Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

Już chyba wiadomo, dlaczego napisali w komunikacie o terminie wypowiedzenia do 31.12.2017r. Dziś przedłużałem umowę i czytając jej warunki natknąłem się na taki zapis:

 

"W przypadku braku akceptacji zmian Umowy, w tym określonych w Regulaminie lub Cenniku

Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy do dnia wejścia tych zmian w życie. W przypadku nieskorzystania przez Abonenta z prawa do wypowiedzenia, proponowane zmiany obowiązują Abonenta od dnia wejścia ich w życie."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem na icok do CePów z prośbą o przesłanie wykazu gwarantowanych programów w dniu podpisania umowy i mi odesłali Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów ST” z dnia 07.01.2016 roku, w którym w pakiecie Film są programy:

 

AXN White, AXN Black, AXN Spin HD, Comedy Central Family, FilmBox Premium, FilmBox Family, FilmBox Extra HD, Fox Comedy HD, CBS Europa HD, FilmBox Action, Polsat Film HD, Sundance HD, CBS Action, Romance TV HD, FilmBox Arthouse, TNT HD.

 

Więc nici z wypowiedzenia, ale między styczniem a połową czerwca kiedy podpisywałem umowę nic się nie zmieniło? Universal przestał być gwarantowany w lipcu tego roku, więc kiedy zaczął? 

Edytowane przez Garrus27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem na icok do CePów z prośbą o przesłanie wykazu gwarantowanych programów w dniu podpisania umowy i mi odesłali Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów ST” z dnia 07.01.2016 roku, w którym w pakiecie Film są programy:

 

gwarantowany w lipcu tego roku, więc kiedy zaczął? 

 

Ja mam gwarantowany Universal Channel, a zawierałam umowę 30.01.2017 r. . Jeszcze się załapałam na umowę 15/5. Jest w pakiecie Film HD.

Edytowane przez stef63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy niestety.

1x niestety - przegapiłem okres rozliczeniowy (30-30) i wpadnę w jeden okres poza umową. Mam nadzieję, że nie zapłacę komnaty złota. Mam pakiet MAX za 99,90.

2 x niestety - sprawdzałem szczegółowo umowę bazową jak i aneks z 31.08.2016 - nie mam Universal Channel w wykazie kanałów. 

Byłem wczoraj w punkcie CP i pani nie miała w systemie wiadomości o możliwości wypowiedzenia umowy na Universal. Miała poprzednie, stare, akcje - ale tej nie miała. Co ciekawe, dzwoniła na infolinię do centrali i powiedział, że stanowisko jest takie, że na Universal można będzie składać wypowiedzenia dopiero od 30.12.2017.

Zadziwiłem się i pokazałem jej wydruk z ICOK, gdzie jak wół stoi napisane - do 31.12.2017.

Rozłożyła bezradnie ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj złożyłem wypowiedzenie w APS Żagań i wszystko przebiegło zgodnie z planem,  nawet Pan przyjmujący wypowiedzenie miał już w systemie "specjalną zakładkę" na wypowiedzenia umów z powodu usunięcia kanału Universal Channel HD. Dodatkowo wymienił mi pilot (bezpłatnie) na ten do Evo boxa bez żadnego ale :) :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W komunikacie na ICOK jasno jest napisane, że wypowiadanie umowy składamy do 31.12. A na infolinii nie... Dopiero od 01.01.18, bo już kanału nie ma, jest to wprowadzanie w błąd by później wyjść na głupka.

Edytowane przez Barti
Usunięto zdublowaną treść postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W komunikacie na ICOK jasno jest napisane, że wypowiadanie umowy składamy do 31.12. A na infolinii nie... Dopiero od 01.01.18, bo już kanału nie ma, jest to wprowadzanie w błąd by później wyjść na głupka.

 

Na swoim profilu FB odpowiedzieli użytkownikowi Max Rad na pytanie dotyczące "rozbieżności dat" pomiędzy regulaminem CP, a informacją w ICOK w kwestii wypowiedzenia związanego z usunięciem Universal Chanel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś zacytować, a nie odsyłać zainteresowanych do Zuckerberga.

Z mojej strony - przed chwilą rozmawiałem z DUK o przedłużeniu jednej z umów, i przy okazji zapytałem o Universal. Konsultantka na wszystkie świętości podparte nagrywaniem zaklinała się, że wypowiedzenia można już składać i umowa będzie rozwiązana bez kar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś zacytować, a nie odsyłać zainteresowanych do Zuckerberga.

Z mojej strony - przed chwilą rozmawiałem z DUK o przedłużeniu jednej z umów, i przy okazji zapytałem o Universal. Konsultantka na wszystkie świętości podparte nagrywaniem zaklinała się, że wypowiedzenia można już składać i umowa będzie rozwiązana bez kar.

Gdyby się dało skopiować i wkleić...to bym to zrobił.Ale przepisywać całości to mi się nie chce...

W skrócie: "Ustawa" tego wymaga(wymusza), która jest nadrzędna nad regulaminem CP...

Edytowane przez Ceberebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...