paskud Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 W Evobox HD i Evobox Lite przydałby się jeszcze jeden tryb wyłączenia - multiroom. Taka opcja z wyłączeniem głowicy, wyjść. Włączona zostałaby sieć i coś, co określa mastera od MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looper2 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Witam forumowiczów. Padł mi główny dekoder HD5000. Świeci się mała czerwona dioda i nie reaguje na pilota/przyciski. Brak obrazu. Mam multiroom na 2 dodatkowych dekoderach. Za 10 dni kończy mi się umowa. Czy mogę oddać tak niesprawny dekoder czy lepiej udać się do APS? Jeśli mam iść do APS to wystarczy pójść z uszkodzonym, czy muszę brać też dodatkowe od multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2018 Dla testu, podmień zasilacz. Z dekodera do Multiroom. W dowolnym APS wymienisz uszkodzony sprzęt na sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajes Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 (edytowane) Równie dobrze możesz dokonać podmiany w ramach nowej umowy lojalnościowej. Możesz wziąć np. Evoboxa HD a kurierowi albo w APS oddac ten HD5000 - nikt nie będzie sprawdzał jego sprawności. Edytowane 1 Stycznia 2019 przez krajes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Wrócę do tematu wymiany samego pilota z niedziałającym przyciskiem. Ku mojemu zaskoczeniu w jednym punkcie udało mi się wymienić sam pilot na ,,nowy''. Wychodząc z punktu wziąłem ten nowy pilot z zamiarem sprawdzenia jakie będą potrzebne baterię. Zdziwiony zobaczylem, że pilot ma ułamaną klapkę na baterie i ślady przyklejenia taśmą. Wróciłem mówiąc, że to nie jest nowy pilot. Pani zdziwiona twierdzi, że nowy i taki otrzymała z CP. Wymieniła na drugi. Klapka ok, ale po dokładnym obejrzeniu wygląda jakby był użytkowany, cały trzeszczy jakby obudowa była kilkukrotnie otwierana a co gorsza był użytkowany w pomieszczeniu gdzie chyba ktoś nonstop palił papierosy bo śmierdzi okrutnie....Reasumując otrzymałem pilot ze zwrotu dekodera, który niby jest nowy. Edytowane 5 Stycznia 2019 przez ramzi84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 @ramzi84 Polsat czy NC+ poszedłby z torbami jakby miał mieć tylko nowe dekodery na stanie a używane po zwrocie od klienta miał utylizować. Nic nowego - przecież czy to Polsat czy NC+ wymienia na sprzęt który był wcześniej użytkowany. Odnawiają i dalej do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Mój HD7000 na kilku kanałach traci polską wersję językową. Co mogę z tym zrobić? Za każdym razem muszę przestawiać ten język na pilocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 3 godziny temu, tweed77 napisał: @ramzi84 Polsat czy NC+ poszedłby z torbami jakby miał mieć tylko nowe dekodery na stanie a używane po zwrocie od klienta miał utylizować. Nic nowego - przecież czy to Polsat czy NC+ wymienia na sprzęt który był wcześniej użytkowany. Odnawiają i dalej do klienta. Mowa jest o pilocie a nie dekoderze. Kilkukrotnie wymieniałem dekodery w nc+ i zawsze były nowe piloty. Niedawno podpisałem umowę w CP i dostałem z tego co widzę używany dekoder ale pilot był nowy.Brak na nim jakichkolwiek śladów użytkowania. @ramzi84 dostałeś prawdopodobnie pilota z dekodera który zdał inny klient a dekoder nie został jeszcze odesłany do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 4 godziny temu, tweed77 napisał: @ramzi84 Polsat czy NC+ poszedłby z torbami jakby miał mieć tylko nowe dekodery na stanie a używane po zwrocie od klienta miał utylizować. Nic nowego - przecież czy to Polsat czy NC+ wymienia na sprzęt który był wcześniej użytkowany. Odnawiają i dalej do klienta. Oczywiście masz racje ale takie sprzęty wracają do serwisu, są czyszczone i wymieniane są obudowy. Natomiast opisywane powyżej jest już przegięciem. Rozumiem, że w APS mogli nie mieć pilotów i powiedzieć, że dają po zwrocie klienta bo innych nie mają a nie wciskają kit, że to nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Nie wiem jak to w innych firmach,ale np w Netii każdy dekoder ma wymienianą obudowę i obowiązkowo powinien mieć nowy pilot,przynajmniej obudowa jego i gumy. I tak być powinno w każdej firmie. Może obudowa dekodera nie musi być zawsze wymieniana,ale pilot ze względów chociaż by higienicznych powinien. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 I normalnie w CP piloty są nowe a dekodery odświeżane. Tutaj @ramzi84 dostał pilot z kompletu zdanego przez klienta, który nie został jeszcze przez APS odesłany do CP. Pracownik APS zagrał trochę głupa i tyle. Godzinę temu, czytnik napisał: Mój HD7000 na kilku kanałach traci polską wersję językową. Co mogę z tym zrobić? Za każdym razem muszę przestawiać ten język na pilocie. Na wszystkich kanałach, czy tylko na kilku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Jeśli na kilku to może w menu jest wybrany inny język ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Na kilku z tego co pamiętam na już to kanały 55,75,79. W menu jest wybrany język Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Sprawdź na 127 i 128, czy masz ten sam problem. Ja na HDXX00 już opisywałem tutaj ten sam problem na Cinemax 2, TNT, ale tylko tych z pozycji poniżej setki. Na tych powyżej setki problem nie występuje na moim HD5500s. Inni też opisywali ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzino Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Mam problem. Jestem posiadaczem CP od 2 miesięcy i dekoder Evobox HD często przestaje reagować na pilota. Wymieniałem już trzykrotnie cały sprzęt (dekoder, pilot i zasilacz) na nowy ale problem ciągle jest ten sam. Ciągłe wymiany to kłopot, ponieważ tworzenie listy ulubionych zajmuje mnóstwo czasu. Może jest jakieś rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOCUREK1970 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 (edytowane) Problem występuje, jeżeli telewizor ma włączoną funkcję oszczędzania energii. Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 To ja mam inną ciekawostkę. U mnie reakcja na pilota jest najlepsza, jak celuję w sufit lub przeciwległą ścianę. Jak celuję w niego to działa "jak kierunkowskaz": działa, nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzino Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Funkcja oszczędzania energii jest wyłączona, a pilot ciągle wariuje. Jak kolega nazwał, tak jak kierunkowskaz w samochodzie. TV to Sony Bravia. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOCUREK1970 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 @Dzino Spróbuj zmniejszyć podświetlenie matrycy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Najprościej jest odsunąć nieco dekoder od telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matlow Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Cześć, mam problem z moim dekoderem od multiroom HD5500s. Od jakiegoś czasu (raz na tydzień/dwa) zaczął sam z siebie się zawieszać, pokazywać komunikat "brak karty", obraz był, ale ginęła fonia... Na wszystkie przypadki tylko pomagało odłączenie go od zasilacza. Czy mogę go reklamować w salonie? Jeżeli doszłoby do uznania reklamacji to czy otrzymam ten sam dekoder, czy już Evobox HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Witaj. Jeżeli uważasz, że Twój dekoder nie działa poprawnie, sugeruję wizytę w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, pracownicy punktu dokonają diagnozy sprzętu i ewentualnej wymiany na ten sam model urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommas Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Witam, Od kilku dni nie mam dostepu do IPLA (VOD) na dekoderach Evobox. Napisalem do ICOK i otrzymalem odpowiedz, ze problem jest im znany i pracuja nad rozwiazaniem. Czy ktos wie cos wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Nie tylko ty jeden masz ten sam problem. Ta Ipla VOD padła już przed weekendem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakero11 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Od kilku dobrych miesięcy CP ma problemy z usługami Ipla Hbogo niemalże co weekend nie działają u mnie na evobox komunikaty sprawdź połączenie z internetem po przełączeniu kabla do Smart tv Hbogo działa po powrocie do evobox kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.