Skocz do zawartości

Piguła

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Piguła

  • Tytuł
    Niedoświadczony

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Przy renegocjacji umowy po upłynięciu okresu podstawowego abonament jest zgodny z aktualnym cennikiem -> niekorzystna zmiana. Nalezy liczyć, że aktualnie niska cena danego pakietu plus skrócenie o 6 miesięcy umowy przy kolejnej renegoacjaci i może w tej samej niskiej cenie będzie pakiet za te 1,5 roku zrekompensują tę niedogodność.
  2. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Odnośnie familijnego HD za 20 zł w wersji 24/3. Od 7 listopada mówił pracownik z DUK że dla umów co najmniej 24 miesięcznych w gratisie dorzucają CP GO. Sprawdzałem w ICOK - już jest aktywny i można korzystać. Niestety jedyną niekorzystną zmianą jest to, że po upływie okresu podstawowego umowy opłaty są zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  3. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    2 dni temu przedłużyłem umowę. Pakiet familijny hd za 20 zł + multiroom 10 zł - umowa na 24 miesiące w tym 3 gratis. Anulowano mi pozostałe 6 miesięcy obecnej umowy. Pakiet on the go gratis na cały okres trwania umowy.
  4. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Czy przy wyborze pakietu rodzinny HD za 5 zł/mc na 24 miesiące jest możliwość dobrania multiroomu za 10 zł/mc (opłata dotychczasowa)?
  5. Piguła

    Problemy z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

    Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam okresowy problem z jednoczesnym odbiorem sygnału na dwóch dekoderach HD 6000. Otóż gdy oba dekodery są włączone zdarza się że obraz klatkuje/tnie się dźwięk na obu telewizorach (bywa że wyświetla się ekran o braku sygnału na kilka sekund) co uniemożliwia komfortowe oglądanie. Problem nie występuje podczas oglądania telewizji albo na jednym albo na drugim dekoderze. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Nie posiadam umowy uprawniającej aby przyznano mi 50% rabatu na internet.
  7. Piguła

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witam. Nikt nie porusza kwestii renegocjacji po wysłaniu wypowiedzenia na internet. Jak prezentuja się oferty z DUK przy najtańszej ofercie z internetem bez limitu LTE? Czy mogę renegocjować sobie oddzielnie telewizję i internet nie łącząc usług w smartdom? Czy posiadając już umowę na telewizję w CP, po wysłaniu wypowiedzenia i renegocjacji z DUK jeśli chciałbym jeszcze dokupić najtańszy internet LTE bez limitu jestem traktowany jak nowy klient (oferty jak na stronie CP) czy mogę otrzymać jakąś korzystniejszą ofertę?
×