Andy_LIszowski Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Możesz spokojnie lecieć z wypowiedzeniem. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Jesteś pewien, że o tym samym piszemy? Bo chyba mnie nie podejrzewasz o brak świadomości, ile trwa przedłużenie umowy z DUK? Jestem.Napisałeś ze jest dwa miesiace na negocjajce a ja twierdzę że taki okres jest zdędny bo to się szybko załatwia i od ręki.Jedynym problemem może być duża ilość wypowiedzeń a co za tym idzie że nie obdzwonią wszystkich np w tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Oj. Gdyby było zgodnie z zapisami regulaminu, to na kalkulacje, wypowiedzenie umowy i przedłużenie umowy byłoby 30 dni dla jednej i drugiej strony, a przez zamieszanie z zapisami regulaminowymi i komunikatem okres ten wydłużył się do trochę ponad 2 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 To akurat nie do końca prawda. Przecież dalej mamy na negocjacje co najwyżej miesiąc. Na wypowiedzenie mamy więcej czasu. Umowa rozwiązuje się w dniu kiedy przypada nasz okres rozliczeniowy więc nie da rady negocjować dwa miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DocenT Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) W lutym 2017 zawarłem umowę w pakiecie Premium (w tym Film HD), a od czwartego miesiąca zmieniłem na minimalne podstawowe zobowiązanie, tj: Familijny Max HD + HBO HD z HBO Go + Cinemax HD. Czy pomimo przejścia od 4 miesiąca na minimalne zobowiązanie można uznać, że Universal HD mam gwarantowany? Jeszcze raz zauważam, że umowę podpisywałem na pakiet Premium. Czy na infolinii potwierdzą mi, czy mam gwarantowany? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) ->DocenT Niestety ale jeżeli dobrze rozumiem pakiet Premium to miałeś tylko na okres promocyjny a teraz nie masz już premium. Napisalem Ci priv. Ale tak dla przypomnienia wszystkim, którzy nie liczy się pakiet nadawany w okresie promocyjnym tylko pakiet podstawowy, który pozostaje po okresie promocyjnym. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez CyfrowyOnline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 To akurat nie do końca prawda. Przecież dalej mamy na negocjacje co najwyżej miesiąc. Na wypowiedzenie mamy więcej czasu. Umowa rozwiązuje się w dniu kiedy przypada nasz okres rozliczeniowy więc nie da rady negocjować dwa miesiące. Jak Wy kochacie komplikować proste sprawy. Poraża mnie to. na kalkulacje, wypowiedzenie umowy i przedłużenie umowy Na prawdę trzeba tutaj pisać stosując tylko proste zdania i WIELKIE DRUKOWANE LITERY, aby większość była w stanie je zrozumieć? Przecinki, spójniki... ech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Już nie przesadzaj że tu nikt nic nie wie i nie rozumie.Ja miałem tylko na myśli to że przedłużenie w CP to czysta przyjemność i przebiega to szybko i sprawnie.Ty natomiast piszesz jak to fajnie i świetnie że jest na to dwa miechy.A to z powodu takiego że ktoś z CP nie zna swojego regulaminu(zresztą w NC+ jest podobnie)To jest usprawiedliwienie i wyszukiwanie na siłę plusów że do obsługi abonentów jednej i drugiej platformy są zatrudniane osoby oderwane od rzeczywistości delikatnie mówiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Ty już zrozumiałeś wcześniej, ale po Tobie nie wszyscy zrozumieli co miałem na myśli. I uwaga dotyczyła tych "nie wszystkich". Ale skoro poczułeś się urażony, to przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Witajcie. Mam pytanie,ogólnie moja umowa jest na pakiet Familijny MAX HD +Multiroom. Ale przez rok w prezencie miałem pakiet Film HD,Cinemax HD i coś tam jeszcze. W takim bądź razie możliwość z skorzystania z wypowiedzenia mnie nie obejmuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 ->DocenT Niestety ale jeżeli dobrze rozumiem pakiet Premium to miałeś tylko na okres promocyjny a teraz nie masz już premium. Napisalem Ci priv. Ale tak dla przypomnienia wszystkim, którzy nie liczy się pakiet nadawany w okresie promocyjnym tylko pakiet podstawowy, który pozostaje po okresie promocyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 OK. W takim bądź razie coś się nie klei. Miesiąc temu zgłosiłem aby wyłączyli mi te dodatkowe promocyjne pakiety. Oczywiście zniknęły z ICOK i kanały przestały działać, komunikat o braku ich w moim abonamencie. Ale przed chwilą przełączyłem na Universal chanel HD, kanał 49 i wciąż działa. Tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Czy może mi ktoś napisać jak powinno wglądać wypowiedzenie w związku z Universal Channel HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) ->DavvviTen kanał w swoim pakiecie masz nadawany promocyjnie, więc jak tylko zostanie wycofany, że nie będziesz miał już do niego dostępu. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Istnieją inne formy wyróżnienia fragmentu tekstu. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Czy może mi ktoś napisać jak powinno wglądać wypowiedzenie w związku z Universal Channel HD? Na str. 322 tego wątku, @wojtek509 napisał, jak powinno wyglądać wypowiedzenie z powodu usunięcia Universal Channel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promilus Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Czy jeśli mam Familijny Max HD, a w jego ramach możliwość elastycznego włączania i wyłączania FILM HD, to może wypowiedzieć umowę w związku z Universalem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 ->promilus Nie, nie możesz złożyć wypowiedzenia w związku z Universalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Dzięki, Panowie, dotarło. Ja mam go tylko promocyjnie, a żeby można było wypowiedzieć umowę, powinien być gwarantowany, czyli minimum dodatkowy pakiet Film HD. Ogólnie mając od ponad roku CP z tym pakietem nawet raz nie przełączyłem na ten kanał. Straty kanału za bardzo nie odczuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrovsky Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Witam. Dzisiaj dzwoniłem na infolinię. Mam takie zobowiązania: Minimalny obowiązek abonamentowy: Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD Na 4 konsultantów 2-jka mówi, że mogę zerwać umowę podpisaną w 2015r. dokładnie 2 lata temu, druga 2-jka twierdzi, że gwarantowany Universal Channel był tylko do 2013r. Ja wyczytałem, że w pakiecie Film HD był do tego roku w lipcu. To jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Kanał Universal Channel gwarantowany umową był od 5 marca 2013 do 1 października 2015 oraz od 17 stycznia 2017 do 14 lipca 2017r, w pakiecie Film HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Mam pytanie dot. Zmian umowy w formie telefon. Po zmianie dostaje dokument zmian na maila .potem po około miesiącu właściwy dokument tez na mail.czy te 2 dokumenty mogą różnić się jeśli chodzi o zawartość gwarantowanych kanałów jeśli w międzyczasie któryś zmieni się na promocyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Raczej nie, bo dokumenty które dostajemy później standardową pocztą są generowane i drukowane w dniu telefonicznego przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Jeżeli macie wątpliwości to piszcie do ICA Cyfrowego Polsatu. Ja tak zrobiłem i dostałem takie maile: Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że zgodnie z potwierdzeniem zmiany warunków Umowy, które zostało do Pana wysłane w dnu 11 kwietnia 2017 r, kanał Universal Channel HD jest gwarantowany Umową.W związku z powyższym przysługuje Panu prawo rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez naliczenia noty. Oraz Zawiadamiamy, że przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez noty, jednakże nie później niż 30 dni (30 stycznia 2018 roku włącznie) od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.Pismo prosimy kierować na adres:Cyfrowy Polsat S.A.ul. Łubinowa 4A03-878 Warszawa W związku z tym dziś złożyłem wypowiedzenie w punkcie i tyle. Czy jeśli mam Familijny Max HD, a w jego ramach możliwość elastycznego włączania i wyłączania FILM HD, to może wypowiedzieć umowę w związku z Universalem? Moim zdaniem możesz. Ja mam od elastyczny od Rodzinnego HD i mi ICA napisało, że mogę wypowiedzieć umowę zgodnie z wycofaniem Universal Channel i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ale zatytułowane są juz inaczej wiec ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ale zatytułowane są juz inaczej wiec ... Ale co jest inaczej zatytułowane? O co kaman? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.