Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie dot. Zmian umowy w formie telefon. Po zmianie dostaje dokument zmian na maila .potem po około miesiącu właściwy dokument tez na mail.czy te 2 dokumenty mogą różnić się jeśli chodzi o zawartość gwarantowanych kanałów jeśli w międzyczasie któryś zmieni się na promocyjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja złożyłem 2 grudnia wypowiedzenie z powodu usunięcia kanału i dziś dzwoniłem do DUK z pytaniem czy moje wypowiedzenie jest zarejestrowana owszem ale liczy się od 1.01.2018r  30 dni przed końcem okresy rozliczeniowego czyli wypada 2.02.2018 będzie skutkowało wygaśnięciem umowy bez kar :( ponieważ kanał do 31.12.2017r jest nadal nadawany - a myślałem że 2.01.2018r będzie już po umowie

Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w jakim dniu przypada ci okres rozliczeniowy, bo od tego dnia liczy się to wypowiedzenie. Ty masz płatny abonament do 1 danego miesiąca czy jak? Bo na icyfrowypolsat.pl jest napisane, że wypowiedzenie liczy się od od danego dnia płatności, czyli np. Jak płacisz za abonament do 8 grudnia i wypowiesz umowę 7 grudnia to już nie płacisz, a jak wypowiesz 9 to normalnie płacisz za cały miesiąc chyba, że czegoś nie ogarniam :)

 

Ja dostałem maila, że wypowiedzenie można składać nie później niż do 30 stycznia, a nic o wcześniej nie pisali :)

Edytowane przez najman12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wszytko jedno czy to będzie styczeń czy grudzień, bo przez przypadek zapłaciłem za miesiąc do przodu. Ważne dla mnie, aby ostatecznie można było zmienić warunki obecnej umowy bo te co mam są dla mnie niekorzystne. W APS jak składałem wypowiedzenie z powodu Universal proponowali mi umowę 24 miesiące w tym 7 gratis, ale ja chcę coś innego a nie to co nowi, chociaż ta oferta też kusząca :)

 

 

 

 Słabo coś negocjowałeś. Ja właśnie jestem po przedłużeniu z powodu usunięcia Universal. Konsul coś tam negocjował z przełożonym ,ale udało się bez problemu. Dostałem to co chciałem plus HBO na 6m-cy w prezencie. Dzwoń do skutku z następnym się na pewno dogadasz

Pewnie co konsultant to inna gadka będzie. Jak zawsze.....dzwonić aż się trafi na kogoś normalnego.....

Edytowane przez najman12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat na stronie CP został zmieniony http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp

I zawiera kolejny błąd. Wypowiedzenia, wedle tego komunikatu, należy składać do 31 stycznia 2017r. ;)

Czyli każdy już po terminie złoży :) A na poważnie to tylko korekta terminu, bo rozumiem, że to data graniczna, a wypowiedzenie można złożyć nawet dziś, tyle, że bulić za CP trzeba do 31 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w jakim dniu przypada ci okres rozliczeniowy, bo od tego dnia liczy się to wypowiedzenie. Ty masz płatny abonament do 1 danego miesiąca czy jak? Bo na icyfrowypolsat.pl jest napisane, że wypowiedzenie liczy się od od danego dnia płatności, czyli np. Jak płacisz za abonament do 8 grudnia i wypowiesz umowę 7 grudnia to już nie płacisz, a jak wypowiesz 9 to normalnie płacisz za cały miesiąc chyba, że czegoś nie ogarniam :)

 

Ja dostałem maila, że wypowiedzenie można składać nie później niż do 30 stycznia, a nic o wcześniej nie pisali :)

 mój dzień rozliczeniowy jest 2 dnień każdego miesiąca więc teraz kiedy mi się zakończy styczeń czy luty ? wypowiedzenie złożone 2.12.2017r

zadzwoniłem przed chwilą kolejny raz i inny konsul mówił że z dniem 2.01.2018r koniec umowy - teraz już nie wiem kiedy będzie koniec styczeń czy luty :( jeden mówi że styczeń drugi mówi że luty

 

 

 Słabo coś negocjowałeś. Ja właśnie jestem po przedłużeniu z powodu usunięcia Universal. Konsul coś tam negocjował z przełożonym ,ale udało się bez problemu. Dostałem to co chciałem plus HBO na 6m-cy w prezencie. Dzwoń do skutku z następnym się na pewno dogadasz

ja nie chcę negocjować chcę zerwać z nimi całkowicie umowę 

Edytowane przez mxv1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat na stronie CP został zmieniony http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp

I zawiera kolejny błąd. Wypowiedzenia, wedle tego komunikatu, należy składać do 31 stycznia 2017r. ;)

 

Już poprawili na 30 stycznia 2017 r. Masakra...

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z regulaminem, z końcem okresu rozliczeniowego w którym zostało złożone wypowiedzenie, ale... w tym samym regulaminie jest, że termin na składanie wypowiedzenia jest dopiero w ciągu 30 dni od wyłączenia kanału.

 

Sami namieszali, złożone przed 31 grudnia 2017 r. wypowiedzenia są uznawane, ale traktowane jakby by były złożone 1 stycznia 2018 r. czyli rozwiązanie powinno nastąpić z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego po nowym roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem kolejny raz do DUK i powiedziano mi że 2.01.2018r. koniec umowy i nie ma 30 dni okresu wypowiedzenia, bo to z ich winy jest. Tak mi powiedziała, tylko rozwiązanie następuje przy najbliższym okresie rozliczeniowym i skierowała do działu, bym miał w ICOK wpisane 2.01.2018r. koniec umowy, ponieważ, jak na razie, nic nie mam. A i przyślą mi list pożegnalny z opisem, kiedy i jak zdać dekodery. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek Sąsiada. Powiedzcie mi teraz, czy reklamacja zostanie uwzględniona jeśli w punkcie pan potwierdził że ten kanał jest gwarantowany oraz pani na infolinii też potwierdziła, więc wypowiedzenie zostało wysłane i uwaga nagle się okazuje bo dzwonił sąsiad na infolinie o potwierdzenie czy wpłynęło wypowiedzenie usłyszał że nie ma gwarantowanego kanału bo podpisywał umowę Czerwiec 2016 a wypowiedzenie jest. Więc co w tym przypadku a nie chce zostać już w Polsacie. Czy wygra taki błąd sprzedawców? i zakończy umowę?  Czy pocałuj się w trąbkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Kanał jest niegwarantowany w jego umowie i nie pozwolą mu na rezygnację bez ponoszenia kary. Reklamacja będzie negatywna. Wg mnie za błędną informację pewnie przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę w postaci gratisu czy coś podobnego. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek Sąsiada. Powiedzcie mi teraz, czy reklamacja zostanie uwzględniona jeśli w punkcie pan potwierdził że ten kanał jest gwarantowany oraz pani na infolinii też potwierdziła, więc wypowiedzenie zostało wysłane i uwaga nagle się okazuje bo dzwonił sąsiad na infolinie o potwierdzenie czy wpłynęło wypowiedzenie usłyszał że nie ma gwarantowanego kanału bo podpisywał umowę Czerwiec 2016 a wypowiedzenie jest. Więc co w tym przypadku a nie chce zostać już w Polsacie. Czy wygra taki błąd sprzedawców? i zakończy umowę?  Czy pocałuj się w trąbkę?

Niech pisze reklamację i powoła się na informacje konsultanta(rozmowy są nagrywane).Niby umowy powinno się czytać ale konsultant chyba też ponosi jakąś odpowiedzaiłność za to co mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...