi się, że pismo, które otrzymałeś w APS-ie to jest nic innego, jak potwierdzenie złożenia dyspozycji wyłączenia usługi VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Tak, byłem właśnie tylko w tym celu żeby mi wyłączyli VOD (kończył się darmowy czas na VOD). Nic innego nie zmieniałem. Umowę mam od 28 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ja w momencie infa ( był to czerwiec) ze Universal zniknie podwyższyłem sobie pakiet o Film, w którym był Universal. Było to ryzyko, ale się opłaciło, bo nie zrobili rebrendingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.