swojadroga Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Oferty z niższą stawką abonamentu są dostępne tylko poprzez DUK i to po złożeniu wypowiedzenia. Ot tak się nie dostaje tej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) Jeszcze 8 miesięcy umowy i w planach wypowiedzenie, wiem że 4 miesiące przed końcem można zrobić przedłużenie zmniejszając kwotę abonamentu. Do tej pory na tym dekoderze były 2 dwuletnie umowy na Rodzinny HD z ceną jak dla nowych, teraz pora skorzystać z rad i przez DUK umowa przedłużeniowa. Edytowane 29 Marca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 @ ARTIPAPK Tak myślałem, zastanawiam się czy według stanu na dziś jest w takiej sytuacji na dekoderze po umowie możliwość podpisania umowy. Jeśli nie to lepiej go trzymać z abonentem 5 złotych, a zawsze jest zapasowy dekoder w awaryjnych sytuacjach. Maks, powiedz mi po co Ci "dekoder awaryjny" w przypadku kiedy urządzenia z drugiej umowy, którą planujesz zawrzeć, będą własnością operatora i przy każdej awarii wymienią Ci od ręki na sprawne? Moim zdaniem to niepotrzebny koszt. Inna sytuacja jeśli masz wolny TV - wtedy rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) Właśnie mam wolny tv, poza tym już raz miałem awarię dekodera w sobotę wieczorem. Ponieważ najbliższy APS czynny w niedzielę to 40 km dobrze mieć coś w rezerwie. Do tego niedużym kosztem. Edytowane 30 Marca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) Witam! Posiadam obecnie pakiety: Pakiet Familijny Max HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Sport HD Pakiet Film HD Pakiet HBO HD HBO GO Katalog treści online Całość zrabatowana w Smart Firmie na 44.99 Mam 2 miesiące do końca umowy. Jak sądzicie czy jest coś atrakcyjniejszego od tego zestawienia? Konsultant na infolinii powiedział mi że zawsze będzie drożej i najlepiej abym zostawił umowę aby przeszła na czas nieokreślony i nadal będę płacił 44.99 do czasu jak nie zmienię pakietu w Polsacie lub abo w Plusie. Wydaje się ,że ma rację. Jawrob Raczej nie ma już obecnie nic atrakcyjniejszego . Też nie długo kończy mi się umowa z rabatem SmartDom i jak się dowiadywałem w DUK ceny -50% nie da rady utargować. Więc ja prawdopodobnie przejdę na umowę nieokreśloną. Trochę szkoda LM, bo w tym pakiecie jej raczej nie będzie. Ale trudno, nie oglądałem ostatnie kilka lat, teraz też jakoś wytrzymam. A niestety portfel z gumy nie jest. Edytowane 30 Marca 2018 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juveadamo Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Po przeczytaniu kilkunastu stron wstecz stwierdzam, że pakiet familijny max HD najbardziej opłaca się wziąść w umowie 24/3 za 30 zł miesiąc. Dobrze myślę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Wychodzi prawie identycznie, jak przy 12/3 i 15/3 przedłużanych 6 miesięcy do końca okresu podstawowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juveadamo Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Masz rację ale, że to umowa nie dla mnie to lepiej niech będzie ciut dłuższa. Pozdrawiam Czy to jest aktualny nr do DUK 22 212 71 37 ? I czy ta oferta familijny max HD za 30 zł na na 24/3 jest aktualna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Dział Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu (DUK)Telefon: 222 127 128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Czy wypowiedzenie musi składać właściciel usługi. I kolejne pytanie umowa kończy się 29 maja kiedy najpóźniej mogę złożyć wypowiedzenie Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Powiem ci tak: najwcześniej skutecznie mogłeś złożyć ją już w styczniu(dawno jechał byś na nowej umowie), jeżeli chcesz złożyć wypowiedzenie by zawrzeć nową to możesz złożyć ją nawet dziś, ale tak po prawdzie to w ogóle nie musisz składać i obecna umowa przejdzie na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Najwcześniej wypowiedzenie może złożyć i to skuteczne chwilę po podpisaniu takiej umowy.A umowę nową z najlepszym gratisem można było uzystać pod koniec zeszłego roku Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Skutecznie tzn. miałem na myśli moment gdy DUK już posiada ofertę przedłużeniową dla klienta składającego wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Oferta jest już o wiele wcześniej niż np 6 miesięcy przed końcem.Tylko trochę inna niż najczęściej padająca na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Taaa inna- 24 miesiące bez darmowych miesięcy, też mi atrakcja, to się nawet do działu "promocje" nie kwalifikuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halobalo Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Proszę o info jaką oferte mogę uzyskać, interesuje mnie najkrotsza umowa i nadal pakiet taki jak do tej pory. (Familijny max hd 49,99 /film i sport bylo promo na 3 mies./ + evobox 5zl 12/3) Umowa koniec 24.11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Witaj. Napisz do mnie maila w tej sprawie na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim swoje imię i nazwisko, numer karty z dekodera, numer telefonu do kontaktu oraz dogodne godziny rozmowy. Wtedy nasz konsultant zadzwoni do Ciebie o określonej porze i przedstawi Ci ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EuroMan Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Witam Czy po przedłużeniu umowy można zwiększyć pakiet w czasie trwania umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zwiększyć zawsze. Pozostaje kwestia na jakich zasadach. Zawsze jest to kosztem obecnej umowy. A im dalej do końca obecnego zobowiązania, tym gorsze warunki przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EuroMan Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Czy w przypadku przedłużenia umowy (aktualnie pakiet Familijny) z obecnym dekoderem (pakiet Rodzinny lub Familijny) jest możliwe zniesienie opłaty czynszowej za dekoder 5 zł ? Czy jest możliwe jest otrzymanie pakietu Rodzinnego za 5 zł lub Familijnego za 20 zł na okres krótszy niż 12 miesięcy? Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez EuroMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Jeśli masz w dotychczasowej umowie doliczony czynsz za dekoder - to nie ma możliwości ściągnięcia czynszu przy aneksowaniu umowy. To jest wada brania dekodera w czynsz, bo przy przedłużaniu umowy nie ma możliwości anulowania tej opłaty. Można podmienić dekoder przy przedłużaniu a ten sam model - wtedy nie będzie opłaty czynszowej. Jeżeli chodzi o umowę to Rodzinny HD za 5 zł, to ta opcja jest dostępna tylko na 24 miesięcy - wtedy trzy pierwsze okresy rozliczeniowe są za 0 zł (nie zmieniając dekodera). Podobnie jak Familijny HD za 20,00zł Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piguła Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Czy przy wyborze pakietu rodzinny HD za 5 zł/mc na 24 miesiące jest możliwość dobrania multiroomu za 10 zł/mc (opłata dotychczasowa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Nie, Multiroom jest dostępny od abonamentu 20zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam Za kilka dni pozostanie 5 miesięcy do końca obecnej umowy. W tej chwili mam PremiumMax w smartdom i płacę obecnie 50zł/miesiąc a umowa była 12/3. Czy po wypowiedzeniu umowy przy pertraktowaniu nowej umowy nadal mogę liczyć na 50% obniżkę na abonament czy też bardziej opłaca się nie składać wypowiedzenia i przejść na czas nieokreślony przy zachowaniu aktualnej ceny? Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez leszek234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/12776-smartdom-pytania-w%C4%85tpliwo%C5%9Bci-czy-dostan%C4%99-rabat/page-48?do=findComment&comment=1347484 padło identyczne pytanie i odpowiedź na nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.