Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Mam pytanie dot. Zmian umowy w formie telefon. Po zmianie dostaje dokument zmian na maila .potem po około miesiącu właściwy dokument tez na mail.czy te 2 dokumenty mogą różnić się jeśli chodzi o zawartość gwarantowanych kanałów jeśli w międzyczasie któryś zmieni się na promocyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) ja złożyłem 2 grudnia wypowiedzenie z powodu usunięcia kanału i dziś dzwoniłem do DUK z pytaniem czy moje wypowiedzenie jest zarejestrowana owszem ale liczy się od 1.01.2018r 30 dni przed końcem okresy rozliczeniowego czyli wypada 2.02.2018 będzie skutkowało wygaśnięciem umowy bez kar ponieważ kanał do 31.12.2017r jest nadal nadawany - a myślałem że 2.01.2018r będzie już po umowie Edytowane 4 Grudnia 2017 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Ale w jakim dniu przypada ci okres rozliczeniowy, bo od tego dnia liczy się to wypowiedzenie. Ty masz płatny abonament do 1 danego miesiąca czy jak? Bo na icyfrowypolsat.pl jest napisane, że wypowiedzenie liczy się od od danego dnia płatności, czyli np. Jak płacisz za abonament do 8 grudnia i wypowiesz umowę 7 grudnia to już nie płacisz, a jak wypowiesz 9 to normalnie płacisz za cały miesiąc chyba, że czegoś nie ogarniam Ja dostałem maila, że wypowiedzenie można składać nie później niż do 30 stycznia, a nic o wcześniej nie pisali Edytowane 4 Grudnia 2017 przez najman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Nie można pewnie się już powoływać na info z icok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Mnie wszytko jedno czy to będzie styczeń czy grudzień, bo przez przypadek zapłaciłem za miesiąc do przodu. Ważne dla mnie, aby ostatecznie można było zmienić warunki obecnej umowy bo te co mam są dla mnie niekorzystne. W APS jak składałem wypowiedzenie z powodu Universal proponowali mi umowę 24 miesiące w tym 7 gratis, ale ja chcę coś innego a nie to co nowi, chociaż ta oferta też kusząca Słabo coś negocjowałeś. Ja właśnie jestem po przedłużeniu z powodu usunięcia Universal. Konsul coś tam negocjował z przełożonym ,ale udało się bez problemu. Dostałem to co chciałem plus HBO na 6m-cy w prezencie. Dzwoń do skutku z następnym się na pewno dogadasz Pewnie co konsultant to inna gadka będzie. Jak zawsze.....dzwonić aż się trafi na kogoś normalnego..... Edytowane 4 Grudnia 2017 przez najman12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Komunikat na stronie CP został zmieniony http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp I zawiera kolejny błąd. Wypowiedzenia, wedle tego komunikatu, należy składać do 31 stycznia 2017r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Czyli miałem racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Komunikat na stronie CP został zmieniony http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp I zawiera kolejny błąd. Wypowiedzenia, wedle tego komunikatu, należy składać do 31 stycznia 2017r. Czyli każdy już po terminie złoży A na poważnie to tylko korekta terminu, bo rozumiem, że to data graniczna, a wypowiedzenie można złożyć nawet dziś, tyle, że bulić za CP trzeba do 31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Ale w jakim dniu przypada ci okres rozliczeniowy, bo od tego dnia liczy się to wypowiedzenie. Ty masz płatny abonament do 1 danego miesiąca czy jak? Bo na icyfrowypolsat.pl jest napisane, że wypowiedzenie liczy się od od danego dnia płatności, czyli np. Jak płacisz za abonament do 8 grudnia i wypowiesz umowę 7 grudnia to już nie płacisz, a jak wypowiesz 9 to normalnie płacisz za cały miesiąc chyba, że czegoś nie ogarniam Ja dostałem maila, że wypowiedzenie można składać nie później niż do 30 stycznia, a nic o wcześniej nie pisali mój dzień rozliczeniowy jest 2 dnień każdego miesiąca więc teraz kiedy mi się zakończy styczeń czy luty ? wypowiedzenie złożone 2.12.2017r zadzwoniłem przed chwilą kolejny raz i inny konsul mówił że z dniem 2.01.2018r koniec umowy - teraz już nie wiem kiedy będzie koniec styczeń czy luty jeden mówi że styczeń drugi mówi że luty Słabo coś negocjowałeś. Ja właśnie jestem po przedłużeniu z powodu usunięcia Universal. Konsul coś tam negocjował z przełożonym ,ale udało się bez problemu. Dostałem to co chciałem plus HBO na 6m-cy w prezencie. Dzwoń do skutku z następnym się na pewno dogadasz ja nie chcę negocjować chcę zerwać z nimi całkowicie umowę Edytowane 4 Grudnia 2017 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Komunikat na stronie CP został zmieniony http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp I zawiera kolejny błąd. Wypowiedzenia, wedle tego komunikatu, należy składać do 31 stycznia 2017r. Już poprawili na 30 stycznia 2017 r. Masakra... Edytowane 4 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 To może jakiś kumaty z Polsatu rok zmieni na 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 To może inaczej. Drodzy pracownicy Cyfrowego Polsatu, zaglądający tutaj, prosimy jeszcze o prawidłowy rok (2018) w komunikacie o zmianach w ofercie programowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Czyli kiedy rozwiążę z nimi umowę? Wie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgodnie z regulaminem, z końcem okresu rozliczeniowego w którym zostało złożone wypowiedzenie, ale... w tym samym regulaminie jest, że termin na składanie wypowiedzenia jest dopiero w ciągu 30 dni od wyłączenia kanału. Sami namieszali, złożone przed 31 grudnia 2017 r. wypowiedzenia są uznawane, ale traktowane jakby by były złożone 1 stycznia 2018 r. czyli rozwiązanie powinno nastąpić z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego po nowym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 czyli 02.01.2018r ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Jeżeli Twój okres rozliczeniowy kończy się 2-go każdego miesiąca to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Dzwoniłem kolejny raz do DUK i powiedziano mi że 2.01.2018r. koniec umowy i nie ma 30 dni okresu wypowiedzenia, bo to z ich winy jest. Tak mi powiedziała, tylko rozwiązanie następuje przy najbliższym okresie rozliczeniowym i skierowała do działu, bym miał w ICOK wpisane 2.01.2018r. koniec umowy, ponieważ, jak na razie, nic nie mam. A i przyślą mi list pożegnalny z opisem, kiedy i jak zdać dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Czyli można wypowiadać umowę od 27.11.2017 do 30.01.2018. Edytowane 4 Grudnia 2017 przez marekpolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagi23 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Dla potomnych. UNIVERSAL CHANNEL był gwarantowany w umowach /aneksach zawieranych pomiędzy okresami: 05-03-2013 do 01-10-2015 oraz 17-01-2017 do 14-07-2017 Edytowane 4 Grudnia 2017 przez sagi23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Przypadek Sąsiada. Powiedzcie mi teraz, czy reklamacja zostanie uwzględniona jeśli w punkcie pan potwierdził że ten kanał jest gwarantowany oraz pani na infolinii też potwierdziła, więc wypowiedzenie zostało wysłane i uwaga nagle się okazuje bo dzwonił sąsiad na infolinie o potwierdzenie czy wpłynęło wypowiedzenie usłyszał że nie ma gwarantowanego kanału bo podpisywał umowę Czerwiec 2016 a wypowiedzenie jest. Więc co w tym przypadku a nie chce zostać już w Polsacie. Czy wygra taki błąd sprzedawców? i zakończy umowę? Czy pocałuj się w trąbkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Nic nie ugra moim zdaniem. Papier się liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zawsze może spróbować wycofać wypowiedzenie, by nie ponieść z tego tytułu konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ale czekał wieki jak najszybciej pozbyć się Polsatu i nadeszła okazja 2x potwierdzili ze ma gwarantowany jest nawet nagranie rozmowy a tu nagle inny dał zonga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Kanał jest niegwarantowany w jego umowie i nie pozwolą mu na rezygnację bez ponoszenia kary. Reklamacja będzie negatywna. Wg mnie za błędną informację pewnie przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę w postaci gratisu czy coś podobnego. Edytowane 4 Grudnia 2017 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Przypadek Sąsiada. Powiedzcie mi teraz, czy reklamacja zostanie uwzględniona jeśli w punkcie pan potwierdził że ten kanał jest gwarantowany oraz pani na infolinii też potwierdziła, więc wypowiedzenie zostało wysłane i uwaga nagle się okazuje bo dzwonił sąsiad na infolinie o potwierdzenie czy wpłynęło wypowiedzenie usłyszał że nie ma gwarantowanego kanału bo podpisywał umowę Czerwiec 2016 a wypowiedzenie jest. Więc co w tym przypadku a nie chce zostać już w Polsacie. Czy wygra taki błąd sprzedawców? i zakończy umowę? Czy pocałuj się w trąbkę? Niech pisze reklamację i powoła się na informacje konsultanta(rozmowy są nagrywane).Niby umowy powinno się czytać ale konsultant chyba też ponosi jakąś odpowiedzaiłność za to co mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.