Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z apsu dzwonił znajomy ze mam szybko przyjść i anulować rezygnację bo wysyłają kary za przedwczesna rezygnację. Ja mu na to ze mam przedłużone. ... chyba anulować info z icok i się tego trzymają.

Człowieku nie rób zamieszania. U mnie wysłane pocztą. Niech spróbują dać karę. Zgodnie z przepisami mają poinformować abonenta miesiąc przed zmianą stąd info na ICOK więc ich regulamin nie może mieć zastosowania. Nikt nie dostanie kary. Jeśli spróbują taką dać to przegrają.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin akurat jest na korzyść abonentów w obecnej sytuacji i daje jeszcze dodatkowe 30 dni, bo mówi:

 

§9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI

  1. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę dublował wpisów, dlatego tylko dam linka do tego jak Polsat kombinuje przy dzwonieniu do abonentów, którzy wypowiedzieli umowę ze względu na Universal Channel. Więcej tutaj:

https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/page-642#entry1322308

Edytowane przez najman12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy złożył 2.12.2017r wypowiedzenie z powodu usunięcia kanału dziś mu wyłączyli mimo że 3.12.2017r ma okres rozliczeniowy :)


Mam okres rozliczeniowy 28  a Universal jest do 31, czy jak wypowiem umowę teraz to nie będę musiał płacić abonamentu a podpisze nową to będzie obowiązywała od 28 grudnia?

 

już nie musisz płacić za okres od 28-do 28stycznia wyłączą ci 28.12.2017r sygnał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarantowany miał kanał i bez żadnej kary dzwonił i się pytał bo myślał że 3.01.2018r wyłączą ale wyłączyli mu dziś bo złożył 2 grudnia a 3 grudnia ma rozliczenie ale dziś bo zarejestrowali 

Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elastyczność uprawnia do wypowiedzenia umowy, oczywiście kanał musi być gwarantowany umową.

 

Umowę aneksowałem pod koniec lipca br. - posiadam pakiet Rodzinny HD. Po zalogowaniu się do ICOK mam możliwość aktywowania pakietu Rozrywka HD na zasadzie włącz - wyłącz w danym okresie rozliczeniowym. W przesłanym przez CP aneksie do umowy, w wykazie kanałów gwarantowanych figuruje kanał Blue Hustler. Zatem jak rozumiem złożenie wypowiedzenia w moim przypadku nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej ? 

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to dla wielu ważne to napiszę tylko, że ja przedłużyłem umowę po wypowiedzeniu Universal Channel a do jej końca miałem ponad rok także nie patrzcie na to do kiedy macie umowę. Można teoretycznie wypowiedzieć z powodu UCh nawet jak się korzysta jeszcze z darmowych miesięcy poprzedniej umowy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę aneksowałem pod koniec lipca br. - posiadam pakiet Rodzinny HD. Po zalogowaniu się do ICOK mam możliwość aktywowania pakietu Rozrywka HD na zasadzie włącz - wyłącz w danym okresie rozliczeniowym. W przesłanym przez CP aneksie do umowy, w wykazie kanałów gwarantowanych figuruje kanał Blue Hustler. Zatem jak rozumiem złożenie wypowiedzenia w moim przypadku nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej ? 

 

Elastyczność pakietów masz zapisaną w umowie z dokładnie opisanymi pakietami, między którymi ta elastyczność jest dopuszczona i tylko ten wariant pozwala na bezkarne wypowiedzenie.

Elastyczność jest wtedy, gdy w umowie masz na pierwszej jej stronie:

 (...)Usługa Telewizyjna (id. kontraktu) świadczona jest: (...)

2. na Dekoderze Podstawowym (model, numer dekodera, numer karty) w zakresie:

a) Podstawowego Zobowiązania: (Wymieniony pakiet lub pakiety)

B) Minimalnego Podstawowego Zobowiązania: (Wymieniony pakiet lub pakiety)

 

Włączenie na zasadzie deklaracji pakietu Rozrywka HD na czas nieokreślony nie uprawnia do bezkarnego rozwiązania umowy z powodu wyłączenia kanałów z fikołkami.

Aby usunięcie kanałów z pakietu Rozrywka HD uprawniało do bezkarnego wypowiedzenia umowy musi ten pakiet w umowie być obowiązkowy przez cały okres umowy.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...