czerstwy Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Jakie niby opłaty cząstkowe przy nowej umowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 8.12.2019 o 19:07, piotr77sat napisał: W ICA nie będzie CANAL + za 25złotych . Tylko infolinia. U mnie jest w ICA 10xCanal + za 25 PLN. Jest też w ICA 10xCanal + za 0 PLN przez 3 miesiące a potem za 30 PLN. W dniu 18.12.2019 o 00:04, lukasz431 napisał: Witam Czy jest szansa na Hbo za 20 zł?? Jest szansa. Dodatkowo do tego jest szansa na HBO GO za 0 PLN. Edytowane 28 Grudnia 2019 przez Robert03 dopisanie informacji do posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 HBO 15 i HBO GO 5 razem 20 na całą umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Nie wiem czy było czy też nie przejrzałem kilka stron wstecz. Dziś zobaczyłem w kolekcjach nc+go na "ICA" że jest możliwość uruchomienia opcji FOX PLAY oraz NG PLAY za 0 zł za opłatą do końca umowy 0 zł. Aktywowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Ja gdzieś o tym wspominałem bo juz od jakiegoś czasu mam te opcje za free.Ale nawet tego nie aktywowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Ja też bym chciał i nigdy tej opcji nie dostaję. Jakie macie pakiety że dostajecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) Też mam te kolekcje od dłuższego czasu, jak dobrze pamiętam pojawiły się jakoś w styczeń/luty 2019, po przedłużeniu umowy. Edytowane 29 Grudnia 2019 przez JoeDirt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 W dniu 28.12.2019 o 20:14, jupiter napisał: Z tego co mi wiadomo, opłaty cząstkowe naliczają się np. przy zawarciu nowej umowy, ale przy kupowaniu opcji dodatkowych, konsultant sam informuje, że do końca miesiąca usługa jest za darmo. Od lat tego nie zmienili co oznacza, że operatorowi taki stan rzeczy i tak się opłaca. To że nie naliczali nie oznacza, że nie zaczną teraz naliczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Mi do rachunku wystawionego na początku grudnia doliczyli 15,90 zł za Eleven wyłączony w miesiącu zlecenia, także tak - łatają. Przy reklamacji (bo to przecież ich błąd, nie mój) powołali się na rzekomy zapis regulaminu, który umożliwia naliczenie "opłaty dodatkowej" w takich sytuacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 W dniu 27.12.2019 o 16:49, Pawel napisał: Dokładnie. Teraz mają płatny jeden miesiąc a mogą nie mieć wcale. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Tylko, że jeśli abonent płaci im za jeden miesiąc, a np. z Eleven czy HBO muszą sie rozliczyć za dwa to jest to średni biznes ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Gdyby tak było pewnie dawno by egzekwowali zapisy regulaminu. Trudno też domniemywać na jakiej zasadzie rozliczają się z HBO czy Eleven. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 4 godziny temu, axelmateuss napisał: Mi do rachunku wystawionego na początku grudnia doliczyli 15,90 zł za Eleven wyłączony w miesiącu zlecenia, także tak - łatają. Przy reklamacji (bo to przecież ich błąd, nie mój) powołali się na rzekomy zapis regulaminu, który umożliwia naliczenie "opłaty dodatkowej" w takich sytuacjach. Opisz dokładniej co to znaczy "wyłączyli w miesiącu zlecenia". Kiedy zleciłeś wyłączenie i kiesy Eleveny zostały wyłączone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Coś takiego stoi na pierwszej stronie każdej oferty (pod tabelką): Cytat Jeżeli wybrana oferta zostanie uruchomiona przed upływem 14 dni, w przypadku odstąpienia od zamówionej oferty zostaną naliczone koszty korzystania z oferty proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia. także święte oburzenie że ktoś gdzieś w piwnicy z tygrysami wynalazł "rzekomy zapis" są lekko nie na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zleciłem włączenie 1 listopada, a wyłączenie kilka dni później, gdzieś 10 chyba. Pakiet zarezerwowali do wyłączenia z końcem listopada (czyli w miesiącu aktywacji, a nie z końcem grudnia). Zdarzało im się to u mnie już wielokrotnie i nigdy nie było opłat (bo to wciąż miesiąc aktywacji). Tym razem jednak na rachunku grudniowym przyszła rzeczona "opłata uzupełniająca" w kwocie równej opłacie za opcję za cały miesiąc.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Właśnie w takim przypadku działa opłata uzupełniająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 51 minut temu, JoeDirt napisał: Właśnie w takim przypadku działa opłata uzupełniająca. Nie zawsze i nie wszystkim jest ona naliczana, być może osobom, które za często kombinują z akcją włącz/wyłącz naliczają, a jak ktoś włączy sobie raz na kilka miesięcy i potem zrezygnuje, to nie. Być może zależy to też od wysokości abonamentu, i np. W przypadku abonamentu powyżej 100 zł nie naliczają opłaty uzupełniającej. To oczywiście moje teorie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 21 godzin temu, Pawel napisał: Gdyby tak było pewnie dawno by egzekwowali zapisy regulaminu. Trudno też domniemywać na jakiej zasadzie rozliczają się z HBO czy Eleven. Zapewne tak jak wszyscy - od aktywnego "gniazdka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Jeśli tak to takie "aktywne" gniazdko można wykazać tylko w okresie płatnym i wszystko się będzie zgadzać a nie wiem czy do końca jest jak piszesz, bo to pole do manipulacji.Możesz np. sprzedawać dostęp a nie wykazywać tego operatorowi. Edytowane 31 Grudnia 2019 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Te 14 dni dotyczy odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, jeżeli usługa nie była by świadczona w tym okresie, a ktośw ciągu tych 14 dni by zrezygnował nie ma opłaty, jeżeli natomiast ktoś odstępuje od umowy (ważne jest tu słowo odstąpienie bo to nie to samo co wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy) w ciągu 14 dni a tym czasem zgodził się w rozmowie z konsultantem że pakiet będzie działać już za godzinę, to w przypadku takiego odstąpienia nalicza się opłata częściowa. Jeżeli natomiast chodzi o zwykłą rezygnację z pakietu, skutkuje ona zawsze na koniec miesiąca rozliczeniowego i za ten miesiąc gdzie abonent całe 30 dni miał prawo korzystania z usługi, nalicza się zwykła, całościowa opłata za pakiet. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Biorę dzisiaj w standardzie HBO za 35 zł. Włącz wyłącz .to styczeń mam bez opłaty czy normalnie płacę 35 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Masz bez opłaty za styczeń. 35zł zapłacisz w lutym. Sprawdź w prognozach płatności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Pod warunkiem, że się nie załapie na "opłatę wyrównawczą" o której słychać od jakiegoś czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek12 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Może przegapiłem, więc proszę o informacje i uwagi odnośnie kanałów Premium 1-6 w Platformie C+! Cena, termin włączenia, itp! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) 39 minut temu, lukimann napisał: Czy Muzeum 4K będzie kanałem dodatkowo płatnym? Nie jest płatny. A za Nasa TV UHD płacisz? Tak na marginesie mam niepodświetlone w ICA: HustlerHD, ZestGO 18+ , History, History2 co też mam za to płacić dodatkowo jak mam te kanały w abonamencie? Edytowane 2 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 W dniu 1.01.2020 o 16:43, jupiter napisał: Te 14 dni dotyczy odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, jeżeli usługa nie była by świadczona w tym okresie, a ktośw ciągu tych 14 dni by zrezygnował nie ma opłaty, jeżeli natomiast ktoś odstępuje od umowy (ważne jest tu słowo odstąpienie bo to nie to samo co wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy) w ciągu 14 dni a tym czasem zgodził się w rozmowie z konsultantem że pakiet będzie działać już za godzinę, to w przypadku takiego odstąpienia nalicza się opłata częściowa. Jeżeli natomiast chodzi o zwykłą rezygnację z pakietu, skutkuje ona zawsze na koniec miesiąca rozliczeniowego i za ten miesiąc gdzie abonent całe 30 dni miał prawo korzystania z usługi, nalicza się zwykła, całościowa opłata za pakiet. Takich bzdur dawno nie czytałem. Pomerdało się coś z opłatą uzupełniającą (zależną od daty zamówienia usługi) z opłatą proporcjonalną do czasu korzystania z usługi. Oto wypis z odpowiedniego prawa: Jeżeli konsument po zawarciu umowy zgłosi wyraźne żądanie rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni, ale od umowy odstąpi, będzie miał obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy (np. opłatą za wykonaną usługę instalacyjną oraz proporcjonalną część abonamentu za okres do dnia odstąpienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.