Skocz do zawartości

Piguła

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Piguła

  • Tytuł
    Niedoświadczony

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Przy renegocjacji umowy po upłynięciu okresu podstawowego abonament jest zgodny z aktualnym cennikiem -> niekorzystna zmiana. Nalezy liczyć, że aktualnie niska cena danego pakietu plus skrócenie o 6 miesięcy umowy przy kolejnej renegoacjaci i może w tej samej niskiej cenie będzie pakiet za te 1,5 roku zrekompensują tę niedogodność.
  2. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Odnośnie familijnego HD za 20 zł w wersji 24/3. Od 7 listopada mówił pracownik z DUK że dla umów co najmniej 24 miesięcznych w gratisie dorzucają CP GO. Sprawdzałem w ICOK - już jest aktywny i można korzystać. Niestety jedyną niekorzystną zmianą jest to, że po upływie okresu podstawowego umowy opłaty są zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  3. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    2 dni temu przedłużyłem umowę. Pakiet familijny hd za 20 zł + multiroom 10 zł - umowa na 24 miesiące w tym 3 gratis. Anulowano mi pozostałe 6 miesięcy obecnej umowy. Pakiet on the go gratis na cały okres trwania umowy.
  4. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Czy przy wyborze pakietu rodzinny HD za 5 zł/mc na 24 miesiące jest możliwość dobrania multiroomu za 10 zł/mc (opłata dotychczasowa)?
  5. Piguła

    Problemy z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

    Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam okresowy problem z jednoczesnym odbiorem sygnału na dwóch dekoderach HD 6000. Otóż gdy oba dekodery są włączone zdarza się że obraz klatkuje/tnie się dźwięk na obu telewizorach (bywa że wyświetla się ekran o braku sygnału na kilka sekund) co uniemożliwia komfortowe oglądanie. Problem nie występuje podczas oglądania telewizji albo na jednym albo na drugim dekoderze. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Nie posiadam umowy uprawniającej aby przyznano mi 50% rabatu na internet.
  7. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witam. Nikt nie porusza kwestii renegocjacji po wysłaniu wypowiedzenia na internet. Jak prezentuja się oferty z DUK przy najtańszej ofercie z internetem bez limitu LTE? Czy mogę renegocjować sobie oddzielnie telewizję i internet nie łącząc usług w smartdom? Czy posiadając już umowę na telewizję w CP, po wysłaniu wypowiedzenia i renegocjacji z DUK jeśli chciałbym jeszcze dokupić najtańszy internet LTE bez limitu jestem traktowany jak nowy klient (oferty jak na stronie CP) czy mogę otrzymać jakąś korzystniejszą ofertę?
  8. Piguła

    Multiroom Cyfrowego Polsatu

    Witam. Wycofałem zgody i reklamy zniknęły. Wcześniej w tej sprawie rozpocząłem korespondencję elektroniczną przez ICOK, czego szybko pożałowałem, gdyż w akcie rozpaczy kazano mi odnieść dekoder do APSu celem diagnostyki. Dziękuję za pomoc.
  9. Piguła

    Multiroom Cyfrowego Polsatu

    Na obu dekoderach mam je niby wyłączone, jedynie komunikaty o zbliżających się terminach płatności są włączone. Jakieś inne pomysły?
  10. Piguła

    Multiroom Cyfrowego Polsatu

    Witam. Czy na dekoderze multiroom też macie wyświetlane banery reklamowe (reklamy KSW, Plusa itp.) na kanałach Polsatu po prawej stronie okna z aktualnym programem?
  11. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Dzisiaj przedłużyłem umowę 4 miesiące przed końcem obecnej po wysłaniu wypowiedzenia - 24 miesiące/3 gratis, pakiet familijny HD za 19,99 zł plus 10 zł opłata multiroom. Po okresie podstawowym umowy ceny nie ulegają zmianie. Wcześniej miałem pakiet familijny max HD za 49,99 + 10 zł multiroom (15/5 m c)
  12. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Nikt tego nie przewidzi. Jeśli masz zamiar zejść z wyższego abonamentu na niższy (4,99 zł/m-c) to taka możliwość pojawia się 4 miesiące przed końcem umowy.
  13. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witam. Czy przy przedłużaniu umowy z DUK w wersji 24/3 mc. jest możliwość uzyskania pakietu Familinego HD za 19,99 + 10 zł multiroom? (tyle obecnie płace za multiroom tylko że z pakietem Familijny Max HD) Z góry dziękuję za informację. Czy jest w ogóle możliwy multiroom do pakietu Rodzinnego HD?
  14. Piguła

    Narzekamy na Cyfrowy Polsat

    Witam wszystkich kolegów i koleżanki. Jako że czara goryczy i bezsilności przelała się po ponad roku współpracy, lepszej bądź gorszej (niestety w większości gorszej) postanowiłem podzielić się wspomnieniami, bo przecież wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje (Dj Kris <3). Będą to wspomnienia niestety tylko negatywe by pozostać w łączności z tematem, który ma zaledwie 19 stron (jak to możliwe że tak mało?!) Wspomnienia opisane w formie bajkowej, humorystycznej. Wspomnienie nr. 1 Gorąca wiosna 2013 roku - uderzyłem dumnie do APS w Zgierzu w celu zakupu telewizji satelitarnej. Dotychczas miałem jedynie DVBT. Zapoznałem się wcześniej z ofertą na stronie (oferowali dla nowego abonenta bodajże 15 miesiączną umowę wraz z 3 miesiącami gratis, plus talerz satelitarny w atrakcyjnej cenie 29 złotych, pakiet nie jest tutaj istotny). Wchodzę do punktu, za biurkiem pani w średnim wieku wydawała się być osobą kompetnentą. Zaoferowała mi te same warunki kupując u niej. Mówię super, jutro pojadę po kolegę i będziemy działać na dachu. Przyjeżdzam z kolegą dnia następnego siadamy wszyscy weseli, przyjął nas młody łepek, przedstawiam warunki jakie zaoferowała mi w dniu wczorajszym pani. On na to, że niemożliwe bo oni takich ofert jak na stronie dać nie mogą. Poprosił wczorajszą panią, która wlała w me serce nieco otuchy uspokajając mnie, że zaraz wszystko się zrobi. Chwile główkuje przy komputerze, sprawdza, paczy z niedowierzaniem i nagle uzmysławia, że jednak kurcze maksymalnie co może mi dać to umowa 15-miesięczna z 1-miesięcznym okresem bezpłatnym. Myślę sobie WTF, w kulki sobie leci. Zwymyślałem ją nieco i rozstaliśmy się bez podpisania umowy. Podła kobieta zapewne liczyła na prowizję od nowego abonenta mydląc mi oczy. Koniec końców zamówiłem telewizję przez internet. Wspomnienie nr. 2 Upalne lato 2013 roku. Przeprowadziłem się, zmieniłem dowód. Wiedziałem, że najlepszą drogą jest wysłanie do CP ksero dowodu osobistego, lecz będąc w pobliżu APS nie zaszkodzi zapytać, czy tego samego nie mogą zrobić mi na miejscu. Myślę sobie, że dobrze będzie o tym poinformować Cyfrowy Polsat. Uderzam więc po raz kolejny do tego samego APS z myślą, że jest to sprawa tak oczywista, że tego s[beep]yć się nie da. Wchodzę, za biurkiem ten sam młody łepek. Przedstawiam sprawdę, daję nowy dowód osobisty. On na to, że "hmhmhmhmhm, u mnie możemy zgłosić to jako reklamację/zgłoszenie". Super, byłem uradowany. Poinformował mnie abym poczekał kilkanaście dni aż moje dane zmienią się w ICOKu. Czekam sobie, czekam wieczorami sącząc zimne piwo i od czasu do czasu odwiedzając ICOK, lecz moje dane po tej genialnej interwencji pracowanika zgierskiego APSu nie uległy zmianie. Sprawę rozwiązałem wysyłając kopie dowodu listem. Z tych dwóch wspomnień wyciągnąłęm jeden wniosek - omijaj ten APS z daleka chłopie. Wspomnienie nr. 3 Nie jest to tak dawne wspomnienie, gdyż sprawa cały czas ma swój bieg. Radośnie od popisania umowy miałem okazję drugi raz ją wypowiedzieć. Tym razem z powodu wycofania kanału Love. Zadzwonił sobie do mnie pewien pan z DUKu. Żeśmy sobie porozmawiali, był uprzejmy, po kilkunastominutowych negocjacjach wynegocjowałem sobie pakiecik Familijny MAX HD plus HBO, HBO GO, CInemaxy w cenie 69,90 zł + 5 zł multiroom z dekoderem HD 6000 w jednorazowej cenie 49 zł. Umowa miała trwać 15 miesięcy/5 gratis. Moja poprzednia umowa to Familijny Max HD, HBO oraz Cinemaxy za 69,90, 12/5. Dobiliśmy targu. Myślę sobie - przycwaniakowałem po raz drugi, opłaca się czytać forum satkuriera. 7 dni przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego przychodzmi umowa do skrzynki - otworzyłem skrzynkę i zaczynam szukać w niej dekodera, odwracam ją, przewracam - NIE MA. Zaniepokojony pobiegłem do domu, zrobiłem pianę bo się zgrzałem i nieco podchmielony zaczynam czytać umowę - wszystko się zgadza oprócz jednego małego szczegółu - nie ma w umowie żadnej wzmianki o multiroomie. Użyłem mojej Nokii 3410 do zatelefonowania do CP by wyrazić moje obawy o brak dekodera. Pan poinformował mnie, że to błąd konsultanta z DUK, że nie zaznaczył multiroomu po czym przyjął REKLAMACJĘ (niezgodność oferty zaproponowanej przez DUK z tym co otrzymałem na papierze - brak dekodera multiroom). Polecił mi czekać MAKSYMALNIE 30 dni na odpowiedź lub iść sobie do APS po dekoder do multiroomu. A ja na to "hola, hola, co z tego że pójdę po dekoder, jak w umowie tego multiroomu nie ma?!). Zreflektował się i przyznał mi rację. Na pocieszenie rzekł do mnie, że takie sprawy zazwyczaj rozpatrywane się na bieżąco - 2-3 dni robocze. Mówię OK, może zdąże jeszcze nie płacić kolejnych 69,90 bo przecież aby przyjąć nowe warunki umowy, musiałem podczas rozmowu z konsultantem z DUK anulować wypowiedzenie poprzedniej. Czekam sobie i czekam mija jeden tydzień, mija drugi, mija trzeci, dziś jest 30 dzień. Rzecz jasna prowadziłem w ciągu tych 30 dni około 5 rozmów z CP, najciekawsza była dzisiejsza. Odbiera konsultantka o anielskim głosie, troszkę ukoiła me skołatane nerwy i stałem się nawet uprzejmy. Przedstawiam sytuację, mówiąc że za 7 godzin (bo tyle zostało do północy) wreszcie uzyskam odpowiedź! Niestety pani szybko ostudziła me zapały - "hola, hola, w wybranych przypadkach może pana oczekiwanie wydłużyć się o kolejne 14 dni" Pytam się czemu żaden poprzedni konsultant mnie o tym nie poinformował, ona na to że ona odpowiada tylko za siebie i może mnie przełączyć do działu reklamacji (o czym mnie żaden poprzedni konsultant również nie poinformował). Oż ty w morde, przełącz mnie natychmiast. Przełączyła. Rozmawiam z kolejną panią niestety nie z działu reklamacji ale z kimś, kto może mnie tam ZNOWU przełączyć. Myślę sobie OK, i tak mam darmowe minuty i jestem masochistą, lubię być dręczony przez CP. Połączyło mnie z ziomem z właściwego już działu. Poczułem się jak równy z równym. Mówi, że już ma adnotację, że ma się natychmiast z tym zapoznać, przeprasza że 30 dni już mija, że wciąż nie ma odpowiedzi. A ja na to "panie kochany, to co ja mam czekać do czasu gdy zejdę z tego świata i do tego czasu co miesiąc bulić 69,90 zł bo ktoś u was się pomylił?!". Odrzekł jedynie, że takie sprawy starają się rozpatrywać na bieżąco. Ja mówię "jak to jest, jeden konsultant obiecuje rozpatrzenie w ciągu 30 dni, drugi że 30 dni plus 14! ?!, pan mówisz, że jest o CZAS NIEOGRANICZONY" On na to: "Panie, na moje oko to jest ZGŁOSZENIE, a nie REKLAMACJA a na to nie ma w regulaminie czasu oczekiwania na odpowiedź. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć" Bezradny odłożyłem słuchawkę tracąc wszelką nadzieję. Zaraz wykonam kolejny przelew w kwocie 69,90 zł, bo zbliża się kolejny termin płątności, bo jakiś ***** nie umiał zrobić tego, co do niego należało i ciągnie się to za mną jak g***o. Czekam na dalszy rozwój wypadków. Dziękuję wytrwałym, którzy być może przy browarze przeczytali całość. Bajkowo co nie? Równolegle proszę by jeśli były jakieś zastrzeżenia od strony regulaminu co do tego posta poinformować mnie o tym to go poprawię, a nie usuwać gdyż zajęło mi napisanie tego niemałą chwilę. W skrócie: Wspomnienie 1 Pani z APS oszukała mnie oferując takie sam warunki umowy co do długości trwania umowy i miesięcy gratisowych co na stronie CP rok temu. Zapewne liczyła nieżyczliwa kobieta na prowizję... Wspomnienie 2 Młody łepek z tego samego APS przyjął zmianę moich danych osobowych w dowodzie osobistym jako reklamację i polecił czekać - nigdy dane te po jego interwencji nie zostały zmienione! Brak wiedzy wielu pracowników APS odbija się na klientach.... Wspomnienie 3 Po wynegocjowaniu z DUKiem umowy po usunięciu LOVE nie otrzymałem dekodera multiroom ani wzmianki o nim w umowie. Zgłosiłem reklamację. Tak to przyjął konsultant. Na odpowiedź czekam już ***** 30 dni i dalej będę czekał bo nagle może być "plus 14 dni" lub nawet "czas nieokreśłony w regulaminie bo ziomkowi z działu reklamacji wygląda to na ZGŁOSZENIE, a nie reklamację a na to ponoć nie ma w regulaminie czasu odpowiedzi. A ja zamiast miesięcy gratisowych bulę 69,90 wedle starej umowy. GENIALNIE! CYFROWY POLSAT górą! Czekam an dalszy rozwój wypadków. Powiedzcie kochani, czy w Cyfrze jest lepsza jakość obsługi kilentów? Tak obietywnie, gdyż poziom mojego masochizmu osiągnał już wszelkie granice.
×