Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam forumowiczów.

 

Padł mi główny dekoder HD5000. Świeci się mała czerwona dioda i nie reaguje na pilota/przyciski. Brak obrazu. Mam multiroom na 2 dodatkowych dekoderach.

Za 10 dni kończy mi się umowa. Czy mogę oddać tak niesprawny dekoder czy lepiej udać się do APS? Jeśli mam iść do APS to wystarczy pójść z uszkodzonym, czy muszę brać też dodatkowe od multiroom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrócę do tematu wymiany samego pilota z niedziałającym przyciskiem. Ku mojemu zaskoczeniu w jednym punkcie udało mi się wymienić sam pilot na ,,nowy''. Wychodząc z punktu wziąłem ten nowy pilot z zamiarem sprawdzenia jakie będą potrzebne baterię. Zdziwiony zobaczylem, że pilot ma ułamaną klapkę na baterie i ślady przyklejenia taśmą. Wróciłem mówiąc, że to nie jest nowy pilot. Pani zdziwiona twierdzi, że nowy i taki otrzymała z CP. Wymieniła na drugi. Klapka ok, ale po dokładnym obejrzeniu wygląda jakby był użytkowany, cały trzeszczy jakby obudowa była kilkukrotnie otwierana a co gorsza był użytkowany w pomieszczeniu gdzie chyba ktoś nonstop palił papierosy bo śmierdzi okrutnie....Reasumując otrzymałem pilot ze zwrotu dekodera, który niby jest nowy.

Edytowane przez ramzi84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tweed77 napisał:

 

@ramzi84 Polsat czy NC+ poszedłby z torbami jakby miał mieć tylko nowe dekodery na stanie a używane po zwrocie od klienta miał utylizować.

Nic nowego - przecież czy to Polsat czy NC+ wymienia na sprzęt który był wcześniej użytkowany.

Odnawiają i dalej do klienta.

Mowa jest o pilocie a nie dekoderze. Kilkukrotnie wymieniałem dekodery w nc+ i zawsze były nowe piloty. Niedawno podpisałem umowę w CP i dostałem z tego co widzę używany dekoder ale pilot był nowy.Brak na nim jakichkolwiek śladów użytkowania.

 

@ramzi84 dostałeś prawdopodobnie pilota z dekodera który zdał inny klient a dekoder nie został jeszcze odesłany do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tweed77 napisał:

 

@ramzi84 Polsat czy NC+ poszedłby z torbami jakby miał mieć tylko nowe dekodery na stanie a używane po zwrocie od klienta miał utylizować.

Nic nowego - przecież czy to Polsat czy NC+ wymienia na sprzęt który był wcześniej użytkowany.

Odnawiają i dalej do klienta.

Oczywiście masz racje ale takie sprzęty wracają do serwisu, są czyszczone i wymieniane są obudowy. Natomiast opisywane powyżej jest już przegięciem. Rozumiem, że w APS mogli nie mieć pilotów i powiedzieć, że dają po zwrocie klienta bo innych nie mają a nie wciskają kit, że to nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to w innych firmach,ale np w Netii każdy dekoder ma wymienianą obudowę i obowiązkowo powinien mieć nowy pilot,przynajmniej obudowa jego i gumy. I tak być powinno w każdej firmie.  Może obudowa dekodera nie musi być zawsze wymieniana,ale pilot ze względów chociaż by higienicznych powinien.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I normalnie w CP piloty są nowe a dekodery odświeżane. Tutaj @ramzi84 dostał pilot z kompletu zdanego przez klienta, który nie został jeszcze przez APS odesłany do CP. Pracownik APS zagrał trochę głupa i tyle.

Godzinę temu, czytnik napisał:

Mój HD7000 na kilku kanałach traci polską wersję językową. Co mogę z tym zrobić?

Za każdym razem muszę przestawiać ten język na pilocie.

 

Na wszystkich kanałach, czy tylko na kilku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Jestem posiadaczem CP od 2 miesięcy i dekoder Evobox HD często przestaje reagować na pilota.  Wymieniałem już trzykrotnie cały sprzęt (dekoder, pilot i zasilacz) na nowy ale problem ciągle jest ten sam. Ciągłe wymiany to kłopot, ponieważ tworzenie listy ulubionych zajmuje mnóstwo czasu. Może jest jakieś rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam problem z moim dekoderem od multiroom HD5500s. Od jakiegoś czasu (raz na tydzień/dwa) zaczął sam z siebie się zawieszać, pokazywać komunikat "brak karty", obraz był, ale ginęła fonia... Na wszystkie przypadki tylko pomagało odłączenie go od zasilacza. Czy mogę go reklamować w salonie? Jeżeli doszłoby do uznania reklamacji to czy otrzymam ten sam dekoder, czy już Evobox HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...